Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat zijn lastige dingen frummel als mensen uit elkaar gaan. Maar inderdaad, op zulke momenten zou ook ik klaar staan voor mijn vrienden. Het is gewoon kl*te om uit elkaar te gaan.

Oeeeh zo'n vriendin zou je toch! Dat zijn echt geen dingen om mee te spotten! Weet ze wel hoeveel mensen ze hier pijn mee kan doen die wel een bbz hebben mee gemaakt? Mja, zo zie je maar dat ze echt nog jong is! (dat was ze toch geloof ik, of ben ik nu aan het klooien met mijn hormonen whaha:p)

Ennuh, ja het is en wordt nog kouder. Jakkie bah, maar heb dit weer toch liever als die snertregen!

Pizzaaaa, ooeh jummie, ook al ben ik nu echt misselijk, pizza maakt me toch wel een beetje blij eigenlijk whahaha:p. Hoe bedoel je ik ben zwanger hihi:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mamatien: lekker een weekendje barca. Wij zijn er vorigjaar geweest voor 4 dagen. Wat is dat toch een enorm mooie en leuke stad zeg! Wil er zeker nog een keertje heen! Zo imposant vond ik het!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toch nog een blijven hangen ;)
    Het vanavond aan goede vrienden verteld. Morgen verteld mijn man het nog tegen zijn broer, en ik op het werk. spannend ! Ben erg benieuwd hoe ze reageren.

Doei :D

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Gefeliciteerd met je mooie echo! Haha, wel 0.6 cm En zonde van het dagboek zeg.... Gelukkig kun je het terugsturen, maar ja daar heb je nu niks aan.

Bellie Mooie foto hoor! Leuk he al die reactie's! Ik had ruim 60 reacties op mijn WWW :)

Wupje Jij ook gefeliciteerd!!

MvN Nou, dan is het in ieder geval wel gegroeit! Wanneer krijg je weer een echo? (ah, ik zie het al... maandag) Balen zeg dat je zo lang in onzekerheid moet zitten. Sterkte!

Frummel Fijn dat je het zwart op wit hebt staan. Dat geld halen ze maar even ergens anders vandaan!!
    En wat fijn dat je mannetje nu zo fijn eet! Waarom had hij een dieet dan?
    Dat verhaal van die vriendin van jou word ook steeds vreemder zeg! Dat zou mijn vriendin niet zijn geloof ik....

Tuttie ach meid wat jammer zeg! Heel veel sterkte!

Miffy Haha, Nou ja, dan ben jij nu na de zwangeren golf, en bovendien in de vakantieperiode! Dat zijn meestal ook niet de makkelijkste maanden, hier in ieder geval niet.

Mamatien O heerlijk zeg, een weekendje weg! Is Barcelona mooi?

En iedereen bedankt voor de felicitaties!
    We hadden Jaar dr verjaardag natuurlijk al gevierd, maar vanmorgen nog twee vriendinnetjes + kids op visite gehad en vanavond mijn ouders. Marcel moest werken van 14.00 tot 22.00 dus vanmiddag waren Jara en ik lekker samen.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

ze word volgend jaar 30:$ zou je toch wel iets meer verstand verwachten! ik hoor ook niets meer van haar en zij niets van mij.. vind het wel prima zo! je kunt alles tegen mij zeggen maar verwacht niet dat ik alleen maar ja knik.. zo ben ik niet en ik vind dit echt absurd!

die jonge was een vriendinnetje van me broertje(oud klasgenootje)

o mensen ik heb de ziekelijke aandoening om de wereld in mijn eentje een mooier plekje te willen maken hihi vriendlief kan zich hieraan kapot ergeren hahaha:D op vakantie zit ik gerust met 3 zwerfkindjes bij de macdonalds 'omdat ik hen dat ook gun'.. ben een beetje een dromerig, te empathisch typje op dat gebied..

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ marleen: hij had geen dieet maar een strak ritme/dagprogramma wat door het ziekenhuis was opgesteld. door een team van kinderartsen, dietiste, pedagogisch medewerkster en de logopedist.. hier hebben we hem vanaf gehaald en dat werkt prima:D

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    mamatien, heerlijk zeg, zo even naar barcelona!

Frummel, tsja, ik zou je graag een stuk pizza opsturen, maar die bezorgservice van mij is nogal belabberd (remember de sate-service ;)). Maar LEKKER dat ie was :D!
    Die vriendin van jou, jakkie hoe kan ze zo doen? Die weet dan toch totaal niet waar ze mee bezig is? Ik zou denk ik wel klaar zijn met zo'n tiep...

Vivelafete, ik hoef niet daar te slapen tijdens nachtdiensten. Ik werk overdag, ga dan naar huis en dan staat mijn werkmobiel aan. Meestal gaat die wel tig keer op een avond, vaak kan ik dingen ook wel telefonisch afhandelen. Anders ga ik van huis uit naar de lokatie toe waar er iets is, we hebben ongeveer 20 lokaties door heel zuid limburg. Dus er zit dan ook nog een nachtelijk autoritje aan vast. En als je helemaal pech hebt, gaat de telefoon weer als ik net weer de straat inrij, kan ik weer omdraaien :x

Bellie, mijn vakgroepcoordinator is een oudere man (tegen z'n pensioen) die altijd zuchtend en steunend praat over "al die jonge moeders" in zijn vakgroep. Hij zal vast netjes reageren naar mij toe, maar ik weeeeeet dat hij denkt owww nee, niet weer! ;)

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Frummel Ah zo, dus geen echt dieet.
    Maar waarom had je dat schema dan? (sorry ben een beetje 'nieuwsgierig' op de belangstellende manier. Maar als je het niet kwijt wilt, ook prima hoor :) )

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Marleen, ik had je nog niet gefeliciteerd met Jara, bij deze!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

@marleen: hij at zo vreselijk slecht en ivm de reflux is dat schema gekomen:) icm medicatie om zeg maar te voorkomen dat hij last kreeg van het maagzuur. later ging het meer om het eetprobleem. ritme en regelmaat om het voorspelbaar te maken voor hem. nu ben ik het daar helemaal mee eens alleen ik vond de tijden absurd en teveel voeding, te kort op elkaar! was nu echt klaar met heel het ziekenhuis en heb gezegd dat ik ermee stop. ik regel nu zelf zijn medicatie. standaard ochtend en avond dosering en zn extra wanneer hij zichtbaar last heeft! verder is zijn schema nu:
    7.30 pap
    9.00 50 cc dipsap
    9.30 dutje
    10.30 wakker
    spelen
    11.00 200 cc voeding met rijstebloem
    12.00 dutje
    15.00 100 cc pap en 50 cc diksap
    17.00 200 groentehap
    19.00 biscuitjespap

ook gaat hij niet meer in bad voor het slapen gaan want hij werd hier de laatste tijd echt hyper van:D nu rustig knuffelen met het licht uit op zijn kamertje, slaapliedje aan en zijn bedje in!

edit: oo geeft niet hoor! zou het zelf ook wel willen weten namelijk:)

god nog een edit: miffy:D neuh laat die bezorgservice maar zitten hoor;)

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

dames kennen jullie deze site al??

www.asos.com je moet naar women gaan en dan women maternity! echt geweldige positie kleding!

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Frummel Ah duidelijk! Toch goed dat je het nu op je eigen gevoel doet! Zo'n schema kan natuurlijk best goed zijn, maar dat zal niet altijd werken.
    Fijn dat hij nu weer eet, nu maar hopen dat het zo blijft!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$:$:$, jeminee, waar heeft die haar hersens zitten dan? Heeft ze die wel?

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga mijn bed in! Truste allemaal!

15. MvN

MvN Niet meer actief

ben me de hele aaf suf aan googlen en kom er niks over tegen! Wel heeft immie hier van de vks gereageerd op mn vraag..

Dit is t antwoord:

Hoihoi

Dan heeft ze inwendig de baarmoeder waarschijnlijk niet goed genoeg in beeld kunnen krijgen want inwendig heb je eigenlijk veel beter beeld omdat je dichter bij kan.
    Bij 6 wkn en 2 dagen hoef je nog geen hartactie te kunnen zien uitwendig. Het is nog zooo klein en het kan ook zijn dat je toch wat minder ver bent dan je hebt uitgerekend. Waarschijnlijk word de echo over 1 a 2 wkn herhaald, nog even spannend....

Imke

Lucht weer iets op... klopte idd wel dat de baarmoeder niet goed in beeld kwam en daardoor deed ze ook nog es uitwendig..

Ik beloof plechtig morgen goed op jullie te reageren.. ben nu vooral ego bezig :(

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

@mvn: ik denk dat je op dit moment niets beters kunt doen dan even lekker met jezelf bezig zijn en hier je hart luchten! niet schuldig voelen meid, we leven allemaal met je mee! ik kan me wel goed vinden in wat de verlos van hier zegt.. klinkt heel logisch!

17. MvN

MvN Niet meer actief

Ik lees echt alles hoor van iedereen, maar ben dan weer zo met mezelf bezig dat ik t weer vergeet! Dus vanaf morgen maak ik hier gewoon een nieuwe start met word als tabblad erbij haha kan ik gelijk typen.

Had trouwens al begin gemaakt voor de nieuwe site aangezien ik niks van angela hoor.. kaatje ik mail je t wachtwoord zo ff! De site is totaal nog niet af hoor, en ik mis heeeeeeeeel veel gegevens omdat angela t op een gegeven moment niet meer bijhield. Dus ik heb alle gegevens overgetypt die angela nog had ( zwangere dames en afspraken tabblad )

En de verlos hier heeft me weer opgevrolijkt.. nu komen weer allemaal dingen naar boven de mijn vk heeft gezegt maar t gewoon weer vergeten was... ook dat, dat me baarmoeder niet goed zichtbaar was..

www.everyoneweb.com/juli2011mama

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

mvn: ik ben echt blij dat je opgelucht bent meid!

o meiden ik zit gewoon aan de aardappelschijfjes met gesmolten kaas en knoflooksaus*schaam* zoooo'n vreetbui ineens!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

heey! mvn jij bent ook nog een jonge doos! hihi ik ben trouwens 22(voor de site)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Haha, dan ben je zelf ook nog een jonge doos Frummel :p :D

Deel Deze Pagina