Jeuh Frummel mooie echo ......foto!!! Ik heb morgen mijn 1e echo maar daar is lang niet zoveel op te zien denk ik. Maar ik ben heel tevreden met een boontje met een knipperlichtje! Eten......hier smaakt alles anders. Heel raar, lasagna smaakt anders, vlees snaakt anders ik snap er niets van. En veeel honger. Mijn buik lijkt vannacht wel ineens 5 cm gegroeid ik heb maar een dik schapenwollen vest aangetrokken om het te camouffleren. Ik hoop het nog wel 4 weken verborgen te kunnen houden want dan heb ik 2 weken vakantie. Na de vakantie mogen ze het op het werk weten.
Frummel, wat super van je echo!!!!! Umizoomi: ik hoefde niks te tekenen, ben er al 1,5 jaar in dienst, ze muteren mijn huidige contract gewoon mvn: fijn dat je iets gerustgesteld bent! wel spannend de volgende echo!!
precies hetzelfde als jullie. 's avonds ook geen zin in warm eten, dan heb ik het op mn bord en de eerste hap gaat nog wel maar daarna gewoon geen zin meer.
pfff, net het flexbureau van mijn werk gebeld voor die dienst dat ik naar de vk moet voor de echo; ze wille de diens er echt niet uit halen Moet nu dus weer naar mijn eigen leidinggevende... Heb haar een mail gestuurd, maar ben bang dat ik het dan maar moet vertellen, vind dat wel erg raar staan een dag na het omzetten van mijn contract! En raar om het via de mail te vertellen!
doe eens normaal je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd ik voel helemaal met je mee hoe ontzettend onzeker je je nu moet voelen bah dus beloof me dat je eerst aan jezelf denkt wij lopen niet weg hoor
Tuttie, heel veel sterkte meid!! MvN, wat een onzekerheid!! Ik duim voor een goede echo volgende week! Meiden met goede echo's, super gefeliciteerd! Ik ben hier nog niet zo heel actief maar heb zoiets ik wil eerst een goede echo! Volgende week woensdag heb ik de eerste echo dus dan weer ik meer! Ik wordt een beetje zenuwachtig van al de slechte berichten die hier al zijn geweest en wordt er erg onzeker door mede omdat ik al een MA heb gehad! Hier trouwens ook nog een redelijk jonge mama! Ik ben nu 24
Ik krijg om 12.30 spoedecho. Laat het nu gewoon een keer goed zijn PLEASEE! Geen 4e mk voor mij hoor, dat ga ik niet trekken! Meld me later wel weer
frummel wat superrrrrrrrrrrr gefeliciteerdddddd en over avond eten ik eet wel...ik kan ook koken maar weet gewoon dat ik maar een klein bordje kan nemen ookal heb ik zin in meer anders heb ik de hele avond last van mn maag/darmen dan voel ik me echt beroerd maar dat is dus met al het eten zo he?? brood ook dus inplaats van 3 broodjes in 1 keer eet ik er 1 en 2 uur later weer 1 enz..... ooooh ik heb net heerlijk zoute haring met ui gehaald ga ik vanavond lekker eten op een wit bolletje jammieeeeeee en ik ga zo naar de dokter ik heb ineens sinds gisteravond pijn aan de linkerkant van mn gezicht....vooral bij mn wenkbrauw boven mn oog net ofdat t beurs is je ziet er niks aan heb t vorig jaar ook een keer gehad toen ging t wel weer over maar nu ik zwanger ben vind ik t toch wat belangrijker dat ze even kijkt... en sindsdat ik zwanger ben heb ik als ik maar 5 minuten lig in bed dat ik dan al verdoofde benen krijg.lijkt net zoals je arm dat je wel eens wakker word en dan een dood gevoel erin hebt en dan probeer je t weer te bewegen dan prikkeld het en dan is t weer nogmaal nou dat heb ik in mn benen misschien niet een goede doorbloeding ofzo?? echt vervelend dus ik ga er zo ff heen om half 2..
Hoi Meiden, Tuttie: wat afschuwelijk nieuws, heel veel sterkte meid. Mvn: oeh wat een rottijd. Heb het zelf ook gehad heb ook bijna 2 weken moeten wachten voordat ik zekerheid had. De hele mmm was heftig maar vond deze twee weken spanning echt killing. Maar bij mij heeft het goed uitgepakt, blijf hoop houden, opgeven kan altijd nog Vivelafete: schrik van je bericht, hoop dat alles nog goed is, gelukkig dat je gelijk voor een echo mag komen. Sterkte meid. Even ego: na al die nare berichten durf ik haast niet te posten hoe blij ik ben. Heb een supermooie echo gehad vanmorgen. Mooi iniminimensje van 1.7 cm met een kloppend hartje. Alles zag er goed uit. Zal morgen even een foto maken van de echo en hem plaatsen, vriend is er met de fototoestel vandoor
ff snel over angela las op hyves dat t heel slecht gaat met iemand in haar familie. misschien is dat de reden dat ze er ff niet is?
Geen hartactie, vruchtje een week te klein en vocht achter baarmoeder, dus door naar de gyn vanmiddag. 5wk3d zou het zijn. Maar na afgelopen miskraam kan het ook zijn geweest dat eitje later kwam en daardoor de hele zwangerschap vertraagd is. Alleen dat vocht zou niet moeten. Geen idee wat het zou kunnen zijn, en heb de VK er ook maar niet nar gevraagd. Vanmiddag naar de gyn dan zien we wel verder.
@boot varen, dank voor jullie reacties. Ik twijfel nog steeds. Jac, heb je aan de wal minder of meer last van overgeven tijdens de zwangerschap? @zonnebeertje, ik nam aan dat je moest tekenen, omdat je aankondigde 'over 4 uur' een vast contract te hebben. sterkte @vivalefete! Ik duim dat je 'gewoon' minder ver bent dan gedacht en het vocht niks betekent! @mariska, fijn dat je een goede echo had!
ons kleine wondertje die 'uitstulpinkjes' links zijn voetjes*smelt, zwijmel, zucht* @vive, heel veel succes meid
Ja, al relativerend komen wij (mijn man heeft sinds vandaag een weekje vakantie gelukkig!) er ook achter dat we inzetten op de theorie dat een week later conceptie heeft plaatsgevonden. Ik hoop het zo! Sinds vanmorgen heb ik wat misselijkheid, dat kán toch niet als het allemaal niet goed is en het vruchtje is gestopt met ontwikkelen? Daar komt bij dat mijn zoons biologisch geziien van een andere vader uit een eerdere relatie zijn. Hoewel er geen omgang is tussen mijn ex en de kinderen (mijn ex wil geen contact voor alle duidelijkheid) en hij zich echt de vader voelt van de jongens, is het zo krom dat nu een kindje met mijn man niet lijkt te lukken. Het is zo gewild! Ik wil zo graag een kindje van ons samen!
Hey meiden! Zo weer even alles bijgelezen. Ik denk altijd nu ga ik vanavond ook lekker meekletsen maar dan val ik na GTST weer in slaap en is mijn avond alweer voorbij . Ik merk trouwens wel dat mijn misselijkheid al een stuk minder wordt. Soms met vlagen nog een beetje maar niet meer zoveel als in het begin. Ik vind het evengoed raar maar goed ik heb zelf gezien dat erwtje goed gegroeid is dus daar zal het niet aan liggen. Umizoomi ik vermoed dat het de tandjes zijn bij Kyano. Voor de rest is hij namelijk erg vrolijk en lijkt niet ziek. Hi hi ik wordt altijd zeeziek dus al helemaal als ik zwanger ben MvNoele jee wat een onzekerheid zeg. Knuff voor jou!! Frummel oh wat heerlijk geen eetprobleem meer! Soms idd gewoon op je eigen gevoel vertrouwen, het is ook jouw kindje. Mamas en papas weten het beste wat te doen Jee wat een rare reactie van jouw vriendin die zwanger is, zon mensen snap je niet. Oh fijn een goede echo! Toppie meid! Tuttie dikke knuff meid en veel sterkte! Miffy sterkte met werken! Mamatien oh lekker een weekendje weg geweest! Avondeten gaat bij mij soms heel goed maar soms zit ik ook al na een paar happen vol. Ik kijk gewoon elke keer hoe het gaat maar ik kook wel gewoon voor mijn man en zoontje en zie zelf wel hoeveel trek ik heb. Mariska is toch ook geweldig nieuws! Super meid, geniet er lekker van! Vivelafete oef wat zwaar. Sterkte! Hopelijk zit gewoon alles goed en ben je iets minder ver zwanger. Knuff!