@Marlous, ja inderdaad laten we het over leuke dingen hebben! Chocola ofzo?? Wat ik al zei, bij mij helpt eten tegen de misselijkheid, en heb daarom gister lekker samen met Noor pannenkoeken gebakken als lunch, geen volkorenboterham met smeerkaas, maar een pannenkoek met stroop voor mij en mijn meisje, was heerlijk! (ben al 3 kilo aangekomen overigens...uhum...) @Jac, wat akelig dat je je kindjes niet kan halen! Ik moet zelf regelmatig een paar dagen op (zaken)reis voor mijn werk, en vind het ook altijd naar om mijn meisje achter te laten, maar dat is dan in ieder geval wel bij papa, maar toch. Vinden ze het op het internaar geen probleem dat ze in het weekend blijven of is dat juist gebruikelijk?
Jac wat jammer dat je de kinderen dit weekend niet hebt. Hopelijk zie je ze snel weer Wel een mooi schip! wat vervoeren jullie als ik vragen mag?
nee kindjes gaan lekker naar opa en oma. Opa en oma waren al blij. Vroegen al of hun ook een cadeautje mogen kopen voor wittebaardmans. En met de kindjes al afgesproken dat we de kado's hier bewaren voor als we volgend weekend weer bij elkaar zijn. Maar goed dat voelt toch heel akelig. slechte moeder gevoel.
even ego: vanmiddag om 13:00 uur komt iemand van de woningbouw langs... er is in de buurt geklaagd over mijn katten. (heb er 3). dat ze buiten lopen en dat ze hun behoefte in de tuin doen van een ander! Nu heb ik al eerder politie aan de deur gehad (politie en woningbouw werken samen met dit soort dingen). en die vroegen hoe vaak me katten buiten komen. Dus ik zei al als iemand te lang een deur open laat staan die gekoppeld is met buiten dan zijn ze zo snel dat ze naar buiten gaan meestal zijn ze binnen 10 minuten wel weer binnen en soms een middagje buiten. Over het algemeen doe ik mijn best dat ze binnen blijven. Dus u doet uw best daarvoor? Ja ik wel ja maar kan ze niet met 100% zekerheid zeggen dat ze nooit buiten komen want dat doen ze wel. Nu komt dus vanmiddag de woningbouw... erg gezellig. Maar niemand uit de buurt komt bij mij aan de deur om eerst met mij te praten over de katten... terwijl er hier tig katten rondlopen:S de buren hebben er 1. over buren hebben katten. paar huizen verderop hebben katten achterburen hebben katten. maar ze hebben last van MIJN katten.... kan daar zo kwaad om worden... en dat terwijl ik bijna nooit thuis ben en dus de katten ook bijna nooit buiten zijn... grrr
wij vervoeren van alles, zand, kolen, containers, op dit moment kunstmest. Eigenlijk alles wat ook maar in het schip past.Normaal varen wij veel op de moesel. Maar helaas was daar dit x geen werk voor ons. Hadden mooi uitgerekend dit weekend vrij te hebben. maar helaas liep alles fout waardoor we nu het weekend moeten varen. Af en toe haat haat ik mijn beroep. maar aan de wal kunnen wij niet wennen. Allebei de families varen. zit in ons bloed zeg maar. Is echt een mooi beroep, maar af en toe mis je dus wel de dingen die echt belangrijk zijn.
@ jac inderdaad balen dat het juist dit weekend is. Poeh erg smal daar waar jullie nu liggen. Maken jullie er volgend weekend een gezellig sint weekend van.
Jac: Wow wat een schuit! En wat balen dat je de kinderen niet kunt halen. Het is niet jouw schuld, maar misschien is dat nog wel het vervelendste. Hoe oud zijn je kinderen? En gaan ze naar een schippersinternaat? Kimm: Vervelend, maar wees eerlijk; katten staan erom bekend op andermans terrein hun behoefte te doen. Maar dat neemt niet weg dat het balen is dat de mensen die hun beklag hebben gedaan niet eerst bij jou zijn geweest. Een kattenbakje in je tuin zetten, zou dat niet helpen? Succes hoor, beschuldigd worden met zoveel bombarie eromheen is niet leuk. Abortus: Ik heb de hele discussie en voorgeschiedenis niet gelezen, maar ik vind dat abortus onder de verantwoordelijkheid van de vrouw valt en dat je daar als buitenstaander niet te hard over zou moeten oordelen, ook al denk je de situatie van binnenstebuiten te kennen. Ik heb voordat ik ging settelen ook wel eens onveilige seks gehad, en ik geloof niet dat ik daarin de enige ben... Ik ben kostmisselijk en heb een slechte nacht gehad. Blegh, gisteren heeft er best wel ingehakt en vannacht lagen mijn man en ik nog steeds beduusd in bed naar het plafond te koekeloeren. Maar die misselijkheid s wel goed denk ik! Dat kan vast niet als het niet goedzit!
Ik heb een kattenbak buiten staan en 1 binnen. En ze staan er ook over bekend. In de tijd dat deze katten nog echte kittens waren bleven ze gewoon in huis zeg maar. Had toen ook kattenpoep in me tuin liggen. Ik vind het vies en kan me er wel druk om maken maar goed mijn katten doen het net zo goed... beetje jammer alleen dat ik de gene ben waar over geklaagd word terwijl en zo onwijs veel katten hier door de straat lopen enzo...
Jac: wat vervelend zeg!! en zeke rmet pakjesavond! Maar het is idd wel veel te gevaarlijk om ze te gaan halen! Mooi schip zeg!! Kimm: succes vanmiddag! Ik heb verder niet bijgelezen, sorry Marlous: ik moet dus gewoon vrij krijgen voor de vk/echo? Oh gelukkig! Mijn dochter heeft de waterpokken! ga nu weer de kids wegbrengen om te gaan werken...
Ja, maar er niet zomaar. Als het mogelijk is, moet je een afspraak buiten werktijd plannen. Als ik het goed heb begrepen, is dit in jouw geval niet mogelijk. Ik werk bijvoorbeeld 36 uur en heb om de vrijdag vrij. Mijn eerste bezoek aan de VK heb ik op een vrije vrijdag gepland, omdat het kon. Kan dit niet, mag ik tijdens werktijd naar een VK, huisarts, tandarts, noem maar op. Je werkgever mag niet vragen waarom. Net zoals hij/zij niet mag vragen waarom je ziek bent als je ziek bent. Wel vervelend voor je dochter, waterpokken is helemaal niet leuk! jac, mooi schip, maar lastig dat je niet bij je kinderen kunt zijn. Dat is wel een nadeel als je op het water woont en werkt... Kimm... ik zou rustig aangeven dat je niet de enige kattenliefhebber bent in de buurt en dat alle katten het liefst bij de buren de behoefte ingraven Wel raar dat mensen daar zo van over de flos gaan. Wij hebben geen katten (allebei vreselijk allergisch) maar dan weet je dat je een kattenterrein hebt... Volgens mij lopen er in elke woonwijk genoeg katten rond... Ach, wij krijgen altijd te horen dat alle hondenbezitters de poep niet opruimen en vreselijk asociaal zijn. En dat terwijl je elk hoopje uit het gras staat te plukken. Het zal wel iets zijn van sommige mensen zonder huisdieren wat ik niet begrijp... Juud, zullen we verder gaan over de pannenkoeken??? mmmmmm krijg trek... Laat die chocola maar links liggen, ik ben die ene vrouw op de wereld die geen chocola lust... Pannenkoeken.... met appel rozijnen en stroop... moet zo maar weer een bammetje maken...
Marlous: was voor mij de tweede keer deze week al, die pannenkoeken. Zondag lekker gaan wandelen en daarna een pannenkoek met spek en appel bij het pannenkoekenhuis. Heb volgens mij nog niet echt voorkeurseten, wil nu gewoon veel en vet eten haha. Bij mijn eerste zw-schap had ik een roomijsverslaving, terwijl ik daar anders niet warm voor loop, nu stond ik echt te kwijlen voor de diepvriesafdeling van de appie. gelukkig "moest" ik ook elke dag versgesperste sinaasappelsap, compenseerde weer een beetje....
de enige vrouw die geen chocolade lust? er zullen er vast wel meer zijn die dat hebben hoor wat vind je dan wel lekker? @pannenkoeken... hmm.. ik ruik de geur van cakejes in de oven... buikje gaat daar al aardig van vol zitten
haha, buiten de chocola om, ben ik net een bodemloze put!!! Ik herken het veel en vet wel van Juud, daar zit ik ook middenin. Verder ben ik fan van kaas, hartige hapjes, koekjes, ik ben niet zo kieskeurig!! Maar die pannenkoeken, Ik krijg steeds meer het gevoel dat dat vandaag moet gaan gebeuren... En wij hebben zondag ook al bij het pannenkoekenhuis gezeten. Maar dat was na een lange boswandeling, dus dan mag het. Toch? gelukkig heb ik nog geen drie onderkinnen, dan moet ik wel gaan oppassen....
Dat is vreemd, er staat ineens een link naar de kieskeurig-site. Dat heb ik niet gedaan. Ben niet op zoek naar een nieuwe wasmachine...
Oh nu weet ik wat ik vanavond eet pannekoeken met appel en stroop mmmm! Bedankt meiden. Over een half uurtje vertrek ik naar het ziekenhuis. dan ben ik daar wsl veel te vroeg maar beter dan mijn echo missen
Juud Ik ben op zich niet heel erg tegen abortus, maar ik vind wel dat je een verdomd goede reden moet hebben. Tuurlijk is het je eigen beslissing en het is je eigen leven en lijf. Maar die 'vriendin' van Frummel is wel heeeeeel raar bezig, zeker gezien ze graag zwanger wilde worden. Fijn dat je gesprek met de vk goed ging! Jac Wat balen dat je de kids niet kunt halen!! Ik zou daar ook niet blij van worden! Wat een lang schip zeg! Kimm Vervelend zeg dat er alleen geklaagd wordt over jou katten. Ik kan me voorstellen dat mensen er niet blij mee zijn als er in hun tuin word gepoept, maar ik kan me niet voorstellen dat dat alleen jou katten zijn. Zeker als ze niet zo veel buiten zijn. En erg lullig dat ze meteen klagen en niet eerst bij jou komen om te praten. Succes vanmiddag! Zonnebeertje He bah, waterpokken! Heeft ze er veel last van? Bij de drogist kun je spul krijgen om het te verzachten en ook een badje met havermout (in een washandje of zo) schijnt goed te werken, dan drogen de blaasjes sneller in. Het verbaasd mij dat Jara ze nog niet heeft gehad, bij mij op het werk hebben heel veel kinderen het de afgelopen tijd gehad en ik neem toch veel bacterien mee naar huis zou je zeggen. BB10 Succes en veel plezier! Hier nog steeds geen sneeuw, en nog steeds geen stem..... Ik heb vanmorgen een lekkere loempia gehad in de stad en tussen de middag een frikandelbroodje. Heb nog steeds trek dus ik ga nu maar even een broodje met roomkaas maken. (jaja, wel de goeie )
Marleen: haha, jij bent ook al van de veel en vet zo te zien: loempia en frikandelbroodjes! Ik heb vandaag wel een kroket gegeten en erwtensoep. Grappig trouwens, jouw dochtertje scheelt maar 10 dagen met die van mij (20 nov geboren, maar wel 10 dagen te laat) en nu ben ik ook 10 dagen verder dan jij.