Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht

Ja, ze snappen bij ZP ook wat sponsoring is...

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    weet je wat ik wel jammer vind?

dat er hier zoveel berichten worden geplaatst dat er heel veel toch over bepaalde mensen heen lezen en er dan niet op gereageerd word ik zelf merk t ook ik lees echt alles maar dan wil ik reageren op mensen en dan weet ik de namen al niet meer en dan doe ik t maar weer algemeen maar toch vind ik dat best jammer ik plaats ook vaak wat maar word vaak niet eens op gereageerd dat is geen moedwil van iemand maar omdat t zo snel gaat en veel is

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Je hebt helemaal gelijk. Ik zit 's ochtends met kladblok namen op te schrijven waar ik dan direct op wil reageren maar dan moet ik nog 15 pagina's lezen... Vandaar dat het wat algemener wordt of dat je toch sommige mensen onbedoeld overslaat...

De eerste dagen hier had ik ook wel het gevoel dat ik me er een beetje tussen moest worstelen. Maar dat viel uiteindelijk wel mee, er worden gewoon heel veel berichtjes gestuurd...

Vandaag zit ik lekker veel te typen, dus dan hou ik het wel bij. Maar ik heb straks weekend en dan zit ik niet meer achter de pc. Dus maandag worden het denk ik 35 pagina's teruglezen?

Heb wel zin in het weekend, dagje Düsseldorf met de fam. en morgen zijn mijn ouders er al. heerlijk!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dat heb ik dus ook heel erg dan denk ik zal ik maar niet meer mee doen want waarschijnlijk ben ik niet interresant ofzo haaha

5. het is inderdaad erg veel. vooral als je bij meerdere topics schrijft.
    Gewoon blijven plaatsen want interessant om te lezen is t zeker.

Ik lees altijd alles maar vaak doe ik t tussendoor en dan heb ik of geen tijd om te reageren of ik vergeet t weer..

6. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Ik snap ook wat je bedoelt hoor angie! tis lastig, maar misschien moet je gewoon niet eens proberen om alles bij te houden, maar gewoon alleen reageren op dingen die je wel onthoudt.
    Ik ben ook niet zo bedreven in het forumgebeuren, maar het schijnt dat het over de tijd wel wat rustiger wordt.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hier ook het idee dat ik niet echt intressant genoeg ben ,

ik vergeet ook sommige dingen en en de dingen die ik intresant vind om te reageren daar reageer ik op.

ik het weekend ben ik er ook bijna nooit maar ga dan daarna ook echt geen 25 paginas bijlezen.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    dat klopt over een tijdje word het wel rustiger
    bij de juni 2008 mamas praten we met een vast groepje van ongeveer 10 ..

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    @Angiebaby Ik vond jou juist zo'n doorgewinterde bezoekster, haha!

Maar als je bijvoorbeeld algemeen reageert op kwaaltjes, leuke of juist lastige dingen dan zullen de schrijfsters zich er wel in herkennen hoor!

Ik hoef nog maar een half uurtje!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @BB10 succes met de echo drek enne idd beter te vroeg dan je echo missen haha..

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

hihi:D:)jaa ik ben er iedere dag wel ff ja:p

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    okee meisjes ik moest t gewoon ff kwijt hahaha

13. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Ben het ook met marlous eens, dat mensen niet zo vaak direct op een bericht reageren, betekent natuurlijk niet dat het niet gelezen wordt. Daar ga ik in ieder geval wel van uit als ik iets schrijf. Neemt overigens niet weg dat het leuk is als je iets schrijft dat je daar dan persoonlijke respons op krijgt.

Vind Angie en Bulldog wel een beetje zielig, lieverds, jullie zijn echt wel interessant genoeg hoor! :)

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Jaaaa, jullie zijn zeker interessant genoeg! Sterker nog, ik heb jullie wel een beetje nodig hoor. Ik ben namelijk een nogal naïeve zwangere, haha! :p Iedereen in onze omgeving is net een beetje begonnen aan het kinderwereldje, dus wij hebben weinig ervaring... ;)

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

hihi:):):):):):):):D:D:D

16. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben ook niet zo interessant maar ik hou het ook echt niet bij met reageren!

Af en toe roep ik wat maar ik reageer ook bij lange na niet op iedereen.

17. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Vandaag is het wel lekker rustig eigenlijk...

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Tada........... minimens met kloppend hartje! Gyn was een uur te laat dus ik had me niet hoeven haasten haha. Termijn klopt precies!

View attachment 112326

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    oooooh mooie echooo gefeliciteerdddd

20. gefeliciteerd!

Share This Page