Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Vgg, ik ga iedere week foto's maken. Aan het einde willen we die achter elkaar monteren voor een eventuele digitaal geboortjekaartje (dvdtje).

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    ik ga morgenochtend testen.

ik wordt echt gek, mijn toetsenbord doet alle tekentjes verkeerd.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ vvg: Als mensen er naar vragen zou ik gewoon zeggen dat je een blaasontsteking hebt ofzo en er antibiotica voor slikt. Als je AB slikt mag je namelijk ook geen alcohol…

@ Wupje; Dat is wel heel snel nu al een opmerking.

@ Fleurtjes: Wat lief dat je moeder al een rompertje gekocht heeft.
    Mijn zusje heeft trouwens ook Fleur :D.

@ Marloes: Gefeliciteerd en welkom!

@ nog een keer testen: Hahaha, nou ik heb nog 1 zo’n Kruidvat test liggen, dus die ga ik van het weekend nog eens doen. Ik kan het ook nooit laten hoor om nog een paar keer te testen. Bij Ayla heb ik er volgens mij zelfs 3 gedaan.

@ Angela: Dan moet je even SHIFT+ALT of SHIFT+CTRL doen en dan zouden je tekentjes allemaal weer goed moeten zijn.

Pffff, ik heb nu veel meer dan bij mijn 1e zwangerschap dat ik bang ben dat het mis gaat. Mijn buik/ingewanden gaan als een malle tekeer en elke keer ben ik bang dat dat een slecht teken is. Ik kan me ook helemaal niet herinneren of ik dat bij Ayla ook had. Stom hè, hoe snel je dat vergeet.

4. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Bailey: Oeh, dat is een leuk en origineel idee!!!
    @Angela: Staat ie niet per ongeluk op 'europa' ipv 'verenigde staten'? Dat heb ik nog wel eens. Naast de tekentjes rechtsonder in beeld (internet, geluid en tijd e.d.) staat een afbeelding van een toetsenbord (nog wel in die grijze balk). Als je daarop klikt moet die staan op 'verenigde staten (internationaal)'. Hoop dat het de oplossing is.

5. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nu nog een test liggen, dus ik kan nog een keer. :p Had een pakje met 3 gekocht, maar had maar 1 test nodig om er achter te komen...

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heb het antwoord al gevonden, gewoon de ctrl en shift onder de enter samen indrukken, en hij veranderd :)

Auuuu mijn buik is echt ontzettend gespannen... niet leuk meer, doet echt gewoon pijn...

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

truste meiden, be kapot dus duik lekker op bed.
    Ik erger me dood aan mijn man die een broodje eet. Komt mijn humeur niet ten goede.

Tot morgen!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

hier ook weer 1 grote ergernis grrrr!! lummel moet nog steeds dex erkennen omdat meneer de akte van erkenning was vergeten blablabla weet ik veel wat allemaal. ik wil gewoon dat dat gebeurd en wel zo snel mogelijk. hij snapt niet waar die haast vandaan komt. ooo ik ben zooooo booos sta echt op klappen! dit x zijn het niet de hormonen hahaha

@truus.. nee het is niet zo'n overslag.. het is een broekje met vest

deze met het bijpassende broekje.. hoef er niets voor hoor enkel de verzendkosten.. ik kom om in de babykleding joh heb 3 tassen boven staan in maat 50 en 56 :D

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Jullie zijn dus ook zo gefrustreerd?! Vreselijk die hormonsters!! Niks leuks aan.

10. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Smoesje om geen alcohol te drinken: als we ergens zijn waar we met de auto naar toe gaan zeg ik gewoon dat ik de vorige keer wijn gedronken heb en hubbie dus nu biertje mag drinken. Tsja als het thuis is, is het natuurlijk wat lastiger. Ik zou ook zeggen of niet lekker of idd blaasontsteking met medicatie, dat is wel een goeie

Angela oh heerlijk al zo snel de echo!

Fleurtjes oh wat lief van je moeder! Ik vind het ook heerlijk dat mijn moeder het wel al weet, kan ik lekker tegen haar aan zeuren ;)

Marloes gefeliciteerd!

Baily wat leuk!

Testen: ik heb nog 1 digitale liggen en ik wil eigenlijk nog een weekje wachten ongeveer en dan kijken of er ook 3 tot 4 weken zwanger staat. Ha ha ik ben echt een beetje gestoord :D :)

Zo en nu gauw naar hubbie want die is klaar met leren en wil ook wat aandacht :D

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, ik kom nog even snel dag zeggen.
    Ben de hele dag aan het werk geweest.

Kwaaltjes, merk nog erg weinig, soms heel even misselijk, maar verwacht de echte kwalen ook pas over een week of zo. IK had een week na de eisrong wel enorm last van mn boobs en nu nog af en toe last van mn onderbuik.

Ik ben ook bang om naar de wc te gaan, dat ik weer bruin of bloed verlies. Brr.. hopelijk snel die echo..

Ik zag nog een mooie test voorbij komen. Ik denk dat ik er dit weekend ook nog 1 doen. :D

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Over de alcohol, gewoon dubbelfris kopen en in een wijnglas doen. Niemand die doorheeft dat je niet echt wijn drinkt. Of alcoholvrije wijn kopen. ;)

13. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ben wel onder de indruk van al jullie hormoonverhalen hoor. Helemaal omdat ik daar eigenlijk nog niet veel last van heb. Ok, iets sneller aangebrand, maar nog geen ruzie gehad hier gelukkig. :p

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    ik heb al wel wat op mijn gefrustreerde gevoelens gevonden, een lekkere jankfilm of serie opzetten, en heeeerlijk mee huilen. Zoals vanavond; Komt een vrouw bij de dokter. In de bios heerlijk lopen huilen, nu weer :)

15. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik ben bang dat ik me af moet melden. Gisterenavond wat bruinverlies, heb de hele nacht gedacht "Blijf plakken kindje" maar vanochtend veel bloed.

Ben er helemaal onderste boven van :( Bah zit hier te janken.

16. ProudMum

Fleurtje, aaaaiiiii!
    Ontzettend veel sterkte de komende tijd!

17. ProudMum

Sucre, dat is een goede tip!

Angela, lekker even gejankt dus!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fleurtjes, oh neeeeeeeeee, wat vreselijk meis!! Heel veel sterkte lievie.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Angela, prachtige film he, mijn man en ik waren ook flink aan het janken toen we hem zagen. Lucht wel ff lekker op!

Truus, jij ook al zo vroeg wakker.

Ik ga weer werken, tot vanavond!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

ahhh fleurtjes nee toch! jeetje meis weet niet wat ik moet zeggen! wat vreselijk zeg.. knuffel

Share This Page