@ Fleurtjes: oh nee toch meis. Misschien is het loos alarm. Ken meer mensen die veel bloed hebben verloren, maar waar het wel nog goed zat. Heb je ook krampen? Sterkte!
Morning meiden! @ Fleurtjes: Oh neeee!!!! Sterkte meisje. Dikke KNUF! Heb je idd ook krampen? Want bloedverlies hoeft niet persé een mk te betekenen hè. @ Sucre: Werkse vandaag. @ Truus: Vroege vogel die Joey. Ayla werd vanmorgen rond 08.00 uur wakker. Prima tijd vind ik. Vandaag en morgen lekker vrij. Het is vandaag Koeienmarkt bij ons, dus vanmiddag even naar de stad en poffertjes eten bij een vriend van ons.
Goede morgen dames, Hier nog een - hopelijk - juli-mama! Ik ben voorlopig uitgerekend op 1 juli 2011 van ons eerste kindje! Spannend!
Dank jullie wel! Ik heb net mijn eerste echo vastgelegd op 16 november. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Moge allemaal! Ik kom me hier ook melden! Vanmorgen getest, en zwanger. Had het niet verwacht. Heb een zoontje gekregen in februari dit jaar, en het was nog helemaal niet de planning, maargoed, we zijn wel ontzettend blij. Moeten nog wel even wennen aan het idee hoor hihi. Hoelang ik zwanger ben weet ik ook niet precies! Het kan 4 weken zijn maar ook 6 weken en 4 dagen. In dit laatste geval hoor ik dus thuis bij de juni mama's! vorigemaand is erg vreemd gelopen. Ik word altijd op de 11de van elke maand ongi. Vorige maand ook! Maar op 30 september verloor ik een hoop bruin sluim, heb dit maar als mijn ongi gezien toen. Vond het wel erg vreemd. Maargoed, 30 november heb ik mijn eerste echo en 2 december intake. 30 november zullen we dus weten hoe ver ik werkelijk ben. Voor nu hou ik maar 4 weken aan, en ben ik uitgerekend op 7-7-2011 Mijn overduidelijke test van vanmorgen:
@ belliebel: gefeliciteerd! Supermooie test. Aan de kleur vd streep te zien ben je wel wat verder dan 4 weekjes hoor .
@ Konijn: Gefeliciteerd en welkom! Is dit je eerste kindje of heb je al (een) kind(eren)? @ Belliebel: Jij ook gefeliciteerd en welkom! Jij dus ook 2 kindjes dicht op elkaar. Frummel en ik ook! Dat is wel een HELE duidelijk test!!!
Belliebel, gefeliciteerd! Ik vind de test er ook uitzien alsof je langer zwanger bent. Hij is wel heeeeel duidelijk!
Ik kan het nog niet geloven. Was vanochtend naar werk gegaan maar zat daar ook niet lekker. Krampen heb ik eigenlijk nauwelijks maar verlies wel heel veel bloed. Veel meer dan tijdens mijn menstruatie. Ben er wel zeker van dat het over is. Voor op de site. 27-10-10 Fleur *
Fleur, heb je de vk al gebeld? Zou ik eerst doen voordat je je er echt bij neerlegt. Bij mijn nichtje dachten ze ook dat ook ze een mk had, maar met de echo bleek alles gewoon goed te zijn. Verlies je ook stolsels of echt alleen bloed?
Ja heb vanochtend gelijk gebelt om de afspraak af te zeggen. Verlies idd ook stolsels. Heb ook zitten denken om een hcg test bij de ha te laten doen maar ik wacht het maar even af. Mocht ik over een poos gaan twijfelen kan ik altijd nog een test doen.