Heel jammer Fleurtje . Het spijt me heel erg van je miskraam, hopelijk kunnen jullie het samen een plaatsje geven!
Heel veel sterkte meissie. Weet hoe je je voelt. Heb in augustus zelf ook een mk gehad. Geef het de tijd, uiteindelijk kun je het een plekje geven. Dikke knuffel
@ mermaid: Het is inderdaad ons eerste kindje! Ik zal het ook meteen in mijn handtekening zetten, dat maakt het toch wat eenvoudiger om te volgen @ belliebel: Proficiat! Je testje is inderdaad wel heel erg duidelijk! Ik heb enkele dagen geleden, toen ik net overtijd was ook een grote hoeveelheid bruin-zwart slijm gehad. Maar bij mij was het gewoon blijkbaar een innestelingsbloeding of een opruim van mijn baarmoeder. In ieder geval was ik toen al zwanger, dus ik vermoed ook dat je al 6 weken ver bent!
Hier ben ik ook weer, gisteren niet op ´t forum geweest omdat mijn zusje kwam logeren. Ze was nog geen 2 minuten binnen, ze kijkt me aan en vraagt: ben je zwanger? , ik werd dus purpelpaars en kon het niet meer ontkennen. Dus nu weet ze het, eigenlijk ook wel fijn om het alvast met iemand te delen... Fleurtjes, meid wat erg! Veel bloed met stolsels klinkt inderdaad niet hoopgevend... Wanneer kun je bij de verlos terecht, ik hoop snel? Ik wens je heel veel sterkte, lijkt me afschuwelijk... Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd! Leuk Konijn, om jou ook hier te zien. En wat heb je je eerste echo lekker vlot! Is dat in Belgie anders/sneller?
Ooooohhh Fleurtjes!!! Wat ontzettend erg meis!!! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, en ik hoop dat je samen met je hubby weer de kracht kan vinden. Dikke knuffel! Konijn87, welkom en gefeliciteerd! Pff, ik zou testen vanochtend, maar ben het helemaal vergeten, dus ook vergeten pies op te vangen voor MvM. Nou, dan maar geen ochtendpies voor MvM Doe morgen wel weer test. Esje, ze doen zo goed als nooit een echo met 5 weken, ook niet als je denkt dat je een miskraam hebt. Enige wat ze zeggen, is dat je het maar af moet wachten.
@ Fleurtjes: Ach meisje, wat verdrietig nou toch. Sterkte! @ Miffy: Hahaha, nou ik zou het ook niet kunnen ontkennen hoor als iemand het zo direct zou vragen. @ Konijn: Spannend hoor de eerste!
Mijn moeder vroeg het niet direct, maar wel indirect; ze vroeg: "Heb jij mij iets te vertellen?" dus heb nee gezegt
@ iedereen: jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Tis allemaal nog zo onwerkelijk! Fleurtjes: Wat verschrikkelijk meid! Huil maar lekker hoor, dat lucht echt op! Heel erg veel sterkte de komende tijd.
Ja hier een kindje van februari 2010. Echt een lekker ventje is het! Maargoed, het word wel een klein handenbindertje nu hihi. Ach er zit straks een 18 maanden tussen ofzo! een 1,5 jaar is best leuk lijkt me.
Zou best kunnen hoor dat ik verder ben. Maar bij de zwangerschap van Dinand ben ik 3 weken overtijd gelopen. Na 3 weken had ik pas een positieve test in me handen. Ik ging uit van de laatste dag van mijn menstruatie en dacht toen al dat ik 7 weken zwanger zou zijn. Met de 1e echo bleek echter dat ik toen pas tussen de 5 en de 6 weken zwanger was. Heb toen nog 4 weken in onzekerheid moeten zitten. Heb rond de 7 weken een bloeding gehad, en dacht dus dat het over zou zijn(het was wel helder rood bloed zonder stolsels o.i.d. en duurde een 2 dagen). Maar ik bleef misselijk. Met 9 weken mocht ik weer terug komen voor de 2e echo, en toen was alles in orde met de kleine frummel. Met 13 weken nogmaals een dag bloedverlies gehad en toen kwam er een stolsel mee. De vk had mij al voorbereid dat dit kon gebeuren! Ik schrok er wel van, maar wist dat het niets te betekenen had. Dit is misschien meteen een beetje een opbeurend verhaal voor fleurtjes, dat het dus nog niet over hoeft te zijn!
dag dames! Weer allemaal nieuwe mama's die positief hebben getest! wat leuk! gefeliciteerd en welkom natuurlijk! Fleur ik vind het echt zo vreselijk voor je meis.. vooral de onzekerheid vond ik heel erg toen ik een miskraam had.. ergens hou je de hoop dat het toch nog goed zit.. tenminste dat had ik toen. ik hoop dat je de tijd kunt nemen om dit een plekje te geven want ook een vroege miskraam is niet niets! sommige mensen doen er vaak heel luchtig over maar voor jezelf is het heel erg pijnlijk. heel veel sterkte de komende tijd! knuffel! Hier zelf net van het winkelcentrum terug kunnen rennen/hardlopen en vervolgens een close encounter met de wc gehad.. bah bah! Hier zit echt een geweldige baby/kinderzaak. Allemaal 2ehands spulletjes enzo voor super weinig! Ziet er nog als nieuw uit maarja wat wil je met die kleine maatjes. ze zijn er immers zo uit.. net 3 broeken van noppies en mexx gekocht, winterjasje van mexx(hij heeft er pas 3 maar ach hij was zo schattig) een polo en van die winterslofjes voor 15 euro!
@ Belliebel: Ja, 1,5 haar is een mooie tijd er tussen vind ik. Tussen Ayla en de nieuwe baby zal 14 maanden zitten. Wel behoorlijk kort op elkaar, dus ik denk dat het best pittig gaat worden, maar wel leuk!!! @ Frummel: Zo jij bent goed geslaagd! Zon winkel in de buurt is nooit weg. Ik heb een tijdelijke shop-stop . Hebben net een nieuwe auto gekocht en heb 2 maanden in de ww gezeten, waardoor we ineens een stuk minder inkomen hadden. Nu moeten we natuurlijk wel even zuinig blijven doen ivm de nieuwe baby en o.a. een duowagen die we daar voor willen aanschaffen.
nou meiden, ik dacht, ik heb toch nog 4 testen liggen, ik doe er gewoon 1. Toen gelijk de test van MvM gedaan
Oh ja, ik heb ook een reactie gehad op een solicitatie, dat ze gaan beginnen met kwalificeren, en dat degene die uitgenodigd worden, nog een brief krijgt. Best spannend...
Ohja, en ik vergeet te zeggen, dat de urine geen ochtendurine was. Tussen ochtendplasje en dit plasje heeft ong 1.5 uur en 2 koppen koffie gezeten
Nieuwe dames, willen jullie wat meer info geven voor de site/lijst? Als je hem wilt zien, de site staat onder mijn en Truus dr naam
Mooie testen Angela. Lekker he van die knalstrepen. Ben ook nog steeds heel blij dat ik bij MvM zo'n knaltest had (en was ook geen ochtendurine). Op dat testje waren de strepen even donker. Spannend je sollicitatie. Zal duimen voor je.
Zo Angela, dat is een duidelijk testje hoor ! Spannend, je sollicitatie! Wanneer zou je wat horen of hebben ze dat niet gezegd? Frummel, lekker geshopt zeg! Hier zit ook een tweedehands zaakje, maar daar heb ik nog nooit wat gekocht. Ben er weleens binnengelopen om daar eventueel kleertjes van Julie te verkopen, maar daar zou ik dan maar 10% van krijgen, praktisch niks dus. Dan kan ik het beter zelf verkopen! Ik koop de laatste tijd weleens iets van MP, zijn mooie dingen voor leuke prijsjes wat ik daar heb gekocht. Julie doet trouwens heeeeeeel lang met een kledingmaat, ik leg weleens dingen aan de kant omdat ik ze beu ben in plaats van dat ze niet meer passen. Ze is nu 15,5 maanden en zit van broekjes nog steeds in 68 en 74.
Hi Meiden, Wat wordt er weer lekker gebept hier!! @ fleurtje : meid wat een pech!! Ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven! @ nieuwe mama's : welkom en leuk dat jullie mee schrijven! @ Lijst : Intake vk 18 november 1e ecgo 29 november Verder alles goed hier. Alleen af en toe wat depressief maar dat was ik tijdens de eerste zwangerschap ook. Gelukkig ging dat na 3 maanden over!