Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

angela: wat spannend van je sollicitatie! ik ben ook weer bezig haha en wat een mooie testen! ik heb een test verbod gekregen hier.. vriendlief zei gister; hou nou eens op met dat testen je bent zwanger en meer als eer streepje gaat er niet komen hoor hahaha. hij heeft ook gelijk maar ik vind het zo leuk en zo onwerkelijk! kan niet wachten tot 24 november de intake bij de verlos! heb een heel goed gevoel bij haar.. plus ze is verloskundige van het jaar geweest. ook leuk!

Bad bevalling: vriend vond het een leuk idee dat hij bij de bevalling ook in bad kon.. tot hij zich bedacht dat een bevalling best bloederig is.. nu vind hij het een minder strak plan hahaha

Soms is het ook echt een ei hoor.. gister geeft hij dex een kus op zijn bolletje zegtie ineens in paniek: het is hier helemaal zacht! ja schat de fontanel weet je nog.. MOET DAT DAN NIET DICHT ZIJN INMIDDELS!! zucht.. mannen

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ooh wat doen jullie veel extra testen! Ik had getest met een digitale van clearblue. Heb er nog één liggen, begint nu te kriebelen door jullie....

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ miffy: zo wat fijn! dex zit nu al in 68/74:S hij groeit als kool! hij was maar 48 cm bij de geboorte en 2780 gram maar inmiddels is meneer 69 cm en 8105 gram.. echt een beer dus!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jup ik doe mee! ik stuur je wel even een pb-tje!

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    @badbevalling: hier bevalt iedereen in het ziekenhuis, waar je alle mogelijkheden hebt. Er is een bad, een kruk, een bal etc. Ik wilde ook wel graag in bad, maar dat werkte in de praktijk niet. Ik vond het veel te warm, kreeg hartkloppingen en moest daarna op de wc en spugen tegelijk. Dussss.....

Heb wel op het laatst nog moeten lopen en een beetje staan wuppen. Ik begon er nog bij te zingen geloof ik, hahaha, was gewoon gek aan het worden.

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

haha ik heb ook idiote dingen gedaan tijdens de bevalling hoor.. verpleegkundige gezegd dat ze moest optyf teren met dat idiote washandje :D gynaecoloog geduwt toen dex 'eruit' kwam en hem zelf aangepakt maar wel 3/4 uur in bad gezeten.. vond het heeeerlijk! vriendlief heeft weinig te voorduren gehad tijdens de bevalling.. hij moest alleen niet met een washandje aankomen! haha hij heeft 1x de opmerking gemaakt: gaat goed! valt allemaal best mee! mijn reactie: valt best mee? wil jij nog meer kinderen? hou je mond dan! hahahaha ach ja je hebt pijn.. lol

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

pff ben moe.. ga zoonlief even nadoen en even op bed liggen:)

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hey Marlous! wat leuk gefeliciteerd!! ik 'ken'jou nog van het flair forum geloof ik, ik heette eerst maxje ;)
    Belliebel: jij ook gefeliciteerd!!

konijn: welkom hier :)

Fleurtjes: wat een ontzettend naar ebricht :(
    ik wil je heel veel sterkte wensen! weet helaas ook hoe het is, geef het de tijd

Ik was gisteren toch zooooo duizelig in 1 keer :(
    Dat herken ik nog wel van mij dochter, het helpt wel als ik est eet. Dus moet ik maar altijd iets van drinkbouillon in mijn tas hebben! was ook een beetje misslelijk.

vandaag is onze zoon jarig!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goh, wat naar om jezelf depressief te voelen. Nou moet ik even heel eerlijk zijn. Sinds 15 september ben ik een beetje ingestort. Wat het is, tja, ik denk zelf ook aan een depressie, maar nu ik dit van jou lees, misschien heb ik hier ook wel last van! maargoed, proberen positief te blijven he! Komt allemaal wel goed met ons!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Frummel: Ach het is gewoon leuk toch om meerdere keren te testen. Bij Ayla heb ik er 3 gedaan en ik vond het echt leuk om ze elke keer donkerder te zien worden.

Ik heb tijdens de bevalling wel redelijk normaal gedaan geloof ik. Ik heb op een gegeven moment tijdens het persen alleen heel wanhopig geroepen dat ik het niet meer leuk vond omdat er volgens mij toch niks gebeurde. En later riep ik nog een keer "GEBEURT ER NOU EIGENLIJK WEL WAT?!?!?!". Oh en toen de vk de knip zette zei ik "nou, dat klinkt eigenlijk net als knippen in kipfilet". Hahahhaa, daar moest de vk wel erg om lachen...

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    zonnebeertje, gefeliciteerd met je zoontje!

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zonnebeertje, gefeliciteerd met je zoontje!

@Bevalling: Ben heel rustig geweest, niet gegild oid. Alleen 1 keer gezegd : De 2e adopteren we.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ben met Dinand via een KZ bevallen. Een dag voordat hij werd geboren kwamen we er achter dat hij in stuit lag! Ik zou de volgende dag voor een draaipoging mogen! Want denk je: breken 's nachts spontaan mijn vliezen! Moest ik alsnog naar het ZH.

Maar moet zeggen dat de KZ mij 100% is mee gevallen hoor! Was vrij snel weer op de been! Al hoop ik nu toch wel dat ik dit keer vaginaal kan bevallen!

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zonnebeer, gefeliciteerd met je kleine mannetje!

@bevalling: ik ben vrij rustig gebleven, 1 keer is er een oerbrul uitgekomen. Erg genoeg staat die ook nog op video... Mijn vriend had de camera schuin achter m'n hoofd neergezet, dus geen tussen-de-benen scenes, dat hoeft voor mij niet ;). Zo hebben we wel prachtig in beeld als ons meisje opgetild wordt. Behalve wij tweetjes heeft niemand "Julie, The Movie" gezien.
    O ja, en de anaesthesist liet te lang op zich wachten. Ik heb op een gegeven moment om die man gesmeekt :)

15. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hoop dat ik ook mee mag praten bij de juli 2011 mama's!?
    Ik heb afgelopen zondag positief getest!!!het is voor mij de tweede. Een zoontje aug 2009, nu denk ik rond 2 juli uitgerekend.
    Lees regelmatig mee in de forum's. Reageer niet vaak, maar vind het wel leuk om nu met mijn tweede zwangerschap "actief"mee te praten.
    groetjus Lukatwo

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Gefeliciteerd en welkom Lukatwo! Leuk dat je actief mee wilt kletsen!

@bevalling: ik had een knip en tangverlossing. Die tang, dat wil ik nooooit meer! Ook het herstel was erg moeilijk. Bij mij op de kamer een meid met keizersnede en die liep de volgende dag alweer in haar kleren rond.

17. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ belliebel: het volgens mij wel meer voorkomend en zolang het in het eerste trimester is dan geen probleem blijft het daarna aanhouden dan spreken ze nog wel eens van prenatale depressie. Dat had ik gelukkig niet met een week of 14 was het zo goed als verdwenen.

@ bevalling: Niet geschreewd wel veel ge auauauauauwtj en ook geroepen en gebeurt niets en wanneer mag ik stoppen ik wil niet meer

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Zonnebeertje: gefeliciteerd met je zoontje.

@ Lukatwo: gefeliciteerd en welkom.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hebben jullie het trouwens al aan iemand verteld? Ouders of broers en zussen ofzo?

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

beste vriendin verder niemand:)

Deel Deze Pagina