Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

zonnebeertje gefeliciteerd!

2. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ zonnebeetje Gefeliciteerd!

Hier aan de ouders, broers en zussen en vriendinnen een aantal verteld

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

oo ik vond net een diam taart van ikea in de vriezer.. nu is er nog maar een halve taart:p

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik alleen verteld aan vriendin die ook niet zomaar zwanger werd en waar ik dus mee over dit soort dingen praat.

Ik popel eigenlijk om het ouders en schoonouders te vertellen, maar vorige keer tot ong 8 weken gewacht en toen hadden ze er zo´n moeite mee om het niet verder te vertellen.

Dus nu wachten we waarschijnlijk tot ong 10 weken.

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oooh lekker, bij de thee!
    En ik zit met een volkorenkoekje ;).

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

heeerlijk:D ik ben echt een bodemloze put op dat gebied haha. lekker aardappelanders gemaakt voor straks:) alleen dan wel zelf.. vind die potjes niet zo lekker! ben een beetje leeg qua ideeën voor de rest van week.. iemand suggesties:)

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    ja vanavond ga ik burrito;s eten! ook lekker!!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

goed idee!

9. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Ben alleen thuis ( met Jolien) maar ja die gaat vroeg naar bed dus ga denk ik even een filmpje halen voordat ik naar het KDV fiets.

Nog 2 weekjes en dan wordt ze alweer 1 jaar!!!

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Zonnebeertje, gefeliciteerd met je zoontje.

@ Lukatwo welkom en gefeliciteerd.

Thanx meiden, jullie zijn erg lief. Heb net een paar uur in bed gelegen. Mijn man is ook 's middags naar huis gekomen. Hebben een poos zitten grienen maar nu gaat het wel weer.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier pannenkoeken gegeten met Joey. Voor mijn man bak ik een eitje, die komt zo thuis, gaat douchen en eten en dan naar fc utrecht toe

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Werd net gebeld door MvM en ze komen morgen al! Kijk er erg naar uit, geeft me een goed gevoel in ieder geval.

Wij eten vanavond lekker chinees, jammie. Manlief en ik waren beide laat thuis en moeten nog boodschappen doen dus even iets besteld. Easy...

Nog een vraagje trouwens: Iemand bekend met de CB indicator? 2 dagen terug de test gedaan aan nu is mijn schempje leeg! De tekst is verdwenen... Dit moet toch niet kunnen of wel?

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja dit klopt wel. Er zit een soort batterijtje in, uiteindelijk verdwijnt het scherm! Je hebt er neem ik aan een foto van gemaakt? Kan je daar lekker op terug kijken:D.

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Lukatwo welkom en gefeliciteerd!

Fleurtjes, fijn dat je man vanmiddag thuis was en dat jullie samen gehuild hebben... Doe rustig aan meis, en neem de tijd om het een plekje te geven.

Bailey, die CB indicator gaat idd uit na 24 uur. Ik baalde er ook enorm van... volgens mij is het batterijtje dan leeg of zoiets.

Vanmiddag even naar de stad geweest, maar helaas had Julie er geen zin in. Die wilde niet in de kinderwagen, steeds gillen. Echt een driftige dreumes ;). Wij eten andijviestamppot. Vanavond ook vast eten voor morgen maken, dan ben ik ver weg voor m'n opleiding en laat thuis, m'n schoonouders passen dan op. Maar ik wil toch altijd zelf eten maken...:), dus maak ik iets wat de dag van tevoren al kan, Voor morgen dus chili con carne.

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Shit... :( Ik had er nog geen foto van gemaat omdat ik dus dacht dat ie er 'altijd' op zou blijven staan. Hmm... Eens kijken wat voor batterijtje erin zit, of gewoon een nieuwe test halen haha. Nouja.. Morgen ook nog een test van MvM ;)

16. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ze hebben verder niks gezegd, alleen dat ik dan nog een brief krijg.

Ooooohhh Truus, wat lijkt mij t super om NU bij de KV te werken… wat een leuke spulletjes in het krantje. En ik mag nog niks kopen… L

Ik was vanmiddag ook nog even gaan liggen, en vanaf het moment dat ik op stond, ben ik al duizelig…

Zonnebeertje, gefeliciteerd met je zoontje!

Lukatwo, welkom en gefeliciteerd!!

Belliebel, mijn schoonouders en mijn zus weten ervan. Verder niemand. Willen er sowiso tot na de echo mee wachten. Daarna zien we wel weer verder.

Wij hebben patatjes op.
    Meiden, hebben jullie ook al zo’n buik? En dan ben ik vooral benieuwd naar de meiden die al eerder een zw.schap meegemaakt hebben. Ik had gisteravond echt een megapens, maar dat is al stukken minder. Dat kwam gewoon door mijn darmen, maar dit lijkt al wel een beginnend buikje, mijn buik was er ook helemaal gespannen door.

17. ProudMum

CB digi: idd blijft de tekst maar 24 uur!

miffy, oe dat klinkt goed, kan ik morgen wel maken voor mijn mannen!

Angela, heb al eea opzij gelegd. Sokjes, rompers, een lakentje met kroontjes en de wikkeldeken (Alles lime/blauw)

Van mn collega kan ik haar nieuwe MC overnemen, incl zonnekap. Ze zou even de prijs bespreken met haar man. Groen met zwart. Dat kan toch wel voor een meisje?

18. ProudMum

Buik: Hier ook al een buikje. En erboven een vetrol van mijzelf! 2 buikjes dus hihihi

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    oh hahaha dat ken ik ;) Bij mij is het zo: Borsten, vetrol, buikje ;)

Ooohhh ik wil ook spulletjes kopen :D:D:D Maar jij krijgt natuurlijk ook personeelskorting toch??

20. ProudMum

Hahahahahaham hier ook hoor!
    10% personeelskorting. Het is niet veel, maarja, toch korting!

Deel Deze Pagina