Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dat had ik bij Dinand wel heel erg, ben nu alleen met vlagen misselijk dat ik lekker sta te kokhalzen bleh en pijnlijke borsten. Heb vandaag ook een klein beetje hoofdpijn en ben moe. Maar mag verder niet klagen hoor hihi:p.

Mja wat niet is kan nog komen he:p.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt jij ook nog gefeliciteerd!

3. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ohja, das ook zoiets, honger hebben, maar geen idee waar je trek in heb!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ belliebel: je hebt er rare snuiters tussen zitten hoor.. zeker op het kdv pik je ze er zo tussenuit:) ochtendstress, kind wat niet mee werkt en dan word er weer flink wat gescholden, gestraft en gemopperd. Way to go mom! niet dus.. het is een kind, kinderen werken niet altijd mee en zeker niet op ons tempo. ze snappen nu eenmaal niet dat jij om 8 uur op je werk moet zijn en dat je baas een hufter is:) dat is maar goed ook.. daar zijn het kindjes voor tenslotte!

5. annoesjka

annoesjka Lid

Oct 26, 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik meld me hier ook ff aan

ik weet niet precies wanneer ik uitgeteld ben maar ik denk wel rond juli

ik schat dat ik tussen de 3,5 en 4 weken ben nu

ik ben rond 28 september bevrucht:D

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

welkom! maar lieverd als je rond 28 september bevrucht ben dan ben je al langer zwanger hoor;) dan ben je nu rond de 6/7 weken zwanger!

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dank je:D.

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Anousjka welkom en gefeliciteerd!! En idd dan ben je al langer zwanger :D

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

@belliebel hahaha waar ken ik dat met die condooms van!! weten dat je een condooms zou moeten gebruiken maar toch niet doen lol.. hier hebben we de eerste 4 maanden condooms 'gebruikt'.. daarna tijdens de seks zei ik als ik zwanger ben dan geen gezeur he! condooms staan aan jouw kant meneer! waarop hij zei: alsof ik het erg vind om nog een kindje te krijgen:D nou dat heeft hij geweten hahaha.

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Maar misschien dat ik na de bevalling (klinkt nog zo raar :D) wel een spiraaltje neem ofzo..ik zie nog wel!

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Welkom en gefeliciteerd:D. Whahaha leuk dat je weet wanneer je bevrucht bent:D.

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha of het condoom afgegleden en vast aan het draadje van je spiraal! minder grappig.. was gelijk mijn spiraaltje kwijt:S ik was vroeger nooit zo goed in dat hele 'met beleid'.. wilde ook altijd piercing, dat mocht niet.. dan deed ik het toch zelf:D hahaha navel, tepel en tong zelf gedaan.. als je dan ouder word bedenk je je wel dat dat best mis had kunnen gaan! zeker een tong piercing! ik was een mega puber hahaha

13. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ja das waar ook wat je zegt:p. Dan ben je nu inderdaad rond de 7 weken zwanger!

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whahaha manlief zei altijd: Niet zwanger worden he. Mja die zaadjes van hem hebben het denk ik gehoord en zijn ervoor gegaan whihi:p.

15. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

pindakoek & Anousjka gefeliciteerd!!
    @anousjka, bedoel je niet dat 28 september je 1e dag laatste menstruatie?was?

@zwangerschapskwaaltjes onderwerp: tsja gevoeligere borsten, en eet denk ik ook wel meer ( daarnet nog geen uur na mijn avond nog 6 wentelteefjes gemaakt en helemaal op:$ ) maare bij mijn zoontje was ik de eerste 10 weken iets van 6 kilo aangekomen. En in totaal 12 kilo, dus als ik zo doorga dan haal ik die 6 kilo ook wel binnen de eerste 10 weken ;)
    En verder valt me de vermoeidheid gelukkig nog wel mee...
    en met vlagen misselijk, maar vind ik ook nog wel meevallen

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahahaha! die van mij zegt nu tsja sterk zaad he.. nee schat ik heb 13 dagen gedaan alsof ik zin had zodat ik mijn ei niet kon missen:p maarja dat weet hij natuurlijk niet:D

17. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mja, weet niet, ben altijd al tegen een spiraaltje geweest, en vraag me niet waarom. Denk omdat ik vind dat dat niet thuis hoort in een lichaam ofzo. Maar misschien doe ik dit uiteindelijk ook wel na deze bevalling. Zie het niet zitten om 9 maanden later weer met een posi test in me handen te staan whaha:p.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

het niveau daalt hahahaha manlief wierp hier net een blik op de laptop toen ik die opmerking maakte van dat 13 dagen zin faken.. bijna betrapt:D

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Begin weer een beetje te puberen: heb overal op mijn gezicht pukkeltjes..bleeeh..:p was net in de supermarkt en heb chocolade kruidnoten gekocht (slecht he :)) vriendlief is naar een cursus toe van zijn werk dus ga ik strakjes lekker tv kijken met de kruidnootjes erbij..:D

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whaaaaahahaha:D

Share This Page