badthermometer heb ik nooit gekocht of gebruikt, elleboog werkt perfect nagelschaartje ook niet.. in het begin mag je alleen kartonnen vijltjes gebruiken en ik gebruik nu alleen het knippertje flanellen luiers heb je alleen nodig bij een thuis bevalling navelbandjes worden door de kraamzorg ook niet meer gebruikt bedzeiltje 1 is genoeg.. gebruikte het na een week al niet meer moltononderleggers en beschermer ook nooit gebruikt weekendbed en wipstoel heb je echt niet nodig, wel handig Verder heb je aan 12 hydrofiele luiers nooit genoeg, je gebruikt die dingen overal voor zeker in de zomer. qua kleertjes is dat ook bizar weinig wat er staat maar het is wat je minimaal moet hebben
hier ineens kramp en zo'n oh oh gevoel waarschijnlijk is het niets maar maak me nu toch zorgen stom he
Had gister ook behoorlijk veel last van steken in me lies, maar dit is echt een zwangerschaps symptoom.
@ Pindakoek: Nee, nadat ik met de pil stopte omdat we toen zwanger wilde worden heb ik gezworen nooit meer aan de pil te gaan. Ik voelde me zonder pil zoveel beter dan met. Na deze zwangerschap ga ik een spiraaltje laten zetten. Dan is het voorlopig toch wel even klaar met kinderen krijgen. Ik ben na de bevalling van Ayla niet meer aan de ac gegaan. @ Annoesjka: Gefeliciteerd en welkom! @ uitzetlijst: Die kreeg ik de vorige keer van de kraamzorg. Flanellen luiers bijvoorbeeld liggen hier nog netjes gewassen en ongebruikt in de kast. Geen flauw idee waar je die krengen voor moet gebruiken. Ik ben overigens thuis bevallen, maar ze zijn niet gebruikt. Badthermometer vind ik dan weer wel handig en gebruik ik nog steeds. Navelbandjes, ook nooit gebruikt. Hier kreeg Ayla gewoon zon klemmetje erop. Bedzeiltjes mocht van onze kraamzorg niet. Had ik ook niet in huis gehaald trouwens. En een babyfoon hebben we ook niet, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Nee die flanellen luiers heb ik ook nooit gekocht. Maar de hydorfiele luiers zijn echt handig voor alles! heb er altijd wel 1 in mijn tas zitten. Gelukkig krijg je veel kleertjes en had ik in het begin niet genoeg rompertjes toen maar een hele bups gekocht!!
Ik ben goedgekeurd voor MvM! hihi hele leuke vrouw en mag meteen beginnen door mijn knaltest. Was fijn weer 2 streepjes te zien! Heb de ketting gekozen als welkomcadeau, vind m wel leuk hihi!
Pinda, je kan een CB met indicator doen?? Dan weet je het ook J Misschien heeft mijn zus nog wat dingen uit het kraampakket Volgens mij zijn sommige dingen echt onzin als je in het zh wilt bevallen, of niet?
hahaha, ik heb zo gelachen net (was naderhand hoor ).. is beetje smerig, maar ik pieste over m'n hand heen Geen idee hoe ik het voor mekaar gekregen heb, maar het lukte
Wat ik nog wilde vragen (ben een beetje verward en vergeetachtig ) is er iemand bekend met de Safety 1st Transformer Sleep & Go??