Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat dan meis?

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo jullie hebben goed jullie best gedaan met pagina's vullen. Zal straks alles eens even doorlezen.

@ nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!

Had van een vriendin al gehoord dat de kwaaltjes vaak rond de 6 weken komen en guess what. Sinds 2 dagen idd kotsmisselijk (gelukkig nog geen knuffelmoment met de wc gehad). Hoop dat het een beetje wegtrekt, want we gaan een weekendje weg. Van vermoeidheid nog steeds geen last. Heb nog steeds energie voor 10 :).

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Aug 27, 2010
    339
    0
    0
    Vlaams-brabant (België)
    Wat een kletsbarrak is het hier, ik ben weer helemaal niet meer mee. ;)

Wat betreft het voorstel om één van ons 'konijn' en de ander 'nijn' te noemen, voor mij is dat goed hoor. Kijk maar even wat konijn Esther zegt ;). Ik ben er laatst bijgekomen dus ik pas me gewoon aan ;)

Hier is de vermoeidheid wel al volop toegeslagen. Gisterenavond om 20u in mijn bed gekropen en tot 7u deze ochtend geslapen. Spijtig genoeg voel ik me nog steeds erg moe... Maar als alle energie dan naar die kleine frummel gaat, vind ik het helemaal niet erg ;)

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

morgen dames!

hier nog steeds alles goed hoor:)

sleep&go: buggy inzet lijkt heel erg op die van de slider en daar zit dex heerlijk in.. verder heb ik geen ervaring met die:)

mannetje hier heeft echt last van zijn tandjes.. zit al een kwartier op mijn vingers te bijten haha, bijring was niet interesant meer.. hij zegt ineens steeds vaker papa:) zo lief! als hij huilt is het enige moment dat er iin geluid uitkomt wat enigzins op mama lijkt haha arme ik!

@ onze 2 konijnen: Ko en nijn?;)

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam

Heb hem wel gezien op internet en vodn hem er goed uitzien. Alleen kon hem nergens in de buurt uitproberen. Ja en nu heb ik dus de bugaboo dus niet meer nodig maar was er ook in geintreseerd.

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam

Ja he... kon er vannochtend ook niet uitkomen!! maar ja moest weer werken en kleine naar KDV

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam

Kleine beetjes eten, dorge crackers helpen wel!! En gelukkig heb je nog lekker energie dat scheelt.

Waar gaan jullie heen?

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam

Haha met jolien ook de hele tijd zo;n zeurderig mamamamamam...
    Heeft dex al tandjes? al is dit de eerste?

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wowww, ben ik er weer een dagje niet! Wat wordt hier wat afgekletst :D! Heb pas een gedeelte gelezen en kan helaas niet alles onthouden...die zwangerschapsdementie slaat nu al toe!

Nieuwe meiden± welkom en gefeliciteerd! Nu hebben we 2 konijnen haha ;), ik moest ook even goed kijken. Superleuke avatar hebben jullie trouwens, ik vind die tekeningen van Anita Jeram echt super.

Belliebel, jee, wat een verhaal over je zoontje... Wat moeten jullie geschrokken zijn! Zo te zien op de foto gaat het nu een stuk beter met hem, wat een moppie!

Gisteren was mijn wekelijkse onderwijsdag, 2 uur heen rijden en 2 uur terug. Viel me gisteren wel zwaar, was dizzy en hartstikke moe. Nog even met het hoofd van de opleiding daar gepraat, hij wilde weten hoe het met mijn onderzoek ging en hij had het erover dat ik dan mooi in de zomer klaar zal zijn met de opleiding. Maar dat ga ik denk ik net niet redden voor mijn verlof ingaat, dat heb ik nog maar even niet verteld ;). Gisterenavond lekker gegeten en daarna mijn mandje in. Vanochtend was Julie al vroeg wakker en stuiterde bij ons door het bed. Het is zo´n lekker diertje, ben helemaal verliefd op haar! Vind het nog wel een beetje een vreemd idee dat ik datzelfde gevoel straks voor nog een kindje ga krijgen...

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

gek gevoel is dat he! dex die zit hier nu een pak billen doekjes te bestuderen haha geweldig om te zien!

@nina: ja inderdaad zo mamamamamam! en dan een heel zeurderig stemmetje erbij.. als hij echt huilt dan komt er geen mamamam in voor;)

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

o dit wordt zijn eerste tandje.. zit al een eeuwigheid een bobbel maar het komt maar niet door, zo zielig! hij heeft er echt last van helaas

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Frummel, wat zielig he, die tandjes... Heb je er iets opgedaan? Bij Julie helpt dentinox altijd wel goed.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja dat heeft hij:) hij vind het ook echt heerlijk. wordt bijna boos als ik het wattenstaafje weghaal haha. hij ligt nu lekker te slapen. vind het altijd een heerlijk moment om hem op bed te leggen:) hij kijk me dan altijd zo lief aan, krijg een glimlach van oor tot oor en dan valt hij direct in slaap! op bed leggen is hier gelukkig nooit een probleem

Gister een 9 maanden dagboek gehad van vriendlief:) maar ffies in beginnen, zo leuk!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Esje: Leuk een weekend weg. Waar gaan jullie naar toe?

@ Miffy: Ik kan ook nog steeds een soort niet geloven dat ik van dit kindje net zoveel zal houden als van Ayla. Maar ik heb al van alle kanten gehoord dat je voor al je kinderen even veel liefde hebt. Gelukkig maar!!!

@ Frummel: Leuk een 9 maanden dagboek. Van Pauline Oud? Ik had daarvan een Kraambezoekboek, maar tot mijn grote spijt ben ik dat boekje helemaal vergeten te laten invullen door mijn kraambezoek.

Pfff, wat een ochtend zeg op het werk (jaja, ik zit Ali Illegali te internetten op het werk :)). Gelukkig is mijn “baas” er niet vandaag en kan ik nu de rest van de dag gewoon op een normale manier aan de gang met mijn werk.

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat lief dat je een 9 maanden dagboek hebt gehad van je vriend Frummel! Heb bij Julie die van Anne Geddes gehad, nu wil ik 'm van Pauline Oud, die vind ik wel erg leuk.

Mermaid, oh dus ik ben niet de enige die nog niet zo goed kan bevatten dat ik straks zo dol op ben op allebei mijn kindjes... Mijn vriend houdt het ook bezig, hij begon er gisterenavond over dat hij zo vreselijk gek is op Julie dat hij bang is dat daar niks aan kan tippen... Ik hoor wel van moeders met meer dan 1 kindje dat er voor het tweede kindje net zoveel liefde is als voor het eerste.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

@mermaid: ik heb dat kraamboek ook.. ook vergeten haha mutsen zijn we toch!

Het zwangerschapsdagboek is van marianne nog wat, het heeft ook een soort agenda functie. Erg handig! hier begonnen met de grote schoonmaak voor het weekend bah bah. heb zo'n hekel aan huishoudelijkwerk maarja moet gebeuren. Nu moet ik zeggen dat met zo'n kleintje en 4 katten kan ik elke dag stofzuigen en dweilen maar de keuken, badkamer en dat soort dingen doe ik 1 a 2 x per week.. vind ik wel weer genoeg.

Dit weekend lekker weg met man en kind:D Op de dag dat ik positief teste waren we precies 6 jaar samen! toevallig he! Toen we 5 jaar samen waren hadden we de eerste echo van Dex, echt heel apart

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

O dames en in het speciaal angela even voor de site!

Is het handig om een buddy lijst te maken?

Iedereen word dan aan 1 persoon gekoppeld. Op het moment dat er dan iets gebeurd(nog toekomst muziek hoop ik) bijvoorbeeld weeën e.d. kun je die persoon op de hoogte stellen. Zij zorgt er dan voor dat de rest op het forum op de hoogte word gebracht.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Miffy: Nee hoor,je bent zeker niet de enige die dat denkt. Toevallig hadden we het er pas bij de April 2010 mama's over en daar vonden de meiden die al meerdere kindjes hebben het ook heel herkenbaar. Maarrrrr, ze verzekerde me allemaal dat ik straks van de baby net zoveel zal houden als van Ayla.

@ Frummel: Leuk een weekendje weg. Waarheen?

@ Buddylijst: Ja, da's zeker een goed idee, maar misschien handig om even te wachten tot er meer meiden zijn die ook wat verder in juli zijn uitgerekend. Als je buddy namelijk iemand is die ook begin juli is uitgerekend lig je misschien wel alle2 te bevallen. En ja, dan je natuurlijk ook niet zoveel aan je buddy, hahaha ;).

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Had dat idee inderdaad ook al, maar zoals mermaid ook al zegt, is het handiger om daar nog even mee te wachten. Niet alleen om de reden die mermaid geeft, maar ook omdat er waarschijnlijk(ga ik van uit) nog meer meiden bij komen.
    Het is het makkelijkste om iemand te kiezen die een paar weken later uitgerekend is.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hi meiden... wat kletsen jullie gezellig veel! Ik haak een klein beetje af... zal af en toe nog wel eens mee lezen, maar loop hier al sinds 2006 rond en klets bij een aantal andere topics al druk mee.

gisteren vk geregeld... over 2 weekjes al weer heen en weekje later de 1e echo. Ben dan 8 weken zwanger. Spannend weer!

Klets gezellig verder, dan val ik af en toe eens binnen ;)

Share This Page