Oja, dat betekend natuurlijk ook dat ik niet rond 26 juni uitgerekend ben, maar 22 juni... Ik kom niet eens in de buurt van juli, is het erg dat ik dan bij jullie klets?
Heb even het lijstje aangepast . Voorlopig hou ik maar weer op een ZH-bevalling, bij Julie ook gehad omdat ik langdurig gebroken vliezen had, en dat is me prima bevallen (letterlijk en figuurlijk). Zou ik volgende keer weer doen. BV of FV is nog wel een puntje, omdat ik toen ik 20 was een borstverkleining heb gehad. Bij Julie heb ik BV geprobeerd, maar dat liep al snel niet (ik voelde me er ook heel onzeker bij), dus snel overgestapt op FV. Dit keer zou het wel weer willen proberen.
Juli 2011 Mama's! 22 juni 2011 Angela en Arjan- 19 jaar - 1e kindje - ZH bev - BV 23 juni 2011 Esje78 - 32 jaar- 1e kindje 27 juni 2011 Juud74 - 36 jaar-2de kindje-ZH bevalling (twijfel nog)-BV 29 Juni 2011 Bailey07 1 Juli 2011 TruusdeMier-25 jaar-2e kindje-ZH bevalling (verplicht)-FV 2 juli 2011 Miffy77 - 33 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV/FV AFSPRAKEN 21 okt: Angela en Arjan MvM 5 nov: Esje78 intake VK + 1e echo 10 nov: Angela en Arjan 1e echo + intake (kan nog wijzigen) 24 nov: Juud74 termijnecho + info prenatale screening 1 dec: Juud 74 intake vk
zo meiden gefeliciteerd. ben juli mama 2010 maar zo wat gaat dat snel. succes allemaal en hoop dat t dan niet warm word. hihi maar veel kletsplezier
Ze gaan standaard uit van een cyclus van 28 dagen. Die van mij zei ook meteen dat ik een aantal dagen verder ben, maar weet zeker van niet . Volgens mijn vk, zou ik nu 5w+3 zijn, maar ik weet zeker dat het 5w is. We merken het vanzelf wel. Hoop uiteraard voor je dat je idd verder bent dan je zelf denkt. Altijd mooi meegenomen he?
pff na een avondje bankhangen met vriendlief zijn er ineens 4 pagina's volgekletst!! ik weet echt nohg niet wanneer ik uitgerekend ben.. ik wacht de eerste echo af. ik wil in het kraamhotel bevallen en anders ziekenhuis. dit x geen borstvoeding meer voor mij hoor vond het heeel fijn om te geven maar het spoot eruit en na een week had ik alleen nog maar water ipv melk.. dus nu gelijk een flesje
even iligaal vanaf het werk; Vk gebeld, 24 november hebben we intake en echo! En nog iets: volgende week hebben we bambino spul in de aanbieding! reageer vanavond uitgebreid!
hey Truus, Ik heb ook de 24ste de eerste echo! Ik zie dat je ook uit Utrecht komt. Zit jij ook bij het UVC of bij een andere vk praktijk?
hey juud! Klopt! Om 9.15 in overvecht noord! En jij? Met 35 weken word ik overgedragen naar het wkz ivm de ks die ik bij joey heb gehad. Tussentijds moet ik wel voor baarmoederhalsmetingem, er is operatief een stuk verwijderd. Dus hier medische indicatie.
Ik de 24ste op de poli in het wkz in verband met die info over prenatale screening. De week erop moet ik in overvecht zijn voor de "echte" intake. Daarna de rest van de controles in Lombok. Ik ben de eerste keer ook bij het UVC bevallen, maar zit nog een beetje te twijfelen of ik dat nu weer wil. Vond het toch wel vervelend dat ze niet thuis komen controleren hoever de ontsluiting is en vond het in het ziekenhuis ook wel erg... ja, druk ofzo met mensen die in en uit liepen en ons aan de andere kant heel vaak en lang alleen lieten zodat ik me eigenlijk helemaal niet goed gesteund voelde door ze. Misschien dat ik toch nog overstap naar een "klassieke" praktijk, met vroedvrouwen die wel bij je blijven en thuis langs komen....
Juli 2011 Mama's! 22 juni 2011 Angela en Arjan- 19 jaar - 1e kindje - ZH bev - BV 23 juni 2011 Esje78 - 32 jaar- 1e kindje 27 juni 2011 Juud74 - 36 jaar-2de kindje-ZH bevalling (twijfel nog)-BV 29 Juni 2011 Bailey07 1 Juli 2011 TruusdeMier-25 jaar-2e kindje-ZH bevalling (verplicht)-FV 2 juli 2011 Miffy77 - 33 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV/FV nina-28 jaar- 2e kindje - ZH bevalling- BV/FV AFSPRAKEN 21 okt: Angela en Arjan MvM 5 nov: Esje78 intake VK + 1e echo 10 nov: Angela en Arjan 1e echo + intake (kan nog wijzigen) 24 nov: Juud74 termijnecho + info prenatale screening 1 dec: Juud 74 intake vk Hierbij nog een keer mijn lijstje stond er bij de laatste opeens niet meer op????
nou hier verwarring al om.. heb vandaag een clear blue gedaan en die was negatief:S terwijl ik 2 zwaar positieve testen heb gehad van kruidvat en predictor.. maar vond die van clear blue zo leuk.. wat een muts he
He Frummel, hoe kan dat nou? Had je wel getest met ochtendurine? En had je de gewone of de digi van CB?
Hey meiden nu twijfel ik ook of ik toch niet liever hier kom meeschrijven ipv bij de juni mamas ik ben 24/6 uitgerekend!
Frummel wat vreemd dat de CB negatief is? Die 2 positieve testen had je natuurlijk niet voor niks, misschien morgenochtend nog een test doen? Ik las je verhaal over premature weeën, hier kan ik me helaas bij aansluiten, gelukkig is mijn zoon geboren met 38 wkn. en niet met 25+3
ja met ochtendurine en ik had die digitale.. als ik heb eruit haal zie ik wel een licht streepje en dit is mijn andere test..
Nah, wat stom! Ik zou m'n geld terug vragen bij clearblue hoor. Of in ieder geval een nieuwe eisen, vind het echt niet kunnen! Alleen de onzekerheid waar je opeens mee geconfronteerd wordt....
ik vind het zo vreemd.. heb zo'n verpakking met 2 van die dingen dus ik doe hem overmorgen ochtend nog wel een x kijken wat er dan uitkomt.. voel me wel echt zwanger! net als bij Dex eigenlijk