inderdaad nog niet voor nu maar laten we het in ons achterhoofd houden! we gaan gewoon daagjes weg niet heel het weekend vind ik zo'n gedoe met die uk..
@Frummel: ja waar ga je heen? Mijn buren zijn nu voor 14 dagen weg naar Jamaica..grr..ik wil ook weg uit dit koude kikkerlandje haha!! @All: ik heb me net aangemeld voor moeder voor moeders. Ben benieuwd wanneer ze me gaan bellen..
Marloes, jammer dat je niet langer mee komt kletsen! Pindakoek, ze proberen altijd zo snel mogelijk te bellen
potverdikkeme... weer afgewezen voor een sollicitatie.. gaat lekker zo. Heb net brief binnen gekregen van het uwv, m'n uitkering wordt EINDELIJK toegekend... Zal eens tijd wezen..
Hee meiden, lekker weertje he! Zostraks lekker gewandeld met de kleine. Ook even langs CB. Gelukkig is hij goed gegroeid!! Ga nu onder het genot van een bord zuurkool even reageren
Ohhh Angela, wat balen... Hebben ze ook gezegd waarom? Misschien dat je daar iets aan hebt voor een volgende sollicitatie? Wel mooi dat je uitkering nu geregeld is. Zoowww Sucre, jij zit al vroeg aan de zuurkool! Jammie! Nu je het zegt, daar heb ik best zin in vanavond...
Dentinox is inderdaad goed spul. Gebruik het hier ook altijd. HEt verdoofd het tandvlees een beetje waardoor het minder pijnlijk is.
Oh leuk, ik ga ook nog een 9 maanden dagboek aanschaffen. Heb het van Dinand helaas niet bij gehouden (wel heel veel buikfoto's haha) Maar van hem heb ik dan wel het kraambezoekboek en baby's eerste jaar van pauline oud. Zijn super leuke boekjes! Ennuh, hier is in bed leggen ook nooit een probleem geweest gelukkig. Viond het heerlijk als ik dat kleine mannetje op bed leg. verhaaltje voorlezen en na 10 minuten even kijken. Hij ligt dan zo lief te slapen! Word ik intens gelukkig van als hij zo lief ligt.
Ik kan het bijna niet meer bijhouden hier . Is nl weer lekker druk op kantoor. @ Angela: balen meis dat je een afwijzing hebt gehad. Staat er een rede bij? Hoop dat je snel wat vindt. Wel fijn dat je uitkering iig rond is nu. @ Sucre: lekker zuurkool. Heb ik ook zin in. Eens even vragen of vriendlief dat vanavond wil eten. Kreeg net in een ander onderwerp de tip om vanillevla te eten tegen de misselijkheid. Zal straks eens een pak gaan halen. Wie niet waagt, wie niet wint. Eet nu ieder uur iets en dat werkt iig voor de trek heel goed. Klinkt vreemd, maar vette hap valt nog het beste. vanmiddag lekker een broodje kroket en een kaassouffle op. Daarna was de misselijkheid helemaal weg .
Ik heb trouwens dit 9 maandendagboek gekocht: Mijn 9 maanden dagboek @ Babytjesnieuws Heb je een hele serie van: mijn kraambezoek boek, baby's 1e jaar, van 1-4 en mijn kleinkind. Meteen maar allemaal gekocht, zodat we straks een mooi rijtje met dezelfde boekjes hebben staan. Voor Kerst vast mijn kleindkind gekocht voor de opa's en de oma's. Ze verkopen ze bij Prenatal en de Bruna (en volgens mij ook bij bol.com).
HIhi heb je nu al nesteldrang, das niet goed hoor als je dat nog minimaal 7,5 maanden moet volhouden whaha.
Nou hè hè eindelijk kan ik mijn reactie typen, werd 4x gestoord door de telefoon Maar het goede nieuws is 16 november eerste echo!!! Ivm mijn curretage gaf de gyn aan dat ik mocht bellen voor een echo rond 7 / 8 weken, 16 november ben ik 7 weken. Dan moet het hartje zeker kloppen toch? Verder vanochtend lekker gefietst met Kyano en naar de boten gaan kijken Wij zitten vlakbij de rivier de Maas en Kyano vindt het geweldig allemaal die vrachtboten te zien. Erg gezellig dus. Frummel jee dat meen je niet, die moeder stond gewoon haar kind uit te schelden ! Ik kan best eens kwaad worden op Kyano (2 is een heel leuke leeftijd ) maar dan pak ik hem aan en zet hem gewoon in de hoek of op de gang, dan snappen ze heel goed dat ze iets gedaan hebben wat niet mag. Pindakoek gefeliciteerd!! Welkom hier! Grappig trouwens dat vele van jullie de eerste keer moeite hadden met zwanger raken terwijl ik juist van Kyano in de eerste ronde zwanger was, en over dit kindje meer als een jaar gedaan heb.. Annoeskja welkom en gefeliciteerd! Nog even onduidelijk dus hoelang je zwanger bent, spannend! Ha ha leuke condoomsverhalen! Ik geloof dat wij ze 2 tot 3 maanden na de bevalling gebruikt hebben en toen ook geen zin meer in gehad. Voelt zo raar als je al zo lang samen bent om dan ineens weer condooms te gaan gebruiken. Maar ik ga ook niet meer aan de pil. Na deze zwangerschap kies is denk ik voor een spiraaltje Hydrofiele luiers gebruik ik nog steeds en flanellen luiers heb ik wel eens gebruikt om onder zijn hoofdje te leggen, voor het geval hij moest spugen. Maar ook niet vaak gebruikt idd Bailey fijn helemaal goedgekeurd voor MvM! Tandjes bij Kyano komen nu de laatste kiezen door, pff heb al dagen schijtluiers dat willen jullie niet weten! Laatste werd hij s ochtends wakker,zat de poep tot onder zijn oksels, IEK Angela grr balen dat je bent afgewezen Oh ja net nog even de laatste test die ik nog had liggen gebruikt; digitale van cb gaf netjes aan 2 - 3 weken zwanger . Im happy!
Angela wat balen!! Gelukkig krijg je nu wel uitkering! Hoopte vanmiddag een uurtje te kunnen slapen,maar helaas.Toen ik net lag werd Joey wakker!
Als reden: er was zoveel gereageerd dat ze een selectie uit de mensen maken die als eerst gereageerd hadden. Of er waren meer mensen met dezelfde cv etc.
Wupje, iehlll jakkie die poepluier Heb de afspraak erop gezet! Over 4 dagen is jodie al aan de beurt met een echo!!
Pff ging net bijna over mijn nek! De kat had gekotst en om het nou te laten liggen voor mijn vriend is ook niet netjes haha...
Oeeeh spannend weer he die eerste echo's. Ben zo benieuwd. Mag pas over een maandje *snik* hihi. Hebben jullie trouwens huisdieren zoals een hond of een kat? MErken jullie wat aan ze. Ik heb 2 katten, absoluut geen schootkatjes maar wel heel erg lief. Toen ik van Dinand zwanger was waren ze ook zo enorm aanhankelijk, en nu weer. Elke keer kopjes komen geven. Zo lief. En komen nu wel lekker bij me zitten hihi.
voor de dames een tip tegen de misselijkheid:gember tijdens de zwangerschap van dex als tip gekregen van een oud indisch omatje en werkt echt geweldig! nee hier geen nesteldrang hoor! maar we hebben 4 van die langharige mormels kleine rolt de hele kamer door en dan moet het gewoon goed schoon zijn zal ffies een foto spammen van me kat hij is echt enorm namelijk haha geen geintje hij weeg 13,6 kg..
Druk ochtendje achter de rug. Ben naar Cranio sacraal therapie geweest (drukpunt massage, zo lekker), en moest om 2 uur bij de fysio zijn. Heb last van een peesontsteking, was dus een heerlijk dagje. Gelukkig ben ik op donderdag en vrijdag lekker vrij.