Hahahahha . Die steekjes heb ik soms ook, maar dan meer in mijn onderbuik. En soms spelen ineens mijn bombonella's op, net of ik een TSR krijg, hahaha.
Hihi verwarrend nee ik ben 3 weken en 6 dagen zwanger nu. 2 oktober mijn laatste ongi (kan je eigenlijk niet noemen, meer spotting) gehad. Vandaar ook dat ik 10 november een vroege termijn echo heb zodat ze kunnen kijken hoe ver ik nu ben Had vorige maand een posi kv2v5 test, daarna kwam er spotting en heb toen nog getest met CB plus maar die was negatief..erg vreemd allemaal..snappen jullie em nog??
tsr? of ben ik nu dom? @truus: eerder verlof maakt niet uit! ik had met dex met 22 weken al ziektewet, was ook wel lekker op het bedrust gedeelte na dan..
Hihi, Ja ik hou ook maar 3 juni aan tot nu toe. Voor het zelfde ben ik al langer zwanger mja, dat zullen we pas 30 november weten! Tot die tijd weet ik nog helemaal niets.
Whahaha, je bombonella's, hoe kom je erop whiiiiihihii. Maar dat vind ik inderdaad wel een goede, dat het net lijkt of je een TSR krijgt, daar heeft het inderdaad wel wat van weg!
@ Frummel: Ik had trouwens die Zoom Duo laten zien aan mijn man en die vond 'm ook wel mooi. Hij vind het eigenlijk ook maar zielig dat de baby in de iCandy zo onderop ligt...
Hmmm, das inderdaad erg vaag. Nou heb ik zelf vorigjaar een keer met cb plus getest en deze gaf aan niet zwanger terwijl kv 2 voor 5 euro vet posi was. Mja er is uiteindelijk ook een kindje uit gekomen hoor hihi. Het zou dus inderdaad goed kunnen dat je al langer zwanger bent. Oeeeh spannend.
oooo toeschietreflex!! ja dat heb ik ook dacht dat ik gek werd en dat het aan mij lag haha. heb het ineens af en toe als dex huilt @mermaid: ik heb dex onderin een phill & teds gedaan bij een babyzaak en hij werd nogal panisch.. kan ook aan hem liggen hoor want hij ziet graag alles! ik ben alleen bang dat deze beeb dat dan ook heeft.. vandaar dat de zoom mij erg mooi lijkt
haha ben je helderziend ofzo dan Frummel Hoop het wel..maar hoop vooral ook dat alles goed is dat is het belangrijkste Ik ga eten koken dames ..heb honger
Pindakoek, vreemd zeg die positieve en negatieve test. Hopelijk ben je idd al veel langer zwanger! Wat spannend! Bombonella's, die van mij vallen weer mee. Al zijn mijn tepels wel extra gevoelig. Maken jullie je ook zorgen als je juist niks voelt? Stom lijf, hopelijk gaan de komende 2 mnd snel voorbij!
Zoo Frummel, wat een beest! Sucre, nee heb niet goed kunnen slapen. Uiteindelijk ben ik na 4en in slaap gevallen, en werd om half 9 wakker. Ben toen na een kopje koffie weer gaan liggen, maar niet geslapen, om half 10 er maar weer uit gegaan. Ben net om half 4 ofzo weer ff gaan liggen, maar heb meer een beetje gedoezeld, want of ik werd wakker van de hond, of ik werd gebeld etc. Ik ben op zoek naar vacature voor telefoniste/receptioniste. Iets in die trant (?). Ik heb 2 honden en 1 kat, maar die doen niet anders ofzo. Luca (hond, 2 jaar) is nu loops, dus die doet wel anders, maar niet door mij Miffy, er is idd helemaal niks mis met klein zijn. Al zeg ik het zelf met mijn 1,50m Truus, wat een verhaal meis! Jeetje, had geen idee. Erg heftig!
ik heb ook met kv2v5 getest en daar komt een licht streepje positief op en op de etos kwam niks uit dus ik ga morgen nog een keer testen of het streepje wat donkerder is ik heb altijd een late eisprong 1week voor de menstruatie weer begint de vk dacht ook dat ik al verder was eerst maar kon afgelopen woensdag nog niks zien op echo dus denkt ze nu dat ik dus korter dan 5 weken ben omdat ze uitgaan van de laatste menstruatie en die was tussen 11 en 18 september
Hallo dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! via Miffy kom ik me hier ook melden. Gisteren een positieve test en zoals het er naar uitziet ben ik uitgerekend op 10 juli. Ben zwanger van ons derde kindje.