Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Goedemorgen!

Even snel tussen het knuffelen met mijn peutertje door: ik kan helemaal geen lijst vinden...

Waar kan ik die het beste zoeken?

Groetjes!

Esther

2. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!!!

@Konijn: De lijst staat op juli2011mamaszp.come2me.nl. Je kunt de info pb'en naar Angela (AngelaenArjan) of hier in een berichtje roodgekleurd neerzetten. Dan plaatst zij het op de site.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen,
    Wij gaan straks naar het UMC. Kregen gisteravond laat te horen dat een goede vriend van ons met een infarct is opgenomen. Hij is gelijk gedotterd en er is een stent geplaatst, maar het was echt kantje boord!

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dank je voor de info! Ik heb al heel wat pagina's doorgeploegd (het gaat wel heel hard hier! ;)), maar kon het nergens vinden. Wel inderdaad berichtjes die ineens heel mysterieus in rood stonden... ;)

Ik kwam ook wat tegen over het voorstel verschillende namen te gebruiken voor het andere konijn en mij: wat mij betreft mogen jullie mij gewoon Esther noemen en Konijn Konijn.

Groetjes! (Ik ga ook maar even een stukje typen)

Esther

5. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Truus: Zo, heftig!!! Hoe is het nu met hem dan? Is het dotteren goed gegaan?? Sterkte!

Hier nog even wat in huis doen en dan moet ik over een uurtje alweer in de sporthal zijn. Weet nog niet of ik hier vandaag nog terug kom en morgen ben ik er sowieso niet, dus bij deze: iedereen een fijn weekend!!!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Truus: Jeetje da’s schrikken! Gelukkig dat het nu (redelijk) goed gaat.

Ik loop vanmiddag denk ik nog even naar de stad met Ayla. En vanavond gaan we bij mijn s.o. eten. Oh, en ik ga Ayla vandaag voor het eerst fruit, banaan om precies te zijn, geven. Groente vindt ze al lekker, dus dan lust ze banaan vast ook wel.

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Aug 27, 2010
    339
    0
    0
    Vlaams-brabant (België)
    @ TruusdeMier: Goh, wat een nieuws, dat zal wel even flink schrikken geweest zijn! Hopelijk herstelt die vriend snel! Liep hij al eerder risico op infarcten of is het gewoon uit het niets opgedoken? Veel sterkte voor jullie allemaal hoor!

@ Annoesjka:Toen ik net positief getest had met vier weken had ik ook plots heel wat bruin-zwarte rommel, maar was blijkbaar gewoon innestelingsbloeding of opruimactie. Ik was me ook flink verschoten, maar blijkbaar komt het heel vaak voor.

@ Mumm84: Ik ben ook op 1 juli uitgerekend (voorlopig)! Ik begrijp alleen niet zo goed hoe het kan dat we zo veel verschillen in dagen. Ik ben vandaag 5 weken, jij al 5 weken en 5 dagen? 'k Zou wel graag een paar dagen extra krijgen ;)

Zijn jullie ook zo moe en humeurig? Ik heb wel een erg kort lontje de laatste dagen, mijn arme mannetje ;).

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Truus: dat isschrikken zeg!! sterkte!!

Vgg: negerzoenen zijn heeeeel lekker hoor ;) Kan je geen nieuwe doos halen en deze lekekr op eten?

Konijn: ja, soms humeurig, maar heb meer een kort lontje thuis, schiet snel uit mijn slof.
    Op mijn werk gelukkig niet, daar ben ik heel lief...
    straks naar mijn ouders voor de kapper, mijn moeder zal het vast wel weer aan mij zien... ben beniuewd of ik het voor me kan houden. Daarna weer werken.

hoorde gisteren dat een vriendinnetje van mij 8 weken zwanger is, leuk!!

9. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Zonnebeertje: Wat superleuk dat jullie samen zwanger zijn. Heb je het haar ook al verteld? Of nog niet? Hier loop ik 5 weken achter op een vriendin en 15 weken op m'n beste vriendin. Ze weten het alleen allebei nog niet. ;)

Negerzoenen zitten nog dicht, want ik voel me niet zo lekker... Toch best een beetje trots op mezelf. :p

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam

Oh leuk!!! eerste hapjes!! zal ze vast heerlijk vinden!

11. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi Meiden,

het is serieus niet bij te houden!!! Dit wordt een dagtaak:

@ eten: ja ik eet ook meer en vooral snoep dit ook vanwege de trek in sigaretjes!

@ truus: sterkte vandaag!

@ anousjka: jeetje wat een pittig verhaal. Gelukkig heb je nu een partner die je bij staat en straks samen met jou de baby gaat doen!

@vgg: veel plezier in sporthal vandaag! en met je alcohol vrije drankjes haha

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

dag dames:D

truus: pff schrikken meid! hoe was het met hem?

Anoes: alle supermarkt kazen mag je eten:) anders staat er heel groot au lait cru op:) heel makkelijk dus.. bij de kaasboer kun je het altijd even vragen.

negerzoenen: hier gisteravond een doos kokos negerzoenen op:) ik lag helemaal dubbel want er stond op de doos negeNzoenen.. negerzoenen mag natuurlijk niet meer.. zullen de hormonen wel zijn dat ik dit soort dingen ineens grappig vind:p

pff wat is er veel gekletst zeg! nou ik ga weer verder met mijn dag;)

oo nieuwe dames.. welkom en gefeliciteerd!

ps bailey: jij woont vlakbij;)

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hij verblijft de komende week op de hartbewaking en later deze week word hij nog een keer gedotterd. Bezoek is minimaal, dus zijn snel weggegaan.

Konijn, ik ben ook 1 juli uitgerekend, ik denk dat het aan de lengte van je cyclus ligt en je eisprong oid?

Hmm lekker, negenzoenen! Krijg er spontaan trek in!

Mermaid, spannend die 1e hapjes!

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Esther, de site staat ook in mijn handtekening. En zoals vgg het uitlegde is helemaal prima :D

Truus, jeetje meis!! Dat zal wel schrikken geweest zijn! Sterkte!

Konijn87, komt door de lengte van je cyclus. Jij hebt bv 28 dagen cyclus, en Mumm 33 dagen. Daar komt het verschil vandaan!
    Het korte lontje ben ik nu een beetje overheen. Kan me wel flink irriteren aan dingen op tv.

Ik voel me nog steeds niet super. Voel me slapjes, duizelig en heb hoofdpijn… :(

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zooo:$, dat zal wel behoorlijk schrikken zijn geweest. Probeer lekker rustig aan te doen meid! Hopelijk knapt hij snel weer op!

Zo kregen wij gisteravond ook een telefoontje dat de oma van manlief met spoed geopereerd moest worden omdat ze een maagperforatie had! Gelukkig is alles goed gegaan en ligt ze na een nachtje IC weer op zaal.

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Pfff, breek me de bek niet open over moe zijn en humeurig. Afgelopen nacht behoorlijk liggen draaien en liggen denken en piekeren. Omdat ik nu niet zo lekker in me vel zit ga ik nog meer zitten piekeren. Ik wil zo graag weer lekker in me vel zitten. Ben op sommige momenten zo bang dat dit voor altijd zo zal blijven, dat ik nooit meer de oude zal worden. Dan ga ik meteen twijfelen of ik het straks allemaal wel aan zal kunnen, 2 kindjes wat vlug op elkaar. Naja en manlief ziet dat altijd meteen aan me en die vraagt dan wat er is. Nouja, daar kwamen de tranen weer, en het lucht wel op hoor die tranen lekker laten gaan.

Ach, het komt allemaal wel goed. Ik ben er hard mee bezig om alles een plekje te geven, en weet tegelijkertijd dat dat ook tijd nodig heeft. Mijn moeder zei laatst al: volgend jaar lach je hier waarschijnlijk om! Laten we hopen dat ze gelijk heeft hihi:p.

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi Konijn, dat humeurige heb ik ook!! Vriendlief vraagt elke dag hoe hoog mijn irritatieniveau is..op schaal van 1 tot 10..hhahaha. Ben al dagen megavrolijk en vanochtend kwam ik weer ff paar keer fel uit de hoek..:)..gelukkig ben ik me ervan bewust en kan hij wel wat hebben.

Ik heb geen idee waarom ik verder ben. Heeft misschien met de laatste datum van ongi te maken en de lengte van je cyclus?
    Ik was 20/09 voor het laatst ongi en heb een cyclus van 32. En jij?

Leuke banner trouwens :D!

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hai dames,

Hier is het humeurige ook heel herkenbaar! Vriend wil lief doen en tja ook seks maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Vannacht droomde ik dat mijn zusje dood ging :$ en opeens was mijn moeder zwanger van mijn zusje..en was ze weer herboren heel vaag :( zusje vannochtend in paniek gebeld en alles ging goed met haar haha. was wel opeens na die droom klaarwakker in bed..maarja..

19. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Wij zijn vanochtend lekker gaan zwemmen met Kyano, een lol dat het mannetje heeft als hij er is. Geen watervrees en gewoon erin springen en heerlijk spelen met alle speeltjes, echt leuk :)
    Nu moet ik wel gauw nog wat poetsen voordat hij weer wakker wordt :)

Annoesjka jeetje meid wat een verhaal! Knap dat je destijds de keuze hebt gemaakt om het kindje te houden. En ik geloof gelijk dat je nu super veel van hem houdt maar had me ook kunnen voorstellen dat je toendertijd had gekozen voor een abortus. Nu ben je wel samen met een man toch?

Angela oh jij ook zo’n chips verslaafde??? Hier altijd wel paprika chips, buggles, patatje joppie of weet ik niet wat nog meer in huis

Truus jee meid dat is schrikken :$ :(!

Mermaid leuk de eerste hapjes! Ik kan me het bij Kyano nog goed herinneren, worteltjes, hij vond het niet lekker :D

Belliebel jeetje jullie ook zo’n naar bericht :( Sterkte!

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Truus: dat is zeker schrikken, hoop dat het allemaal goed gaat met je vriend!

Share This Page