Ik heb dinsdag een predictor gedaan, ik denk waarom komt er nu helemaal niks in de vakjes te staan? Zie ik ineens in beide vakjes helemaal aan de li-kant wat donkers, na het uitmekaar slopen van de test zag ik 2 dikke strepen, slechte kwaliteit voor 9 euro! Een dag eerder had ik al 2 positieve goedkope testen gedaan.
ja bizar is dat he! als ik hem uit die indicator haal zie ik ook 2 streepjes hoor! maar digitaal staat er NIET ZWANGER.. joh sterf met je clear blue hahaha en predictor dan ook maar lang leve de kruidvat testen, goedkoop en goed
Wat een vaag iets Frummel. Die foto geeft wel een hele duidelijke positieve test aan, dus daar gewoon van uitgaan. Ook in de CB kan wel eens een fout zitten lijkt me. Zeker juist bij digitaal
ja ik ga er ook vanuit dat cb gewoon fout zit aangezien die andere (inmiddels 3) duidelijk positief zijn maar ja je bent toch weer zo'n muts dat 1 negatieve je aan het twijfelen brengt terwijl je al 3 positieve hebt liggen
Wat een vage test!! Gelukkig heb je al 3 positieve liggen! Dan weet je dat het goed zit. En ja probeer over een paar daagjes nog eens de test waarschijnlijk pakt die het dan wel! Niet onzeker worden hoor, je kent je eigen lichaam ook het beste! Heb zelf net ook nog een testje van kruidvat gedaan en ook die positief! Nu net de kleine eten gegeven en die ligt even lekker op bed. Ze probeerde vandaag echt te gaan staan door zicht op te trekken alleen snapt ze nog niet dat dan ook de voetjes eronder moeten. Het is ook een super gezicht als ze achter haar loopkar staat ( op haar knieen) en dan de hele kamer door! haha. Verder voel ik hier nog weinig van de zs. Beetje kribbig enzo maar denk dat dat komt door gestopt met roken.
wat leuk dat Jolien staat! Dex heeft zo'n babybounce die je in de deuropening kunt hangen en hij vind het geweldig hahaha
Ja joh natuurlijk kan je hier schrijven. Wie weet bevallen wij ook wel in juni! Zo'n babybouncer lijkt mij ook heel schattig. Vanaf welke leeftijd gaan ze daar in?
als ze der hoofdje goed omhoog kunnen houden mogen ze er in hier zit een zaakje met 2ehands kinderspullen. dex verveelt zich nogal snel en die babybouncer was 8 euro daar koop van de eeuw kan ik zeggen! vorige maand een wipstoel met licht,geluid, beestjes enz van ficerprice gekocht.. zo'n 1 die automatisch schommelt. het enige wat hij er in doet is in slaap vallen.. niet zo'n succes dus haha beetje jammer dat het ding knetter duur was O en welkom Jodie
Juli 2011 Mama's! 22 juni 2011 Angela en Arjan- 19 jaar - 1e kindje - ZH bev - BV 23 juni 2011 Esje78 - 32 jaar- 1e kindje 24 juni 2011 Jodie - 2e kindje 27 juni 2011 Juud74 - 36 jaar-2de kindje-ZH bevalling (twijfel nog)-BV 29 Juni 2011 Bailey07 1 Juli 2011 TruusdeMier-25 jaar-2e kindje-ZH bevalling (verplicht)-FV 2 juli 2011 Miffy77 - 33 jaar - 2e kindje - ZH bevalling - BV/FV nina-28 jaar- 2e kindje - ZH bevalling- BV/FV AFSPRAKEN 21 okt: Angela en Arjan MvM 5 nov: Esje78 intake VK + 1e echo 10 nov: Angela en Arjan 1e echo + intake (kan nog wijzigen) 24 nov: Juud74 termijnecho + info prenatale screening 1 dec: Juud 74 intake vk
Oja en ik wil in het ZH bevallen! En ik denk dat ik BV ga proberen, de 1e keer is dit helaas niet gelukt, stond er toen ook niet helemaal achter en was moe van 13 weken niks doen en ook nog de bevalling. Mocht het niet lukken, ik maak er geen strijd van en zorg dat we FV in huis hebben.