Ik woon ook vlak bij dan! Dat huilen herken ik inderdaad van mijn vorige zwangerschap ook niet. Nu zit ik al met tranen in mijn ogen naar de Voice of Holland te kijken, omdat er zo'n lief meisje voorbij kwam met een medaille voor haar vader.
Goedemorgen allemaal! @ Pindakoek: hopelijk heeft het gewoon niets te betekenen hoor! Ik duim voor je! @ nina1982: hoe gaat het nu? Ik had dat ook vorige week, bleek gewoon een innestelingsbloeding te zijn. Hoe is het bij jou? Hopelijk heeft de bloeding niet doorgezet? @ belliebel: Ik herken je gevoel wel hoor! Ik ben sowieso al een angstkonijn, en nu met zwanger te zijn is het alleen maar erger geworden. Ik zit me vaak af te vragen of ik het wel kan, of ik er wel klaar voor ben, ... Maar 'k ben nu begonnen met bachbloesems en dat lijkt wel wat te helpen! Ik zit op bepaalde momenten ook gewoon te janken, ik hoop dat de hormonen zich na de 12 weken wat meer blij gaan gedragen! @ Konijn esther : Knap dat je je zo hebt laten begeleiden en jezelf psychisch sterker voelt! Ik hoop dat je van deze zwangerschap ten volle kunt genieten! Ik ben alle geluk al iets minder constant-ongerust over een miskraam! Al heb ik gisteren wel flink zitten janken toen ik een filmpje over miskramen zag op bobolino. Stom van daar dan ook naar te kijken... Ik weet dat ik me nog niet mag hechten aan dit wezentje, maar het voelt toch al als ons kindje (misschien ook omdat het ons eerste is).
Meiden, wanneer vragen jullie kraamzorg aan? Gezien de tekorten van afgelopen zomer en de kans groot is dat je minimale uren krijgt, wil ik er wel op tijd bij zijn. De 1e echo maar afwachten?
@ Corrientjuh: Gefeliciteerd en welkom! @ Truus: Toevallig zat ik net gisteren na te denken over wanneer ik ook alweer kraamzorg had aangevraagd toen ik van Ayla zwanger was. Ik denk ook dat ik de eerste echo afwacht.
Goeiemorgen dames! corrientjuh, welkom en gedliciteerd! Poe meiden wat schrijven jullie lekker door , dalijk even alles lezen... Gisterenavond dat feestje gehad bij de overburen, vantevoren even onze andere overbuurtjes gaan ophalen. Zij waren ook bezig voor een tweede kindje, we zaten al heel erg te hopen dat we samen zwanger zouden gaan zijn. Gisterenavond vertelde ze dat ze zwanger was, ik had al een vermoeden, zag het eerder al aan haar gezicht maar heb niks gevraagd. Leuk! Ze loopt 6 weken voor op mij. Straks weer ergens op bezoek...maar nu zit ik nog lekker op bed even te laptoppen en ontbijtje te doen. Vriendje is beneden met Juul aan het spelen , heerlijk even me-time!
Ja, ik wil weer Kraamzorg De Waarden Kraamzorg de Waarden. Heb ik bij Ayla ook gebruik van gemaakt en ik was toen erg tevreden.
Hi meiden, Wij hebben het gisteravond aan de rest van de schoonfamilie (schoonouders wisten het al) verteld tijdens een etentje bij de oma van mijn vriend. s'Middags hebben we het boekje van 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gehaald. Bij het etentje zei mijn vriend heel spontaan, 'oh ja, ik heb nog wat leuks voor mezelf gekocht' En toen gaf hij dat boekje aan zijn oma. Die begon te lachen en keek daarna naar mij met heeele grote verraste ogen en was toen helemaal in de gloria! Net als zijn oom, tante en neef. Echt heel leuk hoe ze reageerden!! Nu lekker niksen, heerlijke dag om binnen te zitten!
@nina1982 & pindakoek hoe gaat het nu met jullie? @ frummel, mooie wagen, nooit eerder gezien!( ik twijfel of ik een duo wagen neem, mijn oudste zoontje is ong. 22 mnd tegen de uitgerekende datum nl) @truusdemier, ik heb mij de vorige x zo rond de 12 weken aangemeld. Denk dat ik dat nu ook rond die tijd ga doen. @miffy leuk dat jullie samen zwanger zijN!
Duowagen ga ik niet doen denk ik, Julie is precies 2 jaar als haar brusje geboren wordt. Ik denk dat ik voor een draagzak (Beco) ga ik als ik met beide kids wegga, en dan Julie in de buggy. De Bugaboo bouw ik weer om naar baby-uitvoering, heb er weer helemaal zin in . Leuke duowagen Frummel, ik kende deze helemaal niet. Kraamzorg regelen doe ik denk ik na de eerste echo. Bij Julie heb ik dat geloof ik rond een week of 8 gedaan.
@Corrientjuh: welkom hier @Truus: nee nog geen kraamzorg geregeld ik wacht de echo van 10 november geduldig af! @All & Lukatwo: gaat wel iets beter, heb zoveel steun van de mensen op dit forum en het is fijn dat ik zoveel verhalen kan lezen die zooo herkenbaar zijn. tja het is mijn eerste zwangerschap dus ben echt nog een leek! Kruis van gisteren was licht maar wel duidelijk. Ik wacht de vroege echo nu af. Wilde het mijn vriend duidelijk maken omdat hij denkt dat ik nog niet zwanger ben. Voor hem is het pas een bevestiging als hij dat krijgt via de echo. Raar maar snap wel dat ie zichzelf ook wil beschermen voor een teleurstelling. Wel jammer dat ik niet met hem op die roze wolk kan zitten het was gisteren moeilijk om te liegen over dat ik zwanger ben en ook moeilijk om iedereen te zien drinken haha! Maar ze geloofde mijn verhaal dat ik oorontsteking had hihi @Mumm: leuk dat je het de familie al verteld hebt en dat ze zo leuk reagereerden! @Miffy: leuk hoor dat je buurvrouw ook zwanger is!
@ Miffy & Lukatwo: nee, als je oudste (bijna) 2 is als de baby wordt geboren zou ik ook geen duowagen nemen. Grote kans dat de oudste op een gegeven moment toch steeds meer wil gaan lopen en dan is het best zonde van je geld als je zo'n duowagen hebt aangeschaft.
Zo ik heb even lekker een tukkie gedaan! @Aclohol, ik heb er absoluut geen moeite mee om het te laten staan! Wij zijn toch al niet van die drinkers, en de laatste tijd was 1 wijntje al veel voor mij!
Zo ik heb de lijst weer bijgewerkt. Corrientjuh, welkom en gefeliciteerd! Truus, ik wacht tot mijn echo. Omdat het de vorige keer al misgegaan is, is er toch de kans.. Al is die er normaal ook wel. Alleen hou ik er nu meer rekening mee. En over de site die sucre liet zien, daar zit toch ook geen ww op?
hoi hoi, ik wilde net komen vragen of jullie de kraamzorg al aangevraagd hadden... maar lees dat jullie toch nog even wachten. Ik twijfelde eigenlijk, omdat de zomermaanden altijd zo druk zijn....