Haha... wel herkenbaar! Het eerst wat ik dacht na het idee een saaie alcoholloze Kerst tegemoet te gaan was: o nee... nu gaat mijn lijf helemaal naar de knoppen. Mijn buik is de vorige keer met 36 (!) weken volledig aan gort gescheurd. Net toen ik blij was te ontkomen. Mijn borsten zijn wel heel netjes uit de strijd gekomen (ondanks een jaar voeden) en weer mooi klein, maar je zult net zien dat die er deze keer aangaan... dan is er niets mooi meer!
Zit een beetje te msn'en via een forum, dat hoort niet natuurlijk... Ik wilde ook eigenlijk maar één berichtje typen en daarna heel hard opruimen en nog even naar de stad. Ik ga meteen! Groetjes!
mijn buik is gelukkig nog toonbaar na de eerste maar mijn borsten zijn niet meer wat het waren.. mag niet klagen hoor maar het is niet meer zo stevig als het was! 1 voordeel ik heb na dex geen D meer maar nu een nette C ben ik wel blij mee want het leek net nep voorheen! ik ben met 37,3 ingeleid omdat ik al 3 dagen weeën had en maar 1 cm ontsluiting.. ik denk dat als ik tot 40 weken had gelopen dat mijn buik ook uitgescheurd was..
@Konijn: Goed dat je je al hebt aangemeld. Ik vind het een rare regel dat je pas met 6 weken mag aanmelden. Hier mag je al aanmelden met een posi test in handen. Zou er ook onzeker en ongeduldig van worden als ik me dan pas mocht aanmelden. @Frummel: Wat naar dat je zo'n overproductie had bij Dex. Goed dat je nu al een lactatiekundige in de arm hebt genomen. Hopelijk gaat het bij dit kindje wat makkelijker allemaal! Dames, striae en hangtieten had ik nog niet over nagedacht. En bedankt...
@ Frummel: wat een fantastische buik heb je zeg! Moest ik nog even kwijt... dat was echt het laatste berichtje...
Konijn, wat gaaf dat je een jaar BV heb gegeven. Alleen die lekkende borsten zijn retevervelend! Ik heb het 10 mnd volgehouden, hoop dat het deze keer weer zo makkelijk gaat! Goed dat je gebeld en gemaild hebt, toch weer een opluchting he. Frummel, ik heb de vorige keer geen striae gehad en ga er van uit deze keer ook niet te krijgen. Ook de hangtieten vallen enorm mee, door het geleidelijk afbouwen van de BV. Vgg, er staat je nog veel meer leuks te wachten haha! Zo, ff zoonlief uit bed halen. Hij vindt dat het weer tijd is.
Frummel: gave tattoo zeg en wat ben je slank!!! Ik gebruikte de lilipads tegen het lekken met bv geven, werkten perfect! Ik heb gelukkig alleen de eerste weken gelekt
bedankt word er een beetje verlegen van haha die tattoo is het resultaat van een puberale vakantie en een avondje doorzakken in een rock bar, gelukkig geen spijt van!! o vgg ik had mijn eerste buikfoto in mijn foto album gezet
Sucre: jij hebt ook helemaal geen recht van klagen hoor over je buik! (even op lucas zijn baby site gespiekt Wat een dotje is lucas zeg!!
Bedankt voor de complimenten, maar moet eerlijk zeggen, dat mijn lijf er nu echt wel anders ziet na Lucas. Mijn buik is niet zo straks meer al dat hij was. Hoeft ook niet haha.
Hallo dames, ik kom me ook (voorzichtig) melden! Vanmorgen om 10u niet nuchter getest, en binnen 10tal seconden dit resultaat: Ik heb zelf al eens uitgerekend en kom op de 9e Juli uit!
Net terug gebeld door de huisarts moet woensdag een urine test ophalen en dan vrijdag doen. Verdere uitleg krijg ik woensdag. Dus maar even afwachten. Ik heb in het begin ook overvloedige melk gehad, borstcompressen waren niet aan te slepen. Daarna werd het gelukkig wat rustiger, haha en zijn ze zinnelijk. En check mijn banner, houden het hier aardig vol
ikkin: het blijft dus spannend voor jou! en wat goed zeg zo lang bv! ik werd toen ik mijn dochter bv gaf heel onregelmatig ongi en werd oas zwanger toen ik helemaal stopte.