Mijn cyclus is na mijn bevalling eigenlijk altijd regelmatig geweest of 28/29/30 dagen. Nooit veel verschil in gezeten dus dat is wel fijn.
Hmmm, volgens mij ben ik me een beetje vergeten voor te stellen, dus bij deze: Ben 29 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Ook deze ronde was het meteen de eerste poging 'raak'. Met mijn partner ben ik al een kleine 8 jaar samen. Ik ben werkzaam bij het Ministerie van Defensie. Hopelijk gaat deze zwangerschap en bevalling net zo voorspoedig als bij onze dochter. Op 2 december hebben we onze intake en 1e echo bij de vk.
kelly en oooo naam vergeten bah corrien(?) mi scusi als ik het fout heb! welkom en gefeliciteerd!!! @truus: ik heb dezelfde! had die bij dex ook vond het wel leuk om bij allebei dezelfde bij te houden @sucre: stonden ook foto's van jou samen met lucas en je ziet er echt niet uitgezakt of iets uit hoor! Ikkin spannend meid! ik hoop echt voor je dat beeb blijft plakken.. vloei je nog? nog steeds geen stolsels?
bah dex is heel de dag al aan het huilen als hij moet gaan slapen en ik ben niet zo'n ster in dat hele 5 minuten laten huilen en dan weer even gaan kijken.. zit me nu al 4 hele minuten te verbijten zonder te gaan kijken.. vond ik toch maar even knap van mezelf
Hahaha, komt vanzelf meis! Ok, ik ben bijgelezen. Vergeef me als ik iemand heb overgeslagen, mijn lijf doet me aan alle kanten pijn. heb te hard van stapel gelopen op het werk denk ik
Kelly welkom en gefeliciteerd! Ikkin, hoe gaat het nu met je? Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! Frummel, ik kan dat ook niet hoor, dat laten huilen. Werkt hier averechts. Zit ook al weken met een huilend/hangend kind opgescheept. Erg vermoeiend! En dank je wel voor het compliment! Zal niet meer zeuren over mijn lijf, moet ook gewoon tevreden zijn. Truus, lekker in bad en lekker rustig aan doen vanavond. Knuf.
Heb een heerlijke hete douche gepakt en ga straks een lekkere zak popcorn pakken en Grey's kijken! Nog meer Grey's liefhebbers hier?? Sucre, wanneer is Truus haar NOD??
KellyAernoudt welkom en gefeliciteerd! Je staat op de lijst. Spannend ikkin! Corrienttjuh heb het erop gezet! Zo, ik kom net bij de DA vandaan. De 2 honden zijn allebei weer geënt. Is dat ook weer klaar voor een jaar.
Truus, ik ben een hele grote Greys fan. Wat waren de vorige afleveringen spannend he!! Veel plezier straks!! Truus kan nog steeds een julimama worden, haar nod is over een dikke week of 2. Morgen begint ze weer met ovutestjes en ze moet van mij verplicht elke avond knoedelen met manlief.
@ sucre: normaal werkte het hier ook averechts maar hij was me nu echt aan het uitproberen.. kwam net binnen had hij de deken over zijn hoofd getrokken, dus ik schrok. haal ik de deken weg gaattie keihard lachen.. hij wilde gewoon kiekeboe spelen de kleine boef! overdag werkt het hier ook niet hoor! ik heb nu zo'n take a long swing van fisherprice en dat werkt perfect! daar is jouw hummeltje al een beetje te groot voor je mag echt niet klagen hoor maarja we blijven vrouwen he.. we weten altijd wel iets te vinden wat niet goed genoeg is.. truus: wat rot dat je zo moe bent en dat heel je lijf pijn doet! ff avondje goed relaxen dus!
Angela, gelukkig kunnen ze er weer tegenaan! Kost ook wat, maar ik vind dat als je dieren hebt er ook goed voor moet zorgen! Sucre, ja het was echt spannend!! Ik vrees alleen dat er een hoop mensen uit zullen gaan, wat ik weer jammer vind. ik ben dan zo gewend aan bepaalde karakters dat ik moeilijk aan nieuwe kan wennen! Ik ga duimen voor Truus! Zou gezellig zijn zeg!
Frummel, wat is Dex een boef! O die schommel is gaaf!!! Oh Oh Cherso vind ik leuk! Vooral Joey en Sterretje. Die Roos, Sniper en Kabouter kan ik niet echt waarderen...