@ namen: Wij hebben de namen ook al. De jongensnaam hebben we (net als Miffy) nog van de zwangerschap van Ayla. De meisjesnaam hebben we dus ook al. Ik vind het heel moeilijk om een meisjesnaam te bedenken, want ik vind bijna niks leuk , maar deze "plopte" ineens in mijn hoofd en Arco vind 'm ook super, dus het gaat 'm worden.
Frummel, kan je nog niet echt helpen aan een naam. Voor een meid hebben wij al een tijdje een naam in ons hoofd!
Owww dat heb ik dus ook! Hier doen we het ook zo, de babykamer blijft babykamer en Julie gaat verkassen naar de kamer ernaast, die nu onze studeerkamer/kantoor is. Ben al bezig met leuke dingen voor haar uitzoeken, zo leuk, zo'n peuterkamertje inrichten!
Zitten jullie nu massaal in de reclame van Grey's anatomy het forum bij te werken? Ik heb geen tv, dus kan het niet checken helaas... @ Namen: het lijkt me heel stressvol als je tijdens het bevallen nog geen naam hebt joh! Gelukkig is het goed gekomen! Je hebt nog een maand of acht gelukkig... Tegenwoordig kan alles natuurlijk wat namen betreft, maar dat maakt het niet makkelijker. We kiezen nu weer voor een gewone, degelijke naam, net als bij onze dochter. Voorlopig is het voor een jongen Niels of Stef en voor een meisje Nienke of Sara. Ik denk Nienke. Eigenlijk zou ik het wel heel leuk vinden als het weer een meisje is... Veel plezier met de dokters!
@ryanne: wat fijn dat het weer goed gaat met je dochter annoesjka: succes meid! hoop dat het niets is! Namen: ik zoek echt een aparte naam maar die niet raar klinkt(snappen jullie me nog) waar het vandaan komt maakt mij eigenlijk niet uit.. Bij dex had ik 3 namen tegen de tijd dat ik ging bevallen waarvan geen 1 declan was. op het moment dat ik hem aanpakte was dat de eerste naam die in mijn hoofd opkwam en daar was niet meer over te discussiëren haha gelukkig was vriendlief het er helemaal mee eens!
'Na verloop van tijd'... Hoe lang is dat? Het ziet er bij mij namelijk nog steeds uit als een ingewikkeld waterwerk helaas. De felheid is er gelukkig wel af, maar dat scheelt heel weinig in lelijkheid. Gelukkig zijn badpakken tegenwoordig weer een beetje hip! Overigens... ik begin woensdag gewoon al met zwangerschapszwemmen... 8) (Om zoveel mogelijk van mijn lijf enigszins te redden deze keer!)
Konijn goed gedaan hoor! Oh wat gaaf dat jullie dat zo hebben kunnen bekostigen dat jij een jaar thuis kon blijven. Dat red ik niet maar ik wil wel proberen om zoveel mogelijk tijd na de bevalling thuis te hebben. Dus ook proberen om pas met 36 weken met verlof te gaan. Maar ja of dat lukt... Angela ha ha ja hier wordt veel te veel gekletst Striae had ik de vorige keer tot 40 weken geen last van........helaas besloot Kyano pas met 42 weken uit mijn buik te komen en tsja net 3 dagen eerder kwam de striae :x Alhoewel het wel mooi weggetrokken is, klein zilver lijntje maar valt niet echt op Kelly gefeliciteerd meid, erg duidelijk Ikkin ik hoop dat het gewoon goed zit bij jou! Oh oh Cherso kijken we wel eens na SYTYCD, het is wel even grappig maar geen avondlang vermaak Annoesjka oei ik lees minder goed nieuws in je onderschrift. Hele dikke knuffel en hopelijk toch nog positief resultaat! Frummel Dex wilde gewoon heel graag bij mama zijn vanavond Toen Kyano klein was, sliep hij in de ochtend eigenlijk altijd het beste maar middag en avond waren behoorlijk lastig. Pas toen hij overging op 2 slaapjes (10-12 en 15-17 uur) was het een stuk makkelijker. Nu gaat het eigenlijk ook altijd wel makkelijk, hij kletst even met zijn knuffels en valt dan lekker in slaap. Meestal tussen half 8 en 8 uur. Ryanne gelukkig gaat het goed met jullie meisje! Namen aarrgghh dont ask! Ik vind het zo moeilijk
zwangerschapszwemmen is ook heerlijk en goed voor je! ik heb geen flauw idee wat na verloop van tijd is bij mijn vriendin(en die had vreselijk erg striae, echt overal!) werd het na een jaar minder en werden de lijnen wittig.. het valt nu veel minder op en inderdaad badpakken zijn vreselijk hip
Vanmiddag nog met de huisarts gebeld, Kyano heeft nu al bijna 2 weken diarree en vanmiddag toen ik hem uit bed haalde was het echt bijna bruin water met slijm Morgen moet ik met hem naar het spreekuur. Het kunnen kiezen zijn die doorkomen maar ik zie nog steeds niet echt iets. Hoop niet dat het nu zoiets onnozels is want dan voel ik me ook behoorlijk opgelaten Verder nog een gezellig middagje gehad met de kleine man en nu zo nog even lekker op de bank. Hubbie is naar school (elke maandagavond) dus ik heb het rijk voor mij alleen
Het is echt supergaaf, zo'n grote meidenkamer maken! Net zo leuk als een babykamer... We hebben hier net een enorme verhuizing/verbouwing achter de rug, dus ook een 'grote' kamer gemaakt. Pipbehang en een supergaaf oud paars-ijzeren bedje (met van die krullen)... Gelukkig ligt ze er nu ook af en toe in. Babykamer maken we nu niet. De hebben we bij mijn dochter nooit gebruikt.
Zo haha ik kan jullie schrijven niet meer bijhouden..jullie kleppen teveel hier! Weet niet wie het schreef maar nee ik doe niet te druk..heb gister ook wel rustpauzes gehouden met schoonmaken..voelde me onderrug heel erg hebben jullie ook zo'n druk op je onderbuik?? als ik ga zitten of snel beweeg dan voel ik het aanspannen..heel vervelend!
Heb je een foto van je meidenkamer? Ben op zoek naar inspiratie! Pip-behang is erg leuk in ieder geval! Ahh wupje, wat sneu voor je mannetje! Lijkt me niet echt van kiezen komen hoor, diarree die 2 weken aanhoudt. Drinkt hij wel genoeg? En je hoeft je nooit onnozel te voelen met een kleintje op het spreekuur, ook al is het "niks". Beter een keer te veel gaan dan een keer te weinig, dat weet de huisarts ook
Precies truus! De kat krijgt geen entingen, hij komt ook niet buiten, zit nooit in kennel etc. Als dat wel zo was, dan zouden we hem wel enten. Oh oh cherso vind ik geen reet aan. Mermaid, ik las verkeerd, ik dacht dat je een streepje op je k*t ipv kuit had, hahaha Ben gewoon moe Over striae, ik heb strepen op mijn dijen. Toen ik klein stukje groeide, zijn mijn bovenbenen dikker geworden. Echt balen Ik ben niet zo van de aparte namen. Voor een meisje hebben we al wel een naam. Voor een jongen vinden we ontzettend moeilijk Ryanne, wat super dat het zo goed gaat met je dochter!!
@ Wupje: Wat zielig zeg dat je zoon zo ziek is. Beterschap! @ Wupje (nog een keer ): ik heb het geluk in het voortgezet onderwijs te werken. Als je vakantie binnen je verlof valt, krijg je die weken na je verlof alsnog (als verlening). Mijn dochter is in juni geboren, dus ik kreeg de zomervakantie achter mijn verlof aan (zeven weken!). Uiteindelijk ben ik van de meivakantie tot en met de herfstvakantie betaald thuis geweest, voordat mijn ontslag inging (ik heb toen ontslag genomen met ingang van het einde van mijn verlof). Nu valt de vakantie weer binnen mijn verlof en kan ik tot eind oktober betaald thuis zijn voor mijn onbetaald (ouderschaps)verlof (of weer ontslag, als onbetaald verlof niet mag) ingaat. Ik heb dan nog een maand of 9 te overbruggen voordat het nieuwe schooljaar weer begint en ik weer ga werken... juni/juli is qua verlofdagen het meest 'ideaal' om te bevallen als je in het vo werkt. Onwijs luxe en voor mij fantastisch natuurlijk, maar wel heel oneerlijk voor meiden met een andere baan die het met 10 weken na de bevalling moeten doen. 10 weken zijn zo waanzinnig kort! Terwijl juist die eerste tijd met je kindje zo belangrijk is.
meidenkamer: hier rose met wit en zilver en zo'n pip streep behang. (niet de hele muur behangen maar halverwege zo'n baan in vertikaal snappie??) en dan haar naam in grote letters op de muur @ naam meisjesnaam hebben we zo goed als en ik ga ervan uit dat het weer een meisje wordt dus jongensnamen laten we zitten
Niet op mijn computer... zal even kijken of ik dat kan regelen. We hebben mintgroep pipbehang met bloemen en vlinders. De kamer is verder wit, met geverfde kraaldelen (schuin plafond), half afgeschuurde balken in het zicht (die toevallig mintgroene verfresten hadden), een roze bloemenlampje, roze poëzieposter, mintgroen met witte stippen geverfde speelgoedkist en een zelfgemaakte hanglamp van een oude witte vogelkooi, met omgekrulde randjes en een voile omhulsel geborduurd met bloemetjes, kraaltjes en vogeltjes. Nu staat het grenen ledikantje er nog in, maar volgende week krijgen we een matras voor het oude paarse metalen bedje (met krullen en goudkleurige knoppen). Ik wil het alleen nog graag aankleden met veel kussentjes en dekens enzo. Alles is alleen zoooooooo duur. En het geld is op helaas (dat krijg je met pipbehang).