Seffes gaat vriendlief naar de kruidvat om nog 2v5 en een digitale, tot zolang moet ik inhouden met plassen!
@ nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd @ Ryanne: fijn dat het weer beter gaat met je dochtertje @ namen: wij zijn er ook al uit. Vinden gelukkig allebei dezelfde soort namen leuk. Voor een jongen gaat het een korte Nederlandse naam worden en de meisjesnaam is volgens mij niet specifiek Nederlands, maar wel kort.........hahaha.
Morning meiden! Ik ben wel benieuwd naar alle namen van iedereen hoor. Wij hebben wel aparte namen. Vooral de jongensnaam hoor je bijna nooit. Geven jullie 1 of 2 namen? Wij weer 2 net als bij Ayla. Zo, lekker nog 1 dagje werken en dan weer 2 dagen vrij. Heerlijk!
Me ff ook voorstellen zodat die info op ons lijstje ook gevuld is: Ik ben Kelly, 21 jaar en mama van een zoon Vittorio die maandag naar school gaat! Samen met mijn vriend woon ik in Tielrode (België). Verder studeer ik voor de bachelor Vroedkunde en is mijn vriend militair. Gegevens voor het infolijstje: 21 jaar, 2e kindje, ZH, bed, neen(is niet in België), bv We denken allebei een meisje
dames goedemorgen ik heb nog niet alles bijgelezen hoor.. Mamamo wat rot van je man zeg maar geef hem de tijd! ik heb op dat gebied een vreemde man.. hij houd zelfs van winkelen haha.. shopt mij eruit hoor en dan moet je van goede huize komen! Dex: heeft heel de nacht doorgeslapen, voor het eerste weer in weken!! meneer werd half 8 wakker! dat inbakeren blijven dus toch maar weer even doen Ik zat hem net eten te geven in de kinderstoel en toen ging meneer blazen dus ik zeg nee, nee. gaat hij lachen en zegt hij ineens bwoev hahaha(boef) dat zeg ik dus altijd tegen hem als hij iets doet wat niet mag(meestal blazen naar zijn eten)
goedemorgen allemaal ik kom net terug van het bloedprikken en donderdag krijg ik de uitslag mijn kind krijgt 1 roepnaam maar word ingeschreven met minimaal 2 of 3 namen bij de gemeente als het een meisje word word de 2de naam de naam van de overleden moeder van mijn vriend en de 2de naam voor een jongen zijn we nog in discussie
@ Annoesjka: Moest je voor een speciale reden bloed laten prikken? @ namen: Wij doen ook gewoon 1 roepnaam, maar geven wel 2 namen. Niet met een speciale reden eigenlijk, gewoon omdat we het mooi vinden. Mijn dochters roepnaam is gewoon Ayla, net als haar eerste naam.
ja voor mijn hcg waardes te bepalen omdat mijn zw testen licht positief blijven en omdat ik nu vloei dus de mogelijkheid is dat ik nu bezig ben met een miskraam of dat ik dus al een miskraam heb gehad waar ik me niet van bewust ben maar we wachten maar ff af en anders moet ik gewoon weer ff verder gaan klussen (klussen vind ik ook leuk hahaha)
Wat een geklets alweer op de vroeg ochtend... @Frummel: Fijn dat dex heeft doorgeslapen. @Mermaid: Hier waarschijnlijk ook twee namen hoor. Gewoon omdat we het leuk vinden. We zijn er alleen nog niet over uit wat die tweede naam dan zou worden. @Annoesjka: Je komt heel rustig over... Sterk hoor! Ik duim voor je!
Voor een jongen hebben we 1 naam die we allebei mooi vinden voor een meisje hebben we meerdere namen die we mooi vinden. Ik vind het vreselijk lastig hoor zo'n naam uitkiezen! plus we willen weer iets aparts maar niet raar. dus geen (hoop niet dat ik iemand beledig) destiny, beauty of dat soort namen..
Ik vind namen verzinnen een ramp. De smaak van mijn vriend en ik verschilt nogal, dus ook deze keer begin ik er pas over na te denken als we weten wat het wordt, scheelt de helft in de strijd. We houden gelukkig wel allebei niet van "aparte" of Engelse namen, maar gewoon degelijke nederlandse namen. Onze dochter heet trouwens Noor, dat was ook de enige naam waar we het samen over eens waren, en ik vind het nog steeds een prachtige naam.