Oh ik lig helemaal in een deuk hier!! Je moest eens weten hoe vaak ik dat in gedachten deed met zowel de playstation, pc als iphone Zou bij mij echt niet werken hoor. Hij zou me gelijk in een gesticht onderbrengen voor dagtherapie. Heeft hij de dagen tenminste vrij om te spelen Woehahahahaha! Hij komt er nu gelukkig even niet meer zo aan. Misschien is dit keer de boodschap eindelijk overgekomen. @Mermaid: Ik heb gebeld naar de verloskundigenpraktijk en ze bellen vanavond terug want het was erg druk
Nou, heb mijn echo weten te vervroegen! Ik heb nu 16 november mijn eerste echo i.p.v. de 30ste. Wil gewoon weten hoe ver ik ben, en gelukkig snapte ze dat erg goed! Tot vanavond, zit nu bij mijn ouders via me tel. te inetrnetten hihi
spannend mamamo!! wij waren ookal 3 jaar samen voordat ik dat eindelijk deed hoor was het echt zooooo onwijs zat.. ik kan een aardig temperamentje hebben en dat weet hij.. al is er wel heeeel wat voor nodig om me zo ver te krijgen. er is sowieso veel voor nodig om mij boos te krijgen maarja dan gebeuren er dat soort dingen hij kon het gelukkig wel waarderen.. inmiddels hebben we alleen een laptop en een pc boven. wel spelcomputers maar hij speelt bijna niet meer. hij heeft nu een nieuwe hobby: fitness en dat vind ik niet erg haha zeker niet met het lichaam wat hij nu heeft jummie vind het altijd heerlijk om in het zwembad te zien zo'n stoere gespierde vent met zo'n kleintje op zijn arm haha jum jum, mijn vent
o nog voor konijn: ik had alle tattoo's al voor dex (heb er ook nog 1 in me lies en op me heup) zijn allemaal mooi gebleven! heb er nog wel meer maar die zitten niet op plekken die door een zwangerschap kunnen rekken ik was er wel een beetje angstig voor hoor tijdens de zwangerschap
@ MamaMo: Spannend dat je vanavond wordt terug gebeld. Ben benieuwd wanneer je mag komen. @ Belliebel: Goed geregeld zeg dat je eerder mag komen!
O Ja! (Nog steeds vanuit bed) Ik heb een afspraak bij de verloskundige! Over drie weken... wel even wachten, maar waarschijnlijk mag ik de week daarop voor een echo, dat is wel weer fijn snel dan.
spannend al die afspraken!! maakt de verloskundige bij jullie de echo? hier doen ze het zelf in de eigen praktijk en dat vond ik persoonlijk erg prettig! volgens mij zijn er nog maar weinig verloskundigen die dit zelf doen
Hier doen ze het ook zelf. Maar dan wel op verschillende plekken, zodat ze altijd dichtbij zijn als je voor echo of afspraak moet.
Hier een aparte echoscopiste, maar tegenwoordig schijnen ze met van alles op dezelfde locatie te zitten. Alleen moet je wel een aparte afspraak maken.
Ik heb vandaag een echo gehad......Een mooi kloppend hartje!!! Qua meting kwam ze op 5 wkn en 5 dgn, maar een meting rond deze termijn is niet heel erg betrouwbaar. Heb 30 nov weer een echo, hoop dat ik dan niet een week terug gezet wordt. Zou wel raar zijn, heb een regelmatige cyclus....maar ze zei je weet nooit precies wanneer je ei bevrucht is en ingenesteld is.... Je ziet het dooierzakje en daaronder ons garnaaltje, ik dacht eerst dat het dooierzakje het hoofdje was domme ik....
@ belliebel: Leuk, nu hebben we onze echo gelijk! @ Frummel: Dat is wel durven, alle geluk dat hij het nog goed opgenomen heeft. @ jodie: Heerlijk die echo! Ik ben nu ook 5 weken en 4 dagen naar mijn eigen telling, fascinerend te bedenken dat er in mij ook zo'n garnaaltje rondzwemt. Fijn ook dat jullie al een mooi kloppend hartje gezien hebben, dat geeft toch wel wat vertrouwen waarschijnlijk? Nou dames, ik kon het niet laten en ben daarnet even in de tweedehandswinkel binnen gestapt en heb daar twee positiebroeken en een buikband gekocht. Onder het mom: "je moet geluk hebben dat ze het juiste hebben" heb ik het maar niet laten liggen. Ik ga ze nog niet dragen, maar als ik op een ochtend opsta en mijn broeken knellen, dan kan ik één van die fijne broeken aan. 'k Heb trouwens 40 euro betaald in totaal, dat valt toch nog mee hé?
Hoi Ladies, Hier nog een juli 2011 mama. Om precies te zijn, uitgerekend op 1 juli (mijn eigen verjaardag) maar zeker weten doen we dat pas bij de 1ste echo. Intake en eerste echo in het ziekenhuis hebben we op 19 november. Dit wordt ons derde kindje. We hebben al een dochter, Elise van 13-7-2007 en een zoon, Dante van 2-10-2008. Zo snel als we van de eerste 2 zwanger waren (binnen 6 maanden allebei) Zo lang duurde het voordat deze wilde plakken (bijna 2 jaar) Hij/zij is dus echt een wondertje in mijn ogen !!