Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mooi testje:D, fijn gevoel he dat je weer goed bent gekeurd:D.

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Sucre: gewoon in de stad hoor! ;) Er past geen tv in onze inrichting (qua stijl), dus we doen het met uitzendiggemist op de laptop. Kun je lekker kijken wat je wilt, wanneer je wilt. Alleen geen Grey's anatomy dus... ;)

Misschien toch niet zwemmen, maar naar een vrouwensportschool hier. Morgen een keertje voor de proef meedoen. Zwemmen lijkt me leuker, maar dan moet ik verder weg met de auto en dat lijkt me ook niet echt wat...

Heel veel sterkte met de misselijkheid!

Edit: onze dochter heet Judith

3. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zo das een lap tekst hihi.

Ja, ach weet je, ik weet dat ze het niet rot bedoeld heeft, maar op zo'n moment is het niet leuk om te horen. Ach ik weet wel beter. Misschien is het wel jaloezie?

Whaha, ja zwanger zijn is zoooooooo fijn:D! Maar misselijk, moah, soms een vlaagje van, maar niet zoals bij Dinand. Dat was echt 24/7, was echt niet grappig meer. Tot de 11 weken,toen was het van de een op de andere dag over!

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Bellibel: Judith is helemaal weg van de foto van Dinand die steeds voorbij komt!

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
  6. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Sucre: Ik ben zéker overtuigd nu!
    Morgen bloedprikken en 's middags heb ik normaal de uitslag al & kan ik een afspraak maken bij de gyneacologe!

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Nou zal hem nog eens in het groot neerzetten dan:D

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

meiden, ik ga slapen!
    Truste en tot morgen!

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

#1349 Konijn, Nov 2, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 2, 2010
    Judith stuitert nu zo ongeveer door bed heen. Haha... ze vindt hem zo leuk! ;)

Wat een interessante folder trouwens!

10. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi, hoe oud is Judith?

Ja vond het ook wel leuk om even door te lezen. Krijg sowieso geen genoeg van lezen over een zwangerschap hihi:p.

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Eeey sjors82:D

Das me collega!

Zwaait heel hard heen en weer!

12. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames! Hier nog lang niet klaar voor bed. Nog heel veel te doen. :p Maar ook geen last van vermoeidheid, dus dat scheelt weer. :) Alleen die vergeetachtigheid... *zucht*

@Jem: Wat super dat de eerste behandeling meteen een positieve test geeft. Gefeliciteerd!!!
    @Annoesjka: Al verandering gekomen in het bloeden??
    @Jodie: Wat een mooi boontje op de echo!

Hier eigenlijk wel heeeel benieuwd wanneer ik eerste echo zal hebben. Daar moet ik denk ik een afspraak voor maken bij de intake. Echo's worden hier gewoon gemaakt bij de vk, dus daarom denk ik dat ik dan wel gewoon een afspraak zal moeten maken. :) Ach, we zien wel.

13. annoesjka

annoesjka Lid

Oct 26, 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    nee nog steeds geen verandering in het bloeden

maar bloeden wil helemaal nog niks zeggen want toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik ook gewoon ongesteld gebleven het is omdat er werd gezegt tegen mij jij bent zwanger en ik bleef toen maar zeggen nee dat kan niet want ik ben gewoon ongesteld toen heb ik toch maar een testje gehaald om hun ongelijk te bewijzen bleek ik in die tijd toch zwanger te zijn
    kreeg ik een termijn echo en bleek ik toen al ruim 3 maanden zwanger te zijn

maar ik blijf er wel nuchter om en ik weet dat de kans aanwezig is van een miskraam want ik heb er namelijk al meerdere gehad
    en als dat het geval is komen ze daar wel achter geloof ik want ik heb vanmorgen bloed laten prikken en donderdag krijg ik de uitslag

als het negatief uitvalt de uitslag ga ik gewoon weer klussen
    en bij een positive uitslag ben ik gewoon blij maar blijf ik ook gewoon klussen

(sorry voor mijn nuchtere kijk erop maar dat is mijn autisme die zo er tegen aankijkt)

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Spannend annoes, maar je hebt geen buikpijn of kramp erbij, dus dat is wel positief! Ben benieuwd wat de bloeduitslag is!

15. annoesjka

annoesjka Lid

Oct 26, 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    als je van het ergste uitgaat
    kan het alleen nog maar positief uitvallen bij goed nieuws

nee ik heb inderdaad geen kramp of pijn gehad maar ook dat wil bij mij niks zeggen want ik heb een ontiegelijk hoge pijngrens

had zelfs de slappe lach tijdens de bevalling van mijn zoontje want ik vond het kietelen

wat dat betreft kan ik niet op mijn lichaam bouwen wat pijn betreft

heb al een paar keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik de pijn niet had gevoelt o.a voor baarmoederontsteking als gevolg van een miskraam die ik niet wist dat ik die had gehad (maar dat is alweer 10 jaar geleden)

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    :$ zo dan, kan ik niet een beetje van jouw pijngrens krijgen dan. Die van mij is namelijk ontiegelijk laag. Naja laag, heb een KS gehad, dus wat bevallen betreft weet ik niet hoe het is. De naweeën die ik heb gehad vond ik niet super pijnlijk, dus misschien is het op dat gebied weer anders.

Hoop toch deze keer normaal te bevallen hoor, wil gewoon weten hoe het is om vaginaal te bevallen!

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Annoesjka, gelukkig nog geen krampen, ik duim voor de bloeduitslag!

Pff, ik begin toch wel last te krijgen van m'n schaambeen :(. Ik vind het wel gek dat ik nog nauwelijks misselijk ben, bij Julie was ik dat echt al erg rond deze tijd. Heel stom, maar die misselijkheid was voor mij wel altijd een teken dat ik zwanger was, een soort bevestiging. Nu zit ik soms te stressen omdat ik niet misselijk ben ;)

Zitten jullie ook al te popelen om te gaan shoppen voor de baby? Ik als shopverslaafde kan niet wachten :). Heb nog niks gekocht, ik wacht sowieso de echo af en daarna wacht ik waarschijnlijk ook nog tot ik het geslacht weet. Maar dan..! Ik ben me al aan het "orienteren" zeg maar haha! Kreeg voor Julie vanmiddag weer een hele doos binnen van kleertjes.com, heb me echt moeten inhouden om niks voor de baby te bestellen.

18. annoesjka

annoesjka Lid

Oct 26, 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik wou dat ik het kon jou een hogere pijngrens geven en mij een lagere pijngrens want ik wil ook wel eens een keer een beetje pijn voelen

ik hoor van veel vrouwen dat een vaginale bevalling pijnlijk is maar dat kan ik zelf dus niet bevestigen

want bij mijn dochter heb ik ook geen pijn gehad bij de bevalling liep zelfs toen om 9 uur nog boodschappen te doen en om 11 uur was mijn dochter er al uit en de nageboorte (had toen dus blijkbaar al weeen toen ik in de winkel was hahaha
    bij thuiskomst had ik wel mezelf opgesloten trouwens in de wc omdat ik dacht dat ik een grote boodschap moest doen en wou er niet afkomen en toen hebben ze de deur moeten openbreken (zat toen op 6 cm ontsluiting)

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Hier een week verplichte rust ivm evt dreigende miskraam. Geen steken/krampen, maar wel rozig/bruinig verlies en omdat vorige keer een miskraam werd mag ik nu niet teveel meer tillen, liever niet fietsen etc. Moet vrijdag bellen hoe het er dan mee is in de hoop dat het dan gewoon weg is natuurlijk :)

20. annoesjka

annoesjka Lid

Oct 26, 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik heb al wat dingetjes in huis (heb ik voor mijn verjaardag gekregen) slabbertjes, sokjes, spuugdoekjes en een flesje

een baby gaat er zeer zeker komen hier in huis
    is het nu niet dan dan word het zeker wel de volgende ronde
    blijf net zolang doorgaan tot er eentje blijft plakken

zwangerschapskwaaltjes heb ik nog nooit gehad maar daar zit ik ook niet echt op te wachten heb namelijk een braken fobie daar kan ik echt van in paniek raken als ik moet braken

Share This Page