Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Annoesjka: Wat moet jij een ongelooflijk hoge pijngrens hebben dan! Hier helaas eerder een lage dan een hoge pijngrens, dus ik zie ook nog niet echt uit naar de bevalling. ;)
    @Miffy: Zou dolgraag al shoppen, maar ga met de eerste dingen toch echt wachten tot na de 12 weken (sowieso pas januari, want altijd heeeeeeeeeeeeeeel druk in december).

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ooh bellie, die heb ik van de vk gehad, dat boekje. Heb hem helemaal uitgelezen de vorige keer ;)

Vgg, hier ook last van vergeetachtigheid

Miffy, ik wil ook ontzettend graag shoppen!! Ik krijg elke week wel een foldertje binnen van de babydump of gardo ofzo. Ik wil dan zooo graag wat kopen. Maar ik wacht ook nog maar ff…

Jeetje bailey… ik hoop zo dat het goed blijft gaan!!!!

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Bailey, moet je platte rust houden? Heeft je vk dat advies gegeven? Ik zit me een beetje af te vragen waarom eigenlijk... als het al een mk zou worden, dan helpt rust dat toch niet voorkomen? Heb je nog steeds roze/bruinverlies? Wil lang niet altijd zeggen dat het misgaat he, blijf er vertrouwen in houden en zorg goed voor jezelf!

4. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    miffy, ik heb dat advies toen ook gekregen!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat heb ik dus ook. Last van mijn banden, nu al! Maar bij een 2e gebeurd dat sneller heb ik vanavond gelezen.

En ook dat misselijk, bij Dinand was ik zo zo zo enorm kotsmisselijk, en nu, tja af en toe een vlaagje, maar meer ook niet! Zo zie je maar dat geen 1 zwangerschap met elkaar te vergelijken is!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$ Woooow, dan had je bijna je kind op de wc gekregen, meeen das heftig. Nee dat lijkt me dan inderdaad ook niet leuk om geen pijn te hebben!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh, das niet mis Bailey! Doe lekker rustig aan!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan inderdaad ook van het innestelen zijn. Mja je weet het nooit zeker!

9. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Bailey: Schrikken hoor! Sterkte en hopelijk blijft de kleine plakken... :)
    @Truus: Heb je al fysio of vk gebeld ivm bekken-/ bandenpijn?

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Frummel zo dat was een kordate actie van jou met de pc 8)!

Belliebel leuk ik heb ook de 16e de echo!

Jodi gefeliciteerd, prachtig hoor die foto!

Zanoni gefeliciteerd!!

Miffy toch weer een geruststelling hè ;)
    Ik ben trouwens ook minder misselijk als bij Kyano maar volgens hubbie mopper ik nu behoorlijk en ben ook echt moe dus beschouw dat maar als kwaaltjes :D

Bailey jee meid wat heftig :(, veel sterkte en hopelijk blijft beebje plakken!

Trusten meiden !

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh ja, m'n humeur is echt om te schieten momenteel. Zo kan ik van extreem vrolijk opeens een oude chagrijn zijn. Meeen, die moodswings zijn ook niet alles! Maar toch maar liever dat dan 24/7 per dag misselijk.

Manlief kan er gelukkig goed mee omgaan.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend he wupje!

Hoelaat heb jij hem de 16de?

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga ook echt mijn bed opzoeken nu. Heb teveel gedaan vandaag, ben echt opperdepop nu!

Tot morgen meiden!

Truste allemaal

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ga lekker even douchen en dan m'n warme nestje in, heb het koud! Morgen lekker schoenen shoppen, ben er morgenavond weer.

Trusten!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ slecht humeur: Herkenbaar ;). Vanmorgen in de auto op weg naar het werk heb ik elke (in mijn ogen) wegpiraat de huid volgescholden. De krachttermen als "trut" "stomme k*t" "oud lijk" en ga zo maar door vlogen door de auto :). Ik ben al nooit zo geduldig in het verkeer, maar vandaag sloeg echt alles...

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Schoenshoppen is AL-TIJD GOED!!!!

Slaap lekker.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen!

Knuffel voor Bailey en Annoes!

@Fysio: Ik wacht er even mee. misschien heb ik maandag teveel op het werk gedaan.

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Net terug van bloed prikken, deze namiddag mag ik bellen voor het resultaat & als het positief is (wat ik dus vrij zeker ben :p ) krijg ik meteen een afspraak bij de gynaecologe!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

goedemorgen dames!

Hier echt heeeeerlijk geslapen:) Zoonlief is wel een aantal x wakker geweest maar viel snel weer in slaap:)

Misselijk: ik ben sinds eergister helemaal niet meer misselijk geweest.. heel vreemd maar nu wel last van me stuitje, gister ineens bij de was in de droger stoppen.. humeur is eigenlijk wel goed maarja de nachten zijn hier ook ineens weer een stuk beter..

Bailey en anoes: succes meiden! hopen dat alles goed zit!

Miffy: schoenshoppen!! ooooh ik wil oooook..

Damesn: doen jullie iets met sinterklaas? hier is Declan nog zo mini maar ik vind het zoooo leuk.. 13 november gaan we naar de intocht met vrienden en de kleintjes en ik wil het toch wel gewoon vieren.. reclame folders scheuren vind dex al geweldig dus cadeautjes uitpakken vast ook wel:D

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Komt vast goed Kelly!

Frummel, ruilen? Hahaha! Joey kwam weer erg vroeg helaas!
    Joey was 10 mnd en toen hebben we ook Sint gevierd. Gewoon met een paar kleine dingetjes, maar hij vond het geweldig!

Deel Deze Pagina