Leuk idee van de website!! @ Jodie: welkome!! Gezellig dat je mee komt kletsen. MvM komt om 10.30 uur langs. Vanmorgen zelf maar even getest, want wil niet nog een keer die hel dat er op hun test geen streepje verschijnt. Gelukkig meten een knalstreep. Donkerder dan het streepje nu is kan ie volgens mij niet worden . Wat en heerlijk gvoel.
goede smorgens dames! nou hier weer een clear blue gedaan met ochtend urine(kon niet wachten tot morgenochtend haha en wat stond er ZWANGER! wist ik al maar toch haha. Ik loop ook weer in positie broeken hoor zit veel lekkerder! ik hoop ze na de bevalling net zo lang nodig te hebben als bij Dex, 4 dagen hahahaha! maar dat zal me wel geen tweede x gegunt zijn. Leuk de site! Toen hadden we erop staan: leeftijd mama's 1e,2e,3e kindje bv of flesvoeding geslacht 1ling, 2ling enz ziekenhuis bevalling, thuis of kraamhotel wijze van bevallen(bed,bad,baarkruk) uitgerekende datum En een bevallingslijst natuurlijk! verder was er nog een stukje met foto's erg leuk en overzichtelijk! wat we toen ook hebben gedaan en echt vreselijk leuk was.. toen alle kindjes waren geboren hebben we na een aantal weken afgesproken ergens centraal in nederland. alle baby's en mama's erbij! ik kon er zelf niet bij zijn maar goed het idee is erg leuk! even voor de site Ik ben 22 2e kindje flesvoeding het geslacht wil ik zeker weten! ik wil in het kraamhotel bevallen in bad bevallen uitgerekende datum horen jullie als ik een echo heb gehad! gister niet veel kunnen kletsen.. zoonlief besloot te gaan spoken. om 23 uur was ik het zat en heb ik hem op zijn buikje in bed gelegd. hij kan omrollen en gaat zelf vaak genoeg op zijn buik liggen om te slapen.. hij heeft tot 8 uur doorgeslapen heerlijk!
Dat moet dan helemaal goed komen Esje! Vanmorgen nog een testje gedaan. Was lichter, maar ik ben er vannacht ook uit geweest om te plassen. En deze was van Matcare ipv Kruidvat
@ Frummel: super!! Toch altijd fijn he zo'n bevestiging. @ Angela en Arjan: ik wil thuis bevallen en borstvoeding gaan geven (mits dat tzt allemaal lukt natuurlijk). Gisteren de bevestiging van het kinderdagverblijf gehad. Denk dat we alsnog te laat zijn als we onze uk er vanaf volgend jaar oktober willen hebben, maar eerder kun je niet inschrijven. We zien wel. Hopelijk hoeft hij/zij er maar 1 dag heen. Vriendlief wil 4x 9 gaan werken en mams past ook 1 dag op. Mijn vader heeft trouwens al een voorspelling gedaan voor de geboorte: 23 juni, rond het middaguur, een dochter. Bij mij had hij de datum en het geslacht goed. Qua tijd zat hij er maar 10 minuten naast. Ben benieuwd of hij nu weer gelijk krijgt. Vriendlief denkt ook dat het een meisje gaat worden. Zelf heb ik geen idee. Zou een dochter idd erg leuk vinden, maar ben net zo blij met een zoontje.
hier gaan ze naar een gastouder 2 dagen per week trouwens heel even pronken met zoonlief hoor! YouTube - baby zingt mee denkt dat het verschil in het merk zit.. de kruivat testen zijn heel gevoelig
Wat een mooi mannetje frummel! @ Truus, denk ook dat het aan het merk ligt. Met Z&K blijven de testen ook vaag, terwijl andere testen een knalstreep geven.
o dames voor later, ik zal jullie er dan nog aan herinneren maar ik heb een hele nieuwe mutsy slider te koop(cyan blue) en een draagdoek(ring sling) lief ventje heb ik he helemaal verliefd nog steeds!
als dit een meisje is en jullie krijgen een jongen dat heb ik genoeg haha ik wil een tweelingwagen.. die Zoom van ABC
Haha idd, als dit een meid word moet ik alles nieuw kopen! Volgende week vast de hydrofielluiers kopen op mn werk, dan is alles mooi in de actie. Ook wiegdekens, ledikantlakens, rompers, sokjes enzo
Wij hebben ook al een superleuke babykamer gezien en we weten ook welke kinderwagen we willen. Gaat de Mutsy Transporter worden. Ga nu nog niks kopen, maar je kunt het maar vast weten toch?
ik durf dan nog niets te kopen.. heb al 2x een miskraam gehad en wil de goden niet verzoeken(zou het voor mezelf extra moeilijk maken) ik heb bij dex allemaal witte lakens gekocht en in de blauwe verf gegooid plus de gewone leuke lakentjes.. met als gevolg en kast vol bedden goed en meneer slaapt of ingebakerd of in een slaapzak haha
Ik heb in augustus ook een mk gehad, dus ben nu ook wat voorzichtiger met kopen. Moet wel zeggen dat ik me nu veel beter voel dan de vorige keer en sterk het gevoel heb dat het dit keer goed gaat. Was de vorige keer minder. Misschien dat ik na de echo op 5/11 wel wat kleine dingetjes koop, maar nog absoluut geen grote aankopen. Heb vorige week wel meteen een heel leuk 9 maandendagboek, kraamvisiteboek, baby's 1e jaar en van 1-4 gekocht. Superleuke serie. Hebben ook alvast het boekje mijn kleinkind van diezelfde serie gekocht om met Kerst aan ouders te geven. Daar blijft het voorlopig even bij.
@ esje leuke dingen ja! ik heb de 4rider gehad maar vond de slider toch iets fijner(kleiner, lichter, geen luchtbanden) ik heb nog wel een reiswieg staan van de mutsy 4rider in de kleur active coffee.. is eigenlijk nog helemaal nieuw
Als ik vandaag voor 14.00 nog niets heb gehoor van MvM, zal ik dan zelf bellen? Vorige keer heb ik niets gekocht, toen ging het ook mis. Maar het voelt zo goed, dat ik zelfs al in mn 9 maanden dagboek ben begonnen!