Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nessy: Gefeliciteerd en welkom!

@ Esje: Nou, je kwaaltjes klinken allemaal wel goed. Hier ook ineens meer honger.

@ Frummel: Hahaha, ja dat zeg ik ook altijd “vast een vrouw of een ouwe vent” ;)
    Gaat jouw man mee joh naar de 9 maanden beurs? Wat leuk! Ik krijg die van mij daar met geen 10 paarden naar toe. Toen we gingen trouwen ben ik ook met mijn moeder naar de trouwbeurs geweest, want Arco wilde echt niet mee.

@ 9 maanden beurs: Ik wil er dit jaar wel heen gaan. Vorig jaar zou ik ook gaan, maar omdat ik toen vanaf 18 weken al zo ontzettend vaak harde buiken had had de vk me aangeraden het op de momenten dat het kon ook echt rustiger aan te doen. Dus toen ben ik uiteindelijk niet geweest. Dit jaar dus een herkansing.

Gisteravond had Arco mijn broertje (22) gebeld om te vertellen dat ik weer zwanger ben. Dus ik sms hem net nog even dat ie het nog tegen niemand mag zeggen. Smst ie terug: “Oh, maar ik heb het net van de daken geschreeuwd”. Hahaha, had ik kunnen weten natuurlijk dat ie zoiets terug zou sturen, LOL :D.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gefeliciteerd Nessy, en welkom:D.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahha, ja zo gaat het hier dus ook. Moet je mij en mijn vader eens horen als we samen in de auto zitten. Dan gaat het helemaal van kwaad tot erger. Pas zegt mijn oma nog "Ja, dat agressieve in het verkeer heb je wel van opa".

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kleine beetjes eten helpt inderdaad het beste tegen de misselijkheid. Ben ook nog nooit naar de jonge gezinnen beurs geweest, lijkt me wel grappig, maar een beetje weinig tijd ervoor! Veel plezier in ieder geval:D!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Daar wil ik komend jaar ook heen. Wilde dit jaar ook gaan, mja was 24 februari uitgerekend, en beviel de 3e al! Dat ging hem dus niet worden:D. Misschien komend jaar dus wel:D.

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @all: ik denk dat ik van het weekend even ga kijken voor positiekleding..hebben jullie nog goede tips of weten jullie leuke winkels waar je het kan halen?

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja klopt, meestal zijn het vrouwen of oude mensen. Whaha, ach misschien irriteren mensen zich ook wel aan mijn rijgedrag:p. Al zeggen de meeste dat ik goed kan rijden. Nouja, ga er vanuit at dat wel goed zit:p.

Sinterklaas vieren we hier bij de schoonouders en kerst waarschijnlijk bij mijn ouders! We hebben eigenlijk nog geen flauw idee.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En weet je wat het lullige is, als je dat doet ben jij nog de sjaak ook als de politie het toevallig ziet. Kan je 160 euro + 6 euro administratiekosten gaan neerleggen. Belachelijk toch. (hihi ja werk bij de politie, dan weet je dat soort dingen)

Maar degene die links blijft rijden is ook de sjaak hoor, maar toch zou dat minder erg zijn. Die boete is namelijk 90 euro. Snappen jullie hem nog?

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahahaha, dat had ik vorigjaar met me zusje toen ik haar vertelde dat we een kindje kregen. Ze was toen nog 9 jaar. Had tegen haar gezegd dat ze het nog even niet door mocht vertellen. Loop ze naar buiten toe en begint te schreeuwen: IK WORD TANTEEEEEEE JOOOEEEEPIEEEEEEE:D:D. Whaha ach ja, toen wist meteen de hele buurt het:D.

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Mermaid: wat een leuke reactie van je broertje. Zo'n reactie zou de mijne ook geven...........hahahaha.

@ Belliebel: nog zo'n geweldige reactie. Als je pas 9 bent is zoiets natuurlijk helemaal spannend.

Zoontje van een vriendin van mij is nu bijna 6 en toen ze hem vertelde w het geslacht van het kindje was en dat hij het nog niet mocht zeggen, was zijn reactie: dan vertel ik het alleen aan al m'n vriendjes op school, okay? Ook zo schattig.

@ 9 maandenbeurs: die staat idd ook nog op de lijst. Vriendlief wil ook perse mee hoor. Die wil zich lekker overal mee bemoeien. Wel schattig dat hij er ook zo mee bezig is. Tzt maar een dagje vrijnemen, want het weekend lijkt me niet top om op een beurs rond te sjouwen.

Ik ga weer eens even een boterhammetje eten ;).

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, ik heb het denk ik een beetje van me moeder. Mijn vader is ook zo'n slome op de weg. Als ik bij hem in de auto zit irriteer ik me mateloos aan zijn rijgedrag. Hij is dus zo'n 30 rijder waar je 50 mag. Paaaap rij nou toch eens door!!! Hoezo? Ja verdorie, je rijdt 30 waar je 50 mag, wat moeten die mensen achter ons wel niet denken? Grrrr kan er nu al gefrustreerd over raken als ik er aan denk:):D.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    miss etam, prenatal heb ik de vorige keer best veel vandaan gehaald.
    oh en de H&M:D.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga zo ook maar eens proberen te eten. Heb totaal geen trek nog. Heb gisteren denk ik toch te hard geroepen dat ik zo blij ben dat ik niet misselijk ben. Vanmorgen begon de ellende!

Moet zo ook naar me werk. Hoef maar tot half 2 te werken, daarna lekker weekend:D.

Goh, vorigeweek kwam ik er gewoon achter dat ik zwanger ben:D. Dat weekje is toch best rap gegaan!

14. goedemorgen!
    Ben aan t werk dus zwaai even voorbij...

15. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik riep vorige week ook nog heel hard dat ik nergens last van had. Dag daarna idd ineens kotsmisselijk. Trekt vanzelf wel weer een keer weg ;).

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha ik lach me rot over de auto verhalen lol

ik heb het gedichtje voor mijn schoonouders af:) we maken op internet een kaart waar dit gedichtje op komt en ze krijgen een lijstje met de echofoto er in voor kerst.. willen jullie even zeggen wat jullie ervan vinden?

Lieve opa en oma,
    Met papa en mama vind ik het heel fijn
    Het lijkt mij zo leuk om niet alleen te zijn..
    Daarom wilde ik jullie laten weten
    dat papa en mama mijn wens niet zijn vergeten
    Met het blote oog is er nog niets te zien
    over een paar weekjes wel misschien!
    Nu nog lekker warm in mama's buik
    In juli komt mijn broertje of zusje eruit!
    Hebben jullie de echo al bekeken?
    broertje of zusje, tot over 28 weken!
    liefs Declan

17. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik kan echt boos worden om sommige reacties!
    Sinds enkele jaren zit ik ook op een ander forum en ik had gisteren dus gemeld dat ik zwanger ben.
    Er zitten 2 meiden, wel lieve, die als de stabiele moeders worden gezien.
    Maar omdat de papa van mijn 1e zoon me heeft laten zitten val ik dus blijkbaar niet meer in die catergorie en krijg ik nu ook weer kritiek!

18. @ kelly niks van aantrekken meid.
    wat denken mensen wel niet dat ze maar te pas en te onpas hun mening kunnen geven.

@ frummel vindt je gedichtje helemaal geweldig!

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja, die met die foute opmerking, nog sorry daarvoor ;)
    Maar je weet, ik heb het beste met je voor..
    x

En ook sorry voor deze inbraak, ik hoor hier helemaal niet :D

p.s. die opmerking over dat Dinand je dan moet delen, niet over die sportschool, voor de duidelijkheid :D

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kelly, niets van aantrekken wijffie!!
    Klinkt hard, maar het blijft een forum en niemand kan zomaar over een ander oordelen!!

Frummel, hij is helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina