Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Konijn: kan me voorstellen dat het je ongerust maakt, maar echt, zolang je geen helder bloed verliest en geen krampen hebt is er niks aan de hand!
    Maar ook ik ben heel erg onzeker hoor, ook al heb geen bruin verlies of zo.
    Maar las in een nijdschrift dat de kans op een mk maar 10% is, dus da is 90% dat het goed gaa ;)

ben trouwens goedgekeurd voor MvM!!! was toch wat nerveus voor de test, maar de teststreep was donkerder dan de conrolestreep.
    de flessen stinken trouwens niet meer, er zit nu alleen een beetje alcohol in.
    ze hebben vrouwen te kort die mee doen, dus voor degene die zich nog niet opgegeven heeft... ;)

heb vandaag ook wat steekjes in mijn buik, zal wel oprekken zijn vd baarmoeder.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, jaa das een leuk raadsel:D.

Ik heb tijdens mijn zwangerschap van Dinand juist extra zout gegeten. Mijn bloeddruk was echt laag. 50/90. Was er zo enorm flauw van en duizelig dat ik wel moest. Lekkere bouillon soepjes op mijn werk om 11 uur. Had altijd een pot met zoute dropjes staan voor het geval dat. Maar ik merkte wel hoe verder ik kwam, hoe minder het werd. Het is gewoon vervelend, maar weinig aan te doen!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooie test hoor meid! Het is altijd zo lastig en onzeker die eerste periode. Maar 1 ding is zeker, je test is positief en zwanger ben je zeker. Tis nog zo onwerkelijk he!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nog gefeliciteerd met manlief! Ennuh, have fun bij de mac en de film:D.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat had je van de week ook al geloof ik he?

Hoeveel dagen heb je er nu last van? Denk echt dat het van de innesteling is hoor meid! Het kan net zogoed nog wat oud bloed zijn. Zeker gezien het feit dat je er geen kramp bij hebt denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.

En maak je je echt dood ongerust, dan zou ik gewoon lekker de VK bellen. Die mensen zijn er voor en vinden dat echt niet dom, stom of raar dat je belt! Komt allemaal vast wel goed!

6. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Dank je wel voor jullie lieve woorden, dat doet echt deugd!

Twee dagen na mijn NOD heb ik redelijk wat bruin-grijs bloed verloren. Het leek echt veel maar het was echt oud dus waarschijnlijk gewoon een innesteling. Op 5,2 weken (afgelopen weekend) had ik ook plots een sliertje en vandaag ook. Maar vandaag leek het mogelijk wat minder oud bloed (paarser ipv grijs-bruin). Het is inderdaad echt niet veel en ik heb geen krampen, maar 'k ben ongerust dat het toch nog fout kan gaan :(.

Die 10% lijkt me ook steeds zoveel: 1 op 10 vrouwen! Maar fijn dat jullie het eens omdraaien, 90% klinkt veel hoopvoller! ;). Als het bruinverlies blijft of terugkomt en ik ben de 6 weken voorbij, vraag ik misschien wel even aan mijn HA of ik mag langskomen voor een echo. Hopelijk kunnen we dan al een hartje zien en ben ik wat geruster.

Echt lief dat jullie me even een hart onder de riem steken!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Daar hebben we tenslotte elkaar voor, elkaar door de eerste moeilijke periode heen helpen. En moet zeggen dat we elkaar goed helpen:D.

Ik ben soms ook redelijk onzeker hoor! Zit het goed, zit het niet goed, wat als? Maar ik denk dat bij iedere zwangere vrouw dat wel mee speelt. Op het moment dat je weet dat je zwanger bent voel je je gewoon al verantwoordelijk voor de kleine spruit!

Komt allemaal best goed!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zo, wij hebben gegeten, Joey is in bad geweest en loopt in zn pyama. Mijn haar zit in de verf. alleen nog wasjes vouwen en dan bankhangen!

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ konijn: ik heb bij dex in het begin veel bloed verlies gehad maar zeker tot 32 weken af en toe nog bruin bloed en soms zelfs helder rood.. het begin weet ik wat het was na week 14 hebben ze geen verklaring kunnen vinden maarja zoonlief is gezond:D dus het hoeft niets te zeggen!

Eten: ik at en eet nog steeds alles:) maakt me niet uit haha bij dex was ik verslaafd aan smeerkaas!! stuurde manlief 's nachts uit bed om bij het tankstation smeerkaas te halen:D dat ging erin zonder iets erbij.. gewoon leeg lepelen ik word nu al misselijk van het idee hahaha

Kelly: positief, gefeliciteerd meis!

170 euro voor 2 jurkjes en een riem, ach klinkt bekend:)

bezig met namen en spullen: absoluut! vind het geweldig! zit al te dromen als ik de logeerkamer zie! vraag me steeds af welke kleur het gaat worden!

Zout: ongeveer de helft van de mensen zijn zout gevoelig.. dus dat hun bloeddruk omhoog gaat als ze zout eten bijvoorbeeld drop.. het ligt er dus maar net aan hoe hoog je bloeddruk normaal is en of je er gevoelig voor bent.. enkel daarop kun je bepalen of het echt slecht voor je is.. echt goed voor je is het nooit..

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Zo zit bij de film op rij 1 serieus dat kan je dan toch niet zien zo dichtbij!!

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Konijn, wat grappig dat een tv niet in jullie stijl past. Ben nu heel erg nieuwsgierig naar hoe jullie stijl is. :D
    Leuk, sporten in de buurt! Ik moet eigenlijk ook. Zit te denken aan Zumba.

Bellie, bij Lucas tot 18 weken kotsmisselijk geweest. Mijn moeder was van mij t/m mijn geboorte misselijk. Hopelijk wordt het niet zo erg!
    Geweldige foto van Dinand!

Annoesjka, fijn dat je zo nuchter bent. Ik hoop ook dat de bloeding niks betekent, net zoals de vorige keer.
    Ik heb alleen zelf geen positieve ervaringen met bloed, zoals zovelen hier.
    Jeetje, een bevalling die kietelt, dat is wel erg handig! :p

Miffy, shoppen voor je kindjes is zoooo leuk! Heb er ook onwijs veel zin in.

Bailey, jeetje, hopelijk is de bedrust voldoende om dit kleintje te behouden. Veel sterkte alvast!

Mermaid, wat was het gezellig bij jou in de auto vandaag! :D

Frummel, wij doen gewoon een paar kleine geitjes, spullen die hij nodig vindt of "educatief" speelgoed. Ik vind het ook veel te leuk om zo maar voorbij te laten gaan.
    Wat een geweldig gedichtje!!

Nessy, gefeliciteerd en welkom! Jij hebt ook al heel wat achter de rug zo te zien.

Esje, ik wilde met mijn dinnie naar de beurs, hopende dat zij dan al zwanger zou zijn. Maar nu zij niet zwanger is en ik wel, doen we dat maar ff niet. Ben ook met haar naar 9maandenbeurs geweest, best leuk, maar al die vrouwen, zucht. ;)

Kelly, laat die mensen toch lekker kletsen en probeer het je niet aan te trekken! Knuffie.
    Fijn dta de test positief is, volgens mij verschilt het per testen vanaf hoeveel hcg het al positief is.

Kimm, welkom en gefeliciteerd! Bijzonder zeg, door de pil heen zwanger worden.

Emav, welkom en gefeliciteerd! Je bent er snel bij met het kdv! Onze kleine gaat naar een gastouder.

Truus, ik moet werken of anders druk voor Lucas zorgen, maar probeer wel niks te doen zodra het kan. En eerder naar bed.

Ff zoonlief in bad doen, straks reageer ik verder. Excuses voor de lange berichten., maar ja, working mom!

12. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

kind op bed mama met laptop op schoot op de bank...heeeerlijk.
    @ Kelly super!!!
    @ 9 maanden beurs, eigenlijk nog nooit geweest...misch volgnd jaar. Aan degene die al eerder geweest zijn: is het een aanrader met een kind van 1,5 jaar???offe beter om oppas te regelen?
    @konijn, pfff echt balen, hoop dat het snel stopt en dat je idd voor je eigen rust zsm een echo kunt krijgen!
    @ zout, jammie jammie

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb niet bijgelezen, maar las wel iets over zout(e) (dropjes) en hoge bloeddruk. Gelukkig was mijn bloeddruk bij Ayla altijd heel laag en kon ik naar hartenlust dropjes eten :D. Hopen dat dat deze zwangerschap ook het geval is.

14. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    9maandenbeurs is veelste druk om met een kind te lopen ik ga daar nog niet eens heen met mijn kids en die zijn al 13 en 7 jaar

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

9 maanden beurs: ik zou er niet snel met een ukkie naartoe gaan maar er lopen genoeg mama's met kind hoor! ik vond het echter heel erg druk! Door de weeks is het als volwassene gezellig druk maar met een kleintje? ik denk dat ik de halve dag met een dreinzend kind zou lopen.. maarja het ene kind kan er nu eenmaal beter tegen als de ander!

16. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik heb altijd last van een lage bloeddruk dus ik mag lekker dubbelzoute drop eten

met bloedverlies heb ik ook niet alleen maar een positive ervaring
    maar ook negative ervaring heb al meerdere miskramen gehad

maar morgen ga ik het weten dan krijg ik tegen het einde van de ochtend de uitslag en daarna moet ik gelijk naar mijn cursus toe in nieuwegein

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

spannend annoes!

18. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik ga uit van een miskraam dus dan kan het alleen nog maar positief uitvallen als dat het niet is

heb nog steeds geen kramp gehad en geen grote stukken verloren dus hoop is er nog

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Annoes, we zullen allemaal keihard duimen hoor!

20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Kelly, ziet er goed uit hoor!!

Ik maakte een grapje dat ik overal zout over heen gooi ;) ik eet wel best wat zout, maar niet dat ik het overal over heen gooi:D

Bellie, dat is wel toevallig. Ik weet niet of mijn bloeddruk laag is, maar ik ben wel héél snel duizelig, dus misschien dat ik daarom wel zo’n trek heb in zout…

Annoes ik duim voor je!

Deel Deze Pagina