Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ frummel: wat een sachatje

@ esje: ik heb de mutsy Transporter en ik ga hem te koop zetten via marktplaats als ik de duo wagen ga kopen.
    Ik zeg je bij deze het is geen goede wagen!!! Wel als je de babybak erop hebt. Dan loopt hij heerlijk maar zodra ze de buggy ingaan dan hangen ze in dat tuigje en kunnen niet goed zitten. Jolien is nu 11 maanden en kan al heel goed zitten maar niet in die wagen. Mijn zus heeft dezelfde ( samen gekocht) en ook die is er niet tevreden mee.
    Als ik het opnieuw mocht doen had ik er een gekocht waarvan je de buggy inzet ook nar je toe kan draaien.

2. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Oh ja de abc is echt super mooi he! Maar zo duur!

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    Gewoon bellen Truus. Heb ik gisteren ook nog even gedaan en nu komt ze dus zo langs.

Ben gisteren ook in m'n dagboek begonnen. Leuk om te doen he? Denk dat je het instinctief best aanvoelt. Dit voelt ook zoveel beter dan de vorige keer en garanties heb je helaas nooit.

@ frummel: houd ik in gedachten. Zijn het nl nog totaal niet eens over de kleur ;). Gelukkig hebben we nog tijd genoeg.

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    Bedankt voor de tip Nina. Dacht dat het juist een hele fijne wagen was. Hoor er ook best positieve geluiden over. Geldt dat voor alle Mutsy's dan? Hebben allemaal dezelfde buggy-inzet toch?

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

dat dacht ik dus ook.. ik vond de 4rider ook niet fijn.. hij is groot, zwaar en na 6x mijn banden geplakt te hebben was ik het zat! de buggy inzet was een drama! de slider heeft dus een andere inzet, hij is licht en het stuur is 2 kanten op te zetten. ook kun je de buggy inzet alle kanten opzetten wat ik erg fijn vind. over de slider ben ik echt heel tevreden, dex zit er heerlijk in. hij is ook echt heel klein als je hem inklapt, ideaal. maar daarvan heb ik dus alleen het onderstel en de buggy inzet(+ regenhoes en boodschappenmand) en een lodger bunker(geweldig ding). nieuwprijs was 485 plus de dingetjes erbij dan. voor 375 mag hij compleet worden overgenomen dus mochten er geinteresseerden zijn dan hoor ik het graag:)

die abc is inderdaad duur maar een vriendin van mij had eerst 1 van x adventure en vond het een ramp. vooral in de auto(vreselijk groot) heeft nu de abc en is heel tevreden. heb er zelf ook mee gelopen en wat een geweldig ding is het zeg! moet hem gewoon hebben hahaha vriendlief heeft niet voor niets een goede baan:p maarja ik wil ook nog steeds een huwelijks aanzoek voor ik van de tweede beval hahaha wishfull thinking denk ik:p

6. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Ik moet niet op 25/11 naar de VK maar as maandag, ik heb dan de intake. Ik heb deze zo vroeg ivm mijn vorige zw.schap die niet helemaal zo ging zoals het hoorde ;)

Verder ben ik 29 jaar

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

spannend jodie! ik zal aan je denken maandag:)

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant

Ik vind de slider ook heel mooi, alleen vriendlief wil geen wagen met 1 spaak ;). We zien wel wat het gaat worden. Kan ook nog de maxi cosi mura 4 worden. Die vindt hij ook super, maar die vind ik een beetje lomp. Wel fijn overigens.

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

waarom niet 1 spaak?:) is net zo stevig hoor haha

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    Hij denkt van niet. Heb nog een paar maanden om hem te overtuigen ;). Ik moet er toch het meest mee rijden he. Nog niks omons nu druk over te maken.

Waarom kan die slider seat niet in een andere mutsy dan? Is de slider smaller ofzo? IK dacht dat ze onderling allemaal gecombineerd konden worden, maar heb me er nog niet echt in verdiept.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

dit is een heel nieuw model.. het stuur kun je 2 kanten opzetten namelijk

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*gaat MvM bellen!*

13. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    MvM is net geweest en had nu echt een superleuk mens. Zoveel beter dan die hork van de vorige keer. Test was echt een knaller. Streepjes waren bijna even donker en dat komt niet vaak voor als je pas 5 weken bent zei ze. Dat geeft dan toch wel weer een heerlijk gevoel hoor.
    Volgende week komen de kratten, dus dan kunnen we beginnen. Heb een hele leuke armband als kado gehad.

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes met bellen Truus.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

succes met bellen!! fijn dat ze leuk was! zit nu toch wel weer te twijfelen om toch mee te doen..

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Fijn Es, dat het dit keer een aardig mens was van MvM!

Jee jullie zijn al lekker bezig met de babyspullen zeg! Nu met het 2e kindje heb ik een stuk minder nodig... De Bugaboo bouw ik weer om met kinderwagenbak. Voor Julie koop ik denk ik een meerij-plankje, moet ik nog even over denken of dat wel handig is. Verder wil ik in ieder geval een voorgevormde ergo draagzak, denk een Beco. Julie kan ook gewoon in de buggy als we dan met z'n viertjes weggaan.

De babykamer van Julie wordt voor de nieuwe baby, het kamertje is heel neutraal, wit met grijs en zilver. De baby zal de eerste 6 maanden toch bij ons op de kamer slapen in de hangwieg. Die staat er nog steeds (in zo'n driepoot van Kindekeklein), ik kon 'm gewoon niet naar zolder doen toen Julie eruit ging, vond 'm te leuk :). Dus Julie krijgt een nieuwe peuterkamer straks.

Kleertjes heb ik nog veel van Julie bewaard, veel is nog als nieuw omdat ze behoorlijk wat kleertjes had (is een verslaving van mij ;)). Ik ga pas los in de kleertjes na de 20 weken echo, vind het altijd leuk om wat meer gericht op het geslacht te kopen.

Aanmelden KDV.... oh ja, moet ook gebeuren! We zitten hier in een dorp, en broertjes/zusjes van kindjes die er al zitten krijgen sowieso voorrang. Met Julie hebben we met 8 weken aangemeld geloof ik...

17. ProudMum

Rare telefoniste daar zeg, zo stug!
    Binnen 2 dagen word ik teruggebeld, nog niets wijzer haha

18. ProudMum

Ik heb een firstwheels, een nep-bugaboo zegmaar. Joey is bijna 3 dus die kan goed zelf lopen nu. hoef k geen plankje voor te kopen gelukkig!

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Had ik vorige keer ook, zo'n heeeeeel bot mens aan de telefoon! Ik heb dan gelijk de neiging om te zeggen, mens bekijk het lekker, maarja, ik doe natuurlijk niet voor haar mee...;)

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja dex is pas een half jaar dus hier wel echt een tweeling wagen nodig.. maarja komt ook wel goed:) en een nieuwe babykamer haha leuk leuk leuk!

Share This Page