ach, ik zie het! Heb het gelijk veranderd meis! Die 3 nov stond niet eens op de juiste plaats stom, stom stom
Zie net dat ik nog moet doorgeven wat wij denken dat het wordt...: Wij denken beide dat het een meisje wordt!!! Weet nog niet waar ik wil bevallen, ligt eraan hoe ik me voel en hoe het gaat. laat het dus van de situatie afhangen. Wil gewoon op bed bevallen. Doe mee aan MvM en wil wederom bv gaan geven.
Volgens mij wel veel meiden hier uit (de buurt van) Utrecht. Woon zelf ook in de buurt van Utrecht en ik werk in Utrecht.
Ik woon ong 15-20 min rijden van arnhem af. Woon tussen A30 en A12 in... Lekker duidelijk weer Maar goed... het was dus Ede, want heb ook al de krant laten zien van Ede stad... Ben dus niet meer anoniem
leuk Angela! ik woon ongeveer 20 min me de auto bij jou vandaan, ergens tussen veenendaal en amersfoort, hihi
Hoi Jem, jaaaah, ik geloof het wel hoor. Die boon laat qua hormonen goed van zich horen. Ik heb last van middagmisselijkheid. sochtedns gaat het wel, maar nu, aiaiai, loop hier toch te zuchten en steunen..... hihi. Over de taarten, ik zag dat jij deze hobby al had, wat lollig. Ik heb het boekje "taart om blij van te worden" gekocht, die dingen zijn echt waanzinnig! Zijn die van jou ook zo mooi???
@ marleen das fijn als je met 8 weken al een echo krijgt. dat wachten duurt zo lang... @ kelly hier ook de afscheiding en de steekjes @ corientje mvm moet me nog terug bellen voor een afspraak. Leuk die armband. @ jem nog een bakster wat leuk! Hier een uit de hand gelopen hobby met inmiddles meer aanvragen dan dat ik kan bakken jammergenoeg. Maar t blijft zoooo leuk om te doen. ook ik denk dat t een meisje wordt maar vriendlief weet t niet
@ Bailey: Mjammie, pindarostjes . @ taarten: Ik ben vooral gek op het opeten . Echt leuk dat jullie allemaal van die crea bea's zijn.
Zal in mijn agenda zetten dat ik over twee weken even het forum hier vol moet schrijven, anders ben ik ineens van de lijst af... Ik hou het even niet meer helemaal bij geloof ik. We zijn ineens met een heleboel en ben nu helemaal de kluts kwijt wie nu wie is en wie ik 'ken'. Supergezellig natuurlijk! Dat wel! Vooralsnog lees ik nog wel steeds (ik geloof) alles bij, dus hier wat lukrake reacties op zomaar wat dingen die voorbij kwamen: @ ongesteldheidsgevoel en steekjes in je baarmoeder: die had/heb ik ook, maar dat wordt nu minder. Het is normaal en geeft aan dat er van alles gebeurt daarbinnen. Ik merkte daaraan ook dat ik zwanger was, want normaal gesproken krijg ik kramp in mijn baarmoeder en wordt dan binnen het uur ongesteld en nu had ik dagenlang steekjes en een trekkend gevoel en gebeurde er niets. @ afscheiding (lekkere onderwerpen hier): hoort er ook bij... waterig, veel, anders dan anders. Je hormonen liggen overhoop en dan krijg je dat. Grote doos comfortabele inlegkruisjes en niemand merkt er wat van. (Overigens kun je ook merken dat alles wat beter doorbloed is 'daar beneden', wat libidoverhogend schijnt te werken.) (Dat moet dan alleen weer concurreren tegen het gegeven dat je ondanks dat je weet dat je van vrijen echt geen miskraam kunt krijgen, toch bang bent dat je wel wat aanricht en bijna niet meer durft.) @ mijn inrichting: hmm... het klinkt nu een beetje alsof we een soort middeleeuws huis hebben waarin een tv een cultuurclash zou veroorzaken . Wel een oud huis, maar verder een beetje modern landelijk ingericht. In ons vorige huis hadden we helemaal geen plek voor tv en ook nu zou ik niet weten waar hij zou moeten staan. Bovendien past zo'n scherm gewoon niet bij de rest en ik vind dat dat een beetje afbreuk doen aan de zorgvuldige inrichting . Nu heb je natuurlijk heel mooie tv kasten, maar ook die kunnen we niet kwijt en bovendien mis ik de tv eigenlijk helemaal niet. Nadeel van tv vind ik dat je je woonkamer echt rond de tv inricht en ik heb de neiging om dan ook echt vaak te gaan kijken. Hoewel ook nu de laptop toch nog vaak aanstaat (uitzendinggemist), heb ik toch net wat sneller de neiging om wat te gaan lezen, tekenen/schilderen of iets anders... @ eerste kindjes: die van mij wordt wakker, dus ik reageer straks verder! Groetjes, Esther
Mermaid, ik ben zelf een veenendaaler (?) en vind de stad hier in ede niks aan Als ik écht kleding moet hebben, dan ga ik altijd naar veenendaal Zonnebeertje, jij ook al dichtbij? Bailey, leuk hé, die nieuwe collectie van Mamalicious?? Echt super! Oh en sorry voor de onkosten Ik heb net time out granenbiscuit gehaald. De normale en met choco laagje . Hmmmmmmm Konijn, ik bedoelde het echt niet vervelend hoor!! Ik kom jou naam toch regelmatig tegen? Dan ga ik je niet zomaar van de lijst afgooien. Maar bv Ada, hoe vaak heb je die nou voorbij zien komen? 1 of 2 keer Ohja, en over de doorbloeding dat die je libido omhoog zou halen ik heb er jammer genoeg niks van gemerkt nog Misschien ook wel omdat ik bang ben om daar door bloed te verliezen Pfff wat een weer jongens...
Kelly ja hier ook witte afscheiding en in de eerste week had ik ook steeds het gevoel ongi te worden, hoort er denk ik wel bij. Nu heb ik het wat minder en weer meer last van mijn rommelende darmen Mermaid oh wat leuk een mini spijkerrokje! Super cute Jem ook hier wordt het allemaal wat werkelijker, zeker door de misselijkheid die toch een paar keer per dag omhoog komt. Ik vind het niet erg, laat maar komen die hormonen. Mijn werkdagje zit er weer op en ik ga thuis japanse Teriyaki koken, hmmmm Misschien tot vanavond als het lukt!
@ Angela: Ik moet zeggen dat ik nog nooit in Ede geshopt heb, maar ik vind dat plein met die restaurantjes er altijd zo gezellig uit zien. Dat hebben we niet waar ik woon. Best jammer. @ verhoogd libido: Hier ook niks van te merken hoor . Dit tot teleurstelling van mijn man...
pfffffffffffffffffffff tjeeeees wat praten jullie veeeel!! niet alles bijgelezen hoor!! ben net binnen na een lange vermoeiende maar leuke dag.. ben bijna uit mijn steunzolen gewaaid en heb nu echt een coupe windhoos die eruit ziet alsof ik in de jaren 80 ben blijven hangen.. lang leve madonna en je haar touperen.. not! had vanmorgen 3 kwartier vertraging omdat 1 of andere geestelijk achtergebleven idioot het nodig vond de buschauffeur in zijn gezicht te spugen.. gadver en heel denigrerend.. gelijk politie erbij enzo en vervolgens gaat de rest van de bus klagen.. ja jammer dat we vertraging hebben maar vond het niet meer als logisch dat die man de politie inschakelde! mamamo: fijn dat ik je favoriet ben lessen zijn mogelijk hoor! ik ben niet aansprakelijk als je er een vreselijk sarcastische kijk op de wereld aan over houd Nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom! rare ouders en schoonouders: tell me about it pff.. gelukkig vreselijk lieve schoonouders hier
@ Frummel: Lekker balen van de vertraging, maar idd om een logische reden. Ik snap ook nooit dat je dan van die mensen hebt die gaan lopen zeiken op zo'n moment.
haha daar merk ik ook niks van en heb echt groeisteekjes in mijn buik dus heb ook niet echt zin! oh ja voorstel stukje Ik ben Annemarie en woon in Amsterdam. Wij zijn deze zomer getrouwd en hebben een dochtertje genaamd Jolien. Ik werk zelf op kantoor en werk nu 3 dagen per week. jolien gaat die dagen naar het kdv en vind dat erg leuk! na de bevalling wil ik graag deze dagen blijven werken. Momenteel zijn we onze slaapkamer aan het verbouwen naar een grote kamer en daar komen de 2 kindjes dan samen op te slapen. Met 30 weken wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis vanwege de bevalling van Jolien wat uitliep op een schouderdystocie. Dus nu goed in de gaten houden of het een KS gaat worden of als de baby kleiner is dan Jolien een natuurlijke bevalling. zoo dat was weer een stukje!