Hoi Dames, Wil me ook graag bij het clubje voegen! Ben volgens de internet berekeningen op 9 juli 2011 uitgerekend! Vorige week donderdag heb ik voor het eerst getest, gelijk postief daarna iedere dag tot zaterdag positief en steeds duidelijker, uiteindelijk nog een CB er tegen aan: resultaat 2-3 wk zwanger!!!!! Moet eerlijk zeggen dat ik pas sinds vandaag mezelf blij ga voelen. Klinkt misschien een beetje raar, maar mijn man en ik hebben nog geen maand geleden besloten om er serieus voor te gaan, geen testen of wat dan ook, alleen maar regelmatig klussen. Ik ben al dik 4 jaar van de pil af en al die jaren hebben mijn man en ik onveilig gelust (lees voor het zingen.....) Ik was er heilig van overtuigd dat ik onvruchtbaar zou zijn omdat het nooit fout is gegaan (was dat dan geweest was het natuurlijk hartsikke welkom geweest!) Nu afgelopen donderdag en de dagen ernaa was ik best in shock, hoe kan het? Al die vrouwen die ronde na ronde proberen om zwanger te worden, het lage percentage wat na een ronde vruchtbaar is (want ik vind dit percentage echt laag). Ik moet zeggen dat ik mee eerst meer schuldig voelde dan gelukkig... Ook was het op een of andere manier moeilijk te bevatten. Maar moet zeggen dat de kriebels nu in mijn buik staan en dan ik begin te glunderen als ik aan het wondertje denk! Mijn moeder heb ik het de dag na de test verteld, moest het echt even kwijt, ik heb haar de zwangerschaptesten gegeven en zij dacht dat dit USB sticks waren... Hihihi Bij mijn vader heb ik hetzelfde gedaan en die probeerde de testen in te drukken... Hihihi arme mensjes, in hun tijd bestonden die dingen nog niet!Mijn ouders zijn gelukkig apentrots. Ben helaas alleen vandaag op mijn werk door de mand gevallen... Werk op een dierenkliniek, ik was aan het helpen bij de arts toen er een rontgefoto gemaakt moest worden... Vroeg een van de andere assistentes of ze met de foto wilde helpen, en kreeg gelijk een knal rode kop ! En toen was het natuurlijk volop gelach en gechiegel waarbij er werd gezegd owh is het echt waar? Mag Frenzy geen foto's meer maken..... Ik hoop dat de collega's het een beetje voor hun kunnen houden... Nou dames een heel verhaal, maar moest het ff kwijt. Liefs Frenzy
Nou mijn hormoontjes hebben ervoor gezorgt dat ik keihard begon te janken toen ik Arjan uitlegde wat ik aan het kijken was, nl: Derek Ogilvie, met die laatste vrouw die haar man verloren was terwijl ze 21 w zwanger was van de 3e. Pfff... huilen, niet normaal meer... Potverdrie, ik ging om 16.00 kijken of de flessen van MvM opgehaald waren, dus niet. Ging ik net weer kijken, nog steeds niet... Kan ik morgen dus weer achteraan bellen...
Lieve frenzy, allereerst welkom en gefeliciteerd! Ik heb je op de lijst gezet meid. De lijst kan je vinden op Juli 2011 Mama's (staat ook in mijn handtekening). Mocht het zo zijn dat je er niet op wilt staan, laat het me dan ff weten. Ook zou ik tzt wat meer info willen ontvangen mbt de lijst.
@ Angela is prima hoor! Ik zal van de week de benodigde info plaatsen. Ga zo eerst nog even wegzwijmelen bij GTST... Heb ook nog geen afspraken gemaakt enzo, wil hier volgende week voor gaan bellen!
Zijn er nog dames die ook zwangerschapszwemmen gaan doen, of hebben gedaan? Ben zo benieuwd hoe dat is... Of gaan er nog dames uit de buurt van ede bij de peppel zwemmen??
Ik heb bij Joey niet gezwommen oid, ik denk niet dat ik nu wel zou gaan. Bevallen is me vorige keer ook gelukt, en ik ga liever met een boek op de bank haha
wij gaan misschien zondag zwemmen maar nee, ws ga ik geen cursus oid doen dit keer. De vorige keer wel heel veel last gehad van mijn bekken, dus misschien verander ik nog wel van gedachten las gisteren iets over libido.......hmmmm hier ook ver te zoeken......moet wel zeggen dat de boel veel gevoeliger is daaronder. En doodsbang dat ik weer ga bloeden (heb een innestelingsbloeding van ong. een week gehad....dus nou wil ik de rest van de zwschap geen bloed meer zien! )
@ kelly (dat was jij toch) spannend hoor die HCG waarden. In NL doen ze dat normaal gesproken niet, maar met mijn VMK heb ik een keer of 5 op HCG laten prikken omdat het te langzaam steeg, ze hadden ook het vermoeden dat ik een bbz had. Ik vond dat zó zenuwslopend! Als ik nu had aangedrongen (vanwege de bloedingen de afgelopen week), had ik ws ook wel mogen komen. Maar ik heb besloten om het af te wachten, het bloeden is sinds woensdag nagenoeg weg (alleen nog een beetje bruinige afscheiding) dus ik ga er gewoon van uit dat het goed zit! Ik hoop dat jij die knop ook een beetje om kan zetten. Ik snap dat het spannend is, maar één zo'n HCG waarde zegt helemaal niets. Sterkte de komende dagen, en ik duim voor je dat je HCG flink stijgt
Goedemorgen! Hoe is het hier met iedereen? Hier misselijk, bleh, jakkie bah. Straks naar fysio en de tandarts. Geen zin in, mja het moet!
@ frummel Wel lief zo'n vriend die wil luistern naar het hartje haha maar elke avond? hihi @ Mermaid STraks kan je heerlijk met z'n alles op vakantie @ Lukatwo Welkom en veel plezier hier @ Marleen Welkome en ook veel plezier @ Marleen Alleen een vriendin uit de klas die weet het en iemand van het forum hier. Eerst even de echo afwachten en dan een leuk kaartje maken en versturen naar de familie die ver weg woont. @ Truus Leuk setje!! @ Hyves Kimm Profiel - hyves.nl @ mielenl Welkom en veel plezier! @ mariska gefeliciteerd welkom en veel plezier hier! @ Dreamy Gefeliciteerd en welkom! @ Konijn heel herkenbaar komt door de hormonen @ Juud leuk dat je ook taarten wilt gaan maken @ annoesjka Balen meid dikke knuffel @ Tesske Ben geen verklaring schuldig waarom Bertram en ik hier samen voor willen gaan of wel? Wij zijn blij dat er een kleine op komst is ookal is deze niet gepland. Geen gezeur hier graag verder over. Kunnen we het hier gewoon gezellig houden? Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier hier! ______________________________________ Iedereen een fijne dag gewenst vandaag!
frenzy, gefeliciteerd met je zwangerschap. Zijn je ouders al aardig op leeftijd? Miffy het was ook een hele heftige zwangerschap. Heb 5 maanden volledige bedrust gehad in het zh met af en toe een paar dagen thuismonitoring. Met 34 weken ging het met de beeb heel slecht en moest ze eigenlijk gehaald worden maar mijn gestelheid was zo slecht dat ik de narcose niet aan zou kunnen dus moesten we kiezen tussen de baby of ik. We kozen voor mezelf dus lieten we de baby zitten (met het risico dat ze zou overlijden) en kreeg ik oa prednison om mijn lichaam wat op te krikken, 3 weken later was ik redelijk stabiel en kreeg ik het hellp syndroom dus moest het kindje er uit. Gelukkig leeft ze en gaat het ,op haar slechte longen na, heel goed! De artsen verwachtten toen dat ze verstandelijk beperkt zou zijn t.g.v langdurig zuurstof gebrek maar tot nu toe ontwikkeld ze zich boven verwachting goed. Kelly kan me voorstellen dat het wachten zenuwslopend is!sterkte. Ga zo even lekker poedelen en dan op naar het zh voor de echo. Vind het vreselijk spannend en hoop dat het goed zit. Fijne dag meiden.
Hehe, eindelijk. Adviseren om de informatrice te bellen om te kijken of die nog een lege krat heeft voor mij. Want deze krat wordt echt pas volgende week opgehaald... Maar ja, ik bel strx de informatrice wel..
Kimm, ik voeg je zo even toe. Idd je bent niemand een verklaring schuldig. En ik vind Ivy zo'n leuke naam! Angela, irri he! En zo zonde van je tijd!