Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    truus, jij vanavond mvm toch?? Is ook spannend. Weer testje doen :D

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ kimm
    Je bent niemand een verklaring schuldig! Dat dit kindje ongepland komt kan je niets aan doen (hier is dit kindje namelijk ook niet geheel gepland geweest, maar wel super welkom)(trouwens Dinand was ook totaal niet gepland hihi!) Gaat vast helemaal goedkomen!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ohja, ik heb vannacht gedroomd dat ik een tweeling krijg whaha. Heb ze zelfs namen gegeven in mijn droom hihi:p. Yusten en Laetitia. Hoe ik op die namen kom, geen idee, maar zou ze zelf nooit kiezen whahaha:p. Als het er 2 zijn is het leuk hoor, maar 1 kindje vind ik ook wel erg aantrekkelijk hihi:p.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Angela, ze komt vanmiddag al langs! Om half 2. Dan ligt Joey lekker op bed!

5. ProudMum

Bellie, haha hilarisch!!!

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    HAhahaha bellie ;) Fijn, zo'n droom!

Truus, hé, dat duurt niet lang meer! Als het goed is, heb je een hele mooie posi test en kan je gelijk mee gaan doen!

7. ProudMum

Ik zei vanmorgen tegen Mike: Het zal wat zijn als ie nu negatief is!

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    heb je plasje opgevangen? Heb je nog testen thuis liggen?? :D

Maar hij wordt niet negatief joh!

9. ProudMum

nee ik plas straks pas hahaha!
    Heb nog 1 testje liggen, Matcare maar wat een rottesten zijn dat zeg!
    2v5 zijn veel duidelijker!

10. @ ikkin balen dat je tot na t weekend in onzekerheid zit
    @ annoes sterkte meid. Op naar een plakbeeb!!
    @ jem leuk taartje! Als ik ff tijd heb vraag ik je adres dan spiek ik ff. Op mijn hyves staan ook wat taarten
    @ miffy dat heb ik dus ook. bij elke vlaag van misselijkheid denk ik yes...
    Tandenpoetsen is een drama en alles wat ik ruik is vreselijk
    Vanochtend ontbeten met een koffiebroodjes. hoe erg!
    nieuwe mama's welkom!

ben aan t werk dus de laatste pagina lees ik straks ff en reageer iik dan verder

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

mijn moeder:1 tweeling,late miskraam
    oma: 2x een twee eiige tweeling
    overgroot moeder: 2x tweeling, 1 drieling

haha dat zijn er een hoop he!

ik heb nog niets bijgelezen maar moet wel even niets kwijt..

MIJN VRIENDIN IS ZWANGER!!!!!!!!!!!! WE SCHELEN EEn WEEK!!!!leuk leuk leuk!!!!:D

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ikkin: wta een onzekerheid zeg!! hoop echt dat je snel duidleijkheid hebt!
    hoe voel je je verder? voelt het nog goed?

Nieuwe mama's welkom hier :)

ik had nog een test liggen, streepje kwam echt binnen 2 seconden!!

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ frummel wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent! mijn vriendin en ik zijn tegelijk begonnen voor nr 2 maar zij is al bevallen, zo jammer, maarja er zijn ergere dingen ;)

@ truusdemier suc6 straks met mvm! met mijn eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan en heb ik de avond vantevoren zelf even getest.....zo bang dat die negatief zou zijn!
    De vorige keer (die uitliep op een mk) had ik mezelf ook opgegeven maar het bleek dat het inleverpunt was vervallen (bij ons worden de flessen niet opgehaald), dus ik zou best een eind moeten rijden om het ergens af te geven, en dat heb ik er niet voor over.

@ zonnebeertje: wauw, die test liegt er niet om! gaaf hoor! zo'n test wil ik ook over een weekje ofzo :D

ik hoorde iemand over een angelsound; die had ik ook, maar kon nooit het hartje vinden dus werd er alleen maar onzeker van. Dus dit keer komt er geen angelsound in huis ;)

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en mijn 1e buikfoto :)

15. ProudMum

Mooi buikje Zonnebeertje!
    Zo'n buikje heb ik ook nu!
    En wat een knaltest!!

Zo, Joey en mama gaan even dansen op K3!

16. ProudMum

Angelsound: Als het goed is mocht ik hem lenen van mijn vriendin. Of mn collega, die had er ook nog een

17. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ Jem: wat een mooie taart!

@ Annoesjka: wat een spijtig nieuws! :( Veel succes met klussen en ik wens je een mooie augustus-plakbeeb toe!

@ Kelly: ik begrijp je onzekerheid heel goed hoo, meid! Je wilt natuurlijk gewoon heel graag dat beebje, en omdat je al twee MK gehad hebt, ben je extra onzeker. Met dat oud-bloedverlies blijf ik ook zo onzeker, op bepaalde momenten neem thet mijn gedachten helemaal over. Ik duim heel erg dat je HCG volgende week woensdag gewoon mooi gestegen is, maar dat denk ik wel hoor! In 90% van alle zwangerschappen gaat het goed en vermits jij al twee MK gehad hebt, moet deze gewoon goed gaan! ;)

@ Frenzy: welkom! Haha, met je verhaal van de 'usb-stick' lag ik wel helemaal dubbel! :D

@ Tesske: wat een verhaal en wat een moeilijke keuzes hebben jullie al moeten maken! Alle geluk dat alles zo goed afgelopen is, op de slechte longen na. Wordt ze daar nog voor behandeld en heeft ze er veel last van? Hopelijk verloopt deze zwangerschap volgens het boekje! Weten ze waarom de vorige zwangerschap zo heftig was? En straks zeker je echo komen showen hoor! ;)

@ Zonnebeertje: wat een knaller! :D

@ Angelsound: ik ga - na 3 maanden - toch ook eens informeren bij vrienden of ik er eentje mag lenen. Kunnen we kijken of we er zelf één willen (tweedehands) aanschaffen.

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb een angelsound, alleen heeft mijn schoonzusje die al 2 jaar te leen :(
    Volgens mij is ze hem kwijt. Maar na onze echo, of als ik een week of 9 ben gaan we het vertellen en dan wil ik hem zsm terug of z ekoopt maar een nieuwe!

tesske: dat was zeker een heftige zwangerschap voor jou! hopelijk gaat het nu allemaal volgens boekje

19. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tesske: je kan bets meedoen hoor met MvM, ik heb bij de 2e ook alleen maar de ochtendplasjes gedaan, ze hebben vrouwen tekort die meedoen zij die vrouw tegen mij.
    (je moet natuurlijk niks he ;))

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Nou ik had iets beschamends vanmorgen... ik plas voor MvM maar nooit in die kan omdat ik daar achterlangsplas. Hoe ik het doe, geen idee maargoed... Had dus een grote beker en stond vanmorgen te plassen en had niet door dat ie overliep hahaha. Dus was een leuke ochtend! ;)

Wauw zonnebeertje wát een buik al joh! Kanonne... Weet je wel zeker dat het er maar 1 is?!

Hebben jullie al namen bedacht voor de kleine?

Deel Deze Pagina