Wauw Esje wat een mooie testen, die van mij zijn ook zo, ik hoefde gelukkig niet te turen naar een streepje.
Wagen: ik koop voor de oudste een meerijdplankje en ik schaf denk ik een draagzak aan voor de baby. Wij zitten vanaf 24 dec midden in de verhuizing. Dus zowel de oudste als de baby (en wij) krijgen een nieuwe kamer. De baby krijgt de meubels van de oudste (wit) en hij krijgt dan een nieuwe peuterkamer.
@ esje: mooie testen!! Hier ook een duowagen denk ik. Jolien is dan 1,7 jaar denk dat het makkelijker is om dan naar de winkels met de wagen te gaan. En idd ook een mooie draagdoek! Heeft iemand suggesties?
Marktplaats.nl > super mooie blauw met witte draagdoek! - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Ja ik heb liever geen sling. En een voorgevormde lijkt mij wel handig maar als ze nog zo klein zijn lijkt met mij voor de baby lekkerder in de komma houding?
ja daarom had ik deze uitgekozen.. hierin kunnen ze eigenlijk in elke houding. ik wilde eerst ook geen sling dus had zo'n lodger gekocht.. nou hij verzoop er in! zo zielig kind zakte helemaal weg. toen na veel speurwerk toch de sling en ik vind hem ideaal.. alleen dex vind het niet meer zo leuk er in en mama vind het minder prettig als hij mijn haren steeds uit mijn hoofd trekt:x dus nu maar in de kinderwagen haha ik heb wel nog zo'n baby bjorn drager(ik ben koopziek ik weet het) maar die gebruikt mijn vriend vooral.. bij papa zitten is ineens wel leuk, bij mama niet
Woow, esje, wat een super mooie testen!! Hier zijn ze lang niet zo donker. Vanochtend weer 1 gedaan, en die zag er hetzelfde uit als gister. Ik doe zondag pas weer een test. Ik ga nog helemaal niks kopen totdat we de 12 weken voorbij zijn. Met mijn miskraam hebben we het ook pas met 9 weken gehoord, en ik heb toen heel veel moeite gehad met de spulletjes die ik al gekregen had. Nu ben ik er wel blij mee hoor, het is toch een aandenken. Zo, heb de site ook weer helemaal aangepast. Nu wil ik nog weten van jullie HOE jullie willen bevallen, dus baarkruk, bed etc En of je mee doet met MvM. Echt vreselijk, ik heb vandaag langer als 12 geslapen Niet normaal
Ik zou de bevalling van Julie heel graag in een bad hebben gedaan. Mijn vriend en mijn verlos waren er ook helemaal enthousiast over. Maarja, als je dat thuis wil doen, zit je toch met een hoop rommel en gedoe in je kamer. En ik wilde daarbij toch liever in het ZH bevallen (uiteindelijk moest dat dat ook wel, ik had langdurig gebroken vliezen). Toen waren ze druk aan het verbouwen op de kraamafdeling, en nu is er volgens mij ook een beval-bad! Dus dat lijkt me wel wat, heb ik toch mijn ziekenhuis en mijn bad!
Miffy, het is een geweldig ding! Ik draag Joey er nog mee[ buik, rug en heup] Angela, hier is de kans groot dat het weer een ks word. Bij joey wilde ik graag op de baarkruk proberen maar nu heb ik mn twijfels haha! Maar zet er nu maar bed neer hoor!
Het gaat nu sinds gister wel goed, maar ik was elke keer heel erg gefrustreerd. Snel boos, om de kleinste dingetjes.. Nog niet echt huilbuien gehad gelukkig