Frenzy, welkom en gefeliciteerd! Heb helemaal dubbel gelegen om het USB-stick verhaal Tesske, jee wat een heftige zwangerschap heb jij gehad...kan me voorstellen dat je dan twijfelt of je nog wel een tweede kindje wil! Ben je wel helemaal hersteld? En heeft Tess veel last van haar longetjes? Frummel, zo dat zijn wel veel 2/3 lingen! Inderdaad is alleen 2-eiig erfelijk. Stel je voor, dalijk krijg je er 2 cadeau ! En bellie ook al over een tweeling gedroomd! Zonnebeer, mooie test (dat lijkt me duidelijk) en wauw, wat een buikje al! Mooi! Tesske en Esje: wij willen natuurlijk wel echo-foto's zien straks! Heel veel succes en plezier! Zwangerschapscursus: ik ga weer naar zw.sch.yoga, dezelfde als bij Julie. Dat was zo'n fijn mens, kon altijd een uurtje helemaal relaxen en met mezelf en de baby bezig zijn. Heb er ook nogn eens twee vriendinnen aan over gehouden. Dit keer ga ik samen met mijn overbuufje! Angelsound, ik had 'm ook uitgeleend en weer teruggevraagd inmiddels. Bij Julie kon ik vanaf 10 weken het hartje heel mooi horen, vond het heel fijn om even te kunnen checken. Toen ik haar voelde trappelen, heb ik de angelsound eigenlijk niet meer veel gebruikt. Pfff ik ben misselijk! Ik trok net de koelkast open, en daar stond een (afgedekte) pan pastasaus in. BWOEEEHH, die geur!!! Buikje, alleen 's avonds heb ik een beetje een darmenbuikje, maar verder zie je er nog niks van.
@ frummel mijn zoontje lijkt ontzettend op mijn neefje (zoontje van zus van man, volg je hem nog?).....echt twee druppels water! @ namen zijn wij nog helemaal niet mee bezig. ik denk dat het hier pas "echt" wordt als we de eerste echo hebben gehad. is een beetje uit zelfbescherming denk ik, vanwege de vmk. Wel al heeeeeel lang bezig met de indeling van de slaapkamers. De kamer die nu "vrij" is (is nu een rommelhok), daar gaan we een stoere jongenskamer van maken voor Bosch, en zijn kamer wordt de babykamer. Krijgt wel een nieuw likje verf en ik ga de kast en commode opnieuw beplakken. @ zonnebeertje wauw, een buikje al! Ik had de eerste keer echt een enorme pens, dus het zal deze keer vast niet anders zijn. En nog steeds een restje buik overgehouden van die zwangerschap houden jullie ook een dagboekje bij ofzo? ik heb een boekje gekocht bij prenatal, die is ontzettend leuk! Ik schrijf de eerste weken wel met potlood erin ofzo, haha!
ik heb hem over 5 dagen om 9.30 Begin nu wel zenuwachtiger te worden!! De herinneringen komen wel beetje terug... MAar het is gewoon allemaal goed nu, dat moet. Ik verlies geen bloed, heb meer last van de hormonen etc.
@ miffy dat had ik gister precies tzelfde met de spaghetti. had gelijk geen honger meer. @ tweelingen. 1 baby vindt ik wel geboeg Lijkt me megadruk ineens van 1 kindje naar 3 te gaan. Ik weet niet of ik ga yogaén ofzo. misschien zwemmen
vervelend he als je ooit een mk gehad hebt blijft dat zo in je hoofd zitten. Ik kan ook pas echt genieten na 12 weken geloof ik. En stik van de zenuwen voor de eerste echo
ik hou (nog) geen boekje bij. Ik heb de site, en hou zelf in word bestand alles bij. Zo ook van de vorige zw.schap gedaan.
ik word zo door de verlos gebeld.. net een flinke trap van dex in mijn buik gehad met als gevolg bloedverlies.. volgende week een vroege termijn echo omdat ze nu nog niets zullen zien (ongeveer 5 weken en 1 dag) pfff onzekerheid
mijn "geluk" is geweest dat ik bij mijn mk continu bruin/roze verlies heb gehad. Daar begon deze zwangerschap ook mee, maar is nu nagenoeg over, dus ik begin een klein beetje te genieten nu. Maar wel bloednerveus (= verkeerde woordkeuze ) als ik naar het toilet ga!
Hoi! Hier bijna weekend Werk nog tot kwart over 12 en dan ga ik lekker mijn mannetje ophalen bij het KDV en samen naar huis, gezellig Hier ook steeds meer last van misselijkheid, zelfs gisteravond en normaal heb ik het nooit 's avonds. Nina ha ha ook al zon drukke dreumes gisteren! Hier was Kyano ook niet te houden, om de minuut met iets anders spelen en met rennen door het huis. Pff was blij toen hij in bed lag. Lekkers in huis: bij ons altijd veel te veel, dus kom maar langs als jullie zin hebben, hubbie is niet thuis vanavond kunnen we lekker schransen Jem wat een mooi taartje! Annoesjka sjit zeg Heel veel sterkte en veel succes met klussen! We gaan je missen Ikkin ik duim voor je meid! Tesske welkom en gefeliciteerd! Oef wat heftig zeg! Denk je dat het lukt om nu ongedwongen zwanger te kunnen zijn? Ik duim voor een mooie echo! Konijn ha ha ik moet lachen om jouw lekker droge opmerkingen! Bijv mijn lijf is in moederstand, geweldig! Maar het klopt wel hoor, alhoewel ik wel steeds meer knuffeliger ben naar mijn man toe. Bijv s ochtends met wakker worden kan ik makkelijk een 10 minuten knuffelen en kussen Frenzy ook welkom meid! Ja idd op jouw werk moet je er natuurlijk al snel rekening meehouden, logisch dat ze het in de gaten hadden. Hopelijk houden ze het stil Frummel leuk dat je vriendin ook zwanger is! Oh sjit zeg, zou het echt als gevolg van die trap zijn? Duimen gaan draaien voor jou! Bailey hi hi
Zo. Vanaf volgend jaar nieuwe verzekering bij ZKA. Ook weer geregeld. Nu ga ik echt wat doen voordat ik zittend in slaap val. Heb maar 3,5 uur geslapen vanacht...
Oei Frummel, dat moet wel een harde trap geweest zijn dan! Bloed je erg? Misschien is het gewoon een geknapt adertje?
ik probeer realistisch te blijven.. baarmoeder zit nog achter het schaambeen dus hopelijk kan het niet echt schade hebben aangericht.. ik verlies wel aardig wat bloed ja.. helder rood, geen stolsels. hopelijk een adertje ofzo.. bij dex heb ik dit ook gehad maar dat was een missed abortion die ineens die mijn lichaam werd opgeruimd en dat kan het nu echt niet zijn..
en dit zijn me hondjes Pff, net gebeld door bedrijf, had daar gesolliciteerd, en heb maandag een afspraak. Ze houden dan een presentatie voor meer info en moet test maken...