sorry dat het zo tussendoor kwam, maar had ff alle foto's van me BB overgezet op de comp. Wilde ze graag laten zien!
@ Angelsound Hier geen angelsound. Ik vertrouw erop dat alls goed gaat en we gaan gewoon een keer een extra echo(s) doen. @ Frummel Wat leuk dat je vriendin gelijk met jou zwanger is! Wat naar zeg die trap in je buik... Hopen dat het niks ernstigs is! @ Buik Ik had al een buikje ben de vorige zwangerschapskilo's niet echt kwijt geraakt ja wel heel veel maar om te zeggen het is een buikje nee dat nog niet @ foto's Wat een leuke foto's en zo helder allemaal. Ik zal eens kijken of ik ze van de bb over kan zetten op de comp.
Jeetje Frummel, wat schrikken! Hou je ons op de hoogte? Angelsound ben ik over uit Ga voor die van Zo Zwanger. Over weekje of 3 bestel ik m. Dan istie precies op tijd haha. Manlief is 22 december ook jarig namelijk. Truusje, die test is gooooeedd genoeg voor MvM!
*opgelucht* Thnx Bailey! Angela, mooi buikje al hoor! En spannend van je sollicitatie!!! *duim duim duim*
Enne truus! Moet zeggen, mijn kv test was lichter dan die van de MvM die avond... en dat met dezelfde urine!
Mooi testje hoor Truus, succes dalijk met MvM! Wat een mooi buikje Angela!! Pff, hier ligt een hele berg strijk te wachten, bah!
moet ook echt wat in het huishouden doen....ben nog niet helemaal bijgelezen, hopelijk morgen wat meer tijd om te reageren... Denk in ieder geval aan de meiden met bloedverlies....
Ik zie ook Truus zitten met zo'n gezellig potje plas midden op de tafel Frummel, heeft de verlos je al teruggebeld?
Voor Angela: 30 jaar, 3e kindje, ZH, bed, nee, fv 18 nov: vk 24 nov: 1e echo Zo, heb toch maar besloten om deze keer niet mee te doen aan mvm. Heb het de andere 2x wel gedaan, maar ik moest elke keer overgeven als die flessen open gingen... twijfel wel hoor, want het is natuurlijk een heel goed doel.
Die vond hem goed dus dat scheelt! Maar ik was het vanmorgen helemaal vergeten want het potje had ik nog in mn tas zitten!
@ Truus: is toch een prima test? Mooie streep hoor. Heb verder nog niks bijgelezen, maar kom wel even m'n egoberichtje plaatsen. Vanmorgen 1e echo gehad (inwendig) en binnen 1 seconde was er al een overduidelijk hartje zichtbaar. Was een fantastisch gevoel zeg. VK zei ook dat het natuurlijk geen garantie is, maar dat als er bij deze termijn al zo'n duidelijke hartactie is, dat dat een erg gunstig teken is. Daar gaan we dus vanuit. 30/11 Hebben de termijnecho. Kan niet wachten. Voor de misselijkheid kon ik helaas niks krijgen, omdat ik nog geen innige omhelzingen heb gehad met de wc. Ze raadde wel aan om van die polsbandjes te kopen die ook helpen tegen reisziekte. Die schijnen bij zwangerschapsmisselijkheid ook heel goed te helpen. Meteen even langs de apotheek gegaan en moet zeggen: het werkt! Voor de kosten hoef je het niet te laten, want een set van 2 is maar 13 en je voelt je er echt een stuk beter door!