Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wauwww Esje wat gaaf om het hartje te hebben gezien! Je zult wel helemaal op een wolkje zitten nu!

Truus, dan is de verklaring toch gewoon dat het geen ochtendurine was... Toch een mooie streep hoor! En nu maar lekker plassen!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Esje, gefeliciteerd!!!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Esje, gefeliciteerd met je mooie echo!!
    Wat fijn dat die bandjes lijken te helpen, misschien moet ik het ook eens proberen.

Truus, ff een knuffel. Ik kan me voorstellen dat je rond de 6 weken een duidelijkere streep had verwacht! Dat maakt je toch weer onzeker he. Maar het zit vast wel goed joh!

Over mezelf, voel me vreselijk. Lig het liefste de hele dag in bed, omdat ik me zo ellendig voel. Kotsmisselijk, kotsen, bah!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Esje, super dat je echo zo mooi was!!! Mooi he, om dat kleine knipperlichtje te zien .. kan niet wachten

5. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Heerlijk Esje! Ik las ergens dat de kans op een MK nog maar 1 of 2% is na een echo met mooi kloppend hartje, dus jullie mogen je 99% gerust voelen! :D

Als je 'm kunt uploaden, willen we je echo natuurlijk wel heel graag zien ;) (Ik heb rond dezelfde termijn een echo, dan weet ik al een klein beetje wat we zouden kunnen gaan zien).

Hoe werken die polsbandjes? Is dat met magneetjes of zo? Fijn dat het voor jou een uitkomst is, ik hou het iig in gedachten!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Je hebt gelijk Sucre, mn dinnetje zei het ook al. Die is helemaal voor een luikje in je buik ;)
    Jij ook een knuff voor de misselijkheid, laat die bij mij ook maar komen. Is weer een bevestiging!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Konijn87: Ja mijn dochtertje is vaak erg benauwd, heeft al 12 keer een longontsteking gehad en een aantal ziekenhuisopname's.
    Ze gebruikt 2 soorten pufjes, prednison, vitamine preparaat en preventief antibiotica.
    En ze is aan haar neus geopereerd om de slijmvliezen weg te snijden zodat ze meer ruimte heeft om te ademen.

Zonnebeertje, jeetje wat een buikje al zeg! mooi hoor!

Frummel, o jee wat schrikken! heeft de vk al gebeld?

Angela, ook al een leuk buikje zeg!

Truus, die test is toch prima? een streep is een streep hoor!

Esje die polsbandjes heb ik bij mijn dochter ook gebruikt en mij hielpen ze ook heel goed.
    Hoe ver zou je nu ong. zijn in de zwangerschap?
    Gefeliciteerd met je goede echo!

Ik had op de echo nog geen kloppend hartje.
    Ze zien een zwangerschapsring en een zakje en dat doet vermoeden dat ik korter dan 6 weken zwanger ben.
    Opzich zou dat wel kunnen want ik had op 23/10 een hele onduidelijke licht posi test en op 24/10 was ie iets duidelijker maar nog steeds niet knal.
    Voor die termijn was het beeld dat ze zag erg netjes.
    Heb een nieuwe afspraak voor 22 november.

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant

Dan zou ik echt een setje van die polsbandjes halen Sucre. Ik was ook echt al 1,5 hondsberoerd en vandaag veel en veel minder.

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

truus mooie test!!

gefeliciteerd met de goede echo!!

hier maandag om half 4 een echo..

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @Konijn87: heb het geprobeerd, maar is echt zo onduidelijk dat je er niks op ziet. Alleen een vlek, waar het kindje zit, maar is niks herkenbaars aan. Had ik ook niet verwacht, als we maar een mooi kloppend hartje zouden hebben.

Jij alvast succes met je echo!

Volgens de echo zou ik nu 6w+5 zijn, maar vk dacht dat dat 30/11 wel weer bijgesteld zou worden. Laat dus gewoon 7+1 staan :).

11. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Toch bedankt voor het proberen! En natuurlijk is het het allerbelangrijkste dat jullie een mooi kloppend hartje gezien hebben!

12. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hier een brave allesbijlezer. ;)

@Esje: Wat een stomme reactie van so zeg bij vorige zwangerschap. Je zou ze toch wat! Reactie van je vader is wel heel lief.
    @mielenl: Welkom en gefeliciteerd!
    @mariska: Wat extra speciaal dat je nu zwanger bent. Gefeliciteerd en probeer er van te genieten!
    @dreamy: Jij ook gefeliciteerd natuurlijk. Fijn hoor, na zo lang wachten!
    @konijn87: Hier ook last van veel meer afscheiding, maar is het bij jou niet ook gewoon waterig afscheiding en geen urine? Heb hier dus ook vaak het idee dat ik ben gaan bloeden, maar eenmaal op de wc blijkt het dan toch afscheiding te zijn. Elke keer weer schrik!
    @Angela: Met een V, maar kom oorspronkelijk uit B (als je die B bedoelde, andere uiteinde van de A30 ;) )! :D
    @zonnebeertje: Waar woon jij dan?
    @Bailey: Bedankt, nu krijg ik de pindarotsjes niet meer uit mijn hoofd. ;)
    @frenzy: Welkom en gefeliciteerd. Hier ook eerste ronde raak en het idee is écht wel even wennen dan he... Duurt even voor je echt kan geloven dat het zo snel raak is.
    @angela: Als ik ga zwemmen wordt het waarschijnlijk niet Ede... Maar ben er nog helemaal niet uit of ik iets wil gaan doen en zo ja, wat dan.
    @zonnebeertje: Wat een knaltest en je hebt al echt een buikje. Stoer hoor! Hier nog geen buikje, maar merk wel dat ik 'm niet meer helemaal kan inhouden zeg maar. :D
    @frummel: Nee! Dat is schrikken! Ik duim voor je!!!!
    @Truus: Da's toch hartstikke positief? Mijn teststreep was ook lichter dan controlestreep bij mvm hoor.
    @esje: Super dat jullie zo snel hartactiviteit konden zien. Gefeliciteerd!!! :D
    @tesske: fijn dat ze wel tekenen zagen van een goede zwangerschap. 22 november duurt nog wel lang hoor...

Hier gisteravond spontaan toch al aan schoonouders verteld en die waren echt helemaal verbaasd en helemaal overdonderd en zoooooo blij. Tranen in hun ogen. Wij werden er ook helemaal happy van. Wat is dat leuk om te vertellen zeg! :D
    Verder vandaag niet zo lekker in m'n vel, maar gisteren dan ook een lange en zware werkdag gehad, dus dat vind ik ook niet zo gek. Afspraak voor vanavond afgebeld en ga nu vanavond lekker bij de hardloopwedstrijd van manlief kijken. Even voor mezelf kiezen. :)

13. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ afscheiding: ik denk ondertussen inderdaad ook dat het gewoon héél veel afscheiding is en geen urineverlies *oef!*. Dat is wel echt een nieuw kwaaltje sinds enkele dagen, en nieuwe kwaaltjes geven me altijd hoop dat het nog goed zit :D

14. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Eigenlijk best vreemd dat kwaaltjes je zoveel bevestiging geven, toch? ;) Hier echt helemaal happy als ik iets kwaaltjesachtigs voel. :p

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Frummel; jeetje dat is schrikken!!!! Ik zal dus zelf niet meer gaan werken op groepen met agressie, volwassenen schoppen nog harder!
    Hoop dat het allemaal meevalt, wel fijn dat je maandag een echo krijgt! Heb je kramp in je buik?

Truus: je test is toch prima? Geen idee waarom de streep bij de 1 veel donkerder is dan bij de ander. Maar komt allemaal wel goed hoor!

Ik ben nu op mijn werk, moet weer 3 dagen.
    Ben van de week al bij een bekkenfysio geweest, begon mijn rug al te voelen :(

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angela mooi buikje al zeg!
    Spannend hoor die afspraak maandag!

Truus ik vind het toch best een mooie test hoor!

Esje oh meid gefeliciteerd!!! En wat handig die bandjes, goede tip :)

Sucre wat naar dat jij je zo slecht voelt :(

Frummel ik hoop toch echt dat je een goede echo hebt maandag!

Vgg oh wat leuk zo’n lieve reactie!! En groot gelijk, lekker voor jezelf kiezen ;)

Ik had dus vanmiddag vrij en zou Kyano dus gaan ophalen op het KDV. Pff nou het duurde even voordat ik er was. Ik zou Kyano om 12.45 uur ophalen maar toen ik op het station kwam, riepen ze al om dat er geen treinen reden :x en er zou een bus ingezet worden. Die bus kwam natuurlijk niet, dus maar de lijnbus genomen. Vertrok pas toen ik eigenlijk al in Reuver had moeten zijn en reed ook nog eens via tig sluiproutes ipv rechtstreeks. Was ruim een half uur te laat op het kdv. Was gelukkig niet erg en Kyano was nog lief aan het spelen. Nu slaapt hij nog. Moet straks ook nog even naar de winkel dus hij mag wel wakker worden :)

17. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Ik mag mij ook bij de juli 2011 mama's melden. Zopas een zwangerschapstest gedaan en duidelijk positief!!!

Proficiat aan alle mama's!!!

Vele groetjes,

Belleke

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

wel even flink kramp gehad maar na ongeveer een half uurtje zakte dat weer.. weet niet zo heel goed wat ik er van moet denken, al heb ik zelf niet het gevoel dat het mis is. toen ik bloed zag schrok ik zo erg dat ik direct de verlos heb gebeld.. gelukkig een hele lieve verloskundige! maandag dus gelijk de echo. vriendlief heeft gelijk vrij gevraagd want die wilt er bij zijn dus we zullen zien.. ben heel benieuwd!

19. @ frummel fijn dat je meteen terecht kunt.
    Is de ropenaam van je zoon Declan of Dex? Of is dat een afkorting?

@ belleke welkom

@ sucre voelde je je bij Lucas ook zo beroerd?

@ vgg hier ook helemaal blij als ik weer een kwaaltje heb haha

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee Frummel, ik geloof heel goed dat jij je kapot bent geschrokken! MAar het was alleen helder rood bloed toch? Dat zegt echt niets. Heb het bij Dinand ook gehad en die is er ook gewoon gekomen! Misschien heb je door de trap wat kracht gezet met je buik en is er daardoor een adertje geknapt!

Deel Deze Pagina