Wow wat kletsen jullie snel zeg Heb elke keer net de tijd om het een en ander te lezen en als ik net wil reageren loopt er iemand de kamer op en moet ik snel alles sluiten! Haha! Frummel: Hoop echt voor je dat er niks aan de hand is zeg. Maar als je gevoel zegt dat er niks aan de hand is denk ik dat het wel goed komt Truus: Heb die testen ook nooit begrepen hoor! Bij m'n eerste zwangerschap heb ik een fortuin aan testen uitgegeven. Toen was er nog geen CB, dus dit keer gelijk CB gehaald waarop zwanger 1-2 weken verscheen en ik was in 1x klaar. Alleen jammer dat het er maar 24 uur op blijft staan. Anywayz... Maakt de dikte van de lijn zoveel uit eigenlijk? Is het hoe dikker hoe hoger het Hcg ofzo? Belleke: Gefeliciteerd en welkom op de roze wolk Ik heb het vandaag aan m'n manager verteld en hij reageerde verschrikkelijk lief! Kreeg 3 kussen en hij straalde nog meer dan ik HAHA! Dacht ook gelijk met me mee over werktijden na bevalling. Lief he? Was ik me toch even zenuwachtig voor niks. Bijna weekend! Straks lekker even weg met mijn vriendin die uit Spanje over is voor het weekend en verder lekker genieten met mijn mannetjes.
Belleke, welkom en gefeliciteerd! Ondanks mijn misselijkheid heb ik enorme trek . Maar er is echt helemaal niks lekkers meer in huis, heb geen zin om boodschappen te gaan doen met dit rotweer. Wupje, denk dat ik vanavond maar even bij jou langs kom voor een eetfeestje haha
Dat heb ik dus ook. Ondanks mijn misselijkheiod heb ik trek voor 10. Heb net cup a soup op met 2 boterhammen met boter. En heb nog honger!
Ik ga proberen hier niet te komen tot volgende week na de bloedtest meiden! Kon me net (wéér) niet houden en heb dus terug een test gedaan. Moest helemaal niet plassen en heb gewacht tot er wat kwam, resultaat... Een iets lichtere maar wel nog overduidelijke posi test, maar dat ie lichter is maakt me helemaal gek
@Kelly: Laat je niet gek maken meis. Het verandert niets... Probeer er nu in ieder geval nog van te genieten en hopelijk lukt dat. Laat je het volgende week horen? Ik duim voor je!
Ach meid, daar moet je je echt proberen niet druk om te maken. Met de zwangerschap van Dinand heb ik tussen de 6 en 7 weken bloedverlies gehad. Wat doe ik met me stomme kop. Ga ik met 8,5 week testen! Ook die test viel een stuk lichter uit en dacht meteen "game over" Maare, hij is er toch gekomen! Wonder boven wonder heb ik dit keer maar 1 test gedaan! En ik hou het bij die ene! Als je zwanger bent komen er 2 streepjes te staan en meer dan dat word het toch niet! Ben er misschien wel nuchter onder he hihi. Denk dat ik trouwens 1 van de weinige ben die maar 1 test gedaan heb of niet?
Ja maar als je dan bijna overal leest dat je test donkerder moet worden omdat je HcG omhoog gaat dan geloof je daar ook in. Na die miskramen ben ik zo bang geworden en da gaat er niet uit.
Man o man, Dinand doet een olifant na, zit alleen maar oeeeeeee oeeeeeeeeeee oeeeeeeeeee...whahaha lekkerding dat het is
Kelly: succes meid ik snap dat die onzekerheid killing is! Nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd: Weet niet meer wie het vroeg maar ons zoontje heet Declan, soms noemen we hem Dex als afkorting maar hier typt dex wel makkelijk Ik denk ook dat het niets is maar de verlos was heel stellig, ze zei: Waarschijnlijk is het inderdaad helemaal niets maar toch ga jij je tot 24 november druk maken. Maandag maken we de echo dan weet je het zeker en dan ben je zelf ook gerust.. Vond het echt heel fijn dat ze zo reageerde want op het moment dat ik vertelde wat er was gebeurd voelde ik me al stom dat ik had gebeld haha
@ kelly weet hoe je je voelt meid. Kunt er helaas zo weinig aan doen @ bellie hier twee testen de eerste een cb met een plus en de tweede een digitale. @ misselijk en eten. ik heb ook steeds honger en als ik dan eet wordt ik misselijk en na een tijdje weer honger. zo blijft dat maar doorgaan..
Vgg, ik had ze nét uit mijn hoofd.... Nu zijn ze weer terug, damn! Hier vandaag mijn eerste positiebroek aan, heerlijk zeg!!!
Wat eten jullie vanavond? Hier rode kool stampot met een cordonbleu stick en de kleine man eet vis met aardappels, sperzieboontjes, doperwtjes en mais
Esje, super zeg van je mooie echo!! Kelly; probeer je niet teveel zorgen te maken, iedereen bouwt de hcg weer anders op, kan best zijn dat het Bin jou wat langer duurt! Ik duim voor je hoor!
@ frummel: dat is even schrikken! Hoop dat maandag gewoon alles goed is . Grote kans op! @ Esje: super van de echo @ belliebel: hamburger, spruitjes en aardappelen Zo dat was even een snelle reactie nu naar kdv en de kleine ophalen en naar huis!
Frummel, fijn dat het maandag toch even gecheckt wordt, maar het zal wel goed zitten! Lief van je vk hoe ze reageerde! tesske, fijn van je goede echo, en nu op naar de volgende! Ik had dus voor vanavond eigenlijk penne met heerlijke zelfgemaakte saus op het menu staan, die saus had ik gisteren al gemaakt en staat dus in de koelkast. Maar ik ga er echt heel de dag al van over m'n nek, moet er niet aan denken om dat dalijk te eten ! Dus heb net even m'n vriendje gebeld en hij rijdt op weg naar huis nog even langs de C1000 om een pizza voor het vrouwtje te halen, daar heb ik zooooo'n zin in! Julie heeft gisteren 3 losse stapjes gezet, ben zo trots! Ze is nu bijna 16 maanden en loopt alleen nog aan het handje. Met 9 maanden liep ze al heel vlot achter haar Nijntje-rollator, dus ik dacht dat ze snel zou zijn met lopen. Niet dus haha!
hier staan de wortelen, aardappels en snitzels op. Net nog even met dochterlief boodschapjes gedaan, zij trekt het mandje achter zich aan, zoekt waar hetgeen ligt waar ik om vraag en stopt het in haar mandje. Bij de kassa legt ze alles op de band en is ze apetrots als ze mag betalen toen we naar de auto liepen zij ze 'zellig he mam'
Sorry, weer even een ego-berichtje... Was ik net zo blij dat ik vandaag alleen maar wat beige afscheiding had, merkte ik daarnet weer wat bruine vlekjes op m'n inlegkruisje en nu opnieuw donker bruine sliertjes. Ik dacht echt dat het bijna voorbij zou zijn. Maar het lijkt een slecht teken dat er weer meer bruine sliertjes zijn. Ook heb ik weer een licht ongi-gevoel in mijn onderbuik, dat heb ik sinds ik vier weken was niet meer gevoeld. Ik ben zo bang dat het mis gaat...