Oh konijn wat vervelend zeg Kun je niet maandag de dokter of Vk bellen of het normaal is dat je dat steeds hebt? Ik heb t bij onze zoon een dag of 5 gehad, ook met bloed en daarna niet meer. Misschien toch weer oud bloed? Bruin schijnt niet erg te zijn, maar blijft je onzeker maken!
Konijn87: Dikke knuffel. Ik hoop het beste voor je meis... En het is nog steeds oud bloed he, onthoud dat goed! Bailey: Heb ik net boodschappen gedaan, ben ik ze alsnog vergeten. Belliebel: Hier pasta. Man gaat vanavond hardlopen met vrienden en ze komen hier ook eten. Dus makkelijk sporteten. Tesske: *smelt* Net voor het eerst m'n MvM-flessen omgeruild. Weer iets nieuws.
Miffy, hier stond pizza op het menu maar men, ik ging over mn nek Lekker evne onder de douche gaan zitten en stapje voor stapje langzaam een paar droge kaakjes weggegeten. Nu voel ik me al stukken beter. Hebben jullie nog tips voor lichte maaltijden?
Hé! Hier ook maar één test. Heb nog steeds de neiging om het nog een keer te doen, maar vind het toch zonde van het geld. Zwanger is zwanger tenslotte! Bij Judith heb ik er wel drie gedaan... Als ik ineens niet meer zwanger ben, word ik vanzelf wel een keer ongesteld denk ik. Lichte maaltijden: salade met gerookte kip en wat fruit met een lichte yoghurdressing. Kippensoep met een broodje. Spiesje met wat mager vlees met een salade erbij. Mihoen met wat roerbakgroente. Die dingen vind ik zelf wel lekker als ik niet zo veel kan hebben. Of gewoon brood. Groetjes, Esther
Dank jullie wel! Ik heb gebeld en mag morgen om 10u15 langsgaan voor een echo. Geweldig dat de arts zo begrijpend was. Ik hoop zo dat we een mooi kindje gaan zien, hopelijk al met hartslag. Ik zit alsmaar te huilen...
@ Bailey Namen nog niet echt aan gedacht eigenlijk. Afhankelijk of er een jongen of meisje komt. @ Esje Wat fijn dat de echo zo leuk was! Ik zal eens gaan kijken naar die polsbandjes @ Vgg Wat fijn dat je schoonouders zo goed reageerden! @belleke Welkom en gefeliciteerd! @belliebel Ik moet nog eten klaarmaken. Ben net terug van het werk en de kinderen hebben al gegeten en liggen al in bed. Nu nog voor mezelf koken als ik niet wat te eten bestel(A) @frummel Wat fijn dat je maandag al dan een controle krijgt! @Konijn87 wat vervelend dat je dat gevoel hebt. Ik duim hard voor je dat alles goed gaat
Truus, ik vind het een mooi testje! Die testen van MvM hebben veel meer hcg nodig! Esje wat super, al een hartje!! Geniet ervan Vgg, ik stuur je ff pb, zodat we elkaar goed begrijpen (met B & V ) Frummel wat fijn dat je maandag al een echo krijgt! Belleke, gefeliciteerd en welkom, je staat op de lijst! Mamamo, wat fijn dat je manager zo goed reageerde!! Kelly, meis laat je nou niet gek maken! Het zit allemaal goed!! Bellie, hahaha die dinand Zie het helemaal voor me Oh wat ontzettend lief tesske, van je dochtertje (L) Konijn, oh meisje toch! ik hoop voor het beste voor je! Dikke knuff! En suc6 natuurlijk morgen!
Pff... ik ben vamiddag maar even gaan liggen, en ik werd pas om 17.15 wakker! Vriendlief die wist dat ik ff ging liggen, en die had me expres laten liggen, zodat ik ff rustig bij kon slapen. Ik ben al de hele dag misselijk... Zodra ik wat eet dan gaat het wel over, dus probeer continu wat te eten. Net heb ik een kipburger met wat komkommer en salade gegeten. Dat ging wel goed.
Konijn, knuffel!! Net ook wat! Mijn schoonvader belde: Misschien brutale vraag, maar kan ik evt mee-eten straks? Heb wat af te geven, want het mag niet heel de nacht in de auto liggen. Hoelaat is Mike thuis? Nu heeft mn schoonvader (67) versleten knieeen, 2 hernia's, slechte longen en een tumor in zn luchtpijp en niet altijd de puf om te koken. Dus nietsvermoedend zeg ik nog; Tuurlijk, geen probleem dan schil ik extra aardappels bij. Moet ik helpen sjouwen? Komt Mike net boven met zn vader, met een joekel van een doos! Zegt mn schoonvader: astublieft, jullie sint/kerstkado! Wat blijkt, krijgen we een splinternieuwe tv van 1.06 cm!!!! Ben er stil van!
Arjan is ff naar z'n ouders, en die gaan morgen naar de ikea. Vroegen ze of wij ook meegingen om naar babyspul te kijken. Nu weet ik dat ik en zijn moeder totaal niet dezelfde smaak hebben... Ik vind het wel leuk om voor babyspul te kijken, maar gewoon alleen met Arjan... Ik hoop dat ik morgen kotsmisselijk ben, zodat we niet kunnen... Heb sowiso al gezegt dat we niks gaan kopen, alleen kijken. Anders gaat z'n moeder alles opdringen.
Konijn, fijn dat je morgen al een echo krijgt.Hopelijk is er niks aan de hand! Truus, wat een cadeau, wauw!!!
Konijn, hopelijk morgen een goede echo! Ik duim voor je mee! Truus, gaaaaaaf. En het kijkt zooo enorm lekker zo'n grote tv. Pffff hehe die kleine ligt ook op bed. Hij was zo ontzettend vrolijk en lekker bezig dat ik hem even lekker heb laten gaan. Toen hij net in bed lag vielen zijn ogen binnen 2 minuten dicht. Die slaapt dus heerlijK!
Konijn: Fijn dat je morgen een echo mag. Wat lief dat je dan duidelijkheid gaat krijgen! Truus: Wat een supercadeau! Daar zou ik ook stil van worden... Heb echt maar weinig gegeten, want ik had al heeeeeeel snel het idee dat ik vol zat. Er waren vrienden blijven eten, dus maar even een smoes verzonnen. Werd nog gegrapt dat ik wel zwanger zou zijn, maar dat denken ze niet echt, dat weet ik wel zeker. Wordt nog een leuke verrassing voor ze...
Konijn, wat fijn dat je morgen terecht kunt! Er is vast niks aan de hand meis, wedden dat je morgen een knipperlichtje op het scherm zult zien! Truus, wowww wat een cadeau! Zou ik ook even van met m'n mond vol tanden staan! wat lief van hem! Angela, ik ben vorige keer helemaal niet gaan babyshoppen met m'n schoonmoeder, we hebben echt totaaaaal niet dezelfde smaak! De paar kleertjes die ze ooit voor Julie heeft gekocht waren te erg, die heeft ze nooit aangehad.