Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ truus: dat is echt een super kado! en een mooie test hoor!

@ angela: wat lekker dat je even kon bijslapen en laat je niets opdringen he!

@ konijn87: ik ga voor jullie duimen

@ konijn: goede eet tips

@ miffy: hoe smaakte de pizza? hier gingen de spruitjes enzo er niet goed in! toen maar een broodje dat was beter. Ben eigenlijk alleen misselijk rond avondeten!

@ tesske: Wat lief zeg! daar kijk ik ook naar uit met Jolien. ik hoop dat ze met de 2e echo meer kunnen zien maar dat zal wel

@ bailey: voel je je al wat beter?

@ kelly: ik hoop dat je volgende week een duidelijke test krijgt

@ Belleke: Gefeliciteerd en leuk dat je erbij bent

@ mamamo Nou dat scheelt weer dat je manager leuk reageert dat maakt de zwangerschap ook weer iets leuker!

Net dus niet zo lekker gegeten maar neem zo nog wel lekker wat yoghurt eten. En nu the Voice kijken

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Nee, ik laat me niets meer opdringen door haar!! Het is ons kindje, niet de hare.
    Ik zit er gewoon mee in m'n maag. Arjan wilde nog helemaal niet shoppen, en nu in 1x wel...

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nu komt het mooie, hij heeft het maar een uur gedaan. totdat mike ging klooien...

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Haha mannen moeten ook niet aan de tv komen!!!

@ angela: als je niet wilt ga je niet mee of je zegt gewoon dat je het nog te vroeg vind en dat je nog wilt wachten met kijken!!

5. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Hey dames,

Testte maandag positief!! :)) (vorige maand ook en 3 dagen later ongi, daarom dat ik even wachtte om me terug te melden), maar deze morgen knaltest, dus we hopen... :))

OMG, 189 pagina's!!!! Kan ik niet allemaal bijlezen hoor. Ik zal vanaf nu proberen volgen, hoop alleen dat ik er ook nog bij mag (jullie kennen elkaar al zo goed)

Even voorstellen: Als alles goed gaat krijgen we in juli een tweede kindje en krijgt Jelle er dus een brusje bij. Hij is 24 oktober 3 jaar geworden. We steken het niet weg dat we graag een meisje zouden hebben nu, maar een broertje voor Jelle is hartstikke welkom. Je kunt het toch niet zelf bepalen en als't een gezond kindje is, zullen we al meer dan overgelukkig zijn. Maar stiekem mag je toch een beetje hopen, he?

Ok, ik zal dan even de vorige 10 pagina's of zo bijlezen, dat ik toch een idee krijg van al de juli 2011-mama's in spe.

Alvast een dikke proficiat aan iedereen!!

Groetjes...

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Truus, dat meen je niet?! Lekker dan! Poeh.. mannen!

Nina, ik zit ook nog erg te twijfelen. Ik vroeg net aan arjan waarom die nu wel wilt, en toen ik het voorstelde niet. Had ie geen antwoord op. Ja, dat hij het nog te vroeg vond, dus ik zei tegen hem, en nu niet dan? Ben nu ook pas 7 weken. Hij zei alleen dat zijn moeder het niet voorstelde, maar hijzelf...

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Welkom en gefeliciteerd happyliesje! Ik zal je op de lijst zetten!

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Happyliesje, welkom hier en gefeliciteerd!

Truus *proest* mannen, ze denken dat ze technisch zijn...(tenminste die van mij)

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh, kom bij mijn vriend ook niet aan zijn moeder hoor, is een gevoelig puntje ;). Maar ik vond toch echt dat wij samen de babyspullen moesten uitzoeken (en daar was hij het ook mee eens). En joh, wie weet wat je allemaal nog voor leuks tegenkomt! Ik zou sowieso niet te snel kopen, eerst goed orienteren.

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Precies miffy... Eerst rustig rond kijken.

11. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    HappyLiesje: Welkom en gefeliciteerd! We kletsen hier heel wat af, dus je kent ons zo hoor. ;)
    Truus: Goed geregeld door je man. :p
    Angela: Gewoon lekker kijken en niks kopen. Is sm tevreden dat ze een keer mee is geweest babyspullen kijken en zoeken jullie toch alles zelf uit. ;)

Hier waarschijnlijk ook wel verplicht een keer shoppen met schoonouders, want we krijgen de kinderwagen van hun. Ik denk alleen dat we lekker eerst samen gaan kijken en als we er uit zijn, dat we dan samen met schoonouders gaan bestellen (en betalen). haha...

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oops, hmmm das niet zo best!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tuurlijk mag je erbij:D

Welkom en gefeliciteerd:D.

14. ProudMum

Gefeliciteerd Happyliesje!

@TV; morgen terug naar de winkel.... Mike dan he, met schoonpapa.

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ angela: idd kijken kan natuurlijk altijd!! Kopen hoeft niet en ook als zij iets voor je willen kopen kan je altijd zeggen dat je het nog te vroeg vindt. En ja misschien vind Arjan het wel heel leuk om dit met zijn moeder te delen?

@ happyliesje: gefeliciteerd.

Zit nu de battle te kijken en je vergeet je tekst toch niet!!!

16. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht

Ze vind het ook zo leuk dat we weer zwanger zijn! Ze werkt met boeken, en zodra ze een boek over zwangerschap of baby's tegen komt neemt ze het mee. Niet dat ik er altijd wat aan heb hoor. Vorige zw.schap kwam ze met een babygym boek uit het jaar 0. Heb haar bedankt, het boek meegenomen, maar zal dr niet zo snel iets mee doen. Maar dan komt ze ook weer met oei ik groei boek, dat vond ik helemaal niet erg! Die wilde ik erg graag hebben.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mja, kan gebeuren! Maar hij had gewoon door moeten zingen!

18. ProudMum

Angela, morgen gewoon kijken kijken en niet kopen!

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Ja dat was een beetje dom van hem!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Heb net keurig alle pagina's doorgespit, maar ben zo ontzettend moe dat ik geen puf heb om te reageren.
    Ben de hele dag weggeweest, gezellig naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht. Jammer genoeg is het heen EN terug 3 uren rijden, geen wonder dat ik gaar ben...
    Als er reclame is bij The Battle ga ik lekker met een kuikje op bed!

Tot morgen en trusten allemaal!!

Deel Deze Pagina