Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    ik weet niet hoe het kan... ik heb gewoon rustig aangedaan, geen seks, alleen gestofzuigd en gedweild...
    zit nu echt te twijfelen om morgen de vk te bellen... ik wil niet weer zo lang in onzekerheid zitten... ook al is het maar tot woensdag...

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heb je het idee dat er nog meer komt of blijft het bij die druppeltjes?

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ga nu off, dikke knuffel voor jou en hopelijk geen bloed meer!

4. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    heb geen idee of er nog meer komt... ik hoop alleen maar dat alles goed is met beeb...

5. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Getsie wat een onzekerheid bij een paar meiden met bruinverlies of bloedverlies... Hoe gaat het nu??

Zelf gisteren ook wat bruinverlies gehad en gelijk super onzeker erdoor. Heb niet gebeld want met 4 weken kan de verloskundige toch nog niks zien. Was gisteravond wel super misselijk en mijn testen worden ook duidelijker, dat is wel een goed teken toch??
    Zal mijn testen even bijvoegen. Ik vind hem wel heel duidelijk voor 4,4 weken zwangerschap... De eerste is van zondag, de andere van donderdag en de laatste van vanmorgen.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Angela; oh bah, is het al gestopt?

Konijn en frummel; hoe gaat t bij jullie?

Jem; ziet er goed uit hoor je test!

Ik ben alweer aan t werk, gister late dienst, nu vroeg, kort nachtje dus! Hoop dat ik wakker kan blijven, hihi
    morgen weer laat en dan paar dagen vrij

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier ben ik dan toch terug, kan het niet laten hier te lezen :D

@vgg: Ik doe mijn best hoor, vandaag lukt al wat beter met mezelf niet gek te maken ;)
    Hier weten de meesten wel al dat ik zwanger ben denk ik ondertussen.. :D
    En je mannetje lopen op het strand, wow in zand is het echt een pak moeilijker!

@belliebel: Ik heb er ondertussen al 8 gedaan, gek van me!
    Bij mijn zoontje had ik er maar 2 gedaan.

Vitto doet hier ook vaak dieren na, geweldig vind ik dat!

Wij hebben gisterenavond aardappelpuree met vissticks met vulling gegeten en tartaar erbij. (Is zo'n vulling zoals tomaat-mozarella enzo)

@Frummel: Wat fijn dat de verloskundige zo relax en lief reageerde, ben benieuwd naar de echo :)

@Bailey07: Ik krijg ook echt al een opgezwollen buikje en mijn gewone jeans spannen zo en geef echt een soort van ongi-krampjes als ik neerzit.

@Zonnebeertje: Dankjewel!

@Esje: Leuk die echo!

@Miffy77: Aah wat jammer van de penne (ik ben verzot op pasta).
    En wat schattig hé die eerste stapjes!

@Tesske: Dat doet Vitto ook, zo met het karretje achter zich rollen in de winkel!
    Hij vind het enkel niet zo fijn om alles op de band te leggen, hij denkt dat hij er gewoon mee buiten mag lopen :D

@Konijn87: Dikke knuf meid, ik snap je angstig gevoel! Hopelijk ben je vandaag van de onzekerheid vanaf!

@Konijn: Ja zo zou ik ook moeten redeneren, als het mis gaat zal ik het zelf wel zien.
    Maar op één of andere manier kan ik die drang niet weerstaan en wil ik elke dag zekerheid...

@Angela en Arjan: Dat heb ik gisterenmiddag ook even gedaan, zo'n kort slaapje deed me echt deugd!
    En dat opdringen ken ik hier ook, mijn schoonmoeder wil alles volgens haar manier hebben en mijn vriend plooit ook meteen voor haar. Zou hier net hetzelfde zijn!
    Wel handig van die boeken!
    Heb je nog meer bloed verloren meid?

@TruusdeMier: Haha wat een leuk cadeau! :D
    En nu lees ik net dat van het klooien.. Mannen!

@Happyliesje: Welkom hier en gefeliciteerd!

@Frenzy: Op zulk soort werk val je natuurlijk al snel door de mand, jammer dat ze er dan al vroeger achterkomen dan jij hoopte.
    Wat leuk van die taart!

@jem1979: Die testen zijn duidelijk hoor!

Ziezo! Alles bijgelezen!
    Hier gaat alles nu best ok, gisteren met een vriendin gepraat en die heeft me wat rustiger gekregen :)
    Vandaag gaan we helpen verhuizen bij een vriendin die alleen gaat wonen vanaf vandaag en dan 's avonds naar een soort van feest die elk jaar plaats vind en waar altijd enorm veel mensen heen gaan.
    Wel voorzichtig aan doen, maar komt wel goed.
    Toch deze morgen nog een test gedaan, kon het niet laten!
    Maar ik vind hem donkerder als de rest!
    (Heb er overal 'morgen' of 'avond' bij gezet, verklaart sommige lichte testen en op de eerste had ik wat op het schermpje gemorst want die is gelijk gedaan met de 2e)

Bekijk bijlage 106245

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heh jak angela, hoe is het nu? Is het al over? Heb je er kramp bij of niet?

Heb mooie testjes van Jem en Kelly voorbij zien komen:D. Toppie dames:D.

@ hier
    Heerlijk geslapen! Heb alleen al 3 dagen last van me rug als ik wakker word. Dus denk dat ik verkeerd lig ofzo! Zodra ik opsta en geen verkeerde bewegingen maak is het weg. Vandaag maar een beetje rustig aandoen met het tillen van die kleine!

Ga me aankleden en boodschapjes doen en proefritje in een auto maken! Met een 2e op komst hebben we toch echt een andere auto nodig (hadden we sowieso al hihi:p) Tot strakjes allemaal!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik ben gisteren amper online geweest, dus het is me iets teveel bijlezen van gisteren overdag en 's avonds. Ik haak dus vanaf hier weer aan.

Iemand nog leuke plannen voor het weekend?

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen!

De tv is weer ingepakt in de doos en terug naar De Steenweg. Mike bleek niets verkeerds gedaan te hebben, dus hij gaat een nieuwe halen met zn vader!

Nieuwe mama's: Welkom en gefeliciteerd!

Zag mooie testjes voorbij komen!

Meiden met bruin/rood verlies wil ik een dikke knuffel geven!

Ik ga Joey even aankleden, de boodschappen heb ik net al gehaald dus we gaan nu even lekker wandelen en naar de kinderboerderij/het park

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Goedemorgen meiden!

Angela jeetje wat schrikken meis. Is het al gestopt?
    Hier vanmorgen in ieder geval goed ontbeten met 2 boterhammen en een kop thee. Hopen dat ik me vandaag minder beroerd voel!

12. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    #1932 vgg, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
    Angela: Is er nog meer gekomen? Als je bang/ ongerust bent, gewoon vk bellen he! Zullen ze heus wel snappen, helemaal na de vorige keer.
    Mermaid: Zelf nog leuke plannen voor het weekend dan?
    Truus: Veel plezier met wandelen en hopelijk vanavond wel een mooie, nieuwe, werkende tv. ;)
    Bailey: Een goed begin is het halve werk, toch? ;)
    Belliebel: Wat voor auto gaan jullie proberen? Spannend hoor!
    Kelly: Test is echt duidelijk donkerder hoor! Super!
    Zonnebeertje: Zware dag dus vandaag op 't werk. Sterke!
    Jem: Kan je testen helaas niet zien, maar cool dat ze al lekker duidelijk zijn.
    Edit: Nu kan ik ze wel zien, Jem. Wat een duidelijke test van vandaag!

Hier vanmiddag volleybalwedstrijd en vanavond volleybal kijken en feest! :D Voor m'n gevoel wel fijn dat ik het al tegen team heb verteld, anders zou ik er nu al gespannen over zijn.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ vgg: Hahaha, nee heb zelf geen leuke plannen, dus ik dacht...misschien hebben anderen een minder saai weekend voor de boeg ;). Ik ben wel gisterenavond uit eten geweest met 2 meiden die ik ken van zp.

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik ga zo even opzoek naar cocculus indicus van VSM. De misselijkheid belemmert me in mn eten en daardoor geen haar energie. Dit mag bij zwangerschap gelukkig dus even opzoeken strakjes :)

15. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Bailey: Hopelijk kan je het ergens in de buurt vinden, want al die misselijkheid is ook niet alles natuurlijk!
    Mermaid: Lekker rustig weekend dus. :) Hier morgen nog verlate verjaardagsvisite en vandaag dus ook de hele dag weg, dus het weekend zal wel weer zo om zijn...

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    We gaan een Nissan Primera 1,8 elegance proberen. Ben benieuwd!

17. ProudMum

Bailey, je kan ook Okugest kopen van VSM, is tegen misselijkheid en mag bij zwangerschap.

18. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Thanks Truusje! :) Mocht het ene er niet zijn kan ik het andere zoeken hihi

19. ProudMum

ik merk echt dat ik om de zoveel tijd een broodje oid moet eten. Word dan helemaal weeiig, en dan heb ik het helemaal zuur!

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Even vanaf mijn werk, is zooooo rustig hier, heb niks te doen!
    Truus; super dat er een nieuwe tv komt! Wel raar dat hij gelijk al kapot was!

Bellie; leuk kijken voor een andere auto, wij hadden pas een andere en daar passen echt net 3 stoeltjes in gelukkig, is wel proppen.
    Misschien over een poosje toch kijken voor een andere.

Net lekker pannenkoeken gegeten op het werk, mmmm

Deel Deze Pagina