Hoi meiden, Ik kom ook gezellig meekletsen als jullie het goed vinden maar ik heb nog heel wat te lezen zie ik wel Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en vind het echt allemaal superspannend. Wanneer bel je je huisarts of de verloskundige? Ik ga eens op de site van MvM kijken.
Jem, je testen zien er super uit! Ziet er goed uit Kelly!! Heb niet echt verder gelezen, moeten nu weg richting ikea. Het is bij 3 druppeltjes roze gebleven. Was echt ff heel erg schrikken.
Belliebel En? Hoe was je testrit? Angela Fijn dat het bij die 3 druppels is gebleven! Truus Haha, ik heb ook constant 'honger'. Heb gisteravond rond een uur of 9 zelfs nog cup-a-soup gehad! Heb net bij de boodschappen maar crackers gehaald, kan ik die tussendoor eten. Tuttie Welkom!! Ik heb woensdag getest en donderdag de vk gebeld. Dan staat die afspraak maar vast toch!? Ik heb vanmorgen Jara bij mijn ouders gebracht, daar gaat ze lekker logeren. Mijn ouders vinden dat super, die vragen af en toe wanneer ze weer komt logeren, en Jara vind het ook erg leuk om te logeren bij pake en beppe (fries voor opa en oma) Morgenmiddag mag ik dr pas weer ophalen. Ik was van plan om haar morgenochtend op te halen, maar dat vonden ze wel wat vroeg Mijn oma komt morgenmiddag (en die is soms wat moeilijk) dus Jara mag afleiding zijn. Als compensatie mogen we dan morgenavond blijven eten Haha! Dus ik heb nu alle tijd voor mezelf aangezien Marcel er ook niet is vandaag.
Goed nieuws! De radioloog kon een mooi rondje in mijn baarmoeder zien, dat perfect overeen kwam met 6 weken. Ook zat het mooi bovenaan in de baarmoeder, terwijl het bij een miskraam onderaan zou moeten zitten. Het frummeltje zelf was nog niet te zien, en evenmin het hartje, maar we zijn toch al wat gerust gesteld. Het bloed kwam dus gewoon van de innestelingsbloeding! Dus dames met bruinverlies: het is heel verschietelijk maar ik heb twee weken héél wat bruinverlies gehad en ons frummeltje is er dus gewoon nog! Hopelijk krijgen we binnen 2,5 week een prachtige echo met kloppend hartje!
Oh konijn wat ben ik blij voor je! Wat zal dat jullie een goed gevoel geven zeg! Ben super blij voor je! Hier de testrit gehad. Leuke auto, met echt een ruime kofferbak (iets wat ook wel nodig is. Auto rijdt lekker, moeten nu alleen gaan bedenken of we hem nemen ja of nee. We zitten toch ook nog te denken over een station. Die heeft nog meer kofferbak ruimte! Mja even goed over nadenken dus!
Konijn oh wat fijn een goede echo ! verder nog geen berichtje van Angela zie ik, hopelijk is bij haar ook alles rustig. Nu spring ik gauw effe onder de douche, druk weekend, ik kom wel weer aanwaaien
Oh konijn wat fijn!!!! Gelukkig zeg! Ben benieuwd wat ik vrijdag ga zien, spannend! Hier net de kinderwagen opgehaald. We zijn heel erg blij met de ferrari voor onze kleine En dit is mijn buikje nu: Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Konijn, wat goed zeg! Bellie, idd eerst even een nachtje over slapen meid. En kofferbakruimte is ook fijn! Bailey, welke is het geworden??
Deze Truusje: Titanium Baby Mika Purple - AKTIE - nu met gratis autostoel De Titaniumbaby Mika in Aubergine
Mooie wagen! wij gaan eind deze maand een nieuw frame bestellen, dat is goedkoper als via MP! Ben alleen nog op zoek naar een oplossing voor de commode, aangezien buikbeeb bij ons op de kamer komt. Of Joey's bed inwisselen voor een kleiner bed, hij heeft nu een knalrode sleepcar.
Hallo allemaal, heb niet echt bijgelezen. Vandaag dienst gehad en vanmiddag werd ons nieuwe bankstel bezorgd dus ben druk geweest met veranderen in huis. Straks komen mijn zwager en schoonzus nog even op de koffie. Ga zo eerst even lekker poedelen met dochterlief en kom morgenavond wel even kletsen. Fijne avond allen! Konijntje wat super dat je echo goed was! Je had het zelfde beeld als ik gister op de echo.
Dank jullie wel voor het medeleven! Meteen na de echo is trouwens een nieuw stadium van misselijkheid aangebroken: spuugneigingen! Ik zit al heel de dag met een teiltje naast me... Alle geluk voel ik me niet zo slecht, maar 't is toch niet zo handig. Als ik plots beweeg of hoest voel ik trouwens zo'n felle steek in mijn zij, ter hoogte van mijn nier/eierstok/.. is dat die befaamde bandenpijn? @ Tesske: Fijn seg, een nieuw bankstel! Maak je later nog een foto voor ons? @ Bailey07: een heel mooie kinderwagen! Ik vind de kleur prachtig, en gaat natuurlijk zowel voor jongen als meisje! Fijn dat we je buikjes-evolutie kunnen volgen! @ belliebel: Bedankt voor je lieve berichtje! Spannend ook, een nieuwe auto kopen! Lijkt me zeker goed dat jullie er rustig over nadenken, 't is ook geen kleine uitgave natuurlijk. Deze week krijgen we een nieuw fototoestel, ben helemaal blij! Kan ik mijn buikjes-evolutie volgen want het andere is stuk.
@ Truus dus de nieuwe tv is nu al niet meer actief? haha ik krijg gelijk zo media markt reclame effect in me hoofd @Happyliesje Welkom en veel plezier hier @Tuttie Welkom en veel plezier hier @angela Fijn dat het maar 3 duppels is geweest en niet nog meer. @Konijn87 Wat fijn dat alles goed is @ Baily Mooi buikje al hoor!
Marloes, klopt omdat ie uit het assortiment gaat. Er waren er nog maar 4 waar we er eentje van konden reserveren en daar hebben we goed aan gedaan kwamen we achter Truusje, wel cool voor Joey zon sleepcar! Die zou ik gewoon lekker houden Maar een nieuw frame? Wat voor wagen heb je dan?
Konijn dat van die kleur vonden wij dus ook! Vooral manlief was er direct weg van. Hij is in het echt iets paarsiger dan dit zeg maar!
goede koop dan Bailey!! leuk hoor al die aankopen. Wij hebben niks nodig, ook wel jammer haha. Ja, als het een meisje is, dan ga ik shoppen!!
Heb je alles van je andere kindje bewaard? Ik koop alles nieuw (uitgezonderd het wiegje) dus kan later heerlijk gaan shoppen.