Bailey, Wij hebben een zwarte Firstwheels City Elite uit 2008. Alleen heb ik voor de zomer mn frame in de prak gereden *schaam* Er lag een flinke hobbel in de weg, wiel bleef hangen en het voorwiel brak af. Had die hobbel dus nooit gezien! Op MP betaal je nog net geen 100 voor een 2ehandse en via een webshop heb ik hem incl reserve wandelwageninzet voor 100 en gratis bezorgd. Kimm, Mike is teruggegaan, laten zien wat het mankement was en heeft gelijk een nieuwe gekregen, en jee wat kijkt dat fijn zeg!
ach, weetje, hij kwam van mp en je weet nooit of er van binnen al een scheur in zat oid. Daarom wil ik hem nu nieuw hebben. Aangezien je het toch een tijd gaat gebruiken. En met bon verkoop je het weer sneller als zonder bon. Zo Joey ligt op bed, kaarsjes aan en een gezellig avondje met Mike Misschien tot later en anders tot morgen!
Truus, fijn dat de tv bevalt! Hier hoeven we ook bijna niets aan te schaffen. We hebben alles nog van Dinand. Alleen als het een meisje wordt dan ga ik kleren shoppen.
Ik fladder ook weer even binnen, ben heel de dag op sjouw geweest (boodschappen, met Julie naar de (natte) speeltuin, gewandeld). Net lekker gegeten, ik had zelfgemaakte erwtensoep en appelpannenkoeken, dat ging er wel in en ik werd er niet eens misselijk van! Vanmiddag bij de slager werd ik wel even flink misselijk, die vleesgeur, yikes! Konijn, fijn dat je echo goed was! En Angela, geen zorgen maken hoor, die paar druppeltjes roze wil echt niks zeggen. Nu plons ik even met Julie in bad. Tot later!
kleertjes koop ik natuurlijk wel... maar babykamer, kinderwagen en de echte baby-uitzet die hebben we allemaal nog (in gebruik)
Hoi meiden, Ook op dit forum kom ik me aansluiten. Ik ben 14 juli uitgerekend, ga komende week de verloskundige bellen, mag dan waarschijnlijk in de 6e week langs komen. Spannend!!
konijn: fijn zeg dat de echo goed was!! nu nie meer zorgen maken he! Girl: welkom! gefelicieerd! ik ben echt zoooo moe heb echt nergens puf voor...
Hee meiden, ik kom ook weer een gedag zeggen. Gisteren zowat de hele dag in pyjama gelegen, voelde me vreselijk. Toch 's avonds uit eten geweest met de mama's van zwangerschapsgym van mijn zoontje. Was supergezellig!!! Heb het hen ook maar verteld. Voelde wel fijn om er eindelijk eens met iemand over te praten. Volgens mij zijn er weer een hoop nieuwe meiden hier, gezellig!!
Angela, ik zag dta je wat bloed hebt verloren, gelukkig is het opgehouden!! Konijn, wat fijn dat je op de echo kon zien dat je zwanger bent! Laat de volgende echo maar gauw komen, met een prachtig kloppend hartje. Verder nog een paar mooie testen voorbij zien komen. Altijd fijn he.
Firston, welkom en gefeliciteerd! Wie van jullie hebben er last van obstipatie? Men ik word er niet goed van!
Geen obstipatie... Net als de vorige keer juist het omgekeerde. En als het gaat zoals het bij Jara ging, dan komt die obstipatie nog wel haha! Maar wel vervelend!
Het is rustig hier vanavond! Dat heb ik ook sucre, Vandaag kan ik onwijs moeilijk naar de wc, maar morgen heb ik bij wijze van diarree!