Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anneliesje; oei sorry, zie dat jij nog later moet voor de echo.... En ik vond mezelf al zielig ;)

Gister heb ik volgens mij de beeb aan de buitenkant gevoeld. MAar voor dat ik er erg in had was het al weer voorbij. Hand erop gelegd en maar voelen, maar nee hoor. Af en toe wel aan binnenkant wat plopjes maar niet meer zo als die ene keer.
    Vanavond maar weer kijken. Juist als ik rustig in bed ligt begint meneer / mevrouw zich uit te leven.

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Droppie, gelukkig was alles goed bij de vk! Met de suiker komt het vast wel goed.
    En fijn ook dat de niertjes goed zijn!

Pina, heerlijke vakantie in het vooruitzicht zeg! Leuk he, dat je meisje al een beetje op dezelfde plek ligt steeds.

Ientje, leuk dat jullie de baby al zo duidelijk kunnen voelen! Horen met je oor tegen de buik is niet mogelijk, wat je wel eens kunt proberen is een wcrol gebruiken, al werkt dat volgens mij wat later in de zwangerschap pas echt goed.

Lovekees, mooie buik!!

Vive, ik heb steunpanty's gekocht bij de Hema. Werken ook heel goed en zijn niet zo heet.
    Wel een lekkere reactie van je huisarts zeg... Veel drinken en veel lopen! Hopelijk wordt het niet erger.

Anneliesje, wat bijzonder die bewegende katjes op jouw buik!!
    Fijn dat het werken goed ging. Wel jammer dat je de beeb nog niet zo goed voelt, maar dat komt wel he, je bent nog maar 17 wkn zwanger!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Eli, moest wel lachen om je 'I love my bed so much!' Ik duik er namelijk zo ook in, 21.30 is mijn plan. Ben echt afgepeigerd en da's mijn eigen schuld, ga gewoon te laat naar bed. Dus een goed voornemen voor vanavond....;)

@Ien, goh, dus jij gisteravond op de bank en hubby voelde voor het eerst de baby? Ik durf het bijna niet te zeggen. Zal het fluisteren: Ik zat gisteravond op de bank met manlief en zei tegen hem dat beeb echt actief was en als hij hem nu nog niet zou kunnen voelen er iets niet in orde was. Dus hand op buik en na een minuut voelde hij dan ook voor het eerst zijn 3de kind schoppen! Hij blij, ik blij!

En by the way, ik liet geen SCHEET, mijn mannetje voelde echt het rechter pielige pootje van zijn zoon/dochter! :D met nadruk op RECHTER! Hoe ik dat weet? Nah ja zeg! Dat WEET je toch?:p:D;)

@Ons kleintje, leuk dat jullie zoontje zo lief is voor je buik!

Ik gooi hier mijn buik wel eens in de strijd trouwens. Niet vaak nodig, wanjt mijn oudste is een sociaal manneke en helpt graag mee, maar de jongste is soms een luie donder en wil wel eens naar boven gedragen worden. Mooi niet dus!
    Dan zeg ik dat ik al een baby draag in mijn buik, en vervolgens raced hij zelf de trap op. Haha, werkt goed! :)

Hij was er trouwens van overtuigd dat de baby in mijn borsten zat. :( Hahahaha. Propte hij steeds zijn handjes ertussen, tot ik hem toch maar even liet zien dan de baby in mijn BUIK zit. Dus nu word ik daar steeds op gewezen. Dan zegt hij 'niet in borsten, baby zit in de buik daar' waarop hij even naar mijn buik wijst. :)
    Uiteraard heeft hij zelf soms ook een baby in zijn buik. Het baby gebeuren leeft dus behoorlijk hier.

Jongste zoontje is trouwens 2 jr en 4 maanden en dat borsten/buik gebeuren ga ik eens opschrijven, wel leuk om die herrinnering te bewaren voor later. En die handjes die propt hij er nog steeds wel eens tussen, om even warm te maken, de stinkerd! :p

@Viv, steunkousen en erger worden. Even moed inpraten. Vriendinnetje van me, bijna uitgerekend van derde spruit. Alledrie de zwangerschappen giga spataderen en veel pijn, ook steunkousen. Tot een week of 18 veel last, daarna veel minder en nu nagenoeg geen pijn/last meer. Dus.... hopelijk bij jou dadelijk hetzelfde, al blijft het f*ckig.

@Ien, hier ook een late 20 weken, 9 maart, net 1 dag voor eind van de 'beste termijn' volgens vk. Ach.. we'll see, komt vast goed. Kwam mannetje onverwachts eerder terug?

@Anneliesje, oh leuk, dadelijk poezennest! Dan ga je wel een foto spammen he?

@Supernova, hier een bad waar ik nooit inlig, als je wil... wel een stukkie rijden. We hebben hem er ruim een jaar geleden na koop huis nieuw ingezet, (nieuwe badkamer enzo) kindjes zitten natuurlijk veeeeel in bad, dus ben er erg blij mee, maar voor mezelf... neuh.. ben niet zo'n bad mens, vind het veels te warm en hou het maar 3 minuten vol. En in die wetenschap vind ik het waterverspilling en ga dus nooit in bad.

@Pina, veel plezier morgen bij de 20 weken echo! Nog iemand anders morgen? woensdag en donderdag wel las ik geloof ik. Spannend!

@Sucre, super! Goede echo dus! En meisje/jongen of onbekend of geheim? Lijstje aanpassen op kleur? Of niet nodig?

@Bd, heee, jij ook gisteren beeb gevoeld aan de buitenkant? Net zoals Ien haar mannetje en die van mij. Leuk he? Het wordt vanzelf vaker en harder! Geniet ervan!

Zo. Morgen gaan we waarschijnlijk de auto kopen. Keiiiiii spannend! Wie weet.... zou toch wat zijn na ruim een jaar koos-autoloos een voertuig onder mijn kont waar ik niet op de trappers hoef te trappen om vooruit te komen. Sjemig wat een luxe.... droomt even verder.... (ik blijf natuurlijk wel veel op het fietsje doen trouwens, goed voor je lijf, maar als het gigahard regent kan ik heerlijk lux zoontje met auto van school of kdv halen!) :)

Fijne avond allemaal!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Veel plezier met het uitzoeken van een auto!! Al iets op het oog?

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dank je bd! Jazeker, een citroen xsara picasso uit 2005, betaalbaar en ruim, achterzitting bestaat uit 3 losse stoelen ipv 1 bank, handig mt 3 kinderen dus. :)

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat kan niet:) een harde buik is de samentrekking van de baarmoeder en dat duurt maximaal 1 tot 2 minuten per samentrekking.
    maar als je er meer dan 8 per uur hebt moet je contact opnemen met je vk. een harde buik hoort bij de zwangerschap voor de ontwikkeling van het kind(eren), maar te veel wijst erop dat je teveel hebt gedaan/ doet/ teveel stress hebt.
    Gelukkig voel ik ze nu (sinds uitleg van mijn gyn hoe ze horen te voelen), tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zo nooit gevoeld en dat vond ik best wel eng.
    door douchen (warmte en ontspanning) zou een harde buik of voorweeën moeten afnemen. hierdoor kun je straks aan het einde van je zwangerschap ook herkennen of het echte weeën zijn of oefenweeen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,
    hopelijk bv
    8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    22 feb - Pina - 20 weken echo
    23 feb - Misty - controle VK + 20 weken echo
    23 feb- droppie- bloedprikken voor suiker bij vk
    24 feb- meid - 20wk echo
    24 feb - Elionorah - VK controle
    25 feb - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis)
    28 feb - ientje - 20 weken echo
    01 mrt - Pina - controle vk
    02 mrt - SupernovA - controle gyn
    03 mrt - ientje - controle vk
    04 mrt- Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo
    04 mrt- droppie- controle vk
    7 mrt- meid - controle vk
    7 mrt - Bulldog - 20 weken echo
    09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo
    09 mrt - Julia6 - 20 weken echo
    09 mrt - BD81 - 20 weken echo
    10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling
    11 mrt- Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo

7. Ons Kleintje

was nog niet klaar...:D
    @ julia
    Bedankt voor de tip van de citroen xsara picasso uit 2005:)
    dat is misschien ook wel wat voor ons, en een stuk minder duur als een echt grote auto. We dachten aan een toyota picnic met 7 stoelen, maar die heeft niet veel ruimte voor een duowagen, deze wel. maar lees ik dat goed? Heeft hij airbags achterin? Zou je kunnen vragen of er 2 maxicosis en een kinderstoel achterin passen, zo te lezen kan het wel, alvast bedankt!

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pina en Misty veel plezier vandaag!

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zo nog even een berichtje voor ik aan het werk moet.

@sucre, fijn dat je een goede echo had! lekker van genieten!!!

nou ik heb me zorgen om niks gemaakt, na 2 dagen hele zachte beweginkjes lag ik gister avond in bed met mijn buik tegen zijn rug lag ie zijn papa uit bed te trappelen....hihi!
    vriendlief voelde het niet....mannnen....volgens mij moet ie hem al lang kunnen voelen, zie af en toe me buik beetje bewegen...of als ik me arm op me buik heb zie ik die omhoog komen...

jullie mogen allemaal wel hier komen badderen hoor!!! gezellig! niet allemaal tegelijk he, het is geen familie bad!

@julia, gaaf een nieuwe auto kopen, wat een luxe zeg als je een tijd niet 1 gehad hebt, lekker de kids in de regen met de auto brengen...!
    @pina veel plezier bij de echo! ja jammer he dat we niet elke week een kijkje kunnen nemen!

nou ik moet nu echt weg! doei doei, werkse iedereen of anders een fijne dag!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

ben ik ook weer ff druk weekend gehad verjaardag gevierd en ben niet echt lekker geweest!
    zal eens ff terug gaan lezen!

@onskleintje wat leuk dat je man/vriend het schopje heeft kunnen voelen.

@lovekees mooi buikie

@bd81 heb je paarden??

@droppie wat lief van je zoontje om zo te kroelen met je buik!
    hier ging zondag zoonlief met zn mond bij mn navel en zei hallo baby was echt zo grappig!
    succes met klussen in huis!

@ientje hahahah je liet een scheetje en je man dacht dat het de baby was ...

@vivelafeta ik heb ook steunkousen ik vind ze heel goed helpen!
    ben ook al een keer gelaserd en gespoten.
    heb je daar altijd last van of alleen tijdens de zwangerschap?

@misty succes morgen met de 20weken echo!

@ientje balen dat je de 20 weken echo voor niks heb afgezegd!

@bd81 ik moet ook nog 2 weken wachten tot de 20 weken echo maandag 7 maart mag ik waneer mag jij?

@pina succes met de echo vandaag!

@sucre fijn dat de echo helemaal goed was!

@droppie fijn dat alles goed was bij de vk hopelijk is je suiker ook in orde!

@julia leuk he die kinder opmerkingen haha..
    en hoe was de auto ?
    heb je hem gekocht?

@bad wij hebben ook een bad echt heerlijk zoonlief gaat er heel vaak in en ik ga iedere week wel een keer in bad!

@auto bij hebben een ford focus station echt fijn met veel ruimte en ik rij in een daihatsu cuore die bijna rijp is voor de sloop!

afgelopen zaterdag mn verjaardag gevierd en ik heb een echobon gehad echt super leuk dus gister gelijk een echoburo gebeld voor geslachtsbepaling en we mogen morgen avond al komen :).

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Even ego, we hebbben de auto gekocht, joehoeeeee, ben echt helemaal blij!!!!!! Dadelijk even over laten schrijven en dan halen we hem morgen op. Yessss!!

@ons kleintje, de achterbank bestaat dus uit 3 stoelen, en kwam uit een test als de beste auto om 3 kinderstoeltjes in te vervoeren op de achterbank/zittingen. Wij hebben nu 2 kinderstoelen en in juli een maxi cosy erbij, waarschijnlijk maakt 1 kinderstoel binnenkort plaats voor 1 stoelverhoger met rugleuning dus dan hebben we 3 verschillende stoelen achterin. Vind hem fijn rijden, lekker ruim en belasting valt mee, terwijl Nijmegen een van de duurdere gemeentes is zijn we 48 euro per maand kwijt. Wij dachten ook aan zo'n grote auto met 7 plekken maar dat is echt behoorlijk veel geld dat je kwijt bent aan belasting, was het niet waard voor die enkele keer dat je met meer dan je eigen gezin op stap gaat. Ben nu helemaal happy hiermee, dadelijk werken - slaapdiensten en dan ga ik hem morgen ophalen!

-einde ego bericht-

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ga heen. Echt?! Dat geeft zowaar moed. Die modderfokker van een huisarts ook.
    Ik ga d'r inderdaad maar wat van maken. Hopelijk kan ik ook iets pantyachtigs krijgen en gewoon jurkjes en rokjes dragen, want broeken zijn nu eenmaal niet aan mij besteed. Behalve een stretchspijkerbroek van H&M, 34.99 was -ie. Aanradertje! :cool:

Juul: Een nieuwe ootoo! Heeft ie al een naam? Wij doen ook stoelverhoger, Römer t/m4jaar en Maxi-Cosi. Past net wat beter dan 2 Römers en 1 maxicosi. Dan zit het zo dicht op elkaar.

Bulldog: Ik heb er niet eerder last van gehad. Wel oppervlakkig gesprongen adertjes tijdens vorige zwangerschappen, maar niet zoals nu. Ik heb me wel voorgenomen na deze zwangerschap zoveel mogelijk te laten weghalen en het cosmetisch acceptabel te kunnen noemen. Niet leuk hé. Hoe erg heb jij het nu? En hoe gaat zo'n behandeling?

Meid: werkze vandaag! Wat voor werk doe je?

Ientje: een harde buik duurt meestal een minuutje, of 2. Het kan wel zijn dat je bebbietje wat naar boven drukt en dat je dat voelt. Ik vond zelf het voelbare verschil tussen een harde buik en drukkend kindje niet zo groot. Alleen met het vorderen van de zwangerschap voel je duidelijker dat je buik hard wordt en weet je het wel. Als je echt denkt dat het een harde buik was, of een steeds terugkerende harde buik, dan kun je evt. even je plasje laten checken op blaasontsteking.

Anneliesje: Jonge poesjes!! Oo zo lief! Als ik dan die ouwe luie stinkerd van ons chagrijnig voor zich uit starend, op de vensterbank zie liggen, dan zou ik ook zo zo'n jonkie nemen weer!

Hier: hier alles wel goed. Ik slaap heel licht alleen! En ik word midden in d enacht wakker. zomaar. En dan ben ik klaarwakker. Maf hé! Ik ben na het werpen van twee eerdere kinderen de slaapmuis van de eeuw te noemen, dus dit is nieuw voor ons :D

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,
    hopelijk bv
    8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    22 feb - Pina - 20 weken echo
    23 feb - Misty - controle VK + 20 weken echo
    23 feb- droppie- bloedprikken voor suiker bij vk
    24 feb- meid - 20wk echo
    24 feb - Elionorah - VK controle
    25 feb - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis)
    28 feb - ientje - 20 weken echo
    01 mrt - Pina - controle vk
    02 mrt - SupernovA - controle gyn
    03 mrt - ientje - controle vk
    04 mrt- Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo
    04 mrt - droppie- controle vk
    04 mrt - Vive la Fête - controle gynaecoloog
    7 mrt - meid - controle vk
    7 mrt - Bulldog - 20 weken echo
    09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo
    09 mrt - Julia6 - 20 weken echo
    09 mrt - BD81 - 20 weken echo
    10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling
    11 mrt- Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Julia: sta ik hier al op het punt om badderspulletje bij elkaar te zoeken, autosleutels in mijn handen, zie ik dat je he-le-maal in Gelderland woont. Jammer de bammer! maar toch erg bedankt! :D
    Als ik in bad ga dan is het ook echt leesboekje mee en neem ik de tijd ervoor. Kan dan ook gerust een uur erin liggen. Heerlijk!
    Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Klinkt goed, zo te horen heb je dan zat ruimte achterin voor alle (verschillende stoeltjes).

Wat leuk dat het baby gebeuren zo leeft bij je kindjes. Ook voor hen is het iets heel speciaals. Ik ben zelf de jongste thuis, dus heb het nooit meegemaakt en ervaren. Mijn neefje en nichtjes zijn voor mij heel erg bezig met het babygebeuren. Neefje wilde graag dat ik mijn kindje dezelfde naam als hem zou geven, dat leek hem wel leuk. En mijn nichtje knuffelt mijn buik. En met hun drietjes hebben ze al besloten welke knuffeltjes en benodigdheden worden gedoneerd aan de baby (of hun mamma het er nou mee eens is of niet), echt zo lief. :)

@ Vivelafete:als je midden in de nacht wakker schiet, heb je dan ook moeite om weer in slaap te komen? Dat heb ik namelijk. Dat ik wakker schiet vind ik nog tot daar aan toe, maar daarna 3 uur wakker liggen is frustrerend!

@ Pina: 20 weken echo vandaag zie ik. Hoe was het?

15. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hehehe, jaa ga meestal maar mijn vriendje liggen klieren. Héél zachtjes onder z'n neus kriebelen en dan als ie bijna wakker wordt doen alsof ik slaap :D *gniffel* Of 'm wakker maken; "je liet een keiharde scheet, viestert!" Ja, ach je moet wat heh.. Om dan voor de zoveelste keer uit bed te sluipen en de koelkast te beroven vind ik ook zo afgezaagd worden... :D

16. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Even ego: de echo was vandaag helemaal goed, ze draaide alleen iedere keer weg waardoor ik er heel lang heb gelegen, mijn vriend bekende dat hij een beetje in slaap was gevallen :p ( heerlijk warm daarbinnen, behoorlijk donker en 's ochtends vroeg). Maar ik heb liggen genieten. Ik moet nog wel een keer terug komen rond de 28-30 weken omdat de placenta vrij laag ligt.

Iedereen die nog moet: veel succes en plezier hopelijk!

Groetjes Pina

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @vivelafete ik heb eerst een laser behandeling gehad aan mn rechterbeen om dat mn ader verstopt zat dat heeft heel goed geholpen.
    toen hebben ze de aders nog weggespoten maar dat is niet zo goed gelukt echt lelijk...
    fijn in de zomer met korte broeken enzo...

@pina fijn dat alles goed was!

18. Ons Kleintje

@julia Jeetje in 1 keer geslaagd, wat super! dank je voor de info over de stoeltjes, wij zijn nu ook echt serieus geïnteresseerd in die auto! veel plezier morgen met het ophalen.
    mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald (als je dat liever niet doet begrijp ik dat ook wel) ? is het een benzine? hoeveel km heeft ie gereden? dan weet ik een beetje wat de normale prijs is.:)
    @spataderen, een vriendin van ons heeft ook spataderen en die wordt er regelmatig aan geopereerd, maar ze heeft prachtige benen! ze draagt steunkousen met een legging of dikke panty erover en dan gewoon een jurkje aan, je ziet daar echt niets van. gelukkig voor haar!
    @wakker worden, ik wordt paar keer per nacht door mijn zoontje gewekt. Nu een hele week doorgeslapen maar vannacht weer 5 keer eruit. Gelukkig slaap ik dan wel weer verder binnen 10 minuten. Toen hij doorsliep werd ik ook midden in de nacht wakker om een (mini!) plasje te doen. Bij mijn vorige zwangerschap lag ik snachts ook uren wakker, maar ik hoorde dat het een trucje is van MoederNatuur om de moeder te laten wennen aan het geven van de nacht-voeding.:p

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ meid owww lekker komen badderen, haha. Hier ook geen bad in huis. We moesten er 1800 euro extra voor betalen, dus vriendlief plaatst er tzt zelf wel eentje (voor minder).

@ bulldog, owww spannend een extra echo. Willen jullie ook weten wat het gaat worden ?

@ julia6, gefeliciteerd met de nieuwe auto :) klinkt supergoed en lekker groot.

@ Vivelafete het wakker worden is hier ook herkenbaar. We hebben het logeerbed maar aangekleed, omdat vriendlief dus nadat ik wakker ben geworden ook niet meer slaapt :) Ben nogal een draaier schijnbaar haha

@ Pina, super dat de echo goed was en een keertje extra kijken is helemaal niet erg :D

@ situatie hier. R. was lekker vroeg vrij vandaag dus we zijn naar de Karwei geweest. Ze hadden laminaat in de aanbieding en ook nog eens stickers plakken, waardoor je nog eens extra 20% korting kreeg. We hebben dus laminaat voor het babykamertje gekocht.

Kittens zijn altijd erg leuk, maar het kost ook erg veel tijd. Zal dan wel een fototje plaatsen ;) Hier alvast een fototje van een eerder nestje (hopen dat het lukt).

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, wat een opvreetseltje!! Als er eentje met 3 pootjes, of half staartje uitkomt, dan mag ik 'm wel voor een gereduceerd tariefje heh?!

steunkous-gate: ik hoop dat dat gaat werken met die dikke panty's! Wie weet kan ik gewoon me blijven kleden zoals altijd. Zou errug fijn zijn!

Deel Deze Pagina