Lovekees: heerlijk dat de echo goed was. Elionorah: je zit het al best hoor. Mijn buikje is vergelijkbaar. Is mijn 2e kindje maar had bij eerste idee dat het harder groeide. Komt misschien ook wel omdat ik nu natuurlijk erg ziek ben geweest. Zoals je al zegt: met 40 weken klappen we bijna uit elkaar
Hoi allemaal, Ik ben 'vers' binnen deze site. Ik lees wel al weken (maanden...) dit topic mee en sluit me graag aan als dit mogelijk is. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, uitgerekend op 7 juli 2011. Mijn oudste dochtertje is nu anderhalf jaar en ik geniet er met volle teugen van. Ik ga me even verdiepen in mijn profiel etc. en ga op zoek naar een leuke banner. Gr. Flash
Welkom Flash @ auto, jeetje wat een mooie auto @ lovekees super dat het goed was met de 20 weken echo, heb je nog een fototje zodat wij lekker kunnen meegenieten ? @Elionorah, wat een schattig buikje. Die van mij begint op dit moment echt opeens mega te groeien @ kitties, geen idee hoeveel erin zitten. Een echo laten maken doe ik eigenlijk alleen maar als het echt noodzakelijk is, want dat geeft geen zekerheid. Dus afwachten maar tot de bevalling.
@ Julia: Mooie auto! Ziet er goed uit hoor! Enne, vriend het bed uit is hier geen optie hoor. Ik zou alleen maar wakker liggen. En dank je wel voor het 4 daagse aanbod, badderen en feesten, erg verleidelijk, maar ik sla toch af. (En waarom ik in Zuid Holland woon: dat vraag ik mezelf ook wel eens serieus af. We zitten serieus na te denken om tzt toch te verhuizen buiten de randstad) @ Elionorah: Mooi buikje hoor! @ Flash: Welkom hier!
Bedankt voor het welkomheten . Morgen heb ik deel 2 van de 20 weken echo. De eerste helft was met 18 weken, 5 dagen, toen konden ze nog niet alles goed zien. Maar wat ze zagen was prima in orde, gelukkig. Morgen worden nog de aan/afvoer van het hartje bekeken en de afvoer van de niertjes. Ook bij mij trappelt de kleine vrolijk in het rond in mijn buik, vooral als ik net in bed lig, heerlijk! Mooie auto! Heerlijk als je er een hebt met alle ruimte en een nieuwe is altijd fijn!
ohhh spannend morgen hebben wij om 9uur de 20wk echo.....ben zo benieuwd naar ons kleintje! welkom fash, gezellig dat je met ons mee komt kletsen! @julia en en en hoe rijd de auto????zeker wel even wat extra's kilometers gemaakt toch even genieten van de luxe van weer een auto hebben! @lovekees, gefeliciteerd met de goede echo, super. leuke verjaardag gehad van je moeder? @elionorah, wat een leuke foto's van je buikje, ziet er prima uit hoor, die van mij is denk ik ook zo, op me werk krijg ik weinig van klanten de vraag of ik zwanger ben, valt nog niet zo op maar idd richting het einde is het toch echt formaat kamerolifant...hahahah! @vive, ohhh wat lekker ben jaloers op je heerlijk nachtje weg met vriendje! gezellig! je vroeg laatst wat voor werk ik doe, ik ben kapster. @supernova, wij hebben ook een kinderwagen die beide kanten opkan, ik vind het wel gezellig dat ze in het begin nog richting ons kijken maar op een gegeven moment worden die kleintjes zo nieuwsgierig dat ze liever rond kunnen kijken. dus ach volgens mij maakt het niet zo uit, is voornamelijk wat je zelf graag wil. maar die kinderwagen op marktplaats klinkt niet gek! en voor zo weinig geld... onze heeft toen helemaal compleet rond de 900euro gekost. [gelukkig gekregen van ouders] we hebben gister even behangetje voor op de 'stoere jongens'kamer gekocht, donker grijs en dan binnen kort nog even langst deco home voor het groen witte ruitjes behang... en kwamen bij de karwei een hele leuke boom tegen van mdf om tegen de muur te plakken van 150cm. leuk voor op de baby kamer, vogelhuisje oppimpen leuke vogeltjes erbij. helemaal leuk weer, nu alleen even opzoek naar dat vogelhuisje en vogeltjes.
Ikke? ik heb in mijn hele leven nog maar 1 auto gekocht, vindt het doodeng! dank je voor de link naar MP, hij staat er nog op dus kon mooie even gluren! lijkt me een heel goede koop! @lovekees fijn dat de echo goed was! @elionorah wow wat ben jij slank! mooie buik hoor, nog niet groot dus dat komt nog! @Flash welkom, en we zijn tegelijk uitgerekend!
Jeeeemig meiden jullie hebben weer vreselijk veel geschreven zeg!! Gelukkig kon ik tussendoor op mn werk ff bijlezen vanmiddag, maar ik heb alweer het gevoel dat ik helemaal achterloop! @ kittenfoto: aaaaaachhhhh wat een poepie!!! Echt TE cute gewoon! Heb een paar keer met mn telefoon op deze site gezeten, en blijkbaar een paar berichtjes gemist.. vandaar nu pas reactie haha! @ Middernacht koelkastjacht: heb ik nog geen last van gelukkig veel te koud buiten mn bedje! Heb wel een koektrommel vol met hele gezonde volkoren kaakjes naast mn bed staan, heb s ochtends vroeg zon trek! @ kinderwagen voor- en achter: ik kies wel liever voor eentje waarbij je kunt kiezen. Argumenten zijn al genoemd, blijft persoonlijk denk ik (hee Juul, we hebben iets waarin we verschillen!!!) Lief van je buuf dat je haar wagen zo mag hebben, maar ik denk dat ik zelf eerder dan voor die koelstra zou gaan. Je moet er toch zelf happy mee zijn en hem prettig vinden vind ik. En die koelstra, echt geen geld! (ik word van zulke bedragen trouwens wel beetje wantrouwig, zou hem dan sowieso goed willen bekijken voor ik hem kocht maar dat terzijde) En weet je, als je die van de buuf kiest, voel je je dan niet verplicht om die te blijven gebruiken ook al vind je het een rotwagen (wil niet zeggen dat je dat vindt hoor, maar stel je voor dat ie echt knudde bevalt!) Dat zijn voor mij dingen die ik heel hard zou overwegen. @ Elionorah: slim zeg dat lampje! En je hebt ook een slimme dochter, dat ze het gewoon helemaal begrijpt! Stoer hoor dat ze er niet uit was gekomen! @ Julia: wauwwwie!!! Hij is mooooi!! Kan me voorstellen dat je er superblij mee bent!!!! Haha, dus Julia is helemaal jouw naam niet! @ Bevaldatum: Mjah, uhhh wat is een mooie datum? 4 juli is onze trouwdag, dus wel leuk, maar ook weer niet leuk (snapje?), 5 juli is mn nichtje al jarig en 12 juli mn schoonmoeder. Die data wil ik niet, verder maakt het me niet zoveel uit Jij nog voorkeur? @ Vive: gezellig, nachtje weg! Altijd leuk toch?! @BD: poeh wat een rotnacht zeg, lekker vroeg naar bed jij vandaag! @ Zuid-Holland: tsja . Wat mij betreft vertrekken we morgen nog, maar dan moet ik weer zo lang reizen naar mn werk en de oppassen he @spugende kinderen: whaha ik zie het zo voor me, een hoestend kind die de hele maaltijd even over de vloer hoest. Zo had ik vroeger een vriendinnetje die net een hoop yoki had gedronken, en bij ons thuis van het ene op het andere moment zo een hele straal yoki over de plavuizen giet. Gatverdarrie ik kan nog steeds niet tegen de geur van frambozenyoki hahahha! @ Eli: mooi buikje! Ach, wat de anderen al zeggen, voor je het weet ben je een formaatje olifant (hihi, wij mogen het zeggen he) Ik heb nu het idee dat ie ineens gaat groeien als een malle! @ Lovekees: fijn dat de echo goed was!! Gefeliciteerd met je moeder! @ Flash: welkom! Veel plezier morgen bij de 2e echo, mazzelaar dat je 2 keer mag! @ Meid: spannend de echo morgen! Ook jij veel plezier he! Hihi, die boom hebben wij ook gekocht bij Karwei! Ze hadden hem niet meer op voorraad, maar hebben hem toen besteld, en hij is inmiddels binnen dus ga m morgen ff halen! Heb ook het aapje en het vogeltje erbij gedaan, die vond ik zo leuk! Vind het idee van het vogelhuisje ook wel heel erg leuk, mag ik je idee jatten? Beebje is lekker veel aan het trappelen, vooral vaak op 1 plek. Hebben jullie dat ook? Net een eindje boven mn schaambeen voel ik m elke keer. Ik ga lekker pitten, ik slaap weer als een roosje de laatste dagen! Al een paar dagen om 9 uur naar bed gegaan, en zo dus weer lekker vroeg. Morgen uitslapen, heel de dag vrij! Geen verplichtingen, dus lekker lui doen
@bd, ja m'n buik lijkt echt iets minder dan bij de eerste. Maar het is zeker niet meer weg te denken ook ik ben een maand ' ziek' geweest en veel misselijk. Dus ben afgevallen ipv aangekomen. Dat had ik bij de eerste niet. Nou ja, het komt wel. Ik ben wel blij eigenlijk dat ik zo strak in m'n vel zit haha @flash, welkom hier. Je leest al maanden mee. Ja dat kan natuurlijk gewoon gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt ze mooi Snel achter elkaar Ga je kijken bij de komende echo wat je krijgt j/m? @meid, succes morgen bij de echo!!!! @ientje, Zoooo jij hebt een inhaal race getypt haha lekker he die kletskoppen hier. En ja in voel de baby ook meestal aan 1 kant schoppen. Meestal wat laag boven m'n schaambeen, soms iets hoger. Leuk he.! Zo ik lig weer lekker op bed. Avondje met een vriendin gehad, gezellig. Morgen weer een dagje vrij, wat zal ik eens gaan doen? Het weer wordt niet zo mooi he?.... Hmm dat wordt Ikea met m'n dochter denk ik Slaap lekker
Ik ben ook een beetje wantrouwig hoor, want vind het ook bijzonder goedkoop! Ik heb al zeer kritische vragen gesteld via de mail, op zich verklaarbare antwoorden terug gekregen (gehandicapt zoontje, kon niet in wandelwagen gedeelte). En zaterdag gaan we even langs om de wagen goed te bekijken (is hier maar 5 minuutjes vandaan, dus voor het tripje hoeven we het niet te laten ). En vriend is erg kritisch, ik let op leuk/mooi/handig, en hij op stevigheid enzo . En de wagen van mijn buuf. Leuke kleur, verder nog niet goed kunnen bekijken. Het is zo'n 3 wieler, en mijn voorkeur gaat uit naar 4 wielen (denk dat dat ook vrij persoonlijk is). Maar je hebt wel gelijk, ik denk dat ik me dan heel erg verplicht zou voelen om 'm te gebruiken, ook al is ie niet naar mijn zin.
@Haha Ien, eindelijk een keer een andere mening, dat werd tijd, maar blijft er ook maar bij 1 hoor, ik voel beeb ook vaak/bijna altijd op 1 plek - linksonderin. *proest* Euhm, niet 11 juli - neefje jarig, 17 juli is mijn moeder jarig en gek genoeg zou ik het best mooi vinden om op die dag te bevallen. Ben ik nou gek? Gewoon voor later, zeg maar 'later later' over heel lang, dat je dan altijd een mooie herrinnering hebt op zo'n dag. Wat was je FB naam ookal weer eens? En nee, Julia is niet mijn echte naam, verre van zelfs! You'll see. @Viv, lekker stappen in Adam, wanneer ga je? Dansen of bruine kroeg of wat gaat het worden? @Flash, welkom hier! Klets lekker mee, daar zijn we goed in hier zoals je gezien hebt @Eli, mooie buik!!!!!!!!!!! Enne goed van dat lampje, hopelijk blijft het werken. Mijn zus gebruikt het ook bij haar kinderen. Hier worden kindjes bijna nooit voor 07.30 wakker, dus niet nodig. Hoewel ik wel eens zo'n ding op 10.00 u zou willen zetten maar geloof niet dat ze daar in zouden trappen! Grappig, jouw hubby dus ook voor de Picasso? Wij hebben nog wat van de prijs af weten te krijgen, vraagprijs (volgens verkoper was hij al gezakt een paar maanden terug vanaf 7.250) was 6.950 en we hebben hem voor 6.650 gekocht, met APK tm oktober 2012. Op zich wel een strakke prijs als ik hem vergelijk met andere uit dat bouwjaar (2005). Hij rijdt overigens super! Ben helemaal heppie en ga morgen grote boodschappen doen, pff wat een luxe zonder 4 tassen aan mijn stuur en 2 tassen in vooropstoeltje te hoeven proppen en 1 kind achterop de fiets. Yeah! A.s. weekend vrij, dus iets leuks plannen om te doen. Waar zullen we eens heen gaan. Misschien iets in Duitsland, kunnen we meteen wat goedkoper tanken, want sjemig, wat is er met de benzineprijs aan de hand? Halleluja! Truste!!!
@fleash welkom! @lovekees fijn dat alles goed was met de 20weken echo! @meid veel succes drek met de echo!
gister de geslachtsbepaling echo gehad alles was goed ze heb alles kunnen zien niertjes,blaas,hartje en natuurlijk het geslacht we krijgen er een zoon bij!!!!! hij ligt nu nog in een stuit maar dat kan nog veranderen en mn plancenta ligt aan de voorkant maar niet voor de uitgang.
@Bulldog, wat leuk! Hartstikke leuk - 2 knullen en fijn dat alles er goed uitzag. Later even lijstje aanpassen met kleur. Wil ik wel doen vanmiddag. @Meid, veel echo plezier!
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 24 feb - meid - 20wk echo 25 feb - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) 28 feb - ientje - 20 weken echo 01 mrt - Pina - controle vk 02 mrt - SupernovA - controle gyn 03 mrt - ientje - controle vk 04 mrt - Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo 04 mrt - droppie- controle vk 04 mrt - Vive la Fête - controle gynaecoloog 07 mrt - meid - controle vk 07 mrt - Bulldog - 20 weken echo 09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo 09 mrt - Julia6 - 20 weken echo 09 mrt - BD81 - 20 weken echo 10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling 11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo 16 mrt - Elionorah - controle vk 22 mrt - Bulldog - controle vk 23 mrt - Anneliesje - controle vk 24 mrt - Julia6 - controle vk 31 mrt - droppie - 3d/4d echo
Zo, lijstje klopt weer, behalve Flash mist nog, zet jij je gegevens er ook in? Vandaag dus alleen meid voor de 20 weken echo en morgen ons kleintje voor de prog. injectie. Toch handig zo'n lijstje! Doei!
@ Bulldog: wat leuk een kerel erbij!! @ Juul: tja welkom in de wereld van de benzineslurpers... tis de laatste tijd weer vreselijk duur! Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik geen eigen auto heb, ik zou er het geld niet voor hebben! Manlief moet nu trouwens wel per se tanken bij de shell, omdat je er dan mooie koffie/theeglazen bij kunt kopen voor een prikkie Kan me voorstellen dat ie lekker rijdt! Ik ben ook fan van de citroën, mn moeder had altijd een saxo en nu een c1, is wel wat anders dan een Xsara haha! Helaas wil manlief er (nog) niet aan, veeel te degelijk denk dat ie stiekem toch ook een beetje game-over gevoel erbij heeft en zich er niet snel op de kazerne mee durft te vertonen Meid veel plezier bij de 20wk echo vandaag! Zo ik ga mn moeder eens lastig vallen, even een bakkie doen!
Goedemorgen allemaal, Jeetje wat is er weer veel geschreven de afgelopen dagen. @Bulldog: Nog gefeliciteerd! en ik zie aan je banner dat je een zoon krijgt, leuk! Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Weet alleen niet of die ook voor de uitgang ligt, daar heeft ze niets over gezegd @Julia: Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Zal wel even wennen zijn dat je niet altijd de fiets hoeft te pakken Fijn hoor! @Anneliesje: Wauw, wat een mooie kitten! Die zou ik ook wel eentje willen haha, maar goed, we hebben nu al 2 poezelbeesten en dat is wel druk genoeg voor nu. @Pina: Wat fijn een goede 20 weken echo en een meisje, leuk! @Lovekees: Ook een mooie 20 weken echo, fijn! @Ientje: Lekker aan het genieten van je dagje vrij? Dat trappelen op één plek heb ik ook. Denk dat de kleine toch nog een voorkeurshouding/plekje heeft om te liggen @Elionorah: Geniet ook lekker van je dagje vrij. En ga je nog naar Ikea? Hier gister de 20 weken echo gehad. Alles zag er prima uit, helemaal blij en het wordt een meisje Ook helemaal leuk! Nou ga even poetsen en dan nog even genieten van vrije ochtend, want moet vanmiddag/vanavond weer aan het werk, maar daarna heerlijk 4 dagen vrij Liefs, Misty
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 24 feb - meid - 20wk echo 25 feb - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 28 feb - supernova - 20 weken echo (ziekenhuis) 28 feb - ientje - 20 weken echo 01 mrt - Pina - controle vk 02 mrt - SupernovA - controle gyn 03 mrt - ientje - controle vk 04 mrt - Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo 04 mrt - droppie- controle vk 04 mrt - Vive la Fête - controle gynaecoloog 07 mrt - meid - controle vk 07 mrt - Bulldog - 20 weken echo 09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo 09 mrt - Julia6 - 20 weken echo 09 mrt - BD81 - 20 weken echo 10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling 11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo 16 mrt - Elionorah - controle vk 22 mrt - Bulldog - controle vk 23 mrt - Anneliesje - controle vk 23 mrt - Misty1984 - controle vk 24 mrt - Julia6 - controle vk 31 mrt - droppie - 3d/4d echo