Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Droppie: aaaaaach hartverscheurend!! Zie het helemaal voor me, je zou 'm toch bijna neer gaan zetten om maar van dat verdrietige koppie af te zijn! Bijna he... ;)

@ Herkennen: ik ken wel iemand van een ander forum die volgens mij wel weet dat ik hier meeschrijf, verder weet ik het niet eigenlijk.
    Maar voor alle zekerheid schrijf ik hier geen dingen die anderen niet mogen weten hoor..

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @annneliesje Wat fijn dat je kamertje af is. Is echt een heel fijn gevoel he. Weet nog dat ik dat bij Danny ook had.
    Je kan niet wachten tot je kleintje erin mag slapen.

Over die kerstboom.
    Ja ik zou het liefst gelijk die boom neergezet hebben. Heb er even over gedacht om het kleintje van zolder te halen. Gewoon om hem te troosten. (Die is maar 20 cm he)
    Maar ik heb de dvd van woezel en pip op gezet en toen kon hij weer een beetje lachen.

Moet ook toegeven dat hier nog elke dag: Dag sinterklaasje gezongen word.:)

3. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @droppie, gelukkig gaat het al stuk beter met je zoontje! tis zielig ja als die kleintjes ziek zijn!
    mooi verhaal van die kerstboom, ach misschien ben je een trendsetter...hihi het hele jaar de kerstboom...
    mijn zoontje had het laatst [toen we behang aan het schuren waren] over vakantie, kom zei die gaan we op vakantie naar engeland, vliegtuig wacht buiten op ons...dus ik denk nou speel ik het spelletje mee, ik zei nou kom gaan we naar beneden, dan is de bank het vliegtuig en gaan we op vakantie....mmm was dus niet de bedoeling, hij boos hij wou echt 'nu'op vakantie. en was er van overtuigd dat het vliegtuig buiten op ons stond te wachten....je had z'n koppie moeten zien.
    @herkennen, volgens mij is er niemand die mij hier kent, maar ach maakt me eigenlijk ook niet uit, iedereen mag weten dat we een 2e kindje krijgen.

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ droppie: tja en wat zou het eigenlijk voor kwaad kunnen als je dat boompje neer had gezet! Gek eigenlijk he dat sommige dingen "echt niet kunnen" ofzo. Ik zeg: gewoon doen wat jij wilt, niet wat anderen van je verwachten!
    Tjee wat klink ik weer volwassen zeg :p
    En met deze wijze woorden zal ik de dag maar afsluiten!
    Trusten meiden!

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @joolz kinderwagen. Klopt (ientje?) de wagen is nu €699. Echt belachelijk duur he die wagens. Dus had ik op marktplaats een 'zoek' advertentie geplaatst. Toen belde een jongen me op. Hij had voor zijn schoonzus een joolz gekocht omdat ze zwanger was. Maar ze kreeg plots een late miskraam. Heel sneu allemaal. Hij zat dus met die joolz, nieuw en in de verpakking! Ik mocht het voor €350 kopen, en hij kwam em diezelfde avond nog afleveren :)
    Daar zei ik geen nee op natuurlijk.
    Enige jammere is, dat ik ben vergeten om te vragen of hij nog een bonnetje had. Dan had ik ook nog gebruik kunnen maken van de garantie regeling :) ah well, ik ben er super blij mee.

@meid, de wagen van m'n dochter hadden we via marktplaats verkocht. Ik wist als dat ik iets anders wilde bij een 2e kindje. En we gebruikten sinds thailand die kleine compacte buggy.
    Vandaar.
    Oh ja, zo'n buggy board wil ik ook nog voor m'n dochter kopen. Dat lijkt me echt handig.

@lovekees, prachtige echo foto's zeg!!

@droppie, Ahh wat aandoenlijk zo je zoontje. Beterschap voor hem!

Ahh heerlijk de dag is weer voorbij. Ik was echt nog niet lekker vandaag. Zo verkouden, keelpijn, schor en niet al te vrolijk :(
    Nu lekker slapen, morgen een strandwandeling maken met de joolz :D

Sleep well ladies

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Joepie! vannacht ontdekte ik de reden waarom mijn zoontje steeds een paar keer per nacht wakker wordt! hij heeft een peuterbedje van de ikea met van die diertjes aan de voorkant (uit hout gesneden). In zijn slaap doet hij zijn handje ertussen en als hij zich omdraait in bed dan blijft hij polsje hangen en doet het dus `au`:(
    en dan roept hij mama.
    Hierdoor was ik meteen klaarwakker, dan wil ik er meteen iets aan doen, maar ik kon het niet in mijn eentje veranderen. Dat gaan we dus vandaag even aanpakken.
    Maar vannacht heb ik daardoor uren wakker gelegen. Ik had ook erge last van mijn handen, die slapen steeds, zelfs wanneer ik zelf wakker was. Het is een zwangerschapskwaal, vooral bij meerlingen heb je er meer last van. Het komt ook door het hormoon progesteron (en ik krijg daarbovenop ook de injectie met progesteron), daarom ga je meer vocht vasthouden en het verminderd als je veel water drinkt.
    Gisteren zoutjes gehad en veel gesnoept, en geen water gedronken alleen Icetea en sapjes vanwege de verjaardagen. Daarom vandaag maar even een waterdagje met gezonde dingen en hopelijk heb ik er dan vannacht minder last van.:)
    In elk geval ben ik vannacht ook voor het eerst naar beneden gegaan want ik kreeg zo`n honger van het wakker liggen!:p

@Elionorah ik krijg daarbij echt zo`n van `de vrachtwagen -gevallen -gevoel`, maar het is een mooi zacht prijsje. Wel heel sneu als het echt zo is van zijn schoonzus. Veel plezier met de strandwandeling!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Eten was lekker. Zijn naar eetcafe in de buurt geweest.

Wat een rotnacht. Mensen in de buut hadden een feest dus heel de nacht muziek en lallende mensen. Vind niet erg als mensen een feest geven maar zij doen het 6x pr jaar ofzo en dan ook nog muziek tot 4 u s'nachts.... Pfff ben gebroken. Maar lekker rustig aan doen vandaag.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Eli: Das wel een goeie deal, al krijg ik net als OK een beetje een vd vrachtwagen gevallen gevoel erbij! Ik zou gewoon nog ff een mailtje sturen of bellen als je zn mailadres/nummer nog hebt, voor het bonnetje. En zo niet, dan heb je geen garantie, maar wel een nieuwe wagen voor een heel gezellig prijsje!
    Al met al dus toch een goeie deal :)

@ OK: o, vervelend dat je zo lang wakker bent geweest, maar wel goed dat je erachter bent gekomen hoe het komt dat je zoontje elke keer wakker wordt!
    Ja krijg je honger van he, als je lang wakker ligt, haha! Daarom heb ik ook een trommel met maria kaakjes naast mn bed staan :D

@ BD: pff irritant zeg dat soort lui. Idd als het 2 keer per jaar is, ok. Maar 6 keer, pietsie overdreven!
    Laten ze het wel weten van tevoren?

Ik lig nog lui in bed, begin nu verkouden te worden bah! Maar zo lekker warm douchen en beneden verder luieren ;)

Fijne zondag!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @bd, pfff wat een rot nacht, kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt als het elke 2 maanden raak is! Rustig aan vandaag.

@eli klinkt idd als een goede (gestolen) deal, anders had hij hem toch wel bewaard voor een volgende zwschap. Maar het is hoe dan ook wel een mooie deal natuurlijk! Lekker van genieten dus!

@kiddy board achter kinderwagen, idd handig al vond ik het echt onhandig lopen, of giga wijdbeens alsof je een erg groot geschapen vent bent of er scheef achter/naast lopen. Misschien voor degene die er 1 aan willen schaffen ook eerst even een proefritje maken, wie weet is er verschil afhankelijk van het model/ merk dat je eraan monteert.

@ien, hoe vaak is jouw hubby weg van huis ivm werk? Al enig zicht op hoe dat dadelijk zal zijn rondom uitgerekende datum en erna?

Ik ben mijn bed weer ingedoken met kruikje erbij, knallende koppijn sinds gisteren en helaas nu dus nog steeds.

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Juul: getver, koppijn! Niet leuk! Hopelijk trekt t zo weg.

Hubbie is met enige regelmaat op oefening, maar het verschilt elke keer waar ie heen gaat en hoe lang, dus vantevoren weet je eigenlijk weinig tot niks. Maar ik mag niet klagen hoor, het is toevallig de afgelopen tijd even raak, maar daarvoor een hele tijd niet.
    Er wordt wel rekening gehouden met mij straks tegen het eind, hij kan dan kiezen of ie weg wil of niet. (nu is het verplicht nl) Snapje'm?

Oeeeh! Werd net gebeld door degene op MP met die kinderwagen, we mogen straks gaan kijken!!
    Het wiegje is splinternieuw, in de laatste week dat haar kindje erin lag ging de rits kapot en met de garantie kreeg ze een heel nieuw wiegje! Dat zijn de betere deals he! ;)
    Zet een foto erop als we terug zijn (ik ga er voor het gemak even vanuit dat we met kinderwagen terugkomen).

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @kinderwagen, ha van-de-vrachtwagen-gevallen-gevoel.... weet je dat ik daar niet eens aan gedacht heb...
    Die jongen klonk echt wel oprecht.
    En al zou het zo zijn, heb ik toch een goede deal :D

Ik ben toch maar niet naar de strandwandeling gegaan.
    We zouden met een heel stel vrienden.
    Maar ik ben zo verkouden, dat was niet slim.
    Dus hubby en dochter zijn net vertrokken.
    Rond 15.00 uur zijn ze terug, lovely, het rijk voor mij allen ;)

Dus ik ga even rommelen in huis. Fijne dag ladies.
    En ientje, succes met je koop van de kinderwagen!

12. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    droppie fijn dat je zoontje weer wat opknapt hihi moest wel lachen om de kerstboom

Elionorah mooi koopje zeg heb je nieuwe kinderwagen voor leuk prijsje als ie goed uitziet er rijd is leuk toch

meid grappig van je zoontje ze komen er zo leuk bij..

wij hebben de echofoto op cd staan is erg leuk zijn idd heel duidelijk me zus heeft met 30 weken echo gehad die vonden wij minder duidelijk waren ook kleinere foto's en wij hebben bij echoburo gedaan en zei in ziekenhuis zit toch verschil in.

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    #2133 ientje, 27 feb 2011
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
    ff egoberichtje: WE HEBBEN HEM!!!!!! :D:D:D:D:D
    Helemaal in de gloria :)

Probeerde zelf al foto's te maken maar door het sombere weer van vandaag krijg ik hem niet mooi op de foto. Maar het is gewoon deze, alleen dan second hand! :)

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik lees nog wel mee, zal alleen niet zoveel schrijven. Heb er gewoon even geen energie voor. Ik voel me al een paar daagjes wat minder/ down. Komt wel weer goed, misschien morgen, misschien volgende week. Maar nu dus even wat minder actief hier.

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Supernova: hopelijk voel je je snel weer wat beterder! Morgen ook je 20 weken echo, laat je nog wel ff weten of het goed was? Misschien kun je dan gelijk ff vragen of ze weten hoe het kan komen?
    Knuffie!

De kinderwagen is al ingewijd hoor, ons eerste kind heeft er al ingelegen: kattekind welteverstaan! :D Ik wist t, dat ze dat ging doen haha, donkere plekkies vindt ze fantastisch! Eerst al in het boodschappenmandje onderin, en later gewoon hup in de kinderwagenbak :) Ze mag er nog heel even van genieten, strakjes gaat ie mooi naar boven!

17. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Leuk hoor al die kinderwagens enzo.
    Ik heb de wagen nog in de gang staan voor ons zoontje, die zit er nog graag in. Heb wel vandaag de bak voor de baby opgezocht op zolder.
    We zijn heel de zolder aan het opruimen omdat we dinsdag daar een kast willen gaan maken.
    De inbouwkast van onze slaapkamer willen we als het gaat naar zolder doen. Hopen dat mijn paps het kan. Hij is echt heel handig dus ik heb er alle vertrouwen in, maar toch blijft het spannend.
    Dan is onze kamer weer groot genoeg om er 2 kamers van te maken.
    Dus hier is vanaf dinsdag geen plekje in huis meer zonder stof en puin, maar het is voor een goed doel:)

Mijn man heeft vandaag onze eerste buikfoto gemaakt. Hij is niet echt heel erg mooi, maar je ziet mijn buik erop en daar gaat het om.

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Droppie, mooi buikje, bescheiden en mooi! Foto is niks mis mee toch? Ziet er prima uit, er mist alleen een hoofd!

@Ien, YEAHHHHHHHHH GEFELIIIII!!!!!!!!!!! Ziet er mooi uit, en poes heeft groot gelijk! Tijdens onze eerste wandeling paar dagen na de geboorte van zoon 2, (onze poes gaat altijd mee wandelen, loopt gewoon luid miauwend achter ons aan) sprong ze er ook ineens in. Zo van: even checken wat daar in zit! Ja! Baby! Wegwezen jij! Haha!

@Supernova, zorg goed voor jezelf meid, vraag idd even na morgen, lijkt me wel wijs. Rustig aan verder en schrijf weer mee als je wat beter in je vel zit - knuffel voor jou!

@Ons kleintje, ziet er mooi uit die wagen. Zal er lief uitzien met 2 mini beebjes erin!

@Eli, goed zo! Even wat rust pakken ipv strandwandeling! Slim! Ik ben vanmorgen met koppijn ook weer terug mijn bed in gedoken, maar ben echt de hele dag al poepie chagerijnig. Pfff, je hebt van die dagen he........

Zo. Thats all for now. Ik jump op de bank, oh nee, dat doet pijn aan banden, ik ga normaal op de bank zitten met een kop thee en kom er niet meer vanaf vanavond!

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooi buikie Drop!

Hihi Julia die kat van jullie, zie het voor me! Die van ons zou dat hierbinnen ook wel doen ja, maar die zou compleet flippen bij het zien van een beebje volgens mij! :D is al zo'n heldin op sokken... ;)
    Bah, rot zo'n dag he.. maar helaas horen die er ook bij. Morgen weer één, nieuwe kansen!

Mijn elektrische dekentje is al aangezet door mijn lieve hubbie (na enig aandringen en het weigeren om weg te zappen van boer zoekt vrouw :p )
    dus ik duik zo lekker mijn al warme nestje in!
    Trusten vast!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Owja ikke morgen eindelijk :p de 20 weken echo!!!!! Can't wait! :D

Deel Deze Pagina