Wat ben jij daar toch goed in - vroeg naar bed gaan. Hoe DOE je dat in hemelsnaam? Oh ja, en fijn dat er rekening wordt gehouden met hubby in juli/baby/werk. Lekker vooruitzicht, rustig ook, weet je tenminste dat hij erbij is. En hopelijk niet al te snel weer naar zijn minnares vertrekt na de geboorte. Ook altijd fijn natuurlijk Ik ga hier ook eens chanteren, even de afstandbediening zoeken, ben te lui om thee te zetten, als ik nou even snel zap.... gnagna, kijken of hij hapt.
Wat ben jij daar toch goed in - vroeg naar bed gaan. Hoe DOE je dat in hemelsnaam? Oh ja, en fijn dat er rekening wordt gehouden met hubby in juli/baby/werk. Lekker vooruitzicht, rustig ook, weet je tenminste dat hij erbij is. En hopelijk niet al te snel weer naar zijn minnares vertrekt na de geboorte. Ook altijd fijn natuurlijk Ik ga hier ook eens chanteren, even de afstandbediening zoeken, ben te lui om thee te zetten, als ik nou even snel zap.... gnagna, kijken of hij hapt. Hij was toch al aso lui vandaag en ik maar ploegen met koppijn... soms he....
hoppala, nu staat ie er 2x, alleen bij de 2de een extra regel, er gaat iets fout geloof ik! Ien, hoe laat heb je hem morgen? EIN-DE-LIJK! Ik moet nog 1,5 week wachten!
Zo... en weer een weekend voorbij! Jammer, was weer veel te kort. @ alle mooie wagens die ik hier voorbij zie komen: mooi hoor! Ik heb een Bugaboo "geërfd" van een vriendin, maar nu we weten dat het een meisje wordt is deze wel erg neutraal/ jongensachtig. Maar ik dacht ergens te zien dat je ook losse stoffen onderdelen kunt bestellen, dus misschien dat we dat nog gaan doen. @ Ientje: succes morgen met de echo! @ Droppie: mooi buikje hoor, ik wil nog steeds die van mij een keertje posten, geloof wel dat die inmiddels een stuk dikker is ( al zei een vriendin deze week dat ze nu pas een bescheiden buikje zag.... andere mensen zien 'm al zeker twee maanden ). Deze week weer naar de vk, ik ben benieuwd hoe zwaar ik daar nu ben, vorige keer al ruim 4 kilo aangekomen, en volgens mijn eigen weegschaal ( iets vriendelijker dan die van haar), nu inmiddels bijna 7 kilo. @ Supernova: vervelend dat je je zo voelt, hoop dat je snel weer wat opknapt. Wij hebben vandaag eindelijk onze rommelkamer een beetje opgeruimd en spullen uitgezocht, zodat er over niet al te lange tijd de kinderkamer in kan komen. Iemand nog een flinke schuur over voor kerstspullen, oude computeronderdelen, jassen die nu niet meer passen, dekens die we haast nooit gebruiken, honderden pennen, oude kacheltjes, ventilator, een stuk of 50 barbie's, niet al te beste printer, stukken laminaat voor je weet maar nooit etc. etc.???? Ik wou echt dat ik wat minder spullen zou bewaren, we hebben echt geen heel klein huis, maar hoe groot het ook is... alles komt vol met spullen! Groetjes Pina
@Pina, hahaha, hoe herkenbaar! Ik heb mij vanmiddag uitgesloofd op zolder. GROTE zolder! 1 grote kamer met dakkapel, 2 normale kamers en een washok. Niemand slaapt op zolder dus het lijkt wel een opbergplek. Ik ga morgen of iig aankomende week wat spullen naar de stort brengen. Oude kerstboom van mijn moeder, paar kinderkrukjes (eerst even op MP zetten, kan iemand ze gratis op komen halen) een stoel waar niemand ooit in zit, een ander krukje. Pffff en zo nog wat gedoe. Ik gooi makkelijk weg maar hubby is meer van het bewaren. Terwijl hij het vervolgens niet eens echt mist! Dus ik neem maar even het heft in handen denk ik zo.....
@ Julia: hoe ik dat doe? Nou uhh NIET, want ik zit nog steeds op de bank en hubbie ligt op MIJN warme deken! Haha! Maar ik ga zo. Tja, ik denk dat het helpt, dat we nog geen kindertjes hebben! Dan kun je nog overal poep aan hebben, de boel de boel laten enzo... 20wk echo, morgen om 18:30. Bugaboo: jep je kunt de aanvullende bekleding in allerlei kleuren los bestellen! (tipje: kijk ook ff op MP!) Zo, nu alleen nog even op zoek naar een paar kinderkrukjes, eens kijken of die nog ergens gratis af te halen zijn... Ik begin weer behoorlijk flauw te worden, dus nu gaat flaptop uit! Echt!
Hahahahahaha, ook nog interesse in een oud lelijk zwart metalen krukje? dat wordt dan 3 voor de prijs van 0? Morgen uurtje of 13? Jij geen kinderen, dus geen middagslaap gezeik, en pas om 18.30 20 weken echo. Gebruik de auto voordat hubby hem meesneakt en zie je dan! Doeiii Gooi hem van die deken af joh, pfffffffffffffffff... hoe durft ie!
Dat roze bloempje achter je naam verraadt je hoor! je bent er nog steeds! edit: of ga je me nu vertellen dat hubby iets meer vrouwelijk hormoon in zijn lijf heeft en meebabbelt op ZP?
hahah zou wat zijn als onze mannen hier mee zouden lezen...hihi al dat kinder en zwanger gepraat!! @ientje suc6 met de echo morgen, leuk hoor! mmm toch wel prettig he dat ie rond de uitgerekende datum niet weg is, moet er niet aan denken om alleen te bevallen....[of doen we het zoiezo alleen???] vraagje..zijn er nog dames [die dus al kids hebben] die er tegenop zien of niet?? we weten nu wat voor een taak ons te wachten staat...pff... @zolder, tja wie kent het probleem niet, we wonen nu 6jaar in dit huis maar als je afentoe ziet wat voor troep we hebben zou je denken dat we bijna ons 50 jarig huwelijk kunnen vieren. tijd geleden met krijgen van nieuw dakkapel veel naar de stort gedaan dat voelde echt heerlijk! als het langer als 2jr op zolder staat en heb het niet gemist, dan kan het weg was mijn strategie. @supernova, rustig doen hoor, je leest maar gezellig mee en als je weer zin hebt horen we wel van je! suc6 bij de echo! @droppie, wat een bescheiden buikje nog! maar mooi hoor! zoonlief ligt in bed, hopelijk gaat ie lekker slapen kan zijn mama even ontspannen...mmmm heerlijk! vrijdag nog een mooie spijkerbroek gekocht, zit echt zo lekker, en een heel leuk jasje grijs, kort model van dat leerachtige. kan je ook nog dragen na de zwangerschap.
Mijn echo was in 1 woord geweldig! Groei gaat goed, ziet er allemaal erg goed uit, geen bijzondere op- of aanmerkingen. Kleintje deed 'kiekeboe', zo schattig om te zien. En was heel beweeglijk (bijna tot ergernis van de echoscopiste ) En..... het is een jongen! Overduidelijk zichtbaar tussen de beentjes en door 2 mensen bevestigd! Een mooie echo dus! Wat betreft mijn stemmingen, al enige tijd geleden ben ik doorverwezen door de gyn naar de poli psychiatrie in het ziekenhuis. Maarja, dat zijn niet de gezelligste verhalen, dus heb daar hier eigenlijk weinig over gezegd. Vorige week een heel lang gesprek gehad, deze week standaard vragenlijsten invullen en moet ik zelf wat dingen op papier zetten en volgende week maandag een uitgebreide bespreking. Dus ik voel me ook een beetje binnenste buiten gekeerd. Wat in feite niet verkeerd is, maar wel energie vreet! Meeschrijven lukt gewoon niet zo goed, omdat positief zijn echt moeite kost. Maar meelezen doe ik graag, want zo nu en dan moet ik best lachen om sommige dingen hier Heel erg bedankt voor jullie steun!
Meid; ik vind het juist extra spannend omdat je weet wat er gaat gebeuren. Supernova; doe rustig aan en spiek gewoon lekker mee.
@Meid, ik ben zonder mijn man bevallen, hij was 10 minuten te laat omdat ik ver van huis was opgenomen, en ik snel ben bevallen in 2 uur tijd. maar ik zie er niet tegenop om opnieuw te gaan bevallen. Sterker nog, ik hoop dat ik een natuurlijke bevalling mag hebben ipv keizersnede! (dat is afhankelijk van de ligging van de twee kindjes) @Supernova wat fijn dat de echo goed was, en ook een jongentje! Leuk zeg! sterkte met je stemmingen, lijkt me vervelend voor je. @Droppie een heel mooi, bescheiden buikje! @Ientje veel plezier vanavond met de 20 weken echo! ik hoop dat bij jou ook alles goed is! @Hier, ben vandaag ziek, buikgriep. gelukkig past mijn moeder op mijn zoontje. Ik ga dus weer mijn bedje in!
Vanaf donderdag kan ik weer wat beter reageren want dan komt mijn nieuwe laptop binnen en hoef ik niet meer op zolder. Ik ben blij te lezen dat alles goed gaat hier, Supernova krijgt een mannetje, heel erg leuk! @De eigenaresse van die puike kinderwagen: wow, errug mooi! Ik zag ook een buikje voorbij komen, mooi hoor! Ik kom vanavond ff wat uitgebreider leze en reageren!
@ Julia: wow, lelijke zwarte krukjes? Dat zijn mn lievelings!!!! Alsof je het wist!! Ik moest helaas werken vandaag, dus helaas geen tijd gehad om ze te komen halen! Roze bloempje naast naam: najaa zeg, dat heb ik dus nooit geweten! Grappig! Maar ik heb je laatste twee reacties na mijn laatste echt niet meer gelezen gister. @ Supernova: Fijn meid dat het goed was vandaag!! Een jongen, geweldig he Vervelend, dat je niet zo positief kunt zijn als je zou willen. Forceer niks en lees mee als je wilt, en klets mee zodra je daar behoefte aan hebt. @ OK: oef dat is snel gegaan zeg toen. Maar was denk ik ook wel behoorlijk heftig, omdat hij ook zo te vroeg was. Gelukkig kun je nu terugkijken met het gevoel dat het goed is gekomen! Hopelijk is je vent er deze keer wel bij!! Beterschap met je buikgriep! Ik ga gauw ff eten, moeten beetje haasten want zometeen voor de echo! En we blijjjven maar twijfelen of we het nou wel of niet willen weten he, echt hatelijk dit! :x haha wat een problemen he
Ons kleintje; oe getsie zonder je man bevallen. Was voor hem ook wel een domper zeker. Was er een bekende bij je? Mijn mannetje gaat 4 weken vooraf ook nog paar dagen naar het buitenland en mijn grootste angst is dus... Juist ja zonder hem bevallen.
@ BD81 komt vast goed, maar kan me je angst goed voorstellen. Mijn mannetje werkt ook behoorlijk ver van huis, dus vind dat ook wel eng. @ supernova doe lekker rustig aan. Je bent zelf het belangrijkste. Gefeliciteerd met de echo en leuk dat het duidelijk een jongetje was. @ Ientje veel plezier bij de echo. Hopelijk vinden ze geen spannende dingen ennuh ben benieuwd wat de uiteindelijke beslissing mbt het geslacht is geworden. Hier vandaag weer gewerkt en moet zeggen (effe afkloppen) dat het steeds beter gaat. Verder spannend, omdat mijn contract is aangevraagd. Binnen een tweetal dagen hoor ik meer, maar vind het doodeng. We zullen zien hoe het gaat, mijn huidige leidinggevende ging haar stinkende best voor mij doen Verder heb ik mijn eerste vreetbui gehad. Bijzonder hoor als je zolang enorm misselijk bent. Gisteren moest en zou ik bitterballen hebben, mmmm heerlijk waren ze.
Haha lekker he als de misselijkheid afzakt. Ik had het ook ineens: ik moest en zou een broodje kroket hebben. Heel vreemd na al die weken zo ziek zijn .... Maar wel lekker
@Supernova, wat ontzettend fijn dat de echo er goed uit zag en dat alles in orde lijkt met jullie zoon! Fijn zeg! Wat betreft down voelen/binnenstebuiten gekeerd voelen. Ik probeer me voor te stellen dat het heftig is, je lijf slaat al op hol door zwangerschapshormonen en ik denk dat dit daarom niet de makkelijkste tijd is om je met dit soort moeilijke zaken bezig te houden. Maar, petje af dat je hieraan begint en eraan werkt, hoe moeilijk het ook zal zijn! En ookal wordt hier veel gepraat over zwangerschap en babies en is dat meestal posi nieuws, zijn we er uiteraard ook voor je als je je rot voelt. Denk aan het medeleven aan Droppie bijv. Het slap geouwehoer (ik? neeehhh, nooit!!) dat is uiteraard leuk om voor te komen hier, helemaal als het een lach op je gezicht tovert! Knuffels! @Bevallen, wie begon erover? Ik zie er niet tegenop. Eerste bevalling duurde 4,5 uur en de 2de duurde iets meer dan 2 uur, alles bij elkaar zeg maar. Mannetje werkt op 20 min. fietsen van huis, dus hij moet er maar voor zorgen dat hij op tijd komt, net zoals die vk trouwens! @Ons kleintje, balen - griep! Knap maar snel op, fijn dat je moeder inspringt! @Ien, je dacht toch niet dat ik ze nu nog voor je ging bewaren he, die gratis lelijke krukjes? Voor jou 10 tien anderen. (*zucht* bij de gedachte aan gesleep op de stort) Roze bloempje? Haha, weer wat bijgeleerd! Goe zo! @Bd, kan me voorstellen dat dat een scary thought is, mannetje in buitenland. Maar als het 4 weken van te voren is en je zwangerschap verloopt normaal is de kans groter dat je rond de uitgerekende datum bevalt dan 4 weken ervoor. Desalniettemin begrijp ik dat dit geen fijne gedachte is hoor! @Anneliesje, gelukkig gaat het steeds wat beter met werken. Ik hoop dat je contract verlengd wordt. Wat voor werk doe je, als ik vragen mag? Zo, nu benieuwd naar 20 weken echo nieuws van Ien! Hoe is het gegaan? 18.30 was het toch? Dan kan je je nu toch wel eens komen melden! @Vive, nieuwe laptop - stoer! Hoe gaat het met je? Hier alles prima. Vanmorgen rondje kinderboerderij, vanmiddag bezoek van mijn moeder en een vriendin van d'r, lekker nasi gekookt en nu freedom. Ook niet verkeerd!
Freedom is zeker niet verkeerd Ik zit me nog steeds te verdiepen in de wonderlijke wereld van wasbare luiers en kom dr nog steeds niet uit haha Ik werk bij Ziggo (en nu komen vast de negatieve verhalen haha). Heb het er erg naar mijn zin dus hoop dat ik een contract krijg, maar ga er eigenlijk niet vanuit