ann gefeliciteerd met je contract super geeft weer wat rust. eli klote van harde buiken hoop voor je dat beter gaat hier ook groeispurt me ouders hadden me week niet gezien ze zeiden wow je krijgt echt een buik.. wel leuk kwa kg valt mee 2.5 kg tot nu toe hier deze week druk weekje gehad en ben ook nog eens verkouden zit hellemaal vol was savond wel kapot had geen puf meer om effe bij te lezen nog 1 dag werken dan lekker weekend... heerlijk vanaf volgende week werk ik maandags niet meer heerlijk heb er zo zin in nu lekker 4 dagen werken 5 dagen werdt toch wat te veel
@ons kleintje, oh meis wat naar zeg! Ik weet niet precies wat je met 'slijm verliezen' bedoeld, maar reden genoeg om naar het ziekenhuis te moeten dus. Heel veel sterkte! En ik hoop hoop dat t niks ernstigs is. @sucre, tja dat onderschatten merk ik ook wel vaak. Het is ook niet te omschrijven hoe het voelt en met welke risico's je rondloopt, premature weeën. Vandaag ook weer zo'n beurs gevoel in m'n buik. wel fijn om te horen dat jij het herkent (klinkt stom, want het is natuurlijk balen voor jou). Maar je snapt vast wat ik bedoel @Annelies, wat goed nieuws zeg!! En zei je nou dat je dat van je werkgever via Hyves te horen kreeg grappig professioneel Hihi @producten, wij hebben alleen wat badolie gebruikt. Verder geen shampoo ofzo, want daar kreeg ze berg en hele droge huid van. Toen we niets meer gebruikten (behalve olie) ging de berg weg en groeide haar haar ook beter. Ze heeft een super mooie volle bos blonde haren nu. En shampoo had ze echt niet nodig mi. (nu kan ze het wel hebben.) @gewicht, tja ik ga ook weer eens wegen. Ben bang dat ik nu wel meer aangekomen ben. Ik eet weer goed (te goed)... Vorige keer zat ik nog ruim een kilo onder m'n start gewicht. @ientje, jij bp't de uitslag van j/m naar de geïnteresseerden door he? Ik sta er ook open voor wij willen het ook weten, maar geheim houden. Hoe bevalt de kennis jou tot nu toe? O ja, wij gaan wel zeggen dat we het weten. Ik kan niet goed liegen, voel me daar heel ongemakkelijk bij. Dus dat zeggen we dan wel. Maar ik geef ook aan dat we het pas na de bevalling willen laten weten, respect voor onze keuze Oef, dat was em weer vandaag. Inderdaad een zalige dag qua weer! Met m'n dochter flink wat afgefietst, was zo leuk! Ze heeft ook haar 2e hep A vaccinatie gehad (ivm de Thailand reis). Brullen joh, zo zielig. Na 1 minuut was ze weer oké Hihi. Dappere meid. Vanavond mn eerste afspraak ivm piano les gehad, super leuk! En we gaan ook gitaarles meepakken als de nummers er op aansluiten heeeerlijk. Het voelt als een schatkist die ik openen mag mooi zucht....
Oh Ien, sorry, zie dat we het allebei bij het rechte eind hadden, had het verkeerd gelezen in jouw berichtje!
Eli; ik heb ook gitaarles gehad. Erg leuk maar had op gegeven moment geen tijd om door de week te oefenen. Is dan ook beetje zonde van de lessen. Piano lijkt me ook erg leuk
Oja, vergeet ik nog over mezelf te schrijven Vanmorgen naar de vk geweest, alles was prima in orde, stond met 10 min weer buiten. Was er met de fiets heengegaan, kwartiertje tegenwind = kapot! Poeh, ik fiets duidelijk veeeeeul te weinig, foei! Maar goed. Daarna 10 min windje mee gehad, naar de metro gefietst en op naar de stad! Ik dacht, ik weet het geslacht, dus ik ga gelijk daar kleertjes voor kopen en hopen dat ik geen bekenden tegenkom! Heerlijk zeg, het enige nadeel van alleen shoppen, is dat je dan minder mee kunt nemen, armen tekort! Heb een hoop basic spulletjes gekocht, rompertjes, spuugdoekjes e.d. gekocht, heb nu weer een vraagje, hoeveel kleertjes per maat moet je nou eigenlijk in huis halen??? Ik ben zo bang dat ik straks veel te veel of juist veel te weinig van die hele kleine maatjes heb liggen! Na een paar uurtjes weer naar huis gegaan, manlief was ook vroeg, dus wij dachten: we doen gek, we gaan ff naar Utrecht, een maxi cosi halen! Dus op naar de babydump, maxi cosi pebble gescoord, en een boxkleed, en ook nog een voedingskussen! Dus weer lekker geslaagd dat hebben we gevierd door even lekker een hapje te gaan eten in hartje Utrecht. Wat een leuke stad zeg! Ik wil alleen nog heel graag een easy base voor onder de maxi cosi in de auto. We hebben een 3 deurs, en de gordels zijn al zo k*t achterin (niet slecht maar onhandig), dus om een hoop irritatie te voorkomen wil ik heel graag die luxe. Maar ja, om nou ff 120 euro te lappen voor een beetje luxe ik ga wel op marktplaats kijken! @ Juul: ik had het ook tegen supernova hoor, ik kortte haar af met super Ik denk dat ik je heb aangestoken met die verkoudheid, ik ben er net bijna vanaf! Dus succes vannacht en sorry dus Goed bezig jij met je strakke actie naar je leidinggevende, komt ze vaker zo uit de hoek? Zo meiden, ik duik weer kapot mn bedje in, deze dag was drukker dan bedoeld, zal ik morgen wel weer voelen denk ik! Kleintje ik duim voor je meid!
Zo Ien, eens tijd jou om advies te vragen, ik ben niet zo up to date. Maar eerst gefeli met zoveel mooie aankopen! Leuk leuk leuk! Die easybase he, daar heb je isofix voor nodig in je auto? Of kan je die easybase met de gordel vastzetten en vervolgens je maxi cosy er makkelijk op en af klikken? Pfff, wat kleren en hoeveelheid betreft.... ga ik even over brainstormen... Of maar eens op zolder duiken en kijken wat ik allemaal in de maat 56 opbergbak vind...... Vast teveel van het goede hoor, heb zoveel van mijn zus gekregen toen, en zelf ook wat leuke hebbekleertjes aangeschaft destijds.
Ik meld me weer het was gewoon wat slijm, maar ik ben wel getoucheerd en toen kwamen ze erachter dat de baarmoedermond-tuitje ongeveer een cm open staat en dat hoort niet, maar het kan altijd al zo geweest zijn, je kunt er ook heel lang mee doorlopen. de baarmoedermond is wel dicht (ze kon de vliezen niet voelen). zij kon de lengte niet meten, maar dat zal morgen de gynaecoloog doen. ze wilden me een nachtje laten blijven ter observatie, maar het hoefde niet. Ik heb ervoor gekozen bij mijn gezinnetje te zijn. Auto staat voor de deur mocht ik bloed verliezen of meer en dikker slijm. sorry ik lees nu even niet, ik ga slapen.. bedankt voor het duimen! xxx
Ahhhh! Jij was het dus Ien, en bedankt he? Ik word al chagerijnig bij de gedachte dat als ik dadelijk plat lig ik echt door mijn mond zal moeten ademen om wat lucht binnen te krijgen en dat is NIET mijn ding! Pffff..... @leidinggevende? nee komt echt nooit zo uit de hoek, vandaar dat ook niemand dit verwacht had. Is best een prima mens, erg rustig en mag sommige zaken wat serieuzer aanpakken en iets wat orde scheppen in haar papierwerk etc. Vergeet nogal al eens iets te ondertekenen etc, verder erg rustig en geeft veel vrijheid voor mening en om zelf zaken uit te zoeken zonder dat ze er bovenop zit. Ik was ook echt verbaasd dus...
Ons kleintje, phew! Goed van je te horen! Rustig aan nu en even aankijken. Hopelijk blijven twins nog minimaal een tiental weken zitten! Truste! Edit: zie nu dat easybase bevestigd kan worden met gewone riem. Kei handig! Maar wel een hoop poen, mp al bekeken, niks in de buurt, maar dat kan nog komen natuurlijk! Misschien vind ik wel een mooie in Rdam, haha.... daar ben ik zondag en kaap ik hem mooi voor Ien d'r neus weg! Nee hoor, grappie! Ik ga naar verjaardag in Rhoon... en effe bij mijn zus langs in Delft. Dagje westen dus, zin in! Eerst zaterdag nog even werken..
Ons kleintje; vooralsnog goed nieuws dus. Is de nacht goed gegaan? Julia; tip, easybase via marktplaats?? Misschien verkopen ze het daar ook 2e hands?
OK± gelukkig! Een heel opluchting! Ik ben weg, heb zometeen controle en hopelijk weten we wat het is een jongen of meisje! Bis vanmiddag!
@Bd, dat bedoelde ik met mp (= marktplaats) had gisteravond inderdaad gekeken, maar niks echt in de buurt. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! Even lijstje er weer bijgepakt, Vive, jij op weg naar gyn? Succes!!!!! @Ons kleintje en Droppie ook veel succes vandaag. Of is jouw afspr Ons Kleintje verplaatst na ziekenhuis bezoek van gisteren? Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 04 mrt - Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo 04 mrt - droppie- controle vk 04 mrt - Vive la Fête - controle gynaecoloog 07 mrt - meid - controle vk 07 mrt - Bulldog - 20 weken echo 09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo 09 mrt - Julia6 - 20 weken echo 09 mrt - BD81 - 20 weken echo 10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling 11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo 15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis 16 mrt - Elionorah - controle vk 22 mrt - Bulldog - controle vk 23 mrt - Anneliesje - controle vk 23 mrt - Misty1984 - controle vk 24 mrt - Julia6 - controle vk 31 mrt - droppie - 3d/4d echo 15 apr - SupernovA - controle gyn
Vannacht is goed gegaan, Thank God! en straks om 10.45 een afspraak bij de gyn. deze stond al en blijft want hij gaat mijn baarmoedermond meten, dat kon de dienstdoende vk van de verloskamers gisteren niet doen. Maar ik mag bijna niets meer doen in het huishouden, wat ik erg vervelend vind, maar wel nodig is. Niet stofzuigen, dweilen, niets tillen dat zwaarder is dan 5 kilo, niets meer van de grond pakken, niets meer in de tuin doen. ik zal iemand anders moeten regelen die het voor me doet, mijn man doet al heel veel. Gelukkig is mijn zoontje erg behulpzaam en die pakt veel dingen voor mij van de grond af. Dweilen en stofzuigen wil hij ook heel graag zelf doen hahaha, maar dat kan ie natuurlijk nog niet. Ik ben heel benieuwd hoeveel cm de gyn straks meet, want als de boel nog potdicht zit kan ik nog heel ver komen. spannend.
Ik zal verder nog even reageren: Lief dat jullie zo hebben geduimd! Ik vind het wel heel erg fijn dat ik dit allemaal met jullie kan delen! Wie wil mijn buddy zijn trouwens? Misschien handig als ik alvast iemand zijn tel nummer krijg.. Julia wil jij het zijn? @annelies wat goed dat je een contract hebt gekregen! Fijn zeg! @nog even over de wasbare luiers, het eerste jaar+3 maanden had mijn zoontje 8 poepluiers op een dag..J @Supernova / kraamzorg/controle op uitzet: neuh, die kwamen alleen voor een gesprekje, ze is niet eens verder gekomen dan de huiskamer. Succes met de hond van je ouders! Hoe waren de suikeruitslagen? Ik heb altijd met neutral gewassen maar ik denk dat ik nu `robijntje klein en krachtig dermatologisch gestest` ga gebruiken. @sucre sterkte met de harde buiken. @ientje Heb jij ze al binnen? Zal ze vandaag wel krijgen denk ik.. Ze zijn zo mooi! Ik ga ze ook voor een vriendin bestellen als ze is bevallen, zij wil nog niet weten wat het wordt en ze is 1 maand voor mij uitgerekend. Ik denk niet dat ik dan zelf nog lekker kan shoppen, dus daarvoor is zo`n site ook ideaal! Fijn dat alles goed was bij de vk! Hoeveel kleertjes je moet hebben.. Dat vind ik zelf dus ook lastig, maar ik weet dat het erg snel ging. Soms liet hij een scheet tijdens het verschonen en kon ik weer opnieuw beginnen J en ze spugen ook wel eens zichzelf onder. Per dag dus 2/3 setjes kleding en je wilt ook niet elke dag wassen dus ik zou zeker 10 setjes kleding per kledingmaat willen hebben. Maar het vervelende is dat je niet weet wat je nog gaat krijgen van andere mensen als kado. Voor mijn zoontje heb ik zijn eerste kledingmaat (44) volledig kado gekregen, ik had nog niets gekocht en al helemaal niet in die maat, maar iedereen vond het leuk om kleertjes te geven. Als je zelf 5 setjes koopt zit je altijd wel goed, je kunt straks altijd via hema.nl H&M of prenatal vanachter je pc hele leuke kleertjes bestellen. @julia wat een vreemde reactie van je leidinggevende zeg, ik hoop dat jullie het er samen nog over kunnen hebben anders staat het in de toekomst nogsteeds tussen jullie in. Misschien is er een logische verklaring voor? Ik weet het onderwerp niet dus ik kan er ook niet veel over zeggen. @gewicht ik heb me de laatste week niet meer gewogen, maar ik denk 7,5-8 kilo erbij. Ik mag 17 tot 22 kilo aankomen. Het is bij een eenling zwangerschap heel normaal om vanaf deze week 0,5 kilo te groeien. Wanneer je te weinig aankomt kun je zelfs 30% meer kans hebben op een vroeggeboorte, dus please niet te weinig eten. Ik heb gisteren de kinderen heel erg voelen schoppen, mijn moeder heeft het 2de schopje mogen voelen, vanaf nu kan iedereen het van buitenaf voelen zo hard. Snel al he? Komt vast door de uitgerektheid van de baarmoeder. Doei meiden, ik ga zo!
goedemorgen! @ons kleintje, pff dat was even schrikken weer zeg! gelukkig kon je naar huis en hopelijk heeft de gyn straks ook nog goed nieuws voor je en kunnen de kids nog lekker lang veilig bij je zitten... @ientje, bedankt voor je berichtje, leuk hoor! lekker wezen shoppen gister dus, was er een mooie dag voor [het zonnetje dan he en niet de wind] ja utrecht vind ik ook een erg mooie stad, ben er een paar keer geweest maar ligt ruim een uur bij ons vandaan, jammer! tja kleertjes, moeilijk, mijn zoontje was 7pond en ruim 52cm en heeft eigenlijk maat 50 haast niet aangehad. dus daar had ik ook niet veel van, maat 56 wel wat meer en groter krijg je vaak wel veel. @vive, spannend hoor weer, maar ze dachten de vorige keer toch een meid...zal het vast niet veranderd zijn! of was toen erg slecht te zien natuurlijk... ben idd ook erg benieuwd naar de yoga, ben ook totaal niet zweverig! krijg het ook niet vergoed, had zorgverzekeraar gebeld gister voor kraampakket en voor dit maar helaas, dus als het niks is ben ik zo weg. het kost 35euro per 4 keer dus dat is best duur vind ik! als het goed is kunnen we onze auto vanmiddag weer ophalen, dan ook gelijk het behang even voor kamer van zoontje. vanavond werken dus zal pas zondag weer zijn dat jullie iets van me horen! goed weekend alvast!
Het is een meisje!! Voor 95% zeker Alles was goed, en de gyn zag echt drie streepjes en géén piemol! Mijn BM komt boven mijn navel uit en dat komt overeen met de groei van 22 weken. wel wat groot, maar niet geheel ongebruikelijk bij een derde zwangerschap. Ik heb dus een "legale dikke buik" hehe OK: gelukkig is alles goed gegaan vannacht. Doe rustig aan jij, al die spanning zal ook zijn tol gaan eisen! Meid: wat balen dat je niet vergoed krijgt, ik moet er nog achteraan. Of zit je ook bij univé? Juul; ik pas het lijstje ook weer aan
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 04 mrt - Ons Kleintje, ziekenhuis - wekelijkse Progestron-injectie en afspraak bij de gyn+ 2 wekelijkse echo 04 mrt - droppie- controle vk 07 mrt - meid - controle vk 07 mrt - Bulldog - 20 weken echo 09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo 09 mrt - Julia6 - 20 weken echo 09 mrt - BD81 - 20 weken echo 10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling 11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo 15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis 16 mrt - Elionorah - controle vk 22 mrt - Bulldog - controle vk 23 mrt - Anneliesje - controle vk 23 mrt - Misty1984 - controle vk 24 mrt - Julia6 - controle vk 31 mrt - droppie - 3d/4d echo 15 apr - SupernovA - controle gyn
Owww wat gaaf een meisje, dat word lekker shoppen Hier gisteren wat hydrofiel doeken gekocht. Ik heb er nu 18, hopelijk genoeg en anders moet R. er dan maar wat meer halen.