Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    ff snel hoor, illegale japie op mn werk aan het internetten.. ooh foei!
    Kleintje, fijn dat je weer thuis bent!!! Gelukkig viel het mee. Jemig spannend hoor!!
    Haha ik wou Julia ook al vragen voor buddy! Ik dacht da's handig, zitten qua uitgerekende datum ver genoeg uit mekaar. Maar juul het is dus aan jou :D haha gemeen he! ;)

Ik reageer vanmiddag uitgebreid hoor, nu weer ff verder doen alsof ik werk! ;):p

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Ons Kleintje: Gelukkig dat je weer naar huis ocht, kan me goed voorstellen dat je je helemaal rot schrikt. Nu extra controles? Ik hoop voor je dat het voorlopig weer even goed gaat hoor!

@ Sucre: het klopte 160 Bpm.. Dus het klopt niet helemaal dat je dan een meisje krijgt, omdat ik ondertussen al zeer overtuigd ben van een jongetje. :D

@ Vive: Gefeliciteerd met je dametje!

@ Suikertest: het is niet standaard dat er voor suiker wordt geprikt, maar ik behoor tot een risico groep vanwege overgewicht. Het motto is dan liever een paar keer extra prikken en er op tijd bij zijn, dan een keer te laat en achter de feiten aan hobbelen. (ik heb een verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes)

@ ientje: Oh, en mag ik je ook vragen om een pb? Ben ondertussen toch wel erg nieuwsgierig geworden! :D

@ hartje beeb voor het eerst horen: aan sommige reacties begrijp ik dat ze bij jullie al eerder hartje hebben laten horen. Het enige wat ik kan bedenken is dat vanwege mijn extra isoleer laagje ze het niet eerder hebben gedaan, misschien dat het te moeilijk werd om bij zo'n ieniminie beebie het te kunnen horen door mijn laagje heen.

@ Julia: ik heb tot woensdag alleen nog maar via een computer gestemd, dus niet ouderwets met potlood. (Vorige keer niet zelf kunnen stemmen, was het land uit).

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedmiddag allemaal!

@Anneliesje: Proficiat met het jaarcontract. Dat zal een hele opluchting zijn!

@Supernova: SUcces met de prikjes voor suiker. Hopelijk komt er een goede uitslag uit.

@Ons Kleintje: Schrikken zeg! Hopelijk ziet de gyn vandaag dat het niet meer is dan 1cm openstaande baarmoedermond en blijft de tweeling nog lekker lang zitten!

@Ientje: Ja, gelukkig was deze dienst rustiger, pffiew. Hopelijk blijft het vanaf nu ook wat rustiger haha.

@Julia: Hopelijk is de verkoudheid snel over met dit mooie zonnige weertje :D

@Elionorah: Succes met alle muzieklessen. Leuk als je straks en piano en gitaar kunt spelen!

@Vivelafete: JOehoe een meisje! Leuk hoor en nu lekker shoppen!

Nou ik ga even de wekelijkse boodschappen scoren en dan verder met poetsen van ons huisje.

Liefs,
    Misty

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ons kleintje; hoe was het?

Vive: gefeliciteerd, een meisje. Dat wordt inderdaad shoppen :)

Supernova: mag ik vragen wat je lengte / gewicht is? (mits je dit wilt zeggen natuurijk!). Ik heb ook wat overgewicht en ze houden het bij mij ook goed in de gaten. Heb al een keer nuchter bloed moeten laten prikken en zal bij 28 weken weer moeten dacht ik. Ze kunnen het maar beter in de gaten houden toch?!

Heb echt last van mijn onderbuik pffff.... Straks naar een verjaardag dus lekker rustig op mijn kont zitten. Voor de rest maar rustig aan doen vandaag.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2265 Ons Kleintje, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2011
    Ben net terug van de gynaecoloog, ik ben erg opgelucht!
    het valt allemaal wel wat mee zoals het nu lijkt. die cm opening kan er al weken zitten en het hoeft niets te betekenen.
    De baarmoedermond was nog mooi dik, 4,3 cm en aan de binnenkant bij de babies was het nog mooi dicht.
    Ik heb ineens wel een hoge bloeddruk (van de stress misschien), van 70 normaalgesproken naar 85. Daarom moet ik vanaf nu elke week op controle bij de gynaecoloog.
    Opzich ook wel fijn, ik wordt zo zenuwachtig van al die `klachten`.
    De babies waren goed gegroeid, en verschilden niet zoveel van elkaar qua grootte.:) Ook nog even een prikje gehad en toen kon ik weer naar huis. we hebben nog even gekeken naar een gezinsauto. Nu ga ik lekker relaxen!(zoontje is nog even bij de oppas)

@Ientje:
    Misschien wil Julia wel onze opperbuddy zijn;)
    De slabben zijn binnen! ze zijn best wel kleiner dan ik dacht omdat erbij stond dat het van 0-3 jaar was. Maar babies zijn natuurlijk ook niet zo groot dus het is niet erg.
    @vivelafete dus een meisje, wat leuk!
    @supernova Ik heb ook de hartjes nog niet gehoord, doen ze geloof ik gewoon niet omdat ze ze gewoon kunnen zien.
    @annelies 18! dat is best veel, voldoende hoor!

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje

8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    04 mrt - droppie- controle vk
    07 mrt - meid - controle vk
    07 mrt - Bulldog - 20 weken echo
    09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo
    09 mrt - Julia6 - 20 weken echo
    09 mrt - BD81 - 20 weken echo
    10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling
    11 mrt - Ons Kleintje - wekelijkse Progestron-injectie en wekelijkse echo bij de gynaecoloog.
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis
    16 mrt - Elionorah - controle vk
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    23 mrt - Misty1984 - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo
    15 apr - SupernovA - controle gyn

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Geen probleem, 2 kan ik net aan, zolang er maar niet te gedetailleerde sms'jes over bevallingen worden verstuurd :) ik pb jullie even mijn nr.

Reageer later even verder, nu onhandig vanaf iPod. Maare Vive: stoerrrrrr die meid heeft dadelijk gewoon 2 grote broers! Super!!!

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Julia, die cetocreme is ook echt een supermiddel!!!
    Ik heb trouwens wel wat gehad aan de lessen van de pufclub. Met name tijdens het wegpuffen van de ergste weeën.
    Zoonlief loopt nog op van die slappe schoentjes, waarop ze moeten leren lopen. Nu hij enkele maanden goed loopt, wil ik leuke stoere stevige stappers kopen!
    Fijn zulke discussies he. Sja, als je denkt dat je er wat mee moet doen, dan zou ik haar er nog wel een keer op aanspreken. Als leidinggevende hoor je altijd professioneel te zijn.

Lovekees, leuk he, die groeiende buik. Heerlijk dat je een dag mindergaat werken! Wat voor werk doe je?

Elio, het is inderdaad fijn als je hoort dat iemand het ook heeft en daardoor begript wat je zelf doormaakt. We praten elkaar wel moed in, ok? ;)
    Slijm verliezen kan betekenen dat je je slijmprop verliest, wat kan wijzen op het begin van een bevalling.
    Wij weten het geslacht ook, maar houden het geheim. Onze beste vrienden zijn lief en vissen ook niet, maar sommige mensen vissen wel en dat is niet leuk! Op mijn werk heb ik gezegd dat ik het niet weet, had geen zin in gevis daar. :)
    Maar het is echt wel heel leuk om te weten!
    Leuk hoor, piano en gitaar! Met name gitaar vind ik zo gezellig. Heb het ook een tijdje gedaan, maar kan het nu echt niet meer helaas.
    Wanneer gaan jullie naar Thailand? En gaan jullie rondtrekken? Ik wil ook!!!

Ientje, het is lastig om te zeggen hoeveel kleertjes je precies moet hebben. Onze zoon was klein, die heeft aardig wat maatje 50 aangehad. Maar als het weer zo'n mooie zomer is, kan maatje 56 met korte mouw ook prima! Zou gewoon van zowel 50 als 56 minimaal 5 setjes kopen. Wij hadden de eerste dagen echt te weinig, 2 setjes, lol. :D 1 plasje of lekkende borst erover en we hadden een probleem. Gelukkig kan manlief goed shoppen!
    Wouwwwwww, je bent echt goed geslaagd zeg!! Wat heb jij veel gekocht haha! ;)

Ons kleintje, wat een goed nieuws!! En die ene cm kan echt niet veel kwaad meis. Wat zei de gyn?? Ok, gerustgesteld dus. Van stress krijg je met name een verhoogde bovendruk, je onderdruk blijft dan vaak nog redelijk normaal. Wel goed dat ze dat in de gaten gaan houden.
    Maar kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken. Hopelijk hoef je nu een lange tijd niet naar het ziekenhuis!
    Leuk dat je de baby's nu ook aan de buitenkant kan voelen.

Vive, veel plezier met spieken!!! Jaaaaaaah, jullie krijgen een meisje, van harte! Geweldig hoor.

Buddy's, misschien kunnen we een lijstje maken wie allemaal mee wil doen? Ik zag er zo al even een paar, Ons Kleintje, Julia, Sucre, Ientje. De uitgerekende datum maakt echt niet uit he. Want de kans is groter dat je niet op je dag bevalt, dan wel...

Supernova, haha, het lijkt dus echt een fabel. ;) Of jouw mannetje was even flink actief!

BD, rustig aan en fijne dag!!

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

#2268 vive2, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
    Buddy: ik wil ook best iemand buddy'en hoor!

Inmiddels is de euforie wat gezakt, maar hey, ik vind het zo gaaf dat we een meidje krijgen!

Nou ik hoor net dat een vriendinnetje is bevalllen! Tjee! Wat een dag! Ben vergeten wat ik nog meer wou posten!!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Supernova, ik heb dus nog nooit via een computer gestemd! Vandaar ook mijn vraag, maar klopt natuurlijk! Ik had er gewoon niet bij stil gestaan dat je dat bedoelde. Ik dacht dat je het over bal- of vulpen ofzo had.;)

Ok, vandaar inderdaad het suiker onderzoek. Fijn dat ze het goed in de gaten houden.

@Misty, nou ik hoop stiekem ook dat die verkoudheid snel over is, ik voel me net een wandelend pakje zakdoeken. :( Sjemig wat een gesnotter. Hoop dat ik een beetje een normale nacht voor de boeg heb ivm werken morgen. Die boodschappen die jij nu aan het doen bent, heb ik vanmorgen al gedaan en poetsen? Euhmm... not today! :p

@Bd, rustig aan he, bij last onderbuik, niet goed! Lekker op de bank verjaardagen is natuurlijk nooit verkeerd!:)

@Sucre, ik geloof meteen dat je wat hebt gehad aan de lessen vd pufclub. Ik denk ook dat wanneer mijn bevallingen ietsje langer hadden geduurd, ik dat ook best had geha. Ik heb geloof ik bij de eerste 1x aan die cursus gedacht tijdens de bevalling, maar of ik toen ook iets ervan in de praktijk heb gebracht, dat weet ik niet eens meer zeker.

@Lovekees, fijn idd een dagje minder werken, dat zal je vast goed doen, beetje rust is nooit verkeerd.

@Ons kleintje, wel van belang nu dus om genoeg hulp in en rond het huis te krijgen zodat je niet meer in de verleiding komt (in hoeverre is schoonmaken een verleiding trouwens.;);)... )toch dat soort klusjes zelf op te knappen. Kan me ook wel weer voorstellen dat je makkelijk zegt; 'ik doe het wel even snel' terwijl dat dus duidelijk niet de bedoeling is. Krijg je hulp van moeder/schoonmoeder bijv. of iemand anders in jullie directe omgeving?

@Meid, joehoe, auto weer opgehaald? Een 'kinderwagen' armer, of vielen de kosten mee?

Die yoga lessen vallen nog mee in vergelijking tot wat ik hier heb gevonden, minder dan 11euro per les ben ik nog niet tegen gekomen.

@Vive, super dus een meid! Stiekem toch wel errug leuk natuurlijk na 2 jongens! Voel(de) jij jezelf een 'jongensmama' of ervaar je het net zo 'normaal' dat er nu dus een meisje aankomt?

@Anneliesje, denk dat je met 18 best een eind komt hoor! Ik weet niet meer hoeveel van die dingen wij hebben, ook nooit geteld, maar kreeg zulke stapels van mijn zus dat ik het wel goed vond. :)

@Sucre en anderen, zullen we dat buddy lijstje onderin het gewone lijstje plakken? Is dat een idee?
    Zoiets als dit:
    En zijn er al meer buddies bekend?

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje

8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    04 mrt - droppie- controle vk
    07 mrt - meid - controle vk
    07 mrt - Bulldog - 20 weken echo
    09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo
    09 mrt - Julia6 - 20 weken echo
    09 mrt - BD81 - 20 weken echo
    10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling
    11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis
    16 mrt - Elionorah - controle vk
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    23 mrt - Misty1984 - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo
    15 apr - SupernovA - controle gyn

Buddies:
    Ons kleintje-Julia-Ientje

Enne, Droppie hoe was jouw afspr bij de vk vandaag?

Zo. genoeg gekletst, ga even lezen en dan eens bedenken wat ik ga koken vanavond. Volle koelkast, dus dat moet goed komen.

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: een beetje gek is het wel. Ik ben gewend dat men mijn grillen en getut pikt omdat ik een "meisje" ben, maar met een meisje op komst wordt alles wel anders. Het is wel een droom die uitkomt eigenlijk. Jongens zijn heerlijk en ik vind ze geweldig, maar jurkjes, strikjes en kopjes thee vind ik heel erg leuk ook! Nu jij nog. Heb jij inmiddels een voorgevoel of sneaky voorkeur??

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Vive, snap je helemaal! Zal helemaal leuk worden als het een boomklim/hutten bouw meisje blijkt te zijn :) Die zijn wel extra leuk natuurlijk, ik was er zelf 1, gna gna...

On a more serious note, ik heb een voorgevoel dat er hier ook een meisje aankomt, terwijl mijn verstand toch echt blijft zeggen dat het een jongen is. Daar kom ik dus niet uit! Uiteraard zal ik na 2 jongens blij verrast zijn als er ineens een meisje op mijn buik ligt (al mag ik dan wel eens lesje haren invlechten etc gaan volgen ergens) en stiekem zou ik dat natuurlijk helemaal super vinden. En als het toch een 3de jongen blijkt te zijn, die kans zit er uiteraard net zo dik in, zal ik met die 4de piemel in huis ook erg heppie zijn. :)

Dan zit ik alleen nog met 1 issue. Mijn oudste heeft het pertinent over een zusje, en nog een broertje wil hij echt niet! Nu zal dat allemaal vast wel loslopen als het idd een jongen is, maar ik blijf nu toch maar herhalen dat het toch echt ook een jongen kan zijn, als hij het weer eens heeft over zijn zusje in mama's buik....

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juuul: Ik snap jou. Van invlechten tot de heilige overtuiging van een broertje.
    Ik denk dat het haartjes doen en getut zijn weg wel vindt aangezien de gemiddelde baby er niet met met dan 3 cm uitkomt, moehaha -ok foute grap, i know-
    Hier wilde er ook eentje alleen een broertje. Dus wat jij ook al zegt; af en toe eens laten vallen dat het ook een meisje kan zijn. Maar toen ik hem vertelde dat het dus ook echt een meisje ís vanmiddag, toen reageerde hij heel blij. En we moesten zijn zusje maar Preitje of Boompje noemen, hehehehe.

Ik was vroeger ook een boomklimkind. En nog draai ik mijn hand niet om voor een partijtje hutten bouwen in het bos hoor. Maar daarnaast ben ik ook een enrme tuttebel, dus dat gaat best samen.

Ik ben benieuwd wat je gaat krijgen. Onderschat je gevoel niet hoor! Nou jaa, nog eventjes dan weet je meer en dan heb je ook nog een weekje of 20 om aan het idee te wennen en van de schrik te bekomen ;) Maar ik zou het leuk voor je vinden als je een meisje krijgt. Het lijkt me een hele ervaring na twee jongens! Heeft je vriendje ook een voorgevoel? Mijn vriendje wel, en hij had het goed!

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hier ook iemand die zich wil aanmelden als buddy, dus kom maar op.

Ik heb ook een idee dat het een meisje is terwijl de andere kant toch ook weer een jongen zegt. Geen idee

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Preitje of Boompje? Nou, dan heb je tenminste een originele naam. Ik zou maar naar hem luisteren! Zo weet ik van de ouders van een kdv vriendinnetje van mijn zoon, dat hun dochter dus echt de naam van haar broertje mocht kiezen. Manneke is nu een maand of 8 en draagt de naam Philip. Of je daar nou blij mee moet zijn?! Die keus laat ik dus echt NIET aan mijn kinderen!!!!!

Ok, tuttebellen en boom klimmen gaat dus samen, zo moeder zo dochter - komt dus helemaal goe!

Maare, hier blijft het een surprise, dus nog een week of 20 wachten voordat we erachter komen wat het is!!! Ahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! Waar zijn we aan begonnen?!!!!!!!

Zo. Nu prutje koken. Doei! Leuk dat schaatsen op tv en wie legt dat uit aan mijn kinderen, dat schaatsen nu sesamstraat vervangt? FOEI!

15. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: het antwoord: een DVD van Bassie en Adriaan. Wazzeggie?
    Stoer dat je het niet wilt weten! Waar haal je het geduld vandaan?! Maar wel uberspannend dus!

Bd: wij kunnen wel buddy'en?! We lopen dan wel vrijwel gelijk op, maar dat mag de pret niet drukken toch?

Hier pruttelt het eten ook, bijna klaar. Ik ga de avondspits in. Dubbele spits, manlief is aan het werk tot heullll laat. Ik ben weg, tot vanavond!!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Eens kijken of ik mijzelf kan quoten :)

Dit bleek uiteindelijk geen probleem, want zoonlief vond een dvdtje in de kast. En WAT voor een? Wat een overheerlijk jeugd sentiment, waar kan je nu beter bij koken dan met Ome Willem op de achtergrond?!!!! Sjemig, dit BLIJFT gewoon leuk! :):) Dank aan ouders voor goede tv keuzes als kind zijnde, dank aan Bol.com. Sjemig, lijk wel zwanger, hoe sentimenteel kun je worden. :p

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wil er iemand die van mij zijn ?

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vive lijkt me strak plan. Zat nu ff op telefoon zal je vanavond pb-en

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@Ome Willem vind ik niet leuk meer na zijn rol in GTST als Rutger!:p brrrrrrr
    @Hulp in de huishouding zal wel nodig zijn, ik probeer via de gemeente hulp van thuiszorg te krijgen, maar dat is dan pas vanaf het moment dat ik volledige bedrust of ziekenhuis opname krijg (dat heb ik opgegeven bij mijn aanvraag). Tot die tijd gaat mijn schoonmoeder 2 keer per week helpen, en mijn man doet ook natuurlijk wat hij kan, hij helpt me echt supergoed, maar hij moet ook werken dus kan het ook niet altijd. Ik heb vanmiddag een lijst gemaakt met wat ik wel en wat ik niet meer kan/mag, en die in de kamer gehangen. Het werkt!:)
    Jammer genoeg heb ik wel steeds rugpijn:(. Mijn onderrug was al een zwakke plek en doordat ik nu 8 kilo alleen op mijn buik draag, verhoud ik me waarschijnlijk. Zal maandag eens met de Cezar-therapeut bellen of ik weer langs mag komen voor oefeningen. Ik zie er echt uit of al ben uitgerekend (zegt men) Zal binnenkort weer even fotootje plaatsen! nog 125 dagen!

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ben benieuwd naar je foto kleintje! En verstandig dat je vast thuiszorg hebt aangevraagd al vraag ik me af of je er recht op hebt?ik herrinner me dat hier roandyna (misschien niet helemaal correct gespeld) die dus nergens hulp kreeg omdat ze een man had. Hij zou dan maar ontslag moeten nemen om haar thuis te helpen. Weet uit een pb van een paar weken terug dat ze nog steeds geen hulp krijgt :( en dat de roelstoel al in huis staat.

Gtst kijk ik niet, dus gelukkig geen ervaring met ome Willem daar!

Deel Deze Pagina