Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    gerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv

6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje

8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    04 mrt - droppie- controle vk
    07 mrt - meid - controle vk
    07 mrt - Bulldog - 20 weken echo
    09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo
    09 mrt - Julia6 - 20 weken echo
    09 mrt - BD81 - 20 weken echo
    10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling
    11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis
    16 mrt - Elionorah - controle vk
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    23 mrt - Misty1984 - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo
    15 apr - SupernovA - controle gyn

Buddies:
    Ons kleintje-Julia-Ientje
    BD81 - Vivelafete

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn voorgevoel wat betreft het geslacht zat helemaal juist. In winkels liep ik automatisch naar jongenskleding. Toen ik bij schoonzus kleding aan het uitzoeken was legde ik alle jurkjes en bloemige pakjes gelijk weg, want het zou een jongen zijn. Dat was eind december! En voila, voorgevoel was juist :D

Julia: vind het wel knap van je hoor, dat je nog zooooo lang kan wachten!

Annelies: Als je wilt kan ik je buddy zijn? Er zit redelijk wat tijd tussen ons, dus dat moet dan best goed komen!

Bd: Ik pb je even!

Nog wat anders, vriend en ik hebben een klein jaar geleden het aquarium gekregen van schoonouders. Er vrij groot ding, 125 liter gaat erin. Ik houd garnalen erin, erg leuk, maar blijkbaar is er een onwijze babyboom aan de gang in dat aquarium :$, ik zie alleen nog maar overal kleintjes! Ben met 5 stuks begonnen, en er loopt nu zo'n 10 a 15 stuks jong grut rond, naast het volwassen spul.
    Dus als er nog iemand is die het nog leuk lijkt om garnalen te houden, ik kan er wel een paar missen. :D

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Dat is goed supernova :) Gelukkig duurt het nog wel even.

Owww gaaf een aquarium. Garnalen kunnen zich inderdaad nogal snel voortplanten :D

@ ons kleintje, hopelijk kom je in aanmerking voor thuiszorg. Het kan wel als de man een baan heeft, maar het is niet gemakkelijk om voor elkaar te krijgen.

Hier nog geen idee wat het geslacht zal zijn. Iedereen is er van overtuigd dat het een meisje is, dus mocht het een jongen zijn dan is het wel heel gaaf haha. Iedereen in shock :cool:

Edit; voel echt beweging sinds vandaag. Heerlijk gewoon.

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, ik zal weer even reageren! Vanmiddag op werk al het meeste gelezen, maar toen dus geen tijd om uitgebreid te gaan reageren.

@ Julia: ik las dat je inmiddels al een beetje weet hoe en wat met de easy base. Maar ik zie mezelf toch als expert ;):p:D dus ik zal het nog even haarfijn uitleggen!
    Je hebt de easy base en de family fix.
    De easy base maak je in de auto vast met de 3puntsgordel en dan kun je je maxi cosi er makkelijk op klikken. Zoals de man in de winkel gisteren vertelde: het is eigenlijk een gebruiksgemak voor 9 maanden. En je moet dan zelf maar bepalen of je het de moeite waard vindt om daar zoveel geld voor uit te geven.
    De family fix is de nieuwere, uitgebreidere versie van de easy base. Op deze past de maxi cosi cabriofix, de pebble, en de pearl (dat is de stoel voor de iets grotere kindjes), en deze kun je in de slaapstand zetten, iets meer onderuitgezakt. Deze is echter alleen in de auto vast te zetten met isofix, dus niet met de gordel!
    Zo, volgens mij ben ik nu wel aardig uitgebreid geweest, haha!
    Ik wil in elk geval heel graag de easybase, ivm onze 3deurs auto. En die wil ik dus via MP gaan aanschaffen, dus wee je gebeente om hem in R’dam voor mn neus weg te kapen! :p nee hoor go ahead, kan wel wat hebben ;) Veel plezier in het Westen! :) zo leuk daar joh :p

Hmm, vreemd verhaal dus met je leidinggevende. Ben benieuwd of het nog een staartje zal krijgen, of dat ze echt gewoon ff in een k*tbui was ofzo..

@Kleintje: wat fijn dat het zo meeviel na het slijm van gister! Wel vet balen dat je zo weinig meer mag, maar gelukkig krijg je hulp. En dat je zoontje lekker meehelpt, is ook super! :) Dan hoef je tenminste niet zo’n grijper aan te schaffen waarmee ze op straat papiertjes oppakken :D

Wasmiddel: ik wil wel iets hypoallergeens gebruiken, maar neutral vind ik ook weer zo… tja.. neutraal :D Persil sensitive ofzo, ik ga weleens rondneuzen.

Aankomen.. oef! Dan ga ik bijna wensen dat ik misselijk was geweest in het begin, want ik ben echt al een hoop aangekomen! Wel raar want je ziet het haast niet (buiten mn buik om dan, want die begint ook aardig vorm te krijgen!). Maar ik ben al meer dan 5 (ik breng het even zo positief mogelijk haha) kg aangekomen! O wacht ik lees net dat je niet te weinig aan moet komen, dat geeft hoop :D

Voelen: leuk he Kleintje dat het van de buitenkant te voelen is!! Grappig, ik zit nu op de bank en ik had echt weer het idee dat ukkepuk heel erg aan het schoppen was. Gauw weer manlief’s hand gepakt en die zat weer helemaal te glunderen toen hij weer een paar schopjes voelde :) schattig he hoe mannen zo soft kunnen zijn af en toe haha!

@ Meid: werkse! En was de auto weer gefikst?

@ viv: AAH!! Wat leuk een meisje!! :) Lekker roze shoppen he!!

@ Bd: nog steeds last van je buik of is het overgegaan toen je rustig zat?

@ Buddy: goed geregeld, juul is onze opperbud! :) Juul: jammer hoor dat je niet teveel details wilt weten, ik was nou net van plan om elke cm ontsluiting ff door te mms-en! :D whahaha zie het echt al helemaal voor me!
    @ Sucre: ik zou voor goeie degelijke schoenen gaan voor je zoontje. Juist nu is het heel belangrijk dat ie goed schoeisel heeft. Het is natuurlijk wel prijzig, maar hij kan er de rest van zn leven profijt van hebben!

Stemmen: ik heb juist bij de vorige stemrondes pas voor het eerst met potlood gestemd! Daarvoor altijd via computer. Dus ik vond het echt supercool dat ik met potlood mocht haha!

Pufclub: o sh*t ik moet me er nu toch eens in gaan verdiepen zeg. Als ik al niet te laat ben…

@ Issue broertje/zusje: ik zou me er niet al te druk over maken hoor, misschien moet je het juist even laten gaan bij je zoontje. En over een paar weken/maandje weer eens voorzichtig melden dat het ook weleens een broertje zou kunnen zijn. En idd waarschijnlijk als het uiteindelijk een broertje blijkt te zijn, vindt ie het vast helemaal te gek!

Over het niet-willen-weten gesproken Juul: echt respect voor jou dat je het volhoudt! Ik ben een zwakkeling, haha! Ik heb me gewoon over laten halen door manlief!

@ Viv: haha ik zie het echt al voor me dat er een kind wordt geboren met haar tot op haar schouders! Zou je toch gek van opkijken als je zoiets in de wieg ziet liggen :D

Ome Willem: euhh… sorry, no offense, maar dat is dus van voor mijn tijd! Ik ben echt van de bassie en adriaan, sesamstraat en tik tak. Meer mocht ik volgens mij niet zien :p

@ supernova: hmm nee sorry ik houd niet zo van garnalen! En ik heb katten dus dan zou ik al gauw een leeg aquarium hebben hihi! Maar als je er graag vanaf wilt mag je 1 van mn katten wel ff lenen hoor :p

@ Annn: jeeeej, bewegen voelt leuk he!!!

Net nog even naar winkels geweest (ik ben niet te stuiten vandaag :D ), bij kruidvat goed geslaagd voor rompertjes, pyjama’tjes, en dat soort ‘troep’! Deze week in de aanbieding, echt leuk geprijsd! En bambino is dacht ik best wel een goed merk dus hup meiden, op naar kruidvat!

Bedankt trouwens voor alle ervaringen met kleine-maatjes-kleertjes enzo!
    Binnenkort eens even mn zus plunderen van al haar babykleertjes en spulletjes, en dan eens tellen hoeveel ik al van alles heb.
    Zo, ik heb alweer aardig op de praatstoel gezeten vandaag, ik stop weer hoor!
    Zal alleen nog even het lijstje aanpassen zo, met nieuwe afspraak erop.
    Fijne avond allemaal!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    gerekende data:

afspraken:
    31 mrt - ientje - controle vk

Buddies:
    BD81 - Vivelafete

6. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @lovekees, oef ja, 5 dagen werken lijkt me echt veel!! Ik werk nu 3 dagen, wel lekker. Maar zou na de 2e bevalling wel 4 dagen willen werken. Weet alleen niet of daar ruimte voor is... We'll see. Nu is woe en do mn extra pre weekend ;)

@bd, leuk dat jij ook gitaarles hebt gehad! Ik ga nu om de week een uur lessen. Dan hou ik ook nog tijd over om te oefenen. Kost ook wel wat, dus niet te vaak zo'n hulp inzetten :)
    Ik moet inderdaad tijd gaan inplannen om te oefenen. Iets integreren in m'n systeem. Hoop dat t gaat lukken! Ik zing al jaren (in bandjes) en hoop dat ik mezelf nu kan gaan leren begeleiden op piano en gitaar :D

@ientje, armen tekort als nadeel haha, heel goed bedacht!
    Maatje 50 een paar dingen en maatje 56 nog minder. Verder hoef je nog niets in huis te halen aan setjes kleren lijkt me zo. Ze kunnen ongeveer 4 weekjes in maatje 50, dan 5 weken in 56. Dan 6 weken in 62 etc.
    En tja, dat verschilt ook weer per kind en per merk kleding. Dus hele handige tips kan ik je niet geven.
    Alleen dit: koop nu niet teveel. Want als de kleine is geboren is het nog veeuuul leuker om kleertjes te kopen ;)

@onskleintje, meid toch, wat een heftige dagen zo! Goed om te horen dat je geen ontsluiting hebt oid. Heel veel sterkte met verdere onderzoeken! Blijf positief he! Je bent al zover gekomen!
    Je voelt de babies al schoppen aan de buitenkant, mooi is dat weer he! Maar zo vroeg is 22 weken toch niet? Ik voelde het met 18 weken al wel... Hoop niet dat m'n baarmoeder dan compleet uitgerekt is ;):D zal niet haha

@vive, sssspannnend!! J/m... Ohh ik lees het al een meisje! Geweldig, het is zo heerlijk om een dochter te hebben ;)
    Zijn hier trouwens veel dames die een zoon hebben? Ik weet niet meer zo goed wie er nog meer een dochter heeft... Ja ikke dus ;)

@sucre, moed en kracht he! Ole!
    Oeff Thailand is alweer voorbij. Wellicht had ik dat alleen op het andere topic gedeeld. We zijn van september 2 maanden wezen reizen door Thailand met dochterlief. Het was geweeeeelldig tof!! Van zuid naar noord naar laos, zo cool! Nu is het voorbij snif. En blijven prachtige herinneringen over. Vanaaf nog op verzoek van dochter een hele reeks filmpjes gekeken van onze Thailand avonturen :) heerlijk.
    Hubby zei al: bij elk kind gaan we weer een lange verre reis maken. Nou dat zie ik helemaal zitten!!

@julia, tja ik snap het wel hoor dat je een meisje wil ;) is gewoon ook een prachtige aanvulling en geeft een mooie balans in het gezin. Gaan jullie nou nog kijken dan? Ik weet t niet meer, zwanger... Haha
    Ohh en nu lees ik het antwoord al. Wow spannend zeg!! Nog 20 weken wachten dus ;)

@supernova, wat grappig, garnalen!! Kan je die niet lekker vetmesten enne?... Of zijn ze je te dierbaar? ;) ik zou geen garnalen kunnen houden denk ik. Maar het klinkt wel heel mooi!

Ik lig alweer ten ruste, m'n buik was zo beurs. En de beeb ligt heerlijk te dansen in m'n buik:)
    Nu lekker weekend vieren! X

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2287 Ons Kleintje, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2011
    @Thuiszorg is nog niet rond, en kans is groot dat het niet eens gaat lukken, dat weet ik. Is toch belachelijk, vinden jullie niet?
    Man, ik geniet echt met volle teugen dat ik thuis ben en nog dingen mag. Ik hou me koest!:)

@garnalen, lekker doe maar een kilootje deze kant op:cool:
    @kleertjes, mijn ouders gaan volgende week een (eenvoudige) kast voor me maken (inloopkast) en dan kan ik de kleertjes voor de tweeling gaan uitstallen. Ik heb er zin in! eerder begin ik er nog maar niet aan om de tassen uit te pakken.
    @ientje, zat vandaag echt te denken aan zo`n grijper: dacht is wel makkelijk haha!
    @easybase en familyfix zitten toch alleen in de vrij nieuwe modellen autos?
    Lijst even aangepast

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vive, gefeliciteerd met je vriendin! Wat heeft ze gekregen?

Julia, bij jullie blijft het dus nog een verrassing! Spannend hoor.

Onskleintje, goed dat je hulp gaat vragen, zowel voor in huis, als voor jezelf. Hopelijk gaan de komende 125 dagen toch een beetje zorgeloos voorbij.

9. vive2

vive2 Fanatiek lid

Supernova: Frituren die hap! Lekkel! Nee, zonder gein, geen idee wat je ermee aan moet. Ik vind ze wel heel erg leuk btw. Een kennisje heeft er ook een paar en ik moet altijd heel erg lachen als ik ze zie.

Ien: een beeb met haar tot op d'r schouders. Doet mij dan denken aan een langharige poedel :d Haaaahaha! Pff, je zal 't maar krijgen zeg. Daar word je NIET vrolijk van.
    Ik ga zeker als een gek shoppen. Het eerste Mim-Pi ordertje is de deur uit heur ;)
    Zeg Ien: ik ben héél benieuwd wat jij krijgt. Mag ik ook een peebeetje?

Anneliesje: je voelt beweging! Super! Fijn is dat hé! Heb jij trouwens al een buddy? Zo niet, dan wil ik je buddy wel zijn hoor!

Bambino: Volgens mij is dat best goed spul ja, ik heb er een paar rompertjes en ze gaan nu voor de tweede keer mee bij mijn jongste. Je moet ze alleen niet in de biotex of welk weekmiddel leggen, dan laat de opdruk los. Maar wie doet dat tegenwoordig nog? Ja, ok, ik één keer maar sindsdien ook niet weer heur! :D

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Sucre: Een meisje! Echt superleuk man! Hoe gaat het met jou?

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anneliesje, wat super dat je de baby nu ook voelt. Heerlijk is dat he. Ben erg benieuwd of iedereen om je heen gelijk krijgt.

Ientje, jij bent echt lekker bezig met shoppen, is zo leuk!! Ik wil ook!!
    Je hebt groot gelijk hoor, ik koop ook liver goede, wat duurdere schoenen voor zoonlief.

Elio, wat gaaaaaaaaaaaf die Thailand reis!! Wij willen ook verre reizen gaan maken met de kids, misschien kunnen we eens tips/ervaringen uitwisselen.

Buddy, wie wil die van mij zijn?? Ik zet mezelf onderaan de lijst, nog lonely, whaha...

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uitgerekende data:

afspraken:
    31 mrt - ientje - controle vk

Buddies:
    BD81 - Vivelafete
    Sucre -

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat gaaf!!!

Hier alles goed. Zit heel romantisch met manlief op de bank, beide achter onze eigen laptop. :D Fout he, haha.

Maar we zijn op zoek naar een camping in Frankrijk, om in september naar toe te gaan met zijn viertjes. Dus nu kunnen we gewoon beide zoeken en via msn de linkjes naar elkaar doorsturen. ;)

Als iemand nog tips heeft voor een leuke camping, beetje regio Ardeche, rond de 1000 km van Utrecht vandaan, waar ze stacaravans verhuren, let me know!

Verder een flink volle buik, merk dat als ik wat veel doe of zoonlief til, dat het dan niet prettig voelt. En moet nog zo lang, pffff... Maar goed, ik geniet wel enorm van de kleine schopjes!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #2294 julia6, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
    @Ons kleintje, we hebben iemand in ons midden die stiekem aandelen heeft in autostoelen en volgens mij bij de babydump werkt ofzo, aangezien ze ook zomaar ongepland daar even een maxi cosy ging scoren laatst, die haarfijn uitleg kan geven over alle mogelijkheden en onmogelijkheden van de easybase en de fix. :D
    Ik kwam dus (wederom, nee ben niet blond!:cool:) tot de conclusie dat easybase ook in auto's kan met een gewone 3puntsgordel. Daar heb je dus niet dat nieuwere isofix systeem voor nodig.

Zo.

@Eli, volgens mij kwam je iets te laat met je advies naar Ien (hee-jij weer!!!:$) over nu niet teveel kopen. Ze gaat he-le-maal los!

Eli, wat voor werk doe jij ookal weer?

En volgens mij ben jij (een van de) enigste met een dochter. Even denken, Vive, Ons kleintje, Bd, Sucre, Meid, Droppie zijn dacht ik allemaal jongens mama's. Van Marrie ben ik het even kwijt en van Bulldog en Flash ook. (sorry!)

Gitaarles? Oh jaloers! Heb jaren les gehad tijdens middelbare school carriere. Haha. Toen ook in een bandje gespeeld, al was het meer ouwehoeren dan serieus spelen. Ben het niet helemaal verleerd, maar mijn gitaren (western en electrisch) staan helaas wel te verstoffen op zolder. Dom dom dom! Af en toe ram ik er even op, maar enorm frustrerend dat ik echt veel dingen verleerd ben, voel me dan zo'n sukkel dat ik er destijds mee gestopt ben! :x

@Anneliesje, super dat je beweging voelt, leuk he?! Fijne bevestiging!

@Ien, zat ie lekker, die praatstoel. Sjemig wat een lap tekst! En wij maar ploegen zeg. Zal even heel eerlijk en aardig tegen je zijn, maar voor heel even, dus geniet ervan! Ik was gisteren op mp aan het speuren naar zo'n easybase geval, nadat JIJ mij hebt aangestoken. (sorry dat was niet lief, nu begint het pas:) en nadat ik op mijn eigen postcode had gezocht, heb ik op Rdam gezocht. Voor jou! :) Maar die krengen worden vooral/alleen verkocht incl maxi erbij en die heb jij net al gescoord, dus helaas. Blijven speuren dus! :)
    -einde lief zijn-

Meer dan 5 kilo, hahaha, klinkt idd lekker optimistisch. Dat kan dus ook +10 zijn! Dikkie!

En ja, wrijf het er maar in, ik ben een oude lul! Ome Willen is gewoon leuk, ook als je in 1982 geboren bent. Andere oudjes die mij even bijstaan hier? *spiekt even in lijstje* Vive, Marrie, Sucre?! Help?!
    Enne kleren v/d kruidvat, daar heb ik nog nooit iets van kleren gekocht geloof ik. Ik zie vaak Winnie the Pooh als opdruk en laat ik daar nou echt niet van houden. Maar misschien hebben ze ook wel ander spul, of hou jij gewoon wel van Winnie the Pooh, al vind ik je daar niet het type voor, maar ja. Waar ik die info vandaan haal, don't ask me?! :$

@Supernova, ieks, garnalen? Ik ben niet zo into vissen enzo, maar heb ook een poes hier die graag eens een dagje komt vissen. Zo'n aquarium lijkt me wel cool trouwens, mooi groot, lampie erin! Toen wij nog in bulgarije woonden, op 12 hoog, zonder balkon maar met zo'n griezelige railing, kwam poezebeest eens met een levende vleermuis in haar bek naar binnen. Getver! Ik heb het ook niet zo op vleermuizen, verder ben ik een held......

Zo, mijn praatbank zat heerlijk, maar ga er nu een eind aan breien. Truste voor iedereen die richting bed gaat!

Oh, F5, sjemig wat is er veel bijgeschreven in die 10 min. dat ik dit tik.

@Sucre, moet hard om je lachen, kei romantisch, mijn hubby ook naast mij op de bank met zo'n mini laptop. Wat een rotding, ik probeerde zp er net op te openen en raakte al lichtelijk gefrustreerd, vervolgens typt het voor geen meter omdat ik natuurlijk een normaal formaat laptop gewend ben. Na gezucht en gesteun heeft hij ze geruild. Haha, vrouwen krijgen toch vaak hun zin he?! :)

15. vive2

vive2 Fanatiek lid

Sucre: wow, wat een romantiek! Tranen in mijn ogen van zoveel liefde :p Campings.. Clerval is wat mij te binnen schiet. Geen idee of het de Ardeche is, maar het was er heel erg mooi. Alleen had het 0 voorziening, ik weet niet of je echt kampeert of ook nog enige luxe wilt? Succes met zoeken hoor!

16. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: Gitaar? Wat goed!! Electrisch ook nog. Wicked!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja onwijs leuk maar waar is de tijd gebleven? Ga hem snel eens van zolder plukken!

@bd, waar staat bd eigenlijk voor? Initialen? Je hoeft je naam niet te verklappen hoor, gewoon benieuwd naar je nick!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Naam van hubby en mij :)

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Jeetje, wat is er gister weer veel geschreven haha. Moet veel bijlezen zo te zien ;)

@Ons Kleintje: Wat fijn dat het allemaal meeviel bij de gyn. Nu rustig aan doen en de huishoudelijke klussen maar aan iemand anders overlaten, al zal dat niet altijd meevallen. Ben benieuwd naar je buikfoto en oefeningen voor je rug kunnen nooit kwaad als je hier veel last van hebt. Sterkte meid! En anders iets van een buikband ofzo, dan ondersteun je geloof ik ook de rug wat.

@Julia: Dat wordt nog spannend dan of het een broertje of zusje wordt. Wel grappig dat je zoontje zo vasthoudt aan een zusje. Wie weet, als hij er maar genoeg over blijft praten, wordt het wel een meisje haha.

@Supernova: haha, garnalen. Dan denk ik alleen maar aan Jammie, lekker! ipv een aquarium voor de gezelligheid ;)

@Anneliesje: Hier denkt iedereen dat we een jongentje krijgen, maar bij de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje. Dit voorgevoel had ik zelf ook al, dus wel een leuke verrassing als ze geboren is haha. Leuk dat je de kleine nu ook kunt voelen. Ik had dat ook rond 18 weken en een paar dagen. Nu voel ik het meerdere keren per dag, zo leuk!

@Ientje: Hmm, ik denk dat ik me ook maar eens ga verdiepen in zo'n Easybase voor de Maxi cosi. Ook ik heb een 3-deurs auto, dus lijkt me wel handig als je dan niet steeds hoeft te klooien met de gordel. Kruidvat ben ik gister ook geweest. Ze hadden inderdaad leuke dingen. Ik heb de fleece wikkeldeken gekocht, rompertjes, monddoekjes, slabbetjes, sokjes, pyama en zo'n hoes voor de Maxi Cosi. Had de Maxi cosi namelijk overgenomen van mijn schoonzus, maar deze is blauw en de kleine wordt een meisje, dus nu een roze hoes ;)

Nou ik ga even stofzuigen en naar de bakker en dan plof ik op de bank met een filmpje :D
    Morgen weer de hele dag werken, dus even genieten van mijn laatste weekenddagje.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
    Misty

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ladies: ik ga zometeen even een retourtje winkels doen voor de eerste "officiële" inkopen voor ons Preitje! Helemaal leuk!

Juul: Ja lekker doen man, ik speel niet, maar mijn man des te meer en ook de kinderen vinden dat heel erg leuk altijd. Hij speelt Metal (Jackson, Ibanez, Honer en weet ik veel hij heeft er 7) rock en ook akoestisch. Leuk man!

Nou, ik ben wegski!

Deel Deze Pagina