Mogge meiden! @ Eli: wat leuk dat je in een bandje zingt! Lekker muzikaal dus, hou ik wel van! Zelf heb ik jaren op dwarsfluitles gezeten, maar speel echt noooit meer. De meeste mensen in mn omgeving weten dat ook helemaal niet, en die hebben ook echt de grootste moeite om het te geloven, haha! Het liefst had ik een drumstel gehad, maar ja dat ging er écht niet in bij mn ouders hoor! (waarom het in VREDESnaam dwarsfluit is geworden is me een raadsel, maar goed) Te laat, ik heb al aardig geshopt haha! Ik moet eens inventariseren wat ik allemaal heb. Vanmorgen wel even alle tassen en opbergbakken geordend, kleertjes bij kleertjes, zalfjes bij zalfjes enz. Er komen vandaag wat mensen naar het kamertje kijken dus het moet wel een klein beetje toonbaar zijn he! Hihi ik mieter elke keer de nieuwe aanwinsten met tas en al hup, het kamertje in, maar heel handig is dat dus niet.. Nu baal ik wel dat we pas half april de meubeltjes krijgen, kom nu ruimte tekort en het is echt NIET overzichtelijk te krijgen! Denk dat ik van de week eens ga bellen of daar wat aan te veranderen is, aan die levertijd. Wow, 2 maanden Thailand, lijkt me echt super! Lijkt me zon heerlijke vrijheid! Maar moet natuurlijk wel kunnen met werk enzo! Goed voornemen van je hubbie dat hij dat bij elk kind wil doen @ Kleintje: vind ik ook onzin dat je (waarsch) geen thuiszorg kunt krijgen. Ze moeten het eens per persoon gaan bekijken ipv alles theoretisch te bekijken. In nieuwere autos zit isofix, dus als je dat niet hebt, kun je niks met de family fix. De easybase gaat met de gewone gordel vast, dus kan in iedere auto. @ sucre: gelukkig, ik wil ook niemand voor de schenen schoppen (met degelijke schoenen ) maar ik ben echt wel fan van goede schoenen, en dan mag het van mij ook best wat kosten. @ Julia: ik werk niet bij babydump, helaas niet! Was het maar zon feest haha! Ik breng er alleen maar geld naartoe ipv dat ik het van ze krijg Easybase via MP: ik had idd ook al gekeken gisteravond, heel brutaal geweest en een paar van de verkopers een mailtje gestuurd of ze hem ook evt los willen verkopen. Niet geschoten he Maar ik vind het echt héél lief dat je voor me hebt gezocht! spuug, kwijl- Hee, blijf es lief zeg! Niet mij dikkie noemen, isj niet lief!  hihi, gelukkig kan ik een hoop hebben hoor, heb dikke laag eelt hier, ouwe lul! Al begon een collega gister tegen me te zaniken (toen ik lekker aan het snoepen was ) dat ik moest zorgen dat ik géén 20 kg aan moest komen hoor! Want dat krijg je er nóóit meer af! En zo bleef ze maar doorgaan! Tss! Haha lief bedoeld hoor, maar na 1 keer weet ik het wel. Ieeeuwww kat met vleermuis! Nou weet ik waarom ik nooit in Bulgarije ben gaan wonen, daarom dus! @ Mini laptop: daar ben ik dus weer he-le-maal fan van! Heb er sinds vorig jaar ééntje, en wil er nooit meer vanaf! Met sommige dingen zoals filmpje kijken is ie niet zo fijn, maar dan hebben we altijd de tv nog @ misty: geniet van je dagje! En leuk he al die spulletjes van bambino! Ik twijfelde bij die hoes, ik dacht, is misschien lekker voor in de zomer. Maar heb m toch niet genomen. Zo, vandaag even op stap met vriendinnetje, naar de big bazaar, soort action. Hopelijk hebben ze niet veel babydingetjes, anders word ik GEK! Haha! Daarna komt mn schoonzus met 4 dochters de babykamer bekijken. Nou ik zit in word alweer op pagina 2 dus ik heb weer genoeg geluld voor vandaag! O, Viv, veel plezier met prei-shoppen!
Jeetje mina meiden, wat lullen jullie toch veel! Garnaaltjes: deze gaan niet de pan in, enerzijds omdat ik enigzins aan ze gehecht ben (de eerste 5 had ik ook allemaal een naam gegeven), anderzijds omdat je er niet eens een garnalen cocktail uit kan krijgen In de zomer gaan vriend en ik regelmatig garnalen trekken (tja, zo noem je dat ), vriend heeft een speciaal net daarvoor én we wonen niet zo ver van het strand. Deze zomer mag vriend alleen het water in, dan kijk ik wel toe (oh en ik eet de garnaaltjes op natuurlijk) Mini laptop: hier ook een fan. Vive: Veel plezier met shoppen!! Anneliesje: oke dan voeg ik ons even toe aan het buddy lijstje! Kleintje: wat een gedoe, met de thuiszorg! Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken hoor, is toch van de gekken dat je het niet zou krijgen. Al dat gepraat over shoppen hier... nu wil ik ook! Maar goed dat dat even niet kan, want vriend moet zo werken, en ik kan de hond niet alleen laten hier (die zit dan de hele tijd te janken/huilen). Oh ja, ik heb de bon voor de Felicitas doos binnen, dus die gaan we ergens in de aankomende week ophalen! Ik heb waarschijnlijk nog wat Kruidvat (baby)bonnen over, weet niet precies meer waarvoor, dat zal ik even nakijken, maar misschien kan ik iemand hier er plezier mee doen. Ik laat het nog even weten!
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011 - meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis-flesje 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis?? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -??- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 14 juli 2011 - the cat (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles onbekend 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 04 mrt - droppie- controle vk 07 mrt - meid - controle vk 07 mrt - Bulldog - 20 weken echo 09 mrt - Vive la Fête - 20 weken echo 09 mrt - Julia6 - 20 weken echo 09 mrt - BD81 - 20 weken echo 10 mrt - Elionorah - 20 weken echo - geslachtsbepaling 11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis, wekelijkse Progestron-injectie 15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo 15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis 16 mrt - Elionorah - controle vk 22 mrt - Bulldog - controle vk 23 mrt - Anneliesje - controle vk 23 mrt - Misty1984 - controle vk 24 mrt - Julia6 - controle vk 31 mrt - droppie - 3d/4d echo 31 mrt - ientje - controle vk 15 apr - SupernovA - controle gyn Buddies: Ons kleintje-Julia-Ientje BD81 - Vivelafete Sucre - Anneliesje - SupernovA
Julia, Ome Willem rules big time!! Haha, deze vuist op deze vuist en broodje poep. Jaaaaaaaaaaaaa, jeugdsentiment hoor! Manlief heeft trouwens een mooie, betere, grotere, nieuwere lap dan ik. Hij is bezig met foto en videobewerking, leuke hobby! Vive, normaal gesproken kamperen we altijd in een tent, maar in september kan het al koud zijn en dan met zo'n kleine hummel. Nee, wij hebben gekozen voor luxe kamperen voor 1 keertje. Dus druk op zoek naar een leuke camping met stacaravans. Gaaf dat je man gitaar speelt!! Veel plezier met shoppen! Laat je je aankopen ff zien?
Ientje, drummen en dwarsfluit, is toch bijna hetzelfde Leuk om alles weer uit te zoeken he, alleen jammer dat je het nu nergens kan laten. Heb dat probleem ook. Wil alles eens goed bekijken en al in de kast opruimen. Maar...we hebben nog geen kast voor de baby. Best lastig. Binnenkort dus maar meubeltjes gaan bestellen! Supernova, dat garnalen trekken klinkt ook erg romantisch!! Ik wil ze alleen maar opeten, jammieeeeeee! Jaaaaaaaaa, we zijn geslaagd voor schoentjes. Wat is mijn kleine man ineens een grote stoere jongen! Hij moest wel even wennen aan de stevige zool, maar nu loopt hij al rond, alsof hij nooit anders heeft gedaan. Geweldig!!
Sjucht.. ik ben d´r weer! Wat leuke spulletjes gehaald bij de Hema o.a een rompertje met spaghettibandjes, ieee! Ons Preitje gaat er uitermate snoepig bijlopen vrees ik. Niet allemaal roze hoor, ik heb ook van Little Star een paar jurkjes gekocht. Legergroen, maar dan wel met geborduurde bloemetjes hé Kan alleen geen linkje vindne van wat ik ongeveer heb gekocht.. Supernova: hm, neh, je kunt niet maken om de nazaten van Flip, Flap, Flop, Flup en Flep de pan in te hakken en in de grituurpan te knikkeren. Zou mij ook te ver gaan. En ze aanbieden op Marktplaats? Sucre; Nee, in september zou ik het ook niet doen, en al helemaal niet met een bebietje erbij! Groot gelijk, volgend jaar kun je altijd nog een "back to the basics" vakantie er tegenaan gooien! Schoentjes: zien!!!!
Vive; hou je in meid.... Straks eten jullie droge boterhammen maar puilen de kasten uit Zo net even naar de carnavals optocht wezen kijken. Koud maar gezellig!
BD: Ik hou er wel rekening mee hoor! Maar 't is allemaal zo leuk en lief! Ojaa tis carnaval! Voor alle vierders: maak er wat van. ALAAAAAAAAAAAF!
wat houd budy eigenlijk in misschien domme vraag hihi maar weet het niet hihiihi hebben vandaag kinderstoel opgehaald van marktplaats staat nu in de keuken staat wel grappig. morgen gaan we naar ikea en babydump had eerst zoiets komt nog wel ... heb nu echt zin om dingetjes te kopen hihi is allemaal zo leuk schatig..
Vive, meisjeskleren zijn ook zo leuk!! Jullie meid wordt vast een stoere, zo met 2 grote broers! Inderdaad, volgend jaar weer lekker weg met de tent, of misschien wel ver weg met het vliegtuig. BD, ga je zelf ook carnaval vieren? Wij gaan morgen misschien ff naar de optocht kijken, maar verder heb ik er niets mee. Lovekees, ook al lekker aan het shoppen dus! Buddy's delen hun mobiele nummers uit, zodat ze elkaar op de hoogte houden wanneer de bevalling begint of als er andere bijzonderheden zijn. De buddy die het berichtje krijgt, plaatst die dan hier op het forum. Zo ook wanneer de baby is geboren. Ik heb vandaag iets te veel gedaan. Kan bijna niet meer lopen van de liespijn. En moest net de trap op, maar manlief heeft de trap geverfd, dus moest de treeën om en om nemen. Oei, dat was ff afzien, kon wel janken. Gelukkig heeft manlief me geholpen toen ik weer naar beneden strompelde. Nu lekker bankhangen en naar Madagascar kijken. Toen ik hier begon op het forum, had ik als avatar die giraffe, vind hem zoooo gaaf!
Wow, een paar dagen niet gekeken en zie dat ik weer heel veel heb gemist! @ Vive: leuk he, die kleertjes bij de Hema, ik denk dat ik hetzelfde rompertje heb gekocht, samen met een soort hawai-bloemig-blousje en een heel vrolijk gestreepte legging. Ik heb inmiddels ruim 3 curverkisten vol met kleding staan die ik allemaal heb gekregen en alles is nog zo goed als nieuw en superschattig. De meeste van mijn vriendinnen hebben een dochtertje, dus wat dat betreft doe ik het economisch heel goed! @ Ientje: een drumstel.... haha, bij het opruimen van de toekomstige baby-kamer kwamen er twee naar boven, een electrische en een akoestische, gelijk weer enthousiast, we hebben ze dus nog even laten staan, maar over een paar weken moeten ze toch echt het veld ruimen voor een tijdje. Als het goed is krijgen we een flinke uitbouw later dit jaar, dus we hopen ze dan weer ergens neer te kunnen zetten. Al is het vast niet het allerhandigste instrument om je kind rustig te houden of te krijgen. Dan is zo'n dwarsfluit beter.... Hebben jullie trouwens ook last van een kriebelbuik? Misschien dat het door een groeispurtje komt, maar ik moet opletten om niet de hele dag als een gek aan mijn buik te jeuken ( wordt het uiteraard alleen maar erger van). En iemand enig idee wanneer je navel naar buiten kan komen ploepen? Er omheen begint het nu helemaal strak te staan en het lijkt een beetje blauw te worden, weer eens wat anders dan zo'n donkere lijn naar beneden... een donker rondje! Groetjes Pina
Pina, kriebel, jaaa! En donshaartjes ook! Die kriebel komt omdat je vel op spanning staat, dus ik zou het goed olieën. Daarnaast wekt je lever minder goed en kun je ook daarvan jeukende bultjes krijgen. Navel.. ik kijk ook me lede ogen naar omlaag. Voor mijn gevoel kan het elk moment gebeurd zijn met met navel. Maar ik dacht dat het ploppen echt komt als je totale buik op spanning staat en niet alleen van onderhuidse druk naar buiten, dus wie weet hebben we nog eventjes Sucre: Jaa, dat is altijd een optie heh, lekker ver weg! Ik denk dat Preitje een heel gezegend meisje is met twee broers die reikhalzend uitkijken naar haar komst LoveKees: Buddies houden elkaar per sms op de hoogte rond hun bevalling, zodat de buddy kan posten waarom iemand afwezig is. Bd81 en ik zijn buddies. Als ik beval, of in het ZH kom te liggen of wat dan ook, dan sms ik haar en zij post het dan hier zodat jullie het weten waarom ik hier niet reageer. En vice versa.
jeeeetje zeg wat zijn jullie allemaal muzikaal.....alleen ikke niet dus! heb wel andere kwaliteiten hoor maar muziek, daar kan ik beter maar naar luisteren! @garnalen, jammie mmmmmmm heerlijk, kwijl kwijl, oh ik begrijp dat je ze niet op eet dus, kan het me voorstellen hoor, als je ze een naam geeft heb je erin eens toch een band mee...toch?!? @carnaval, komen er nog veel van hier van beneden de rivieren? hier in onze city is weinig carnaval. maar voor jullie, fijn weekend enne niet te veel zuipen he [tenzij het geen alcohol is natuurlijk]. @vive, alweer zoveel gewinkeld? net salaris binnen soms??? haha! maar schattig he al die kleine kleertjes! @sucre, welkom in de wereld van de dure schoenen... maar stoer he, echte schoentjes! we hebben vanavond even filmpje gehuurd dus, maar nu mijn vriend hem erin stopt hebben we de twijfel of we wel de goeie meegekregen hebben......even wachten.....nee dus.....nou ja aangezien we beide al in trainingsbroek op de bank hangen kijken we deze maar en hopen dat het wat is.... fijne avond
uhh plopnavel?? ken ik niet! die van mij bleef netjes naar binnen...en kriebel, ja dat ken ik wel, vervelend...werk ik ook nog de hele dag in de haren....
Meid: Daar ben je weer! Lekker filmpje kijken, lijkt me nogal pittig; dagen staan en met haren werken idd! Hopelijk is die film toch wel leuk, en anders opbellen en een pot Ben&Jerry's eisen
Kriebelbuik: valt mee, maar heb wel vaak overal en nergens kriebel! Vooral op mn rug en op mn benen. Nu de laatste dagen steeds in 1 knieholte, IRRITAAAAANT!! Ik heb nu wel van nivea die douche-olie spullie. Is wel heel lekker en vind het fijner dan smeren met olie! Plopnavel, ik las net toevallig gisteren ofzo, dat dat vanaf nu zou kunnen gebeuren! Maar het kan ook niet gebeuren hoor, mn zus had het helemaal niet. Dus ik heb goeie hoop Donshaartjes, ja die heb ik idd wel sinds deze week (dat het me opvalt). Wordt hopelijk niet erger, haha! Easy base: heb waarschijnlijk een goeie deal te pakken via MP! Mn bod van 50 is geaccepteerd, nu nog even kijken wanneer ik hem op kan gaan halen. En of het echt een goeie is, want vind het eigenlijk wel heul goedkoop! Dus nog even kritisch kijken voor ik te hard ga juichen... Maar als het waar is, hebben we ons toch maar mooi weer 70 bespaard! Trusten ladies!
Moet je ff teruglezen nee hoor, easy base is een ding voor in de auto, voor onder je maxi cosi. De easy base zet je met de gordel vast, en dan kun je de mc er zo opklikken. Vooral handig dus bij een 3deurs auto, hoef je niet zo te zitten klooien! (voor de uitgebreide versie van dit verhaal moet je wel ff teruglezen, heb gisteren mijn uitgebreide kennis hierover gedeeld )
Hello!! Hou het even kort, maar moest even komen spieken! Lig al in bed, it's unbelievable! Ben echt gesloopt door 2 nachten met maar 5 uur gesnotter-slaap en vandaag gewerkt.. Reageer morgenavond ofzo uitgebreider, wij rijden morgenochtend richting Delft (zus) en daarna naar rdam, oh nee, broer is net verhuisd naar rhoon. Ken jij dat trouwens Ien of iemand anders uit zuid Holland? Ga er voor de eerste keer heen. Plopnavel? Nooit gehad. Donshaar? Zoals kuikens? Ook nooit gehad! Schattige poepige meisjes babykleren? Ook nooit gehad, maar wie weet over een week of 20... Truste! Ps kriebel? Om gek van te worden, armen en benen...